Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проблем охладителна система Land Rover Freelander

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Проблем охладителна система Land Rover Freelander

    Нищо не разбрах.
    "...колко ли скучен ми би бил живота без мотоциклета и без прекрасното, истинско усещане за Пътя..." - Бат Димо - R.I.P.

    Коментар


    • #17
      От: Проблем охладителна система Land Rover Freelander

      Съжалявам, не знаех, че трябва да си регистриран, за да четеш в Ровър форума.
      То и без това явно е било безполезно мнението, щом никой не каза "не мога да отворя линка" (най-вече автора на темата)
      Последно редактирано от krasi-mir; 16-09-13, 10:01.
      Honda CR-V RD8 K20A4 i-vtec Auto, Honda Accord CN1 N22A1 i-ctdi Manual

      Коментар


      • #18
        От: Проблем охладителна система Land Rover Freelander

        Здравейте.
        Моя проблем се оказва май че надува в охладителната с-ма. Обезвъздушаваме по всички възможни начини, и постоянно след това ми прави въздушна възглавница.
        Така не може да циркулира антифриза и ми замръзва изпарителя, а иначе стрелката стои на средата.
        Всичките съвети дето събрах са да отворя главата шлайф и нова гарнитура.
        Сега е с тези металните с многото ламели(5 броя тънки слоя) съвета е да сложа графитна или клингиритова, те можели да обират имащи леки отклонения в гладката повърхност.
        Последно редактирано от PETER PETRAKIEV; 30-09-13, 11:12.

        Коментар


        • #19
          От: Проблем охладителна система Land Rover Freelander

          Здравейте колеги!
          Имам проблем с охладителната система на Land rover Freelander 2.0 TDI губи антифриз но само до едно положение.
          Доливам до максимума и след 100-тина км разширителния съд пресъхва но след това колкото и км. да карам без да доливам си загрява нормално до средата на скалата и независимо дали е зима или лято не загрява повече от нормалното и перката не се е включвала никога.
          Ще чакам вашите мнения.
          Благодаря.

          Съобщение от модератор:
          Моля, напишете си в профила от къде сте.
          ...ЦЪК
          Последно редактирано от PETER PETRAKIEV; 07-01-16, 16:52.

          Коментар


          • #20
            Здравейте колеги, преди няколко дни си купих фрилендър 2000 ди и вчера забелязах че като го понапъна на наклон стрелката на температурата стига почти до червеното и тогава включват и двете перки едновременно нормално ли е това?

            Коментар


            • #21
              Не е нормално.

              Коментар


              • Waako
                Waako коментира
                Редактиране на коментар
                Колега ще може ли да ме насочиш каде да търся проблема?

            • #22
              Не съм запознат с конкретния модел, но за да се включват и двете е едно, но на коя скорост?
              Проблема е в управлението на вентилаторите.

              Коментар


              • Waako
                Waako коментира
                Редактиране на коментар
                Благодаря колега.

            • #23
              На фриледъра винаги работят и двете перки.
              на първа степен се включват двете последователно вързани /тоест въртятсе по бавно май беше на 105-106 градуса./
              На втора се включват паралелно и се въртят яко /май бяха на 114-15гр./

              Принципно тая машина работи на доста високи температури от където и идват проблемите.
              Има два начина да я спасиш от сцепване а кратуната смяна на термостата с такъв ниско температурен на 80-82 градуса ако термостата е от зад зад главата.
              Ако е след август 2001 термостата е отпред долу в дясно и е пластмасов. Там смяната става с такъв от жигули пак на ниска температура ама се сменят и маркучи за да стане конверсията неме питай от какво, не знам. Аз на моя като сменях отидох при един приятел в авто магазин и ми извади де що имаше маркучи и с оглежане и ръчкане един почти пасна идеално. Сложих го към жигглския термостата и така.
              След това си закупих ОБД2 четец и го ръгнах в буксата и когат тръгна на по дълъг път си го включвах към телефона и едното око там.
              успех.
              А между другото колектора дето е хванат към главата и от него излиза дебелия маркуч към радиатора ако има един датчик а другия край е затапен /неразпробит / можеш да го свалиш и на свободното място да се направи отвор и резба и да се монтира температурем шалтер например от ФВ на ниска температура 85-6/ 80 гр. И да с епусне към синьо белия кабел дето отива към перките маса също ще ти е от полза.
              Ако можеш да помогнеш на един човек , направи го и веднага го хвърли в морето.
              freelander 1,8 2001g.

              Коментар


              • Waako
                Waako коментира
                Редактиране на коментар
                Благодаря колега. Термостата си работи добре според мен защото на равно нямам проблем държи стрелката в средата на скалата само по наклон когато го напъвам вдига почти до червеното и когато включат перките стрелката си пада до средата.

            • #24
              Не вярвай на стрелката от 72 гр. до 107-8 гр. няма никаква разлика според нея.
              катоя видиш в червеното вече е много късно.
              И аз като теб разчитах на нея, в момента в който влезе в лютеницата и сцепи тиквата на 4/четири/ места.
              По добре вържи момите та да мирен попа.
              Успех.
              Ако можеш да помогнеш на един човек , направи го и веднага го хвърли в морето.
              freelander 1,8 2001g.

              Коментар


              • Waako
                Waako коментира
                Редактиране на коментар
                Значи да търся вариант да сменям термо ключа които включва перките и датчик а за стрелката с по точен? Или да промия охладителната система и тогава да видим как ще се държи.

              • zmiori
                zmiori коментира
                Редактиране на коментар
                Няма как да го промениш, ако буту е след 2001 година. Всичко става в компира.
                За това моя съвет е да промениш термостата и допълнителен шалтер за вентилаторите.
                А стрелката я забрави. Лъже кат брадат циганин.
                За 10-15 лв. ELM327 боднат в ОБД буксата и накой стар ГСМ за дисплей и ще се родиш.

            • #25
              Разбрах и ще го направя. Голямо благодаря колега

              Коментар

              Активност за темата

              Свий

              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

              Зареждам...
              X