Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проблем с двигател на Range Rover Р38 4.0

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Проблем с двигател на Range Rover Р38 4.0

    Здравейте колеги.Преди време бях писал че се сдобих с въпросният джип.Беше със симптоми за прегряван мотор,но след като смених гарнитурите проблема с вдигането на температурата и налягането в системата пак се повишиха до червено.Когато главите бяха долу ги огледах за пукнатини,но нищо което да ми хване окото не видях.Сега въпроса към по опитните с този двигател е дали проблема може да е с микропукнатина в някоя от главите или нещо друго.Искам да спомена че не меша вода и масло което според мен изключва блока,но не знам някой който може да се е сблъсквал с подобен проблем да дава съвет поне да знам къде да търся.И другото което ми направи впечатление е че като вдигна оборотите на мотора пуши синьо,дали са гумички или сегменти??
    Range Rover p38 4.0 V8 2011-2013-R.I.P.
    Opel Frontera A 2.3TDI-RIP-->2.5 V6 -Long live the Scrap.
    "Кучетата лаят-кервана си върви"

  • #2
    От: Проблем с РР Р38 4.0 двигател

    Белия пушек и надуване на маркучите е признак за основния проблем на тези мотори...разцепена/и/ ризи. Проблема е следствие от прегряване на мотора. Гумичките сигурно са камък, сегментите кой ги знае на какъв хал са. Моя съвет е , не губи ценно време разглобявай , коментирай резултатите и все нещо ще измислим.
    Аз не искам просто да съм първи , искам като се обърна въобще да не виждам втория !!!
    Куражът не е липса на страх. Куражът е способността да действаш ефективно въпреки страха.

    Коментар


    • #3
      От: Проблем с РР Р38 4.0 двигател

      Първоначално публикуван от kokocholi Преглед на мнение
      Белия пушек и надуване на маркучите е признак за основния проблем на тези мотори...разцепена/и/ ризи. Проблема е следствие от прегряване на мотора. Гумичките сигурно са камък, сегментите кой ги знае на какъв хал са. Моя съвет е , не губи ценно време разглобявай , коментирай резултатите и все нещо ще измислим.
      Колега пушека не е бял,а сив и то само при високи обороти на мотора.При празен ход нищо освен звук не излиза от зад,а само при обороти над около 3000.Когато отварях мотора първия път нямаше видими следи по буталата да са мешали антифриз.Обикновенно там където е мешало е почистило буталото от нагар,а при мен нямаше някакви такива аномалии.А и доколкото разбрах от предишния собственик блока е сменяван защото стария е затегнал и спукал.При този след като са сменили блока и са наглобили мотора се е появил този проблем който наподобява прегряване.
      Range Rover p38 4.0 V8 2011-2013-R.I.P.
      Opel Frontera A 2.3TDI-RIP-->2.5 V6 -Long live the Scrap.
      "Кучетата лаят-кервана си върви"

      Коментар


      • #4
        От: Проблем с РР Р38 4.0 двигател

        Има няколко варианта:
        Неизправност в охладителната система.
        Проблем в гарнитура глава/и (менте гарнитура, или неправилно стягане).
        Крива/и глави.
        Крив блок.
        Спукана глава/и.
        Спукан блок.
        Преди да се почне ревизиране на по горните точки е добре да се направи тест за изгорели газове. При бензиновите двигатели има по голям шанс този тест да е успешен и да се илиминира работата и даването на пари за ревизия на охладителната система.

        Коментар


        • #5
          От: Проблем с РР Р38 4.0 двигател

          Изключвам варианта за гарнитура менте,варианта за криви глави също защото преди да сложа новите гарнитури главите минаха на шлайф и едната беше 0.08 крива а другата 0.15.По старите гарнитури нямаше следи да са изгорели и да пускат от някъде даже бяха като нови,а съм ги гледал доста обстойно и предполагах че главите не са били стягани правилно,но както казах нямаше абсолютно никакви следи да са пускали,само много ме е яд че не ги карах да ги проверят и затова клоня към микропукнатина,но иска да чуя мнения и на други все пак.За блок да е крив много ме съмнява такова парче желязо няма как да се изкриви без да потдадат основните лагери все пак не е като двигателите на хонда с техните ризи( а съм виждал крив болк но само на хонда).За неизправност в охладителната система също изключвам защото е ревизирана напълно радиатора е много добре промит както е сменен и термостата.Даже много добре си се справя с охлаждането.Твърдя го защото маркуча дето влиза отгоре в радиатора е горещ(при отворил термостат) а от долу сравнително по студен.А и маркучите се надуват като балони което означава че има много високо налягане в системата и прави въздушни джобове и не може да охлади блока.Даже като изкипи водата и се обезвъздуши системата може да се покара преди да почне да влиза пак в червеното.Минавам около 10 км като стрелката седи на работна температура и след това за нула време започва да вдига температурата,което ще рече че в системата има въздух.
          Ако е спукан блока не трябва ли да меша вода и масло??И ако е спукано нещо няма ли да е риза,но не виждам отзад да пуши бяло само като изфорсирам мотора изпушва син пушек което може да е от гумичките щото се направих на циганин и не ги смених като бях разхвърлял мотора.Но това е ясно и ще го оправям.Другото е че двигателя се палеше без проблем и работеше много добре а ако е спукана цилиндрова втулка няма ли да преде.Доста въпроси ми бъркат мозъка и ми се иска да изясня доста от нещата за да ги изключа като варианти.
          Range Rover p38 4.0 V8 2011-2013-R.I.P.
          Opel Frontera A 2.3TDI-RIP-->2.5 V6 -Long live the Scrap.
          "Кучетата лаят-кервана си върви"

          Коментар


          • #6
            От: Проблем с двигател на Range Rover Р38 4.0

            Този мотор същия ли е като 3.5?Питам защото на моя като му правих ремонт не видях никъде масло обирачи.Сега като паля джипа изпушва синьо и мирише на масло.За плетенето на обороти при не работещ цилиндър,на моя махам два кабела и продължава да си работи равномерно.

            Коментар


            • #7
              От: Проблем с РР Р38 4.0 двигател

              Първоначално публикуван от MUD RACER Преглед на мнение
              ...За блок да е крив много ме съмнява такова парче желязо няма как да се изкриви...
              Не е "желязо", алуминий е. И не става въпрос класически да се изкриви. Достатъчно е тук-таме челото да потъне малко и гарнитурата да не раздели камерата от водната риза. Не знам дали си обърнал внимание на това и затова го давам като вариант.
              Маслени сегменти не може да няма.

              Коментар


              • #8
                От: Проблем с РР Р38 4.0 двигател

                Първоначално публикуван от Аndro 160 Преглед на мнение
                Не е "желязо", алуминий е. И не става въпрос класически да се изкриви. Достатъчно е тук-таме челото да потъне малко и гарнитурата да не раздели камерата от водната риза. Не знам дали си обърнал внимание на това и затова го давам като вариант.
                Маслени сегменти не може да няма.
                Андро,писал съм,че няма масло обирачи,не,че няма маслени сегменти.

                Коментар


                • #9
                  От: Проблем с РР Р38 4.0 двигател

                  Първоначално публикуван от djidjo Преглед на мнение
                  Андро,писал съм,че няма масло обирачи,не,че няма маслени сегменти.
                  Шашна ме с тия "масло обирачи" бре! Кажи гумички на клапаните.
                  Сега рових в учебниците и като искаш научно - масло-отражател.
                  Обаче на 4,0 и 4,6 в P38 си ги има.
                  Много ме съмнява на твоя конструктивно да няма, защото трябва да е същата конструкция.

                  Коментар


                  • #10
                    От: Проблем с РР Р38 4.0 двигател

                    Първоначално публикуван от Аndro 160 Преглед на мнение
                    Не е "желязо", алуминий е. И не става въпрос класически да се изкриви. Достатъчно е тук-таме челото да потъне малко и гарнитурата да не раздели камерата от водната риза. Не знам дали си обърнал внимание на това и затова го давам като вариант.
                    Маслени сегменти не може да няма.
                    Ами колега гарнитурите бяха перфектни като ги свалих,тоест нямаше изпускане а и най интересното е че водата влиза през един от двата отвора на главата зависи кой ще се падне от задната страна така че ако от някъде изпуска то това ще е през тях иначе няма от къде другаде.Главата няма други отвори за вода единствено този от който излиза към радиатора но той няма абсолютно никакъв допир с челото на блока.Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20120630_150721.jpg
Прегледи:1
Размер:104.7 КБ
ID:5399175 На снимката съм посочил въпросните отвори.
                    Range Rover p38 4.0 V8 2011-2013-R.I.P.
                    Opel Frontera A 2.3TDI-RIP-->2.5 V6 -Long live the Scrap.
                    "Кучетата лаят-кервана си върви"

                    Коментар


                    • #11
                      От: Проблем с двигател на Range Rover Р38 4.0

                      Явно след 3.5 са го отчели като грешка и са сложили.Фабрично няма и когато стои колата се стича масло през стъблото на клапана и пропушва при палене.Знам го от опит,тази зима сглобявах двигателя.

                      Коментар


                      • #12
                        От: Проблем с РР Р38 4.0 двигател

                        Значи колега наистина нямаш гумички.Сега прочетох че по ранните модели на този мотор са без.Моя грешка.
                        Последно редактирано от MUD RACER; 12-08-12, 21:16.
                        Range Rover p38 4.0 V8 2011-2013-R.I.P.
                        Opel Frontera A 2.3TDI-RIP-->2.5 V6 -Long live the Scrap.
                        "Кучетата лаят-кервана си върви"

                        Коментар


                        • #13
                          От: Проблем с РР Р38 4.0 двигател

                          Първоначално публикуван от MUD RACER Преглед на мнение
                          ... На снимката съм посочил въпросните отвори.
                          Щом си сигурен в тия работи, остават само главите. Ама при такова яко надуване трябва бая пукнатина да е и интересно как не си я видял на тая проста глава. Сваляй пак и гледай хубаво. Оголи я изцяло главата, таман и ще припаснеш клапани и ще смениш гумички.

                          Коментар


                          • #14
                            От: Проблем с РР Р38 4.0 двигател

                            Ами май май така ще стане.
                            Като има резултат пак ще пиша.
                            Range Rover p38 4.0 V8 2011-2013-R.I.P.
                            Opel Frontera A 2.3TDI-RIP-->2.5 V6 -Long live the Scrap.
                            "Кучетата лаят-кервана си върви"

                            Коментар


                            • #15
                              От: Проблем с РР Р38 4.0 двигател

                              Обикновенно след третото махане на главите се оказва, че има проблеми с нещо друго. Намери някой, който разбира от тези мотори, не просто да има разширени познания по ДВГ.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X