Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Ashcroft LT230 ATB Diff или автоматично блокиране за LT230

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Ashcroft LT230 ATB Diff или автоматично блокиране за LT230

    Махни ги тези благодарности, я сложи някоя снимка, да го видим!

    Първоначално публикуван от dido_ig Преглед на мнение
    ..... За в бъдеще мъдрим с едни приятели и портални редуктори, само че не бързам с тях щото ептен ми отъне джебът за игра с играчката. Просто порталните редуктори ще искат 35 инчови гуми, други джанти, ще им сложа HD полуоски и вероятно регулиране на налягането на гумите...
    Преди време, и djidjo го спомена като проект за в бъдеще, но "камиона замина".
    Как го планирате да се случи това?
    Последно редактирано от PETER PETRAKIEV; 11-04-13, 19:02.
    Land Rover Discovery:
    - ... "Най-хубавото на тази джипка е, че като закъсаш, можеш да си седиш вътре комфортно.".
    Land Rover, може да те закара навсякъде, но може и да не те върне!

    Коментар


    • #17
      От: Ashcroft LT230 ATB Diff или автоматично блокиране за LT230

      Първоначално публикуван от Chico Преглед на мнение
      Май на П38 раздатката не става за другите,щото дифовете са от другата страна,ама може и да греша?
      Въобще не грешиш. Говорех за Диско, Дифендър и Класик.

      Първоначално публикуван от dido_ig Преглед на мнение
      Поначало бях решил да сменя кръстачката, всички лагери и малките зъбни колеленца на междинния диф, входящото зъбно колело с разпробито такова, да променя предавателното съотношение на 1.410 заради големите гуми и всички гарнитури. Мисля да сложа и картер за по-голям капацитет на маслото и по-добро охлаждане и да я пълня със 75W-140.
      За дифовете, мисля да сменя пиньон и корона с такива с по-малко на брой и по-големи зъби, но със същото предавателно число, да им монтирам притискач и да им сложа твърди блокажи от Ашкрофт. За в бъдеще мъдрим с едни приятели и портални редуктори, само че не бързам с тях щото ептен ми отъне джебът за игра с играчката. Просто порталните редуктори ще искат 35 инчови гуми, други джанти, ще им сложа HD полуоски и вероятно регулиране на налягането на гумите... Както вървят нещата ще купя от Италия някоя барака с V8 мотор за донор, щото това 300TDI ми е малко мудно... Абе офроуда в пълната му красота


      и аз така! Моя опит говори същото, само дето на страничен хлъзгав наклон най-добре нищо да не буксува и никакви блокажи - само омазват работата. Май и твърдия блокаж дето мисля да го сложа отпред ще е само за показване, а ще го включвам само от дъжд на вятър, колкото да не клеяса.
      Въпросът е дали това АТВ ще се задейства въобще или доколко ще е фактор при тези условия.
      Кога стана кюмюрджия, кога ти почерня задника? За притискача говоря. Иначе едрите зъби са леко излишни. Даже не знаех, че има такива. Стандартните корона и пиньон са си достатъчно здрави. Редукторите също няма да трябват, а са си цифра. Вместо редуктори можеш да смениш главното предаване с 4,1. Междинния си го включвай с ръчката.
      За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

      Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

      Коментар


      • #18
        От: Ashcroft LT230 ATB Diff или автоматично блокиране за LT230

        Първоначално публикуван от PETER PETRAKIEV Преглед на мнение
        Махни ги тези благодарности, я сложи някоя снимка, да го видим!
        Преди време, и djidjo го спомена като проект за в бъдеще, но "камиона замина".
        Как го планирате да се случи това?
        Ако става въпрос за снимка на Диското, ще сложа тук засега, че още дори и външният му вид не е особено добър, а като го попривърша, ще го снимам както трябва и ще сложа повечко където им е мястото. Само да стане утре, че да го снимам.
        djidjo не го познавам лично, само се възхищавам на това, което направи с рейнджа си. Имаме общи познати, обаче, та смятам да се запозная с него.
        Не ми се вярва да става въпрос за същият проект. Видях в списание Land Rover Owner International статия за Дефендъра на Робърт Кранц, който е 130-ка от 2009година и има сложени 5 инчови портални мостове Тибус с крайни предавки 1,6:1. Раздатката му е 1,003:1, а гумите 315/75 R16. Докато споделях с приятели за това, един от тях, който работи в някаква шотландска фабрика и проектира машини за минната промишленост се заинтригува сериозно и след като му дадох всички събрани от мен материали, каза че като се върне в Шотандия ще вземе преден и заден мост на LR, дано само не набара някой Салисбъри и ще започне проектирането на приставки, които да образуват портален мост с оригиналния на Диското. От друга страна, бащата на съпругата на този човек има фабрика, в която правят редуктори и смята, че не е проблем да се произведат. Предполагам, че ще се позабави проектирането, защото ще търсят някаква универсалност на приставките вероятно.
        Както и да е. Не го предвиждам за преди лятото на 2014годна, живот и здраве.

        Коментар


        • #19
          От: Ashcroft LT230 ATB Diff или автоматично блокиране за LT230

          Първоначално публикуван от targa Преглед на мнение
          Кога стана кюмюрджия, кога ти почерня задника? За притискача говоря. Иначе едрите зъби са леко излишни. Даже не знаех, че има такива. Стандартните корона и пиньон са си достатъчно здрави. Редукторите също няма да трябват, а са си цифра. Вместо редуктори можеш да смениш главното предаване с 4,1. Междинния си го включвай с ръчката.
          6+ за кюмюрджията. Ми лесно ти почернява задника, като си купиш Диско от Германия само по картинка, което не е било карано последните 2-3 години. Иначе поддържано...... ако се счупи нещо са го правили както трябва, ама тва дет няма късмет да се счупи... просто забрави за профилактика. Та така, изходната линия я начертахме. А сега тръгни с това Диско по монтьори и им обясни какво си представяш, че трябва да стане от него и само театъра дето го разиграват да гледаш, не мож си го плати. Признавам им на момчетата, от змиорки са по-гъвкави и много си му разбират на занаята(пазаренето де). Та така, кат не намерих кой да прилъжа, се захванах сам и от началото на Юни до края на Ноември, цялото свободно време - под джипката, до тъмно и после като се прибера, започвам да чета за следващия ден как трябва да се прави това, което трябва да се прави. Коментираме с приятели Дисководещи кое-как и така. Друг приятел ремонтира трактори и е младо момче, но внимава когато трябва и ми оказа помощ за неща, дето само в практиката се усвояват.
          А притискача се води Diff Pegging Kit
          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:pegdiffkit.JPG
Прегледи:1
Размер:23.6 КБ
ID:5469900 Натиснете снимката за да я уголемите

Име:pegin1.jpg
Прегледи:1
Размер:23.6 КБ
ID:5469901
          Радвам се, че смяташ пиньона и короната за достатъчно здрави и ако са в добро състояние, няма да ги сменям. А крайните редуктори ще ми направят моста портален, мисля да не е повече от 20 сантиметра повдигането и така или иначе ще си има зъбна предавка, като мисля предавателното число да ми компенсира разликата в гумите от 32 до 35 инча. Ама това са бъдещи работи. Сега ще сменям кардани, ще правя раздатка и съединител и каквото излезе там долу.
          Последно редактирано от dido_ig; 12-04-13, 03:19.

          Коментар


          • #20
            От: Ashcroft LT230 ATB Diff или автоматично блокиране за LT230

            Първоначално публикуван от targa Преглед на мнение
            Даже не знаех, че има такива.... Междинния си го включвай с ръчката.
            Водят ги HD, 28 зъба на короната и 8 на пиньона срещу 195 паунда на мост Предавателното число е 3,5, но предлагат и други.

            А междинния явно с ръчка!

            Коментар


            • #21
              От: Ashcroft LT230 ATB Diff или автоматично блокиране за LT230

              Браво колега dido_ig за ентусиазма. Като гледам в колко часа са ти постовете, даже не спиш да мислиш кое как. Успех!
              LR Disco II 99 - TD5
              www.lre-bulgaria.org

              Коментар


              • #22
                От: Ashcroft LT230 ATB Diff или автоматично блокиране за LT230

                Притискача си е хитрина, но повечето специалисти, с съм говорил за него, въобще не са чували за такава хитрина и не могат да си представят как се монтира и за какво служи. За това се учудих.Поздрави.
                За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

                Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

                Коментар


                • #23
                  От: Ashcroft LT230 ATB Diff или автоматично блокиране за LT230

                  Колкото до предавка 1.4 на раздатката,те такива са на 2.0mpi Дискотата,а вече такива бол на части,там и радиатора е от големите и става за V8,ама няма радиаторите за маслото и автомата,ама това друга тема.Само за инфо: Тибус му пуснах едно мейлче за ровърските мостове и ми обяви цена от 10К евро.
                  M.P.

                  Коментар


                  • #24
                    От: Ashcroft LT230 ATB Diff или автоматично блокиране за LT230

                    Първоначално публикуван от dido_ig Преглед на мнение
                    .......
                    Не ми се вярва да става въпрос за същият проект.
                    Видях в списание Land Rover Owner International статия за Дефендъра на Робърт Кранц, който е 130-ка от 2009година и има сложени 5 инчови портални мостове Тибус с крайни предавки 1,6:1. Раздатката му е 1,003:1, ....
                    Да, точно на Robert е:

                    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20130214_RK_04134_web1200t.jpg
Прегледи:1
Размер:185.4 КБ
ID:5469915

                    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:3654107.jpg
Прегледи:1
Размер:76.4 КБ
ID:5469916

                    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:3654108.jpg
Прегледи:1
Размер:67.5 КБ
ID:5469917

                    Ако наистина сте сериозни, бих помагал с каквото мога, ако трябва ще потърсим помощ и от Robert.
                    Гледам/следя му проекта от 2010г.
                    Качвай снимки на това което си правиш, така темите стават "полезни".
                    Land Rover Discovery:
                    - ... "Най-хубавото на тази джипка е, че като закъсаш, можеш да си седиш вътре комфортно.".
                    Land Rover, може да те закара навсякъде, но може и да не те върне!

                    Коментар


                    • #25
                      От: Ashcroft LT230 ATB Diff или автоматично блокиране за LT230

                      Първоначално публикуван от PETER PETRAKIEV Преглед на мнение
                      Да, точно на Robert е:

                      [ATTACH=CONFIG]568626[/ATTACH]
                      Ако наистина сте сериозни, бих помагал с каквото мога, ако трябва ще потърсим помощ и от Robert.
                      Гледам/следя му проекта от 2010г.
                      Качвай снимки на това което си правиш, така темите стават "полезни".
                      Направо получавам комплекси от това чудо. И съм притеснен да сложа снимки на моето недовършено нещо, веднага под тази снимка.... Ама щом съм обещал, какво да се прави.
                      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:1.JPG
Прегледи:1
Размер:95.5 КБ
ID:5470026Натиснете снимката за да я уголемите

Име:2.JPG
Прегледи:1
Размер:89.6 КБ
ID:5470027Натиснете снимката за да я уголемите

Име:3.JPG
Прегледи:1
Размер:98.7 КБ
ID:5470028Натиснете снимката за да я уголемите

Име:4.JPG
Прегледи:1
Размер:94.8 КБ
ID:5470029Натиснете снимката за да я уголемите

Име:5.JPG
Прегледи:1
Размер:78.0 КБ
ID:5470032Натиснете снимката за да я уголемите

Име:6.JPG
Прегледи:1
Размер:69.6 КБ
ID:5470031
                      Слагам само тези снимки засега, а в бъдеще ще опиша подробно какво съм правил и ще сложа повече снимки, но в по-завършен вид.
                      Относно сериозността, аз съм сериозен, само дето след като дадох идеята и всички събрани материали, а те бяха достатъчни за направа на изделието, малко ме избутаха в страни и ми обясниха, че съм направил достатъчно, за да бъда първи клиент(разбирай тест пилот, който ще си плати за тая чест). Ако не бях дебелокож, може би щях да се обидя.... Разбирам ги хората, щото този бизнес е в сериозен колапс у нас и не биха изпуснали с лека ръка всяка възможност за печалба. Остава ми само да чакам и да се надявам, че цената няма да е твърде висока. Радвам се, че инициирах работата по нещо такова и съм умерен оптимист за крайния резултат. Не знам за какви портални мостове е говорил djidjo, но предвид за кой град става въпрос, не бих се учудил да е за същите.
                      В същност, единственото, което не съм дал на разработчика са размерите за присъединяване на приставките, иначе всичко друго по конструкцията беше уточнено, така че се надявам да се получи сравнително добре.
                      Благодаря за предложението, ако се появи проблем, изискващ различен опит от моя или на конструктора, непременно ще се допитам.
                      Първоначално публикуван от Chico Преглед на мнение
                      Колкото до предавка 1.4 на раздатката,те такива са на 2.0mpi Дискотата...... Само за инфо: Тибус му пуснах едно мейлче за ровърските мостове и ми обяви цена от 10К евро.
                      Това за раздатката е страхотна информация за мен. Не съм обръщал внимание или не съм го срещал никъде това. Що се отнася до Тибус, цената е такава щото сме от България... иначе, преди около година искаше доста повече. Абе той си гледа цените на подобни продукти, а те са страшно солени за нас. То и на запад мисля, че си ги слагат само по разни проекти, където не се броят парите... като например това за хищните птици у нас.... При това положение, цената не толкова важна. А то там и коли като стандартното диско са ненужни, щото природата им е дотолкова опитомена, че дори и черните им пътища са асфалтирани.
                      Първоначално публикуван от targa Преглед на мнение
                      Притискача си е хитрина, но повечето специалисти...
                      ?спецялисти?
                      Прикачени файлове
                      Последно редактирано от dido_ig; 12-04-13, 20:56.

                      Коментар


                      • #26
                        От: Ashcroft LT230 ATB Diff или автоматично блокиране за LT230

                        Утре чакам пратка дето нито съм я поръчвал нито съм я плащал при това от чужбина , около 7 кг. Това освен да е АТВ дифа друго не се сещам. Ако е това, ще трябва да ги черпя момчетата от острова. Кога ли ще съмне ? Страшно съм любопитен.
                        Аз не искам просто да съм първи , искам като се обърна въобще да не виждам втория !!!
                        Куражът не е липса на страх. Куражът е способността да действаш ефективно въпреки страха.

                        Коментар


                        • #27
                          От: Ashcroft LT230 ATB Diff или автоматично блокиране за LT230

                          Първоначално публикуван от kokocholi Преглед на мнение
                          Това освен да е АТВ дифа друго не се сещам.
                          Радвам се за теб.
                          Би ли описал как се държи това чудо, може би по-късно, защото не съм сигурен, че старото е работило както трябва. Особено, ако имаш опит с твърди блокажи, би било интересно не само за мен да направиш сравнение между АТВ и твърдия блокаж на раздатката.

                          Коментар


                          • #28
                            От: Ashcroft LT230 ATB Diff или автоматично блокиране за LT230

                            Първоначално публикуван от PETER PETRAKIEV Преглед на мнение
                            ...
                            [ATTACH=CONFIG]568445[/ATTACH]
                            ...
                            Пичове ... въпросче ... от любопитство само. С тия прави Дзъби, нЕма ли да понавийва малЕнко тоя ми ти редуктор? Особено като спре да е чисто нов?
                            О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

                            Коментар


                            • #29
                              От: Ashcroft LT230 ATB Diff или автоматично блокиране за LT230

                              Първоначално публикуван от tef4o Преглед на мнение
                              Пичове ... въпросче ... от любопитство само. С тия прави Дзъби, нЕма ли да понавийва малЕнко тоя ми ти редуктор? Особено като спре да е чисто нов?
                              Със сигурност ще е по-шумно от друг вид зъби, ама няма как да се смести друг вид зъбна предавка, щото трябва и лагери да се слагат, а тук само с шайби лагерува към корпуса, те си се и виждат на малките зъбни колелета. Мислихме за радиално-аксиален лагер ма не става добре. Май имаше и друга някаква причина, но това трябва да го каже някой по-компетентен.
                              Абе то като сложиш всички други шумове... калните гуми да не би да не вият. Все пак това с порталните мостове е за по-висока прохдимост, не за комфорт...
                              Последно редактирано от dido_ig; 12-04-13, 22:06.

                              Коментар


                              • #30
                                От: Ashcroft LT230 ATB Diff или автоматично блокиране за LT230

                                Аз пък не виждам къде лагеруват паразитните зъбчатки? От едната страна се виждат леглата за лагерите, а от другата само дупки за осите. Къв е тоя мурафет?
                                За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

                                Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X