Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проблем с двигател на Range Rover Р38 4.0

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Проблем с РР Р38 4.0 двигател

    Първоначално публикуван от Nikiboy Преглед на мнение
    Обикновенно след третото махане на главите се оказва, че има проблеми с нещо друго. Намери някой, който разбира от тези мотори, не просто да има разширени познания по ДВГ.
    Ами колега няма какво да му се разбира.Или е блок или е глава и в двата случая трябва да се провери.
    Range Rover p38 4.0 V8 2011-2013-R.I.P.
    Opel Frontera A 2.3TDI-RIP-->2.5 V6 -Long live the Scrap.
    "Кучетата лаят-кервана си върви"

    Коментар


    • #17
      От: Проблем с РР Р38 4.0 двигател

      Има особеност в надуването на блока. За главите е лесно.

      Коментар


      • #18
        Питане за ремонт на двигател 4.0л на Рейндж Ровър П38.

        Здравейте колеги.Имам питане за ремонт на двигател 4.0л на Рейндж Ровър П38.
        Въпроса ми е към по запознатите.Тъй като се оказа че има спукана цилиндрова втулка дали може блока да се разстърже и да се набие нова или да търся нов блок.Някой от вас може да кажат нов блок ама ако има опция за разстъргване кажете, че тези 4.0 литрови са малко кът тука в БГ или са дали фира.Да кажа че главите са проверени и са здрави,а на единия от цилиндрите и то не този който всички бихме очаквали да е от към купето, а втория от перката назад.Има 5 сантима пукнатина.Как не я видяхме по рано ,а не да сглобяваме два пъти,ама по някога си трябва и акъл не става само с ядене .Хайде поздрави на всички.
        Range Rover p38 4.0 V8 2011-2013-R.I.P.
        Opel Frontera A 2.3TDI-RIP-->2.5 V6 -Long live the Scrap.
        "Кучетата лаят-кервана си върви"

        Коментар


        • #19
          От: Питане за ремонт на двигател

          Питай Емо 0888 57 01 90. Може и да знае къде. В Долни Лозен е.

          Коментар


          • #20
            От: Питане за ремонт на двигател

            Благодаря ти колега.Чух се с Емо,но и той не знаеше,но ме опъти към една шлайф база в която ми казаха че принципно няма проблем и могат да го направят,което е добре,но еднозначен отговор за сега няма дали е правена тази интервенция.Ако все пак някой е набивал нова риза на този двигател да каже.
            Range Rover p38 4.0 V8 2011-2013-R.I.P.
            Opel Frontera A 2.3TDI-RIP-->2.5 V6 -Long live the Scrap.
            "Кучетата лаят-кервана си върви"

            Коментар


            • #21
              От: Питане за ремонт на двигател

              Ще използвам отново темата за да не откривам нова,но имам едно питане.Някъде по темите видях че може да се изключи или премахне имобилайзера на джипката.Имам предвид РР П38.Дали е възможно и ако да,дайте координати на човека.
              Range Rover p38 4.0 V8 2011-2013-R.I.P.
              Opel Frontera A 2.3TDI-RIP-->2.5 V6 -Long live the Scrap.
              "Кучетата лаят-кервана си върви"

              Коментар


              • #22
                От: Питане за ремонт на двигател

                Ако правилно съм ти разбрал въпроса - включен ти е пасивният имобилайзер и искаш да се изключи?
                Ако е така, Митко Игнатов има rovacom и може да ти свърши работа.
                Сервизът му се намира тук: 42.63758,23.403676 google maps (зелената ограда)
                Номерът му е: О888 674 42две
                "Bis dat qui cito dat"

                Коментар


                • #23
                  От: Питане за ремонт на двигател

                  Първоначално публикуван от MUD RACER Преглед на мнение
                  Ще използвам отново темата за да не откривам нова,но имам едно питане.Някъде по темите видях че може да се изключи или премахне имобилайзера на джипката.Имам предвид РР П38.Дали е възможно и ако да,дайте координати на човека.
                  Имобилайзерите ги маха Боби - 0889 231042

                  Коментар


                  • #24
                    От: Питане за ремонт на двигател

                    Боби от Гео Милев ли?
                    Range Rover p38 4.0 V8 2011-2013-R.I.P.
                    Opel Frontera A 2.3TDI-RIP-->2.5 V6 -Long live the Scrap.
                    "Кучетата лаят-кервана си върви"

                    Коментар


                    • #25
                      От: Питане за ремонт на двигател

                      Първоначално публикуван от valdivladi Преглед на мнение
                      Ако правилно съм ти разбрал въпроса - включен ти е пасивният имобилайзер и искаш да се изключи?
                      Ако е така, Митко Игнатов има rovacom и може да ти свърши работа.
                      Сервизът му се намира тук: 42.63758,23.403676 google maps (зелената ограда)
                      Номерът му е: О888 674 42две
                      Супер той почти ми е комшия!!!!!!
                      Range Rover p38 4.0 V8 2011-2013-R.I.P.
                      Opel Frontera A 2.3TDI-RIP-->2.5 V6 -Long live the Scrap.
                      "Кучетата лаят-кервана си върви"

                      Коментар


                      • #26
                        От: Питане за ремонт на двигател

                        По темата. Свидетел съм на правене на блок на V8 с престъргване и набиване на втулки/сухи 'ризи' но случая беше прекалено износени цилиндри и нямаше пукнатини по тях. Ако има пукнатина на цилиндъра независимо дали надлъжна или напречна според мен втулката ще увеличи пукнатината доста бързо защото се набива със стегнатост и втулката е от друг метал стомана/чугун с различно температурно разширение от сплавта на блока и според мен ще доразцепи цилиндъра. Този вариант определено е 'кърпена' работа и според мен по-добре да се смени блока с друг.

                        Коментар


                        • #27
                          От: Питане за ремонт на двигател 4.0л на Рейндж Ровър П38.

                          Та по темата... Който може и го знае -го прави( колега,пресата е на 450 тона,та не бой се) Но си зависи и от ризите
                          Човешкият прогрес е резултат от обмен на информация?Аз поне съм съгласен.

                          Коментар


                          • #28
                            От: Питане за ремонт на двигател 4.0л на Рейндж Ровър П38.

                            Малко със закъснение пиша,но проблема е решен.Беше допусната грешка от моя страна и прекаленто набиване на информация от нета че блока е пукнат,Е НЕ Е!!!!.Оказа се след повторното отваряне че това си е просто малка деруга на цилиндъра,но не и пукнатина.Надуването на налягане във водната система при мен, дори след два пъти разглобяване на двигателя и установяване на здрави глави и съмнения за пукнат блок се оказа познайте какво???

