Здравейте колеги.Преди време бях писал че се сдобих с въпросният джип.Беше със симптоми за прегряван мотор,но след като смених гарнитурите проблема с вдигането на температурата и налягането в системата пак се повишиха до червено.Когато главите бяха долу ги огледах за пукнатини,но нищо което да ми хване окото не видях.Сега въпроса към по опитните с този двигател е дали проблема може да е с микропукнатина в някоя от главите или нещо друго.Искам да спомена че не меша вода и масло което според мен изключва блока,но не знам някой който може да се е сблъсквал с подобен проблем да дава съвет поне да знам къде да търся.И другото което ми направи впечатление е че като вдигна оборотите на мотора пуши синьо,дали са гумички или сегменти??
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Проблем с двигател на Range Rover Р38 4.0
Свий
X
-
От: Проблем с РР Р38 4.0 двигател
Белия пушек и надуване на маркучите е признак за основния проблем на тези мотори...разцепена/и/ ризи. Проблема е следствие от прегряване на мотора. Гумичките сигурно са камък, сегментите кой ги знае на какъв хал са. Моя съвет е , не губи ценно време разглобявай , коментирай резултатите и все нещо ще измислим.Аз не искам просто да съм първи , искам като се обърна въобще да не виждам втория !!!
Куражът не е липса на страх. Куражът е способността да действаш ефективно въпреки страха.
-
От: Проблем с РР Р38 4.0 двигател
Първоначално публикуван от kokocholi Преглед на мнениеБелия пушек и надуване на маркучите е признак за основния проблем на тези мотори...разцепена/и/ ризи. Проблема е следствие от прегряване на мотора. Гумичките сигурно са камък, сегментите кой ги знае на какъв хал са. Моя съвет е , не губи ценно време разглобявай , коментирай резултатите и все нещо ще измислим.Range Rover p38 4.0 V8 2011-2013-R.I.P.
Opel Frontera A 2.3TDI-RIP-->2.5 V6 -Long live the Scrap.
"Кучетата лаят-кервана си върви"
Коментар
-
От: Проблем с РР Р38 4.0 двигател
Има няколко варианта:
Неизправност в охладителната система.
Проблем в гарнитура глава/и (менте гарнитура, или неправилно стягане).
Крива/и глави.
Крив блок.
Спукана глава/и.
Спукан блок.
Преди да се почне ревизиране на по горните точки е добре да се направи тест за изгорели газове. При бензиновите двигатели има по голям шанс този тест да е успешен и да се илиминира работата и даването на пари за ревизия на охладителната система.
Коментар
-
От: Проблем с РР Р38 4.0 двигател
Изключвам варианта за гарнитура менте,варианта за криви глави също защото преди да сложа новите гарнитури главите минаха на шлайф и едната беше 0.08 крива а другата 0.15.По старите гарнитури нямаше следи да са изгорели и да пускат от някъде даже бяха като нови,а съм ги гледал доста обстойно и предполагах че главите не са били стягани правилно,но както казах нямаше абсолютно никакви следи да са пускали,само много ме е яд че не ги карах да ги проверят и затова клоня към микропукнатина,но иска да чуя мнения и на други все пак.За блок да е крив много ме съмнява такова парче желязо няма как да се изкриви без да потдадат основните лагери все пак не е като двигателите на хонда с техните ризи( а съм виждал крив болк но само на хонда).За неизправност в охладителната система също изключвам защото е ревизирана напълно радиатора е много добре промит както е сменен и термостата.Даже много добре си се справя с охлаждането.Твърдя го защото маркуча дето влиза отгоре в радиатора е горещ(при отворил термостат) а от долу сравнително по студен.А и маркучите се надуват като балони което означава че има много високо налягане в системата и прави въздушни джобове и не може да охлади блока.Даже като изкипи водата и се обезвъздуши системата може да се покара преди да почне да влиза пак в червеното.Минавам около 10 км като стрелката седи на работна температура и след това за нула време започва да вдига температурата,което ще рече че в системата има въздух.
Ако е спукан блока не трябва ли да меша вода и масло??И ако е спукано нещо няма ли да е риза,но не виждам отзад да пуши бяло само като изфорсирам мотора изпушва син пушек което може да е от гумичките щото се направих на циганин и не ги смених като бях разхвърлял мотора.Но това е ясно и ще го оправям.Другото е че двигателя се палеше без проблем и работеше много добре а ако е спукана цилиндрова втулка няма ли да преде.Доста въпроси ми бъркат мозъка и ми се иска да изясня доста от нещата за да ги изключа като варианти.Range Rover p38 4.0 V8 2011-2013-R.I.P.
Opel Frontera A 2.3TDI-RIP-->2.5 V6 -Long live the Scrap.
"Кучетата лаят-кервана си върви"
Коментар
-
От: Проблем с двигател на Range Rover Р38 4.0
Този мотор същия ли е като 3.5?Питам защото на моя като му правих ремонт не видях никъде масло обирачи.Сега като паля джипа изпушва синьо и мирише на масло.За плетенето на обороти при не работещ цилиндър,на моя махам два кабела и продължава да си работи равномерно.
Коментар
-
От: Проблем с РР Р38 4.0 двигател
Първоначално публикуван от MUD RACER Преглед на мнение...За блок да е крив много ме съмнява такова парче желязо няма как да се изкриви...
Маслени сегменти не може да няма.
Коментар
-
От: Проблем с РР Р38 4.0 двигател
Първоначално публикуван от Аndro 160 Преглед на мнениеНе е "желязо", алуминий е. И не става въпрос класически да се изкриви. Достатъчно е тук-таме челото да потъне малко и гарнитурата да не раздели камерата от водната риза. Не знам дали си обърнал внимание на това и затова го давам като вариант.
Маслени сегменти не може да няма.
Коментар
-
От: Проблем с РР Р38 4.0 двигател
Първоначално публикуван от djidjo Преглед на мнениеАндро,писал съм,че няма масло обирачи,не,че няма маслени сегменти.
Сега рових в учебниците и като искаш научно - масло-отражател.
Обаче на 4,0 и 4,6 в P38 си ги има.
Много ме съмнява на твоя конструктивно да няма, защото трябва да е същата конструкция.
Коментар
-
От: Проблем с РР Р38 4.0 двигател
Първоначално публикуван от Аndro 160 Преглед на мнениеНе е "желязо", алуминий е. И не става въпрос класически да се изкриви. Достатъчно е тук-таме челото да потъне малко и гарнитурата да не раздели камерата от водната риза. Не знам дали си обърнал внимание на това и затова го давам като вариант.
Маслени сегменти не може да няма.Range Rover p38 4.0 V8 2011-2013-R.I.P.
Opel Frontera A 2.3TDI-RIP-->2.5 V6 -Long live the Scrap.
"Кучетата лаят-кервана си върви"
Коментар
-
От: Проблем с двигател на Range Rover Р38 4.0
Явно след 3.5 са го отчели като грешка и са сложили.Фабрично няма и когато стои колата се стича масло през стъблото на клапана и пропушва при палене.Знам го от опит,тази зима сглобявах двигателя.
Коментар
-
От: Проблем с РР Р38 4.0 двигател
Значи колега наистина нямаш гумички.Сега прочетох че по ранните модели на този мотор са без.Моя грешка.Последно редактирано от MUD RACER; 12-08-12, 21:16.Range Rover p38 4.0 V8 2011-2013-R.I.P.
Opel Frontera A 2.3TDI-RIP-->2.5 V6 -Long live the Scrap.
"Кучетата лаят-кервана си върви"
Коментар
-
От: Проблем с РР Р38 4.0 двигател
Първоначално публикуван от MUD RACER Преглед на мнение... На снимката съм посочил въпросните отвори.
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар