Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Ashcroft LT230 ATB Diff или автоматично блокиране за LT230

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    От: Ashcroft LT230 ATB Diff или автоматично блокиране за LT230

    Първоначално публикуван от targa Преглед на мнение
    Аз пък не виждам къде лагеруват паразитните зъбчатки?
    Върху осите!

    Коментар


    • #32
      От: Ashcroft LT230 ATB Diff или автоматично блокиране за LT230

      Първоначално публикуван от targa Преглед на мнение
      Аз пък не виждам къде лагеруват паразитните зъбчатки? От едната страна се виждат леглата за лагерите, а от другата само дупки за осите. Къв е тоя мурафет?
      Към оста лагеруват с едни малки лагерчета, виждат се на средната снимка на Петракиев, а 4-те бронзови шайби са към корпуса. И от двете страни е само с дупки за осите, а това дето се вижда не е легло, ами удебеление на черупката, което е шлифовано и върху него трие бронзовата шайба.
      Дано го казах ясно.

      Коментар


      • #33
        От: Ashcroft LT230 ATB Diff или автоматично блокиране за LT230

        Първоначално публикуван от dido_ig Преглед на мнение
        .......... това дето се вижда не е легло, ами удебеление на черупката, което е шлифовано и върху него трие бронзовата шайба
        Тц. Бронзовите шайби стоят неподвижно а сателитите се трият в тях.

        Коментар


        • #34
          От: Ashcroft LT230 ATB Diff или автоматично блокиране за LT230

          Първоначално публикуван от bocho64 Преглед на мнение
          Тц. Бронзовите шайби стоят неподвижно а сателитите се трият в тях.
          Ич няма да споря, ама как да го поправя сега кат ма захапа?
          А седят неподвижно щото трият в корпуса
          Последно редактирано от dido_ig; 12-04-13, 22:14.

          Коментар


          • #35
            От: Ashcroft LT230 ATB Diff или автоматично блокиране за LT230

            Лагерчетата от снимката на Петьо ги видях. Проблема е, че не виждам леглата им.
            За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

            Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

            Коментар


            • #36
              От: Ashcroft LT230 ATB Diff или автоматично блокиране за LT230

              Лагерчетата се набиват в колелата а осите лагеруват в тях.Това ограденото в синьо и с тези ръбове ще изядат шайбите ако се въртят с колелата.Натиснете снимката за да я уголемите

Име:3654107.jpg
Прегледи:1
Размер:73.7 КБ
ID:5470040
              Прикачени файлове

              Коментар


              • #37
                От: Ashcroft LT230 ATB Diff или автоматично блокиране за LT230

                Мисля, че са горните два отвора, а не тези, дето са оградени. Изтънения край на оста оградена с жълто влиза в плоската основа, както е дадена на снимка 3, на оста се нанизва първо едната бронзова шайба, после зъбното колело с набитото лагерче и после втората шайба, това се вижда сглобено на снимка 3. Цялата тая джаджа е от страна на моста, а капакът, дето е боядисан с червено отвътре е от страна на гумата. Около големия отвор на плоската основа има 6 отвора, през които преминават болтовете, които го захващат за фланеца на моста. Другите 2 глухи отвора са за осите на паразитните колела. Двата отвора, които са оградени, както и другите два, които са в долната част и се виждат само отчасти са за четирите болта, които са най в ляво над полуоската на снимката и държат онова най-горе в дясно на снимката.
                Ей го малко по-шаренко.
                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:7.jpg
Прегледи:1
Размер:81.2 КБ
ID:5470057 Натиснете снимката за да я уголемите

Име:8.jpg
Прегледи:1
Размер:61.0 КБ
ID:5470058Натиснете снимката за да я уголемите

Име:9.jpg
Прегледи:1
Размер:19.9 КБ
ID:5470059

                bocho64, мир, бе човек, ясно е, че шайбите стоят между зъбното колело и черупките на корпуса. Стоят си там и се изтриват и трябва да се сменят от време на време. В бързината написах, че се трият върху шлифованите повърхности около отворите за осите, което си е вярно и не значи, че шайбите се въртят, но не значи и че не се въртят. Зависи от триенето, от коя страна е по-голямо.
                Последно редактирано от dido_ig; 13-04-13, 00:46.

                Коментар


                • #38
                  От: Ashcroft LT230 ATB Diff или автоматично блокиране за LT230

                  Сега вече е ясно. Като им гледам размерите обаче, би трябвало да са иглени тия лагерчета.
                  За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

                  Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

                  Коментар


                  • #39
                    От: Ashcroft LT230 ATB Diff или автоматично блокиране за LT230

                    Първоначално публикуван от targa Преглед на мнение
                    Сега вече е ясно. Като им гледам размерите обаче, би трябвало да са иглени тия лагерчета.
                    Чак иглени не са, ама сигурно ще се сменят като консуматив заедно с бронзовите шайби. Виж затова може да се пита Роберт Кранц, както и доколко шумят редукторите.

                    Коментар


                    • #40
                      От: Ashcroft LT230 ATB Diff или автоматично блокиране за LT230

                      Това с редуктора е много дълъг и много скъп проект.На грубо четене излизаше около 2500 на мост.Аз си бях систематизирал цялата информация и бях събрал цени за всичко,дори си осигурих материала за зъбните колелета.Но за жалост всичко свърши до тази стъпка.Заигравката е много сериозна.

                      Коментар


                      • #41
                        От: Ashcroft LT230 ATB Diff или автоматично блокиране за LT230

                        Да, определено е скъпо удоволствие. Ако цената се окаже дори приблизително такава, ще се откажа. Само дето ако го видя готово,може и да размисля. Ако цената е такава, вероятно ще мина на друг вариант. Евентуално мога да изтърбуша някой стар Унимог... Ще видим, времето ще покаже.

                        Коментар


                        • #42
                          От: Ashcroft LT230 ATB Diff или автоматично блокиране за LT230

                          Първоначално публикуван от djidjo Преглед на мнение
                          излизаше около 2500 на мост.
                          Чета "на мост" и си "мисля на редуктор". Ами горе долу толкова или мааалко по-малко очаквам да струва.... Ама няма накъде, сложновата си е пущината и ако не е в едри серии...

                          Абе хора, избори идат, дайте да се организираме и да вкараме 150-тина депутати в парламента и да си гласуваме закон "Всяко семейство с джип (Land Rover) и всеки джип с лифт, кални гуми минимум 35 инча и портални мостове Ми да! Кво му е по-различното от това за втората пенсия или за здравното осигуряване. Да не говорим за разни заеми и договори за щяло и нещяло, дето и внуците ни ще ги изплащат, а нас обричат на гладна смърт на старини. Ако преди това не ни докопа здравната ни система.

                          Коментар


                          • #43
                            От: Ashcroft LT230 ATB Diff или автоматично блокиране за LT230

                            Първоначално публикуван от dido_ig Преглед на мнение
                            Чета "на мост" и си "мисля на редуктор". Ами горе долу толкова или мааалко по-малко очаквам да струва.... Ама няма накъде, сложновата си е пущината и ако не е в едри серии...

                            Абе хора, избори идат, дайте да се организираме и да вкараме 150-тина депутати в парламента и да си гласуваме закон "Всяко семейство с джип (Land Rover) и всеки джип с лифт, кални гуми минимум 35 инча и портални мостове Ми да! Кво му е по-различното от това за втората пенсия или за здравното осигуряване. Да не говорим за разни заеми и договори за щяло и нещяло, дето и внуците ни ще ги изплащат, а нас обричат на гладна смърт на старини. Ако преди това не ни докопа здравната ни система.
                            Спечели ме
                            Къде да сложа хикс-чето
                            "Bis dat qui cito dat"

                            Коментар


                            • #44
                              От: Ashcroft LT230 ATB Diff или автоматично блокиране за LT230

                              Първоначално публикуван от valdivladi Преглед на мнение
                              Спечели ме
                              Къде да сложа хикс-чето
                              Вече сме двама! Трепери земьо, че идем!
                              Хиксчето - на по едра банкнота и на адрессс.... Че организация без пари - кучета я яли.

                              Коментар


                              • #45
                                От: Ashcroft LT230 ATB Diff или автоматично блокиране за LT230

                                Наскоро внесохме една такава раздатка за къс дифендър, та ще видим за какво става дума.
                                Относно редукторнито мостове, по-точно drop box-овете за нормални мостове от Тибус - момчетата са големи пичове, писал съм си с тях, но аз не съм фен.
                                Австралийците правят също такива редуктори на стандартен мост, но те правят и усилки по самия мост. При немците твърденията са, че това не се налага, за което аз съм леко скептичен.
                                В Малта видях ЛР с редуктори и от Волво и от Унимог. Особено първите много ми харесаха.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X