                            СКАПАНО ИЗКРИВЕНО ЧЕЛО НА БЛОКА .Не потънали ризи,спукани глави или блок,а тъпото чело.В предната част на едната страна(не задната където е по вероятно да изметне зарати ограниченото обдухване) гарнитурата не уплътняваше достатъчно,точно на границата на цилиндъра и водната магистрала и на празен ход няма ядове,но малко да го напънеш и издухваше.Само да разясня относно този V8.Вследствие на това подухване и вкарване на изгорели газове в охладителната система,от разширителния съд губеше течност(а това което установих е че дори 200 грама течност да изгуби и алеле мале) и веднага отиваше в лютеницата.Което за мен означава, че просто охладителната система на този двигател е с много ниско КПД.А да не говорим когато се скапе виското,радиатора се позапушва в следствие на екплоатациата(което е нормално) което си е около 30% загуба на охладителна способност и не на последно място водната помпа която също не е измислена за този мотор.Трябват и около 0.5мм луфт да отвори и от там още едни около 20% загуба на циркулация и намаляване на топлоотнемането на системата.Да продължим!!!!Маркуч който излиза от главите и отива в радиатора има една лекичка гърбица чието ниво се пада малко над разширителния съд.И какво става при всички тези фактори и 200гр загуба на охладителната течност????Ами ясно е!!!Получава се въздушен джоб точно на тази гърбица в този проклет маркуч (които няма и как да мине под нивото поради хидравличната помпа и компресора на климатика) и не позволява на течността или по скоро намалява драстично потока на охладителна течност към радиатора и веселбата започва.Факторите са много и трябва да бъдат премахнати.Нова водна помпа,шомпелиране на радиатора или нов такъв,премахване на всички течове които водят до загуба на течност,но и това не е много качествено премахване на проблемите защото пак ако някъде реши да просълзи.Пак отначало.След ходенето по този трънлив път стигнах до един много ефикасен метод за култивиране на проблема.Ефтин и ефикасен,който не вярва да дойде да види.Слага се допълнително казанче(в моя случай от опел вектра А-това имах под ръка).Прави се един тройник Т-образен (снимки тези дни) и се прекъсва този въпросен маркуч от главите към радиатора там се отклонява към допълнителния преливник с цел евентуално в последствие ако попадне въздух там да отиде във въпросното казанче(оригиналния преливник се запазва).Казачето се монтира на ниво което да е по високо ниво разбира се от въпросния тройник.
                            Та това което описах съм направил с леки изключения който смятам да донаправя,но до сега беше в изпитателен срок.Всичко е ОК.Налягането в системата е чудесно.Разбира се охладителната система събира около 0.5л повече,но това не е проблем и двете казанчета(оригиналното и добавеното) се държат на ниво каквото е по казанче.Сега обмислям вариант за малък радиатор (ама да му намеря място) който да дублира работата на големия с цел да подобри охлаждането.А и да добавя след шлайф на блока както и двата шлайфа на главите от съображения за избягване на повишаване на компресяиата на мотора към стандартните гарнитури на глави са направени допълнително други от мед.За момента, а вече имам около 2000км (не е много),не съм имал каквито и да било признаци покачване на стрелката над средата.Катерих го от Панчарево към Бистрица в най големите жеги с надежда нещо да се случи,катерих го около язовир Огняново и пак нищо притеснително ходих до Самоков в най големите жеги и то за 30 мин като не съм го жалил грам и пак нищо.За сега всичко е ОК ако има промяна ще пиша.Следващото което замислям е да направя е да сменя ризите за да не стигам до тук
                            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:28162d1302271945-help-cracked-block-diagnosis-p6230236.jpg
Прегледи:1
Размер:81.6 КБ
ID:5507186

                            Открийте разликите

                            Преди ремонт.
                            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:rover-3225-2.jpg
Прегледи:1
Размер:32.4 КБ
ID:5507187

                            И след ремонт,което смятам и да направя.
                            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_2938.jpg
Прегледи:1
Размер:18.0 КБ
ID:5507188

                            Хайде поздрави от Мен!!!!
                            Range Rover p38 4.0 V8 2011-2013-R.I.P.
                            Opel Frontera A 2.3TDI-RIP-->2.5 V6 -Long live the Scrap.
                            "Кучетата лаят-кервана си върви"

                            Коментар


                            • #29
                              От: Питане за ремонт на двигател 4.0л на Рейндж Ровър П38.

                              Tова ти го казах, преди година в другата тема:
                              Първоначално публикуван от Аndro 160 Преглед на мнение
                              ...
                              Крив блок...
                              Ама тогава беше категоричен, че няма как да е крив. Както и да е, никой не застарахован да не види очевидното и да почне да копа в грешна посока.

                              Коментар


                              • #30
                                От: Питане за ремонт на двигател 4.0л на Рейндж Ровър П38.

                                Прав си колега,да бях те послушал ама на!По добре късно отколкото никога.
                                Range Rover p38 4.0 V8 2011-2013-R.I.P.
                                Opel Frontera A 2.3TDI-RIP-->2.5 V6 -Long live the Scrap.
                                "Кучетата лаят-кервана си върви"

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X