До: Тест на новия Дефендер срещу преобръщане
Немските автомобилни списания ги следя редовно от 15 години и такива работи които описваш не съм видял.
По леко с Поршето и другите там дето си ги изредил , като ги покараш достатъчно дълго и двете , тогава давай такива определения.
Дифендера като е работна джипка , дай тогава спирачния път да му е 200м.Има си някви изисквания за движение по пътната мрежа , доколкото знам в скандинавските страни лотосовия тест е едно от тях.
То и А-класата на Мерцедес преди години не го издържа , ама хората се хванаха и я оправиха.
И после немците били пристрастни.
Немските автомобилни списания ги следя редовно от 15 години и такива работи които описваш не съм видял.
По леко с Поршето и другите там дето си ги изредил , като ги покараш достатъчно дълго и двете , тогава давай такива определения.
Дифендера като е работна джипка , дай тогава спирачния път да му е 200м.Има си някви изисквания за движение по пътната мрежа , доколкото знам в скандинавските страни лотосовия тест е едно от тях.
То и А-класата на Мерцедес преди години не го издържа , ама хората се хванаха и я оправиха.
И после немците били пристрастни.
Коментар