От: Проблем охладителна система Land Rover Freelander
Съжалявам, не знаех, че трябва да си регистриран, за да четеш в Ровър форума.
То и без това явно е било безполезно мнението, щом никой не каза "не мога да отворя линка" (най-вече автора на темата)
Последно редактирано от krasi-mir; 16-09-13, 10:01.
От: Проблем охладителна система Land Rover Freelander
Здравейте.
Моя проблем се оказва май че надува в охладителната с-ма. Обезвъздушаваме по всички възможни начини, и постоянно след това ми прави въздушна възглавница.
Така не може да циркулира антифриза и ми замръзва изпарителя, а иначе стрелката стои на средата.
Всичките съвети дето събрах са да отворя главата шлайф и нова гарнитура.
Сега е с тези металните с многото ламели(5 броя тънки слоя) съвета е да сложа графитна или клингиритова, те можели да обират имащи леки отклонения в гладката повърхност.
От: Проблем охладителна система Land Rover Freelander
Здравейте колеги!
Имам проблем с охладителната система на Land rover Freelander 2.0 TDI губи антифриз но само до едно положение.
Доливам до максимума и след 100-тина км разширителния съд пресъхва но след това колкото и км. да карам без да доливам си загрява нормално до средата на скалата и независимо дали е зима или лято не загрява повече от нормалното и перката не се е включвала никога.
Ще чакам вашите мнения.
Благодаря.
Съобщение от модератор: Моля, напишете си в профила от къде сте....ЦЪК
Здравейте колеги, преди няколко дни си купих фрилендър 2000 ди и вчера забелязах че като го понапъна на наклон стрелката на температурата стига почти до червеното и тогава включват и двете перки едновременно нормално ли е това?
На фриледъра винаги работят и двете перки.
на първа степен се включват двете последователно вързани /тоест въртятсе по бавно май беше на 105-106 градуса./
На втора се включват паралелно и се въртят яко /май бяха на 114-15гр./
Принципно тая машина работи на доста високи температури от където и идват проблемите.
Има два начина да я спасиш от сцепване а кратуната смяна на термостата с такъв ниско температурен на 80-82 градуса ако термостата е от зад зад главата.
Ако е след август 2001 термостата е отпред долу в дясно и е пластмасов. Там смяната става с такъв от жигули пак на ниска температура ама се сменят и маркучи за да стане конверсията неме питай от какво, не знам. Аз на моя като сменях отидох при един приятел в авто магазин и ми извади де що имаше маркучи и с оглежане и ръчкане един почти пасна идеално. Сложих го към жигглския термостата и така.
След това си закупих ОБД2 четец и го ръгнах в буксата и когат тръгна на по дълъг път си го включвах към телефона и едното око там.
успех.
А между другото колектора дето е хванат към главата и от него излиза дебелия маркуч към радиатора ако има един датчик а другия край е затапен /неразпробит / можеш да го свалиш и на свободното място да се направи отвор и резба и да се монтира температурем шалтер например от ФВ на ниска температура 85-6/ 80 гр. И да с епусне към синьо белия кабел дето отива към перките маса също ще ти е от полза.
Ако можеш да помогнеш на един човек , направи го и веднага го хвърли в морето.
freelander 1,8 2001g.
Благодаря колега. Термостата си работи добре според мен защото на равно нямам проблем държи стрелката в средата на скалата само по наклон когато го напъвам вдига почти до червеното и когато включат перките стрелката си пада до средата.
Не вярвай на стрелката от 72 гр. до 107-8 гр. няма никаква разлика според нея.
катоя видиш в червеното вече е много късно.
И аз като теб разчитах на нея, в момента в който влезе в лютеницата и сцепи тиквата на 4/четири/ места.
По добре вържи момите та да мирен попа.
Успех.
Ако можеш да помогнеш на един човек , направи го и веднага го хвърли в морето.
freelander 1,8 2001g.
Значи да търся вариант да сменям термо ключа които включва перките и датчик а за стрелката с по точен? Или да промия охладителната система и тогава да видим как ще се държи.
Няма как да го промениш, ако буту е след 2001 година. Всичко става в компира.
За това моя съвет е да промениш термостата и допълнителен шалтер за вентилаторите.
А стрелката я забрави. Лъже кат брадат циганин.
За 10-15 лв. ELM327 боднат в ОБД буксата и накой стар ГСМ за дисплей и ще се родиш.
Коментар