От: Проблем с РР Р38 4.0 двигател
	
		
			
			
				
	
Ами колега няма какво да му се разбира.Или е блок или е глава и в двата случая трябва да се провери.
							
						
					
					Първоначално публикуван от Nikiboy
					
						
						
							
							
							
							
								
								
								
								
									Преглед на мнение
								
							
						
					
				
				
			
		

 ,а не да сглобяваме два пъти
,а не да сглобяваме два пъти ,ама по някога си трябва и акъл не става само с ядене
,ама по някога си трябва и акъл не става само с ядене  .Хайде поздрави на всички.
.Хайде поздрави на всички.
							
						



 Който може  и го знае -го прави( колега,пресата е на 450 тона,та не бой се) Но си зависи и от ризите
 Който може  и го знае -го прави( колега,пресата е на 450 тона,та не бой се) Но си зависи и от ризите
							
						 .Не потънали ризи,спукани глави или блок,а тъпото чело.В предната част на едната страна(не задната където е по вероятно да изметне зарати ограниченото обдухване) гарнитурата не уплътняваше достатъчно,точно на границата на цилиндъра и водната магистрала и на празен ход няма ядове,но малко да го напънеш и издухваше.Само да разясня относно този V8.Вследствие на това подухване и вкарване на изгорели газове в охладителната система,от разширителния съд губеше течност(а това което установих е че дори 200 грама течност да изгуби и алеле мале) и веднага отиваше в лютеницата.Което за мен означава, че просто охладителната система на този двигател е с много ниско КПД.А да не говорим когато се скапе виското,радиатора се позапушва в следствие на екплоатациата(което е нормално) което си е около 30% загуба на охладителна способност и не на последно място водната помпа която също не е измислена за този мотор.Трябват и около 0.5мм луфт да отвори и от там още едни около 20% загуба на циркулация и намаляване на топлоотнемането на системата.Да продължим!!!!Маркуч който излиза от главите и отива в радиатора има една лекичка гърбица чието ниво се пада малко над разширителния съд.И какво става при всички тези фактори и 200гр загуба на охладителната течност????Ами ясно е!!!Получава се въздушен джоб точно на тази гърбица в този проклет маркуч
.Не потънали ризи,спукани глави или блок,а тъпото чело.В предната част на едната страна(не задната където е по вероятно да изметне зарати ограниченото обдухване) гарнитурата не уплътняваше достатъчно,точно на границата на цилиндъра и водната магистрала и на празен ход няма ядове,но малко да го напънеш и издухваше.Само да разясня относно този V8.Вследствие на това подухване и вкарване на изгорели газове в охладителната система,от разширителния съд губеше течност(а това което установих е че дори 200 грама течност да изгуби и алеле мале) и веднага отиваше в лютеницата.Което за мен означава, че просто охладителната система на този двигател е с много ниско КПД.А да не говорим когато се скапе виското,радиатора се позапушва в следствие на екплоатациата(което е нормално) което си е около 30% загуба на охладителна способност и не на последно място водната помпа която също не е измислена за този мотор.Трябват и около 0.5мм луфт да отвори и от там още едни около 20% загуба на циркулация и намаляване на топлоотнемането на системата.Да продължим!!!!Маркуч който излиза от главите и отива в радиатора има една лекичка гърбица чието ниво се пада малко над разширителния съд.И какво става при всички тези фактори и 200гр загуба на охладителната течност????Ами ясно е!!!Получава се въздушен джоб точно на тази гърбица в този проклет маркуч  (които няма и как да мине под нивото поради хидравличната помпа и компресора на климатика) и не позволява на течността или по скоро намалява драстично потока на охладителна течност към радиатора и веселбата започва.Факторите са много и трябва да бъдат премахнати.Нова водна помпа,шомпелиране на радиатора или нов такъв,премахване на всички течове които водят до загуба на течност,но и това не е много качествено премахване на проблемите защото пак ако някъде реши да просълзи.Пак отначало.След ходенето по този трънлив път стигнах до един много ефикасен метод за култивиране на проблема.Ефтин и ефикасен,който не вярва да дойде да види.Слага се допълнително казанче(в моя случай от опел вектра А-това имах под ръка).Прави се един тройник Т-образен (снимки тези дни) и се прекъсва този въпросен маркуч от главите към радиатора там се отклонява към допълнителния преливник с цел евентуално в последствие ако попадне въздух там да отиде във въпросното казанче(оригиналния преливник се запазва).Казачето се монтира на ниво което да е по високо ниво разбира се от въпросния тройник.
(които няма и как да мине под нивото поради хидравличната помпа и компресора на климатика) и не позволява на течността или по скоро намалява драстично потока на охладителна течност към радиатора и веселбата започва.Факторите са много и трябва да бъдат премахнати.Нова водна помпа,шомпелиране на радиатора или нов такъв,премахване на всички течове които водят до загуба на течност,но и това не е много качествено премахване на проблемите защото пак ако някъде реши да просълзи.Пак отначало.След ходенето по този трънлив път стигнах до един много ефикасен метод за култивиране на проблема.Ефтин и ефикасен,който не вярва да дойде да види.Слага се допълнително казанче(в моя случай от опел вектра А-това имах под ръка).Прави се един тройник Т-образен (снимки тези дни) и се прекъсва този въпросен маркуч от главите към радиатора там се отклонява към допълнителния преливник с цел евентуално в последствие ако попадне въздух там да отиде във въпросното казанче(оригиналния преливник се запазва).Казачето се монтира на ниво което да е по високо ниво разбира се от въпросния тройник.
 .
.
							
						
Коментар