Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Тест на новия Дефендер срещу преобръщане
Свий
X
-
До: Тест на новия Дефендер срещу преобръщане
Не е точно така, има много джипки които няма да се преобърнат при някакви си 60 км.ч и не са по-малко проходими... Просто който си купува Дифендър трябва винаги да си има едно наум според мен и да си прави сметката как кара. Със сигурност знам едно, определено не е за мен, аз и сега взимам завоите с вратите напред, ако се кача на Дифендър веднага ще го прекатуря...Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.
Коментар
-
До: Тест на новия Дефендер срещу преобръщане
Първоначално публикуван от alex_markov Преглед на мнениеНе че ги харесвам тези машинки, но защо не направят тест в Блато с Ферари - О изненада, ще се провали, както и на изкачване и на Гърбица и на други терени за който пък Дифендъра е правен...
Не виждам особен смисъл от подобен род (платени) тестове. Със сигурност машината има куп недостатъци, между които височина и сравнително тесни мостове (сравнено с Нисана и ТЛК80 например), тесни гуми (стандатно) но ...
Иска си привикване за каране и не е толкова лесно да го катурнеш с висока скорост.Карал съм дългия и със 150 (натоварен с половин апартамент) и проблеми няма.
Коментар
-
До: Тест на новия Дефендер срещу преобръщане
Аз обаче смятам че нужда от подобни тестове има. За да е ясно на всички които карат "джипове" че както в едно са много по... така в друго са ощетени. И за да се кара със съответното внимание. И основния проблем е в желанието на производителите да задоволят клиентите които искат динамика сравнима с лек автомобил... Оттук и по-големите двигатели, оттук и увличането което в рискови ситуации довежда до "неочаквани" резултати...
Яро сигурен съм че Дефендера може да се движи с 150... Въпросът е че е елементарно да се преобърне и с 60км/ч както е видно. А "лосовия" тест е нещо взето от практиката, не случайно такова му е името. Иде от скандинавските страни където често се случва лос да излезе на пътя и единствения изход е да бъде заобиколен с рязък ляв и след това десен... Машини като Дефендера които са основни предназначени за офроуд експлоатация е неминуемо да дават подобни резултати пътя. Същото важи и за УАЗ, ТЛК 70..78, Нисан Y160/260, Mercedes G и т.н. И вместо да се отнасяме с пренебрежение към резултатите на този тест по-добре да ги осмислим и да не ги забравяме по време на път!
Коментар
-
До: Тест на новия Дефендер срещу преобръщане
Първоначално публикуван от quadra Преглед на мнениеНе е точно така, има много джипки които няма да се преобърнат при някакви си 60 км.ч и не са по-малко проходими... Просто който си купува Дифендър трябва винаги да си има едно наум според мен и да си прави сметката как кара. Със сигурност знам едно, определено не е за мен, аз и сега взимам завоите с вратите напред, ако се кача на Дифендър веднага ще го прекатуря...
Коментар
-
До: Тест на новия Дефендер срещу преобръщане
Първоначално публикуван от Victor Преглед на мнениеТака е , има джипки , с които мажеш да взимаш завоите с вратите напред , има и такива , скоито можеш да минаваш по ужасно трудни места. Няма как да имат униврсално поведение във всяка ситуация.Просто за мен е приоритет едно, а за други друго. И както каза Венци Петров, просто трябва да помним какво караме и да се съобразяваме с това. Ето, аз знам за "ходовете" на моето окачване и ще се пазя от вякакви диагонални упражнения за да няма "обади се на приятел", докато ти трябва да помниш за високия център на тежеста и мекото окачване... Разправят че в израелската армия едни руснаци успяли да обърнат дори два Хамъра
Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.
Коментар
-
До: Тест на новия Дефендер срещу преобръщане
Първоначално публикуван от Victor Преглед на мнениеТака е , има джипки , с които мажеш да взимаш завоите с вратите напред , има и такива , скоито можеш да минаваш по ужасно трудни места. Няма как да имат униврсално поведение във всяка ситуация.
Сложи дебели стабилизиращи щанги, изкараи гумите с 3-4см на вън и тоя лосов тест го минаваш със 100.
Като влизаш в гората откачаш биалетите и си звяр. Направо ще си изгубиш някъде мостовете от артикулации.
А Дифендъра хич не е зле на страничен наклон. Гледах те на Батак. Предполагам и ти си го усетил отвътре. Наклона беше близко до максималния а джипа си стоеше стабилно. Е малко се пързаляше ама това е от калта.
Коментар
-
До: Тест на новия Дефендер срещу преобръщане
Първоначално публикуван от Victor Преглед на мнениеАбсолютно съм съгласен, че като се пипне тук там нещата се променят, но тук става въпрос за конструкторските решения в стандартния им вид.
Коментар
-
До: Тест на новия Дефендер срещу преобръщане
Не мисля ,че са обективни с този "лосов тест".Може и субективният фактор да го е обърнал.Освен това казват ,че пуснатият от май 2007 г.Дефендър се отличава от предишния с лошо управление и слаби спирачки.Защо не казват каква е промяната от стария .Ако няма промяна то и стария е с тези показатели .Много ги "харесвам" тези дето уж решили да проверят, дали е истина това за което се говори.B+
Коментар
-
До: Тест на новия Дефендер срещу преобръщане
Аз мога да кажа за по-стария, че проблем със спирачния път няма абсолютно никакъв.
Новия е с по - лек двигател 4 цилиндров а стария беше петак. Новия е и с по-малки раздадка и скоростна кутии, което предполага , че са и по-леки. Купето отвън е абсолютно същото а като интериор е леко пипнато в посока комфорт защото сега е ултра стартански.
Коментар
-
До: Тест на новия Дефендер срещу преобръщане
Съгласен съм че никой не трябва да надценява автомобила си, но има и друго нещо. Германците са гадни п.дали и в тестовете са особено пристрастни. Целта им е била да оплюват чуждото производство и да представят техните кочини като най-добри. Примери много- като се почне с критиките по италиянски и френски коли и възхваляването на проклетия голф- не че е лоша колата ама не е най добрата. И като почнат сравняванията м/у лимузини- МБ, БМВ и Ауди и резултата винаги е един и същ. Все едно само швабите правят коли. А за японците нищо не казват. Само дето японската кола има всичко по дифолт, а швабите искарват всичко като екстра и те муфтят да си плащаш. И са еб..ти измикярите да си купуват коли възможно по-постно изпълнение.
Дифендъра е работен кон и не е за високи скорости- не може хем да е бегачка, хем да е коза и то в сериино изпълнение. Защо не направят и тестове с микробуси и камиони?
А прехвалените им поршета в сравнение с един ТVR или италиянски коли от този клас са смешни.
Сори за ОФФтопика ама не се сдържах.http://www.agentura.ru/specnaz/gru/spezi_1.jpg
Lancia Kappa TDS (такъв...италиянски петак) / Land-Rover 88 Series 3 FFR, 2.25Petrol
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар