Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Защо Land rover- а не работи устойчиво на газ?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Защо Land rover- а не работи устойчиво на газ?

    Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение
    @ Търтьо-това за ВД-то не го знам, я кажи как става?
    Как, как - пръскаш кабела, ако промени работата на мотора начи ясно кво
    И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

    Коментар


    • #17
      От: Защо Land rover- а не работи устойчиво на газ?

      Първоначално публикуван от valio_stoilov Преглед на мнение
      Кольо, бутилката е много странна- като голяма бутилка (домакинска) за газ е- не е нормалната ( с "нормалната" сонда) за автомобили. Аз също се чудех дали тя не прави някакви мизерии, но не видях да има някакъв редуцир- вентил....Действително, заради останали "мустаци" при рязането на медната тръба никога не успях да сложа газ на патрула, та си намразих и колата по тази причина, но не ми се вярва тук да е допусната подобна мърлящина.
      Все пак плочката не Ви ли се струва прекалено "отворена" ? Зная на моите автомобили как са изглеждали плочките, зная как "затапваха" въздуховодите за да е по- богата сместа...
      Според мен в сондата търси причината. Тръбичката на сондата трябва да стига почти до дъното на бутилката за да засмуква течна газ .
      На нас клиренс ни трябва , не скорост

      Коментар


      • #18
        От: Защо Land rover- а не работи устойчиво на газ?

        Точно така! Твърде вероятно е газта да влиза в изпарителя в газообразна форма- бутилката беше права, подобна на домакинските бутилки, но по- заоблена. Важното е, че ми се стори, че изхода и е от горе, до крана за пускане/ спиране, т.е. едва ли има изобщо някаква сонда, да не говорим пък за засмукване от дъното...Може и да греша, разбира се. Защо е толкова важно засмукваната газ да е течна?
        08седемшест5едно513четири

        Коментар


        • #19
          От: Защо Land rover- а не работи устойчиво на газ?

          За да има дебит. Обърни бутилката наопъки и пробвайте пак.
          На нас клиренс ни трябва , не скорост

          Коментар


          • #20
            От: Защо Land rover- а не работи устойчиво на газ?

            Предполагам че за такава бутилка става думаНатиснете снимката за да я уголемите

Име:21332792684458377_2.pic.jpg
Прегледи:1
Размер:66.8 КБ
ID:5367355
            идеите са навсякъде и даже не ги заключват

            Коментар


            • #21
              От: Защо Land rover- а не работи устойчиво на газ?

              Първоначално публикуван от hotrod Преглед на мнение
              Предполагам че за такава бутилка става дума
              О, не- доста по- малка е от тази.
              08седемшест5едно513четири

              Коментар


              • #22
                От: Защо Land rover- а не работи устойчиво на газ?

                Аз не разбирам от газови уредби, но звучи логично ако сондата не засмуква от течната фаза на газа да не стига дебит на изпарителя.
                Сигурни ли сте, че всичко с карбуратора е наред? Разход от 20/100 е твърде висок. Почти същият LR ми дава разход от 12-15л/100км. Гледам, че карбуратора на твоят приятел е Solex 40PA, а за тях вече доста трудно се намират ремонтни комплекти. Тези карбуратори, както и следващите Zenith 36IV (като моя) страдат от термична деформация на капака (усукват се) и започват да смучат въздух, преобогатяват сместа и вдигат разхода, освен другите проблеми. При мен имаше и овално износване на корпуса, където преминава оста на дроселовата клапа. Общо взето класически карбураторни неволи, но поне се проверяват лесно. Капака и корпуса, чудесно се пасват с различни шкурки върху керамични котлони. Сигурен съм, че ако жена ми разбере за какво използвам домакинската и техника ще бъде много радосна, че ми помага.
                There is no dark side of the moon really. As a matter of fact it's all dark.
                No wahalla.

                Коментар


                • #23
                  От: Защо Land rover- а не работи устойчиво на газ?

                  Първоначално публикуван от valio_stoilov Преглед на мнение
                  Защо е толкова важно засмукваната газ да е течна?
                  Разликата в обема на изпарената и течната газ е 278 пъти(това по спомен). Както Сашо каза-ако газта се изпари преди изпарителя-трябва доста по-дебел маркуч за да пусне нужния дебит.
                  А и за изпаряването на газта се иска някаква топлина. При домакинския газов котлон дебита на газ, респективно нужната топлина е доста малък, и затоплянето на бутилката през стената от топлия кухненски въздух е предостатъчно.
                  При колите се използва много повече газ, и за изпаряването му е нужна повече топлина. Ако толкова газ се изпари в бутилката-за минута-сдве тя ще замръзне, и няма да може да се изпарява колкото трябва. Затова се ползва изпарителя-да получава топлина от двигателя. Като в един възел са обединени три механизма: изпарител, редуктор на налягането, и регулатор на количеството на изпарената газ.

                  Виж, това което трамп каза за карбуратора е вярно, ама за там не се бях замислял... Но пък карбураторни проблеми не обясняват постепенното намаляване на оборотите(на пълна газ). За мен това е недостатъчен дебит на гориво към двигателя. Почти достатъчен, но макар и с малко-не стига. Ако е силно недостатъчен-ще "забива" още с подаването на газ.

                  На мен ми стана интересно, дръж ни в течение къде ще излезе проблема.
                  Има ли желание-има и начин!

                  Коментар


                  • #24
                    От: Защо Land rover- а не работи устойчиво на газ?

                    На Такис май са му пробутали газова уредба, по-стара от колата. Най-добро решение според мен е да му се купи оттук един комплект за монтаж на АГУ и да му се занесе в гръчко, където явно няма утвърдена практика с газ. Ще струва колкото ще струва (примерно 250лв), ама после няма да има ядове. А най-добре ще е да се намери някой вакуумен Ловато - него и орангутан може да го настрои, те затова и повечето газаджии успяват.

                    Ако въздушният филтър е циклонен или има шнорхел (не забелязвам на снимките), нещата с газта няма да потръгнат, докато не се постави компенсатор на налягането на голямата мембрана на изпарителя. Или докато не се смени филтърът с хартиен, а шнорхелът - със заборник в двигателния отсек.

                    "Постепенно ги намалява и глъхне" говори точно за недостигащ дебит. Дебитът на газ (до изпарителя) се проверява така:

                    1. Отива се далеч от сгради, източници на огън и запалими предмети
                    2. Завива се кранът на бутилката
                    3. Отвива се тръбата от изпарителя и се насочва навън от коша на двигателя
                    4. Пуска се газовата уредба
                    5. Пуска се за кратко кранът на бутилката

                    При това трябва да излиза мощна струя газ от тръбата с видима течна фаза, а от 1 секунда струя краят на тръбата да се заскрежи.
                    Ако струята е вяла, газообразна, без видима течност, търси се къде по тръбата/сондата/клапана/филтъра има измръзване. Там ще е и тясното място. Или се откачат холендри един по един докато се намери прегънато, запушено, мустаци или друга беда.

                    Коментар


                    • #25
                      От: Защо Land rover- а не работи устойчиво на газ?

                      Въздушният филтър е с телена ъъъ... прежда, а под нея има около 850 мл двигателно масло. Явно, нито въздух му стига, нито газ.
                      There is no dark side of the moon really. As a matter of fact it's all dark.
                      No wahalla.

                      Коментар


                      • #26
                        От: Защо Land rover- а не работи устойчиво на газ?

                        Първоначално публикуван от Tramp Преглед на мнение
                        Въздушният филтър е с телена ъъъ... прежда, а под нея има около 850 мл двигателно масло. Явно, нито въздух му стига, нито газ.
                        Оппа. Това е напълно достатъчна причина за всичките неблагополучия с газта, даже и всичко друго да е наред. Тази твар е с променливо въздушно съпротивление, зависещо от дебита. Не се ли сложи компенсатор на налягането, НЯМА настройване на сместа.

                        Коментар

                        Активност за темата

                        Свий

                        В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                        Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                        Зареждам...
                        X