Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Land Rover Discovery 3 няколко въпроса.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    От: Discovery 3 - 2.7 TDI HSE

    Диско 3 си е тежък и голям джип. Някои собственици се оплакват от това, че с дизелов двигател автомобилът бил леко тромав. Може и така да е, но включването на 3 литров двигател е по-скоро с търговска цел, за да забележат новите купувачи, че има съществени разлики и това да ги накара да го вземат. А и то реално си има разлика, все пак нова разработка и гонят Евро 5 стандартите. Като цяло джипът е много хвален, на мен лично ми допада поради off road качествата си и модерното изпълнение. Единствено, малко ме разочарова, когато прочетох твърдението на специалисти по Land Rover, че Диско 3 било проектирано да не издържа на голям пробег, но всяко нещо е компромис.
    Hyundai Terracan 2.9 CRDi '04 163h.p.

    Коментар


    • #32
      От: Discovery 3 - 2.7 TDI HSE

      Това с проектирането за не-голям пробег е смешно! Ама буквално! Още повече от "специалисти" по Land Rover.
      2.7 не се предлага за Диско 4, само 3.0 в два варианта 211 и 245 к.с. с почти еднакъв според мен въртящ момент. А причината да го няма 2.7, ами не отговаря на идващите изискванията за разход и емисии, трябва и обновяване, все пак вече немат нищо общо с FPSA а и по-добрата динамика и мощност са си предимство за всеки.

      За режимите на работа на различните агрегати при Terrain Responce има много инфо, даже и в наръчника в колата. като имам време ще пиша и аз за тях.
      ТИ си Уникален! Както и всеки друг!
      lre-bulgaria.org

      Коментар


      • #33
        От: Discovery 3 - 2.7 TDI HSE

        Просто прочетох тази тема- http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=38747 И реших да се доверя на написаното, защото всички имаха категорично мнение за джипа. Иначе и аз не съм любител на обобщенията и хорските клюки за това как точно стоят нещата. Лично на мен много ми допада моделът. Доколкото двигателите, чета в сайта на LR, че има 2,7 и 3,0 агрегати за Диско 4. Не знам, може и да не съм прав. И да не забравя, Диско 3 има ли рама или е със самоносеща конструкция?
        Последно редактирано от PETER PETRAKIEV; 22-08-10, 16:31.
        Hyundai Terracan 2.9 CRDi '04 163h.p.

        Коментар


        • #34
          От: Discovery 3 - 2.7 TDI HSE

          Мдаа знаем се с хората от тази тема и живи, здрави след 4ри години ще я изкараме от архива за проверка :-)
          А за двигателите сигурно стои на международната версия на сайта, защото на някои пазари където няма изисквания за емисии ще продължи да се монтира, ама не и в ЕУропе!
          На въпроса ти, и с двете на куп е, то това е едно от доказателствата, че не е замислено за едните 10 години, но пък и пак заради това е по-тежко и от Рейнджа.
          ТИ си Уникален! Както и всеки друг!
          lre-bulgaria.org

          Коментар


          • #35
            От: Discovery 3 - 2.7 TDI HSE

            Според всички източници в нета, които съм се докопал Диско 4 си се произвежда и с двата двигателя - 2,7 и 3,0. Друг е въпроса, че следейки обявите из Европата наблюдавам, че се предлага единствено 3,0 , за което има няколко варианта. Единия е, че всичко живо се нахвърля на "новия" 3,0 двигател, защото вече е карал 2,7 и иска другия и от 2,7 няма продажби. Другия вариант е, че на пазара са пуснали засега само единия 3,0 вариант. Третия вариант е, че Диско 4 с леко пипнатия 2,7 е толкова оптимизиран ансамбъл, че никой не иска да се разделя с него... Четвъртия е, че 3,0 нещо не е донагласен за това купе и може тук таме да дава дразнещи дефекти от типа "детски болести".

            Май ще си търся Диско 3 '08-'09. Дето се вика - нещата са си поолегнали вече...
            Когато опознаеш живота - няма закъде да бързаш...

            Коментар


            • #36
              От: Discovery 3 - 2.7 TDI HSE

              Първоначално публикуван от Navi Преглед на мнение
              Мдаа знаем се с хората от тази тема и живи, здрави след 4ри години ще я изкараме от архива за проверка :-)
              А за двигателите сигурно стои на международната версия на сайта, защото на някои пазари където няма изисквания за емисии ще продължи да се монтира, ама не и в ЕУропе!
              На въпроса ти, и с двете на куп е, то това е едно от доказателствата, че не е замислено за едните 10 години, но пък и пак заради това е по-тежко и от Рейнджа.
              Не е нищо свързано с емисиите.Един и същ двигател FORD/PSA МОДЕЛ: AJD - V6 NO 3-TA ГЕНЕРАЦИЯ С ПАРАЛЕЛЕН ТУРБО КОМПРЕСОР.
              И 2000 bar ИНЖЕКТОРИ.
              Благодаря Ви и се надявам да съм бил полезен.
              Последно редактирано от PETER PETRAKIEV; 21-08-10, 21:27.

              Коментар


              • #37
                От: Discovery 3 - 2.7 TDI HSE

                Диско 3 започва все повече и повече да ми допада. Да честитя новата придобивка на yaniev, много безаварийни километри с нея!
                Hyundai Terracan 2.9 CRDi '04 163h.p.

                Коментар


                • #38
                  От: Discovery 3 - 2.7 TDI HSE

                  От скромните ми 5к км, които изминах се убедих, че 2.7 е напълно достатъчен за Диско 3. Винаги има такива, които искат и още, но с този двигател има достатъчно добра динамика. Аз не усетих недостиг на мощност. По асфалт особено показателно ми е изпреварването на големи камиони от което съм повече от доволен. При много рязко потегляне от място има един момент на тромавост, но това е в самото начало - до около 30 км/ч /при тегло 2.5 т чувстваш как ляга отзад в първият момент на ускорение/. Мисля, че всеки, който го е карал ще сподели мнението ми.
                  Интересува ме кога се включва блокажа на междуосевия диференциал? Другото за системата ТР разбрах.
                  BMW X6
                  BMW X5
                  SUZUKI SAMURAI
                  LAND ROVER DISCOVERY3

                  Коментар


                  • #39
                    От: Discovery 3 - 2.7 TDI HSE

                    LR-D3 е на рама(шаси).
                    Междуосевия диф. е включен когато на малкото дисплейче на таблото ти излезне схема на предния мост с двете гуми, и ти показва колко завърташ волана.
                    Или ако имаш навигация - когато си на "4х4 инфо" на схемата на скоростната кутия има заключено катинарче.
                    Иначе на въпроса "кога се включва" - включва се когато завъртиш ТР в крайно дясно положение("скали"), и превключиш на бавни.

                    Коментар


                    • #40
                      От: Discovery 3 - 2.7 TDI HSE

                      Първоначално публикуван от cicovesko Преглед на мнение
                      LR-D3 е на рама(шаси).
                      Междуосевия диф. е включен когато на малкото дисплейче на таблото ти излезне схема на предния мост с двете гуми, и ти показва колко завърташ волана.
                      Или ако имаш навигация - когато си на "4х4 инфо" на схемата на скоростната кутия има заключено катинарче.
                      Иначе на въпроса "кога се включва" - включва се когато завъртиш ТР в крайно дясно положение("скали"), и превключиш на бавни.
                      Пробвах го преди час на скали и ми показа на дисплейчено схемата на предния мост. После го изкачих една стръмна поляна на режим трева, сняг... като бях включил бавните и пак ми показа схемата на моста и завиващите гуми.
                      BMW X6
                      BMW X5
                      SUZUKI SAMURAI
                      LAND ROVER DISCOVERY3

                      Коментар


                      • #41
                        От: Discovery 3 - 2.7 TDI HSE

                        Първоначално публикуван от VW TOUAREG V10 DIESEL Преглед на мнение
                        Не е нищо свързано с емисиите.Един и същ двигател FORD/PSA МОДЕЛ: AJD - V6 NO 3-TA ГЕНЕРАЦИЯ С ПАРАЛЕЛЕН ТУРБО КОМПРЕСОР.
                        И 2000 bar ИНЖЕКТОРИ.
                        Благодаря Ви и се надявам да съм бил полезен.
                        2.7 не отговаря на EUR 5, които влизат от началото на 2011 г. за всички М1 автомобили, тоест и Disco-то също. Освен лекотоварната му версия ;-).
                        И принципно не разчитай 100% на wiki-тата, и тях хора ги пишат, не винаги най-запознатите.
                        И като ще изреждаш разлики, дай ги всички или поне повечето основни!
                        ТИ си Уникален! Както и всеки друг!
                        lre-bulgaria.org

                        Коментар


                        • #42
                          От: Discovery 3 - 2.7 TDI HSE

                          Здравейте,
                          след 1год. и 2 мес. експлоатация на моето Дискавъри 3 мога да допълня темата с малко лични впечатления. Плюсове:
                          -много комфортен джип, по мое мнение всичко в него е "пипнато", удобни седалки и позиция на шофьора /при изминати 1100 км нееднократно в БГ не мога да се оплача от умора причинена от шофиране или некомфортно пътно поведение/, голям плюс е пневматичното окачване, много екстри улесняващи шофьора /поне при мен/
                          -много стабилен при високи скорости, отлично поведение в завои
                          -неголям разход на гориво / 10/100 при интензивно каране с много изпреварвания по първокласни и второкласни пътища в България/ за това купе и 190 к.с.
                          -добро ускорение за джип 2,5 т.
                          -добри светлини нощем
                          -добри спирачки
                          -много проходим при зимни условия с прекрасно поведение на сняг - карал съм го само по асфалт, но по дълбок сняг и непочистени пътища няма никакви проблеми /е в рамките на разумното де - без лудории/
                          -здрав двигател
                          -препоръчвам на всеки нов собственик на автомобил над 100к да премахне EGR клапаните с тапи продавани в интернет /става много лесно и има много описания в нета - ако някой се интересува мога да съдействам със съвет/
                          -добро парно
                          -огромен багажник
                          -достатъчно вътрешно пространство
                          -относно съмненията ми към двигателя - на 240к км не пипа маслото от смяна до смяна и работи прекрасно

                          Минуси
                          -изисква непрекъсната поддръжка, за да е в отлично състояние /т.е. при 180 км/ч не се усещат никакви вибрации/
                          -поради по сложното окачване от обикновен автомобил редовен преглед и евентуално обслужване /имайте предвид, че аз не го жаля по нашите пътища/
                          -смяна на накладки на 30к км при автоматика
                          -при мен имаше дребни електрически проблеми /смяна на датчик за ниво, повредено CD, и недобра работа на предния десен ксенон - невинаги превключва на къси/
                          -повредена печка - оторизираният представител на Вебасто ме изпрати в Мото-пфое за нова без възможност за ремонт понеже били нов модел и ни им е разрешено да ги отварят, но мисля, че вече не е проблем
                          -скъпи консумативи - смяна гуми 1500 - 2000 лв., накладки 200-400лв. и т.н.
                          -единият модел джанти се износват. на някой може да му прозвучи смешно, но при мен вътрешният борд дотолкова беше изтънял от триенето с гумата, че тънкото ръбче е почнало да се откроява. добрите гумаджии знаят за тези проблеми. тези на които занесох джантата ми казаха за същия проблем с Паджеро на две год. както и ми обясниха, че това става с единици модели джанти.

                          Ами това е моето мнение или поне това за което се сещам в момента. Надявам се да съм бил полезен. Въпреки тези проблеми аз поне досега не успях да намеря алтернатива на Дискавъри 3 като джип за ползване от мен.



                          Съобщение от модератор:
                          Моля, напишете си в профила от къде сте.
                          Последно редактирано от PETER PETRAKIEV; 02-11-11, 14:51.
                          BMW X6
                          BMW X5
                          SUZUKI SAMURAI
                          LAND ROVER DISCOVERY3

                          Коментар


                          • #43
                            От: Discovery 3 - 2.7 TDI HSE

                            Здравейте,

                            сега виждам темата, пишете ме и мен в клуба на ЛР3. От Март.2011 до момента се радвам много на машинката. Да споделя и аз впечтления:

                            - в сравнение с досегашните ми кошници е супер луксозно - телевизори за децата, двд-та, хладилник за бира, отоплени седалки и т.н. а преди 10 дни установих че имам печка ,

                            - пробвах го по всякакви терени. На сухо минава по всяка повърхност и под всеки ъгъл . На мокра тревичка и голям наклон обаче се мъчи - отдавам го на износените гуми пистарки с 3см грайфер. Днес ще си поръчвам нови зимни пък до напролет мисля за джанти и кални гуми.

                            - до момента съм сменил предни дискове и накладки ( на 68 хил км е) и няколко пъти масло и филтри.

                            - двд чейнджъра сдаде багажа но гаранционно си чакам доставката на новия

                            - пак гаранционно преди месец ми смениха няколко втулки на преден носач и два накрайника.

                            Общо взето за 70к км никакви технически проблеми ( дисковете можеха да карат още толкова, но колата ми е служебна и всичко сменям веднага и дъ бест ( ако някой му трябват предни дискове да пише))

                            - Друг дребен проблем, за които 2 пъти ходя в МП и пак не е решен е че пасажерската седалка, когато има човек на нея, клика от време на време и дразни много, Шофъорската и тя има някакъв дребен луфт от може би милиметър и се усеща понякога. От МП ясно не могат или не искат да отстранят тези досади.

                            - Печаката на Webasto поради някакви проблеми с CAN протоколите, пали само когато и колата работи, т.е. няма опция за програмиране да затопли сутрин преди да тръгнете за работа - може да обсъдим в някоя тема ( в disco3 има доста по въпроса)

                            -навигацията за БГ (за 800лв) е пълен боклук - казаха ми че са намерили решение (с/у 150 кинта) като имам време и я сложа ще пиша

                            - От двигателя съм много доволен, при тегло около 3 тона натоварен си е направо перфектен. Тегли и върви предоволно, звука също му е супер като са включени и перките Разход ( още го жаля и е не го газя много) е 10.5-11.5

                            - адаптивните светлини и корнер лайтс са голяма но и много полезна глезотия

                            Ами това са ми впечатленията малко хаточино, колата е разкошна, супер луксозна, с мн добри офроуд качества, за момента без никакви техн.проблеми и дефекти, 7 места с право на ДК (за момента ми излиза по евтина за разход и поддръжка от предишният ми голф 4 )

                            С нетърпение чакам да падне сняг и ще споделям нови впечатления



                            Съобщение от модератор:
                            Моля, напишете си в профила от къде сте.
                            Последно редактирано от PETER PETRAKIEV; 11-11-11, 15:17.

                            Коментар


                            • #44
                              От: Discovery 3 - 2.7 TDI HSE

                              Първоначално публикуван от zlobil81 Преглед на мнение
                              ... От двигателя съм много доволен, при тегло около 3 тона натоварен си е направо перфектен. Тегли и върви предоволно, звука също му е супер като са включени и перките Разход ( още го жаля и е не го газя много) е 10.5-11.5
                              Аз карах няколко пъти дискавъри 3, градско, на дълъг път, с малко багаж, с много хора и багаж, бързо, бавно, малко офроуд, но такъв (нисък) разход не можах да постигна...

                              Коментар


                              • #45
                                От: Discovery 3 - 2.7 TDI HSE

                                Тъй като имам около 15-20000 км на колата, а и попълвам пътна книга, в понеделник ще взема от счетоводството тотала от горивото и тотал км и ще сметнем с голяма точност

                                А иначе може да е от вида нафта - имам нов бус Фаген - с нормална нафта дава 11/100, с в-пауър 8.5-9/100.

                                Диското го карам само с премиум горива, и съм убеден че от там да идва икономията Вече отделно вид гуми,налягане, филтри масла и т.н. оказват по малко значение и се събира накрая

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X