Споделете какво мислите за модела,ако знаете някакви особености,ако сте карали и имате опит с този модел.Например аз съм чел и чувал само добри отзиви.Забелязах,че се намират доста 2-3 годишни екземпляри на интересни цени.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Land Rover Discovery 3 няколко въпроса.
Свий
X
-
До: Land Rover Discovery 3 - мнения
Първоначално публикуван от zazero Преглед на мнениеСподелете какво мислите за модела,ако знаете някакви особености,ако сте карали и имате опит с този модел.Например аз съм чел и чувал само добри отзиви.Забелязах,че се намират доста 2-3 годишни екземпляри на интересни цени.
Само точа лиги за сега, за мен това е мечтания автомобил след него и потоп ....
Несмятам че ще сбъркаш ако го вземеш
Коментар
-
До: Land Rover Discovery 3 - мнения
Ами поне мотора му ми е познат,едва ли ще има някакви особени проблеми. От време на време някой диференциал"извива",но това е нормално за почти всички коли и не е болка за умиране(обикновено има още много живот независимо от плашещия звук).за раздатките не знам нищо,нито пък за скоростите.проблемите с електрониката са нещо нормално,но не съм чувал за някакви по-особени и тежки случаи.
Иначе ми харесва как вози(доста е комфортен), мотора и скоростите се разбират добре, има много приятна видимост.
Мотора малко ми малее,но това е защото по принцип съм си фен на по-бързите автомобили и защото тежи към 3 тона.
Пък ако знаете нещо друго и интересно-споделете го.Последно редактирано от PETER PETRAKIEV; 27-02-12, 21:37.
Коментар
-
Discovery 3 - 2.7 TDI HSE
Здравейте. Бих желал да съберем мнения за въпросният модел. Вчера гледах един такъв в автокъща. Казаха ми, че имал проблем с датчик на въздушното окачване, но въпреки това много ми хареса. Доколкото четох в чужди сайтове www.disco3.co.uk имали проблеми с електрониката. Карах го и останах доволен, но отдавна съм установил, че за 5-10 км нищо не можеш да разбереш за един автомобил. Да не пропусна да отбележа, че е на 190 000км. Накратко - какви са слабите му места и може ли да разчитам на такъв превоз? Двигателят ако е екслоатиран нормално колко живот има още? Изобщо който каквото се сети да обяснява. Ще карам основно по асфалт - 99.9% /за офф-роуд карам АТВ/. Моля давайте мнения само по темата за да не се превъръща в спор между колеги.
П.С. Ако има подобна тема моля насочете ме, защото аз не можах да намеря това, което ме интересува.BMW X6
BMW X5
SUZUKI SAMURAI
LAND ROVER DISCOVERY3
Коментар
-
От: Discovery 3 - 2.7 TDI HSE
Първоначално публикуван от yaniev Преглед на мнениеЗдравейте. Бих желал да съберем мнения за въпросният модел. Вчера гледах един такъв в автокъща. Казаха ми, че имал проблем с датчик на въздушното окачване, но въпреки това много ми хареса. Доколкото четох в чужди сайтове www.disco3.co.uk имали проблеми с електрониката. Карах го и останах доволен, но отдавна съм установил, че за 5-10 км нищо не можеш да разбереш за един автомобил. Да не пропусна да отбележа, че е на 190 000км. Накратко - какви са слабите му места и може ли да разчитам на такъв превоз? Двигателят ако е екслоатиран нормално колко живот има още? Изобщо който каквото се сети да обяснява. Ще карам основно по асфалт - 99.9% /за офф-роуд карам АТВ/. Моля давайте мнения само по темата за да не се превъръща в спор между колеги.
П.С. Ако има подобна тема моля насочете ме, защото аз не можах да намеря това, което ме интересува.Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!
Коментар
-
От: Discovery 3 - 2.7 TDI HSE
Ако колата си е обслужвана качествено и навреме, както е казал sparkybg, двигателя си има много живот. За електрониката проблемите са главно в произведените през първите две години и трябва да провериш дали са направени сервизните акции. До колкото помня беше заради калпави връзки по ел. мрежата и като влезе влага или вода се осветква цялото. Започва естествено с ABS индикатора. Ако е 2.7 TDV6, какъвто предполагам е случая и е между 2007 и 2009 MY гледай горивната помпа за теч. Ако има, иска задължителна смяна. Проблема се появяваше основно лятно време когато нафтата се сгрее и не може да смазва добре лагера, откъдето тръгва и главоболието. Направиха нова помпа и акция за смяна, така че не е голям проблеми.
Виж това с датчика на въздушното ми стана интересно. Имаш ли повече инфо? В какво се изразява проблема?
И колко пари му искат?ТИ си Уникален! Както и всеки друг!
lre-bulgaria.org
Коментар
-
От: Discovery 3 - 2.7 TDI HSE
Първоначално публикуван от Navi Преглед на мнениеАко колата си е обслужвана качествено и навреме, както е казал sparkybg, двигателя си има много живот. За електрониката проблемите са главно в произведените през първите две години и трябва да провериш дали са направени сервизните акции. До колкото помня беше заради калпави връзки по ел. мрежата и като влезе влага или вода се осветква цялото. Започва естествено с ABS индикатора. Ако е 2.7 TDV6, какъвто предполагам е случая и е между 2007 и 2009 MY гледай горивната помпа за теч. Ако има, иска задължителна смяна. Проблема се появяваше основно лятно време когато нафтата се сгрее и не може да смазва добре лагера, откъдето тръгва и главоболието. Направиха нова помпа и акция за смяна, така че не е голям проблеми.
Виж това с датчика на въздушното ми стана интересно. Имаш ли повече инфо? В какво се изразява проблема?
И колко пари му искат?
Нормално ли е когато подавам мигач и завивам със светнати фарове да ми светка лампата за дълги на таблото.Последно редактирано от PETER PETRAKIEV; 02-11-11, 14:54.BMW X6
BMW X5
SUZUKI SAMURAI
LAND ROVER DISCOVERY3
Коментар
-
От: Discovery 3 - 2.7 TDI HSE
Първоначално публикуван от yaniev Преглед на мнениеТака и не разбрах - нещо с ниволегулацията, но в петък /02.07/ ще ходя да го гледам пак по обстойно, защото тогава валеше дъжд. Казаха ми, че поемат ремонта в който сервиз го закараме преди продажбата. Това е въпросният Диско 3
Нормално ли е когато подавам мигач и завивам със светнати фарове да ми светка лампата за дълги на таблото.
И не, не е нормално да ти светка лампата за дълги, освен когато не включваш дълги. Нещо не е върнато на мястото си. Като ходиш там ги питай дали нещо по ел. не е пипано. Пробвай да вдигнеш въздушното на колата до оффроуд режим, като преди това поработи 5 мин. Ако го прави много бавно (обикновенно отнема 5-6 сек. и когато се вдигне дава индикация на таблото) или въобще, проблема не е само в сензор.Питай и дали има блокаж на задния диф!Последно редактирано от PETER PETRAKIEV; 02-11-11, 14:55.ТИ си Уникален! Както и всеки друг!
lre-bulgaria.org
Коментар
-
От: Discovery 3 - 2.7 TDI HSE
Това е полезна информация за мен. Благодаря. Ще направя каквото ме съветваш. Аз също забелязах, че няма навигация на този модел, но това не ме притеснява толкова /малка е вероятността да е подменяно цялото табло/, но все пак ще прегледам обстойно всичко. Колкото до блокажа попитах още тогава за режимите на задвижване и останах с впечатление, че не е наясно много много с тях. Утре вечер ще пиша как се развиват нещета.BMW X6
BMW X5
SUZUKI SAMURAI
LAND ROVER DISCOVERY3
Коментар
-
От: Discovery 3 - 2.7 TDI HSE
Ходих вчера да го гледам отново. Проблема с дългите светлини при мигач, е че лоста за превключване много лесно прехвърля между къси и дълги и затова при включване на десен мигач неволно го бутам напред /това аз си го установиих/. Освен това на таблото под оборотомера свети една жълта лампа с изрисуван джип и стрелка отдолу и две над него в двете посоки. Не ми дава да регулирам нивото. Та след като стана въпрос каква му е болката друг обясни, че компресора е повреден и това ще е ремонта за тяхна сметка. Цената му е 1600 лв. Такава ли е? Накладките и дисковете са за смяна Има леки вибрации при 130-140 км/ч, но това не ме притеснява - може каре, може баланс.
Отзад отляво зад въздушната възглавница на окачването има една голяма букса от която излизат тънки кабели и няма никаква защита /зимата там ще заледява много - все пак е под калника/. Така ли е и при другите?
Интересува ме с ангренажен ремък ли е или с верига? Каква поддръжка изисква на тези километри, защото ще го купувам.BMW X6
BMW X5
SUZUKI SAMURAI
LAND ROVER DISCOVERY3
Коментар
-
От: Discovery 3 - 2.7 TDI HSE
Само компресора е 845 лв. в МП, по последните им цени. Смяната не знам. Тази светещата лампа най-общо значи, че нещо не е в ред със системата за контрол на страничната устойчивост, което най-вероятно е в следствие на проблема с окачването но може и на нещо друго да изскочи. Диагностиката ще си каже. Двигателя е с ремък, който на тези километри трябва да е сменен. Ако не е, задължително трябва да се направи ако го взимаш. На 150-160к, трябва да се сменят и маслата в раздатка и скоростната кутия, а не е лошо и в дифовете. Ако не направено задължително трябва. На тези километри трябва да се видят и дисковете. Принципно тази кола за България препоръчват да се обслужва на 12к км., а в по-западните части на Европа на 24к км. Виж кога и какво е обслужвано последно. За вибрациите, ако са леки, най-вероятно дебаланситани или стари гуми а може и крива/и джанта/и.
За снопа, ако е това на снимката, да при всички 3-ки е така. Не създава грижи, но ако те притеснява може да го скриеш и изолираш допълнително абсолютно собственоръчно.
Последно редактирано от PETER PETRAKIEV; 28-02-12, 06:39.ТИ си Уникален! Както и всеки друг!
lre-bulgaria.org
Коментар
-
От: Discovery 3 - 2.7 TDI HSE
Извинявам се за закъснението. Вписвайте ме в Диско3 клуб. Взех го преди няколко дни, карах го в Мото пфое и ми дадоха един списък с части за смяна. Ето го и него - втулка преден носач-2, втулка тампон-2, тампони задна стабилизираща щанга-2, каре кормилен прът, десен накрайник кормилна рейка, накрайник кормилен LH/RH, горна втулка на заден шенкел-2, дискове и накладки, EGR клапани /единият не работи, но ми препоръчват да сменя двата, защото и другия не бил идеален/. Общо взето за тази цена очаквах нещо такова и не съм изненадан. Проблемът с окачването го отстраниха /някакъв датчик за изравняване на налягането между предните въдушни възглавници/. Доволен съм от посрещането и обслужването в Мото пфое.
Някакви препоръки за сервизи, защото до 10 дни ще сменям тези части, а също и ремъците на двигателя /от Мото пфое не могат да ми гарантират дали са сменяни макар да е обслужван там/. Ориентирал съм се към МП, защото ми омръзна от неуредици след ремонт /преди 20-ина дни ми падна двигателя на Фиат Добло при скорост 130км/ч, защото бяха пропуснали 2 от 4 болта на единя тампон на двигателя, а третия не беше затегнат - изживяването е невероятно особено когато имаш спешна работа/. МП е добре, но сумата за работа е доста стресираща. Препоръки за други сервизи?
Това е общо взето засега. Като цяло ЛРД3 надмина очакванията ми за джип като комфорт, изпълнение и удобство за шофиране,но това само за 600-700км. Тепърва ще го оценявам.Последно редактирано от yaniev; 20-07-10, 20:41.BMW X6
BMW X5
SUZUKI SAMURAI
LAND ROVER DISCOVERY3
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар