Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Тест на новия Дефендер срещу преобръщане

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: Тест на новия Дефендер срещу преобръщане

    Немските автомобилни списания ги следя редовно от 15 години и такива работи които описваш не съм видял.
    По леко с Поршето и другите там дето си ги изредил , като ги покараш достатъчно дълго и двете , тогава давай такива определения.
    Дифендера като е работна джипка , дай тогава спирачния път да му е 200м.Има си някви изисквания за движение по пътната мрежа , доколкото знам в скандинавските страни лотосовия тест е едно от тях.
    То и А-класата на Мерцедес преди години не го издържа , ама хората се хванаха и я оправиха.
    И после немците били пристрастни.
    0888794435, 0878171117- VP44 Simulator
    Дизел сервиз, BOSCH- VP44, Zexel VRZ (Pajero 3.2DID),комън-рейл.
    Суперскан България www.decbg.com
    Машинно почистване на DPF/FAP филтър

    Коментар


    • #17
      До: Тест на новия Дефендер срещу преобръщане

      Не е нито първия, нито ще бъде последния нов модел , на който предстои да се отстраняват проблеми след пускането му в серийно производство. Тези неща станаха нещо обичайно за съвременната автомобилна индустрия.
      Интересното е , че на англичаните им трябваха повече от 40 години за да му направят нормално парно. При мен през зимата е кошмар а джипката е производство 2005г. , поне аз не знам за друг автомобил с подобни проблеми от това поколение.
      Хубавото е , че ужасно твърдия педал на съединителя при TD5 вече е история. Не съм карал новия, но впечатленията за 6 степенната скоростна кутия (инф. от британския форум) са доста ласкави.
      По данни на компанията новия комън рейл двигател 2.4л. бил пригоден и за не дотам качествена нафта, въпреки че отговаря на евростандартите.

      Коментар


      • #18
        До: Тест на новия Дефендер срещу преобръщане

        Първоначално публикуван от Victor Преглед на мнение
        ...Интересното е , че на англичаните им трябваха повече от 40 години за да му направят нормално парно. При мен през зимата е кошмар а джипката е производство 2005г. , поне аз не знам за друг автомобил с подобни проблеми от това поколение...
        Колата през тези 40 години е правена предимно за страни с топъл климат. Но пък и аз не съм чул (има случай разбира се, но са значително редки, в сравнение с конкуренцията) за прегрят двигател от tdi моторите насам.

        Първоначално публикуван от Victor Преглед на мнение
        ...Хубавото е , че ужасно твърдия педал на съединителя при TD5 вече е история. Не съм карал новия, но впечатленията за 6 степенната скоростна кутия (инф. от британския форум) са доста ласкави...
        Наистина твърдия педал на Td5-а е дразнещ, но пък съединителя му е на порядък по-як от този на 200/300 tdi. Изкарва много.

        Първоначално публикуван от Victor Преглед на мнение
        ...По данни на компанията новия комън рейл двигател 2.4л. бил пригоден и за не дотам качествена нафта, въпреки че отговаря на евростандартите.
        Спомням си в началото на Td5 всички (форумите в Южна Африка и Австралия) твърдяха, че няма да работи с лоша нафта, че ще има проблеми много с електрониката и т.н. 2-3 години по-късно по форумите имаше коли на по 400.000+км. без никакви проблеми.

        Това, което най-много не ми харесва на новия модел е, че отстраниха жалузите под предния джам (от последните 40г.). Няма по-добър климатик за път от това. Но едното (комфорта) за сметка на другото (практичността).

        Коментар


        • #19
          До: Тест на новия Дефендер срещу преобръщане

          Първоначално публикуван от Asen - Dezki Преглед на мнение
          Съгласен съм че никой не трябва да надценява автомобила си, но има и друго нещо. Германците са гадни п.дали и в тестовете са особено пристрастни. Целта им е била да оплюват чуждото производство и да представят техните кочини като най-добри. Примери много- като се почне с критиките по италиянски и френски коли и възхваляването на проклетия голф- не че е лоша колата ама не е най добрата. И като почнат сравняванията м/у лимузини- МБ, БМВ и Ауди и резултата винаги е един и същ. Все едно само швабите правят коли. А за японците нищо не казват. Само дето японската кола има всичко по дифолт, а швабите искарват всичко като екстра и те муфтят да си плащаш. И са еб..ти измикярите да си купуват коли възможно по-постно изпълнение.
          Дифендъра е работен кон и не е за високи скорости- не може хем да е бегачка, хем да е коза и то в сериино изпълнение. Защо не направят и тестове с микробуси и камиони?
          А прехвалените им поршета в сравнение с един ТVR или италиянски коли от този клас са смешни.

          Сори за ОФФтопика ама не се сдържах.
          По изброените причини бях на път да Спра да си купувам АутоБилд, НО Нов вятър повя - в последните тестове Тойота Аурис НАДМИНА Голфа (ЗА първи Път) (Според мен просто разликата е станала Толкова Очевадна че и "платените" публикации трябваше да си я признаят)

          Коментар


          • #20
            До: Тест на новия Дефендер срещу преобръщане

            Е то в тези публикации трябва да четеш мешду редовете за да разбереш какво представлява автомобила. Защото основния критерйи е цената.

            Коментар


            • #21
              До: Тест на новия Дефендер срещу преобръщане

              Колеги, аз май съм единствения, и дано да остана такъв, който се е търкалял сериозно с Дифендър. Преметнах го 2 пъти през покрив и съм жив само защото имах ролбар, макар и доста примитивен. Един от малкото сериозни недостатъци на Дифендъра е именно слабата му стабилност на странични наклони и резки завои. Просто стандартно е с тесни гуми и високо купе. Един бус Фолсваген сигурно също би се катурнал при такъв тест, но защо ли немците не го тестват така? Но да се върнем на темата, ако човек кара внимателно и предимно оф роуд, за какъвто е създаден Дифендъра, и малко усеща машината, не би трябвало да има проблеми. Все пак и той, и всички високо проходими машини, са създадени с цел да се движат извън пътя и на него не са толкова добри като леките коли. На пътя винаги трябва да си малко по-внимателен, когато си с джипа, а не с лека кола. Всички знаем смисала на думата компромис - печелиш нещо извън пътя, но губиш нещо на него.
              Само за информация, аз се обърнах на черен път заради гръмнала при скорост 60 км/ч задна лява гума, а не защото Дифендъра е нестабилен, това го знам и се бях съобразил.
              LZ1LRE, Range Rover 300Tdi
              www.ADV-Bulgaria.com

              Коментар


              • #22
                До: Тест на новия Дефендер срещу преобръщане

                offtopic:

                Първоначално публикуван от zzlatev Преглед на мнение
                ...Един от малкото сериозни недостатъци на Дифендъра е именно слабата му стабилност на странични наклони и резки завои...
                Ти пък къде успя в Африка да тестваш Дифендъра на страничен наклон?

                Коментар


                • #23
                  До: Тест на новия Дефендер срещу преобръщане

                  Още щом се качи за първи път човек на Дифендър,и усеща,че се държи по-особено.Съобразяваш се и няма проблем.Вдига си 150.А 140 поддържа с часове,при 50 градуса на сянка.Прав си,Яро.

                  Коментар


                  • #24
                    До: Тест на новия Дефендер срещу преобръщане

                    Първоначално публикуван от zzlatev Преглед на мнение
                    .... Един от малкото сериозни недостатъци на Дифендъра е именно слабата му стабилност на странични наклони и резки завои...
                    За сериозен недостатък е малко пресилено да се твърди. Лично аз съм го тествал неколкократно пред доста свидетели на сериозни странични наклони, но подчертавам при подходяща скорост. Проблем съм нямал. Това е почти всяка неделя от няколко месеца.
                    Преобръщането е по-скоро проблем на скоростта на първо място.
                    Последно редактирано от Yaro; 25-06-07, 09:55.

                    Коментар

                    Активност за темата

                    Свий

                    В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                    Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                    Зареждам...
                    X