Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Може ли бензинов двигател да стане сигурен колкото дизелов?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Може ли бензинов двигател да стане сигурен колкото дизелов?

    Някъде в стария Падок имаше нещо като ръкавица с 9пръста през които минават кабелите.Сега не мога да го намеря.Мисля,че нещо такова също ще върши някаква работа,поне от директни пръски вода.

    Коментар


    • #17
      От: Може ли бензинов двигател да стане сигурен колкото дизелов?

      Ръкавицата стои в един долап от 2 години. Има и за бобината. Ако имаш някой познат майстор да ми я монтира? Въпроса е защо при Ровърите и при някои други марки има проблем, а при други няма. Гто например свещите са вертикални в дука, и се пълнят с вода до горе и няма проблем. С делкото също. Дали ще е разумно да се пробият 2 дупки и с маркучи да се направи яка вентилация? Смучещия маркуч във филтъра естествено.
      За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

      Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

      Коментар


      • #18
        От: Може ли бензинов двигател да стане сигурен колкото дизелов?

        Може би ще има някакъв ефект,гледах че на Тойотите е точно така.Имам стара капачка и мисля да я пробия да пробвам.Как се пробива бакелит,какви трябва да бъдат щуцерите?Притеснявам се да не привличат искрите от палеца.
        ПП Доколкото съм запознат с проблема,Ровърите страдат само от капачката на делкото не от свещи.

        Коментар


        • #19
          От: Може ли бензинов двигател да стане сигурен колкото дизелов?

          Щуцерите от текстолит. Натикани отвътре навън с малки глави. Отвън маркучите ще ги държат да не се шмугнат обратно.
          За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

          Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

          Коментар


          • #20
            От: Може ли бензинов двигател да стане сигурен колкото дизелов?

            Бакелит се пробива лесно с бързооборотна машина - шлифовалка, или т.на "дремел". Оборотите и на максимум са над 20000. Със същото шлифоват стъкло например. Инструментите са например като зъболекарски борчета, или 3-4 пъти по-големи. Продават се китчета с инструменти с разнообразна форма. Често с диамантени частички.
            Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

            Коментар


            • #21
              От: Може ли бензинов двигател да стане сигурен колкото дизелов?

              И с дрелката се дупчи, но с добре заточено свредло, за да не кърти.
              За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

              Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

              Коментар


              • #22
                От: Може ли бензинов двигател да стане сигурен колкото дизелов?

                Първоначално публикуван от targa Преглед на мнение
                ... Дали ще е разумно да се пробият 2 дупки и с маркучи да се направи яка вентилация? Смучещия маркуч във филтъра естествено.
                Конструктивно решението е именно това. Проблемът ще е, дали при пробиването на капачката и монтирането на щуцерите, няма да се сблъскаш с електрически пробиви, пълзящи токове и т.н.
                Аз бих пробил алуминиевия корпус на прекъсвач-разпределителя, близо до капачката. Нарязваш М8, навиваш щуцерите и си ти Единят във филтъра, вторият във всмукателния колектор или с тройник към някой друг маркуч, така че да има разлика в подналягането, за да се създава течение.
                Решението е доказано работещо. При Тойота и Исузу, капачката е на винтове и има гумена гарнитура. Ако при теб е с клипсове, може да му нахлузиш ръкавицата. Кабелите, уплътнителите и лулите са друг, но също интересен филм. Аз съм ги натикал в дебелостенни прозрачни маркучи. След яко миене с водоструйка двигателят пали безотказно и работи без пропуски.
                Ако LR продължава да не пали - пуснаха от ареста онези момчета Наздраве адаш!
                "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                Коментар


                • #23
                  От: Може ли бензинов двигател да стане сигурен колкото дизелов?

                  С риск да ми се изсмеете ама и на Фронтера А със двигател X20SE проблема с омокрянето е решен доста елегантно- блок бубина на нивото на волана и лулите на свещите влизат във тръби навити в главата като оплътняват със три гумени пластини като хриле!
                  До ден днешен вече седма година не съм имал проблеми!
                  Не знам за какво е малкия лост на Джипа ми!!!

                  А това е поздрав за всички ФЕНОВЕ-http://vbox7.com/play:3dc959bd

                  Коментар


                  • #24
                    От: Може ли бензинов двигател да стане сигурен колкото дизелов?

                    Първоначално публикуван от djidjo Преглед на мнение
                    Представете си следната картина.Проливни пролетни дъждове в града,вода по улиците до фаровете вие си карате уверенно,изведнъж в една по голяма локва на най-натовареното кръстовище почва да плете и угасвате редом до всички таксита.
                    Ами не мисля, че е проблем ако всичко е изрядно. При мен дори перката на охлаждането е постоянно зацепена и действа като душ. Минавал съм по река с вълна над бронята и проблеми нямаше. После чистих тиня от горната част на капака. Нямам шнорхели и други подобни екстри.

                    Първоначално публикуван от djidjo Преглед на мнение
                    АИскам като измия двигателния отсек на автомивка да врътна ключа и да си тръгна,не да бърша половин час делка кабели и други чаркалаци.
                    Същото го направих на село с маркуча. Нищо не съм сушил. Е не съм и пръскал нарочно в делкото.

                    Впрочем защо мислиш, че дизелът е по-надежден във вода? С бензиновият двигател най-много да закъсаш. Докато ако прекалиш с потапянето дизеловият можеш спокойно да го тотализираш.

                    Коментар


                    • #25
                      От: Може ли бензинов двигател да стане сигурен колкото дизелов?

                      Първоначално публикуван от EXALIBUR Преглед на мнение
                      С риск да ми се изсмеете ама и на Фронтера А със двигател X20SE проблема с омокрянето е решен доста елегантно- блок бубина на нивото на волана и лулите на свещите влизат във тръби навити в главата като оплътняват със три гумени пластини като хриле!
                      До ден днешен вече седма година не съм имал проблеми!
                      Че защо да ти се смеем? Коментираме конкретно техническо решение, дори и на москвич да е - какво от това? Аз и друг път съм споменавал - самарата ми нямаше никакъв проблем при миене на двигател с пароструйка. Влизам, паля и заминавам, а шоуто за приготвилите се кибици на автомивката не се състоя нито веднъж в продължение на 2 години (средно по 2 миенета годишно).

                      А принципно най-правилното е бобина-свещ, но направено достатъчно читаво че с времето да запази качествата си. Фабията ми също няма никакви грижи при миене на мотора. А дори и компютъра и е в моторния отсек.

                      Ферозата от друга страна - един по-дълбок гьол с достатъчно висока скорост - и дори не кюфка, а направо гасне. След 5 минути си пали все едно нищо не е било. Подозирам бобината. Всичко друго е ново.
                      Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                      Коментар


                      • #26
                        От: Може ли бензинов двигател да стане сигурен колкото дизелов?

                        Първоначално публикуван от Scrapheap Преглед на мнение
                        Конструктивно решението е именно това. Проблемът ще е, дали при пробиването на капачката и монтирането на щуцерите, няма да се сблъскаш с електрически пробиви, пълзящи токове и т.н.
                        Аз бих пробил алуминиевия корпус на прекъсвач-разпределителя, близо до капачката. Нарязваш М8, навиваш щуцерите и си ти Единят във филтъра, вторият във всмукателния колектор или с тройник към някой друг маркуч, така че да има разлика в подналягането, за да се създава течение.
                        Решението е доказано работещо. При Тойота и Исузу, капачката е на винтове и има гумена гарнитура. Ако при теб е с клипсове, може да му нахлузиш ръкавицата. Кабелите, уплътнителите и лулите са друг, но също интересен филм. Аз съм ги натикал в дебелостенни прозрачни маркучи. След яко миене с водоструйка двигателят пали безотказно и работи без пропуски.
                        Ако LR продължава да не пали - пуснаха от ареста онези момчета Наздраве адаш!
                        Във смукателния колектор ми се струва малко прекалено. Да не вземе да изсмуче авточастите. За корпуса звучи добре, ама ще тябва да се сваля целия кютюк. На всичкото отгоре, на корпуса има монтирана някаква майна, комутатор ли беше или нещо от тоя сорт? Мамка им тоци, не им разбирам. Та тая гад не трябвало да губи маса щото и за скрап не става после. Аз си мъкна една резервна против грешки. За свещите не съм сигурен, дали правят ядове. Къв е тоя прозрачен маркуч? Не се ли спича с времето?
                        За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

                        Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

                        Коментар


                        • #27
                          От: Може ли бензинов двигател да стане сигурен колкото дизелов?

                          Ако е във всмукателния колектор няма ли да има грижа с оборотите на празен ход? Не е ли по-правилно да е преди дроселовата клапа? Вярно че "вятъра" няма да е чак толкоз силен, но все пак ще го има. То за да няма конденз не му трябва много.

                          ...пък и според мен не му е проблема в конденза. От някъде влиза водица.
                          Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                          Коментар


                          • #28
                            От: Може ли бензинов двигател да стане сигурен колкото дизелов?

                            Първоначално публикуван от targa Преглед на мнение
                            Във смукателния колектор ми се струва малко прекалено. Да не вземе да изсмуче авточастите. За корпуса звучи добре, ама ще тябва да се сваля целия кютюк. На всичкото отгоре, на корпуса има монтирана някаква майна, комутатор ли беше или нещо от тоя сорт? Мамка им тоци, не им разбирам. Та тая гад не трябвало да губи маса щото и за скрап не става после. Аз си мъкна една резервна против грешки. За свещите не съм сигурен, дали правят ядове. Къв е тоя прозрачен маркуч? Не се ли спича с времето?
                            Мойто делко е смъкнато,но да ми изсъхнат ръцете ако го пробия.Чак толкова радикален не съм,ще пробвам с капачката като за начало.

                            Коментар


                            • #29
                              От: Може ли бензинов двигател да стане сигурен колкото дизелов?

                              Може и да не е в колектора, но при мен има щуцер за целта и е удобно, пък и създава интензивен въздушен поток. Все ще намериш място за дупчене и къде да завреш единя маркуч.
                              Прозрачните маркучи се спичат от бензин и т.н. За няколко години на моята щайга си стоят пластични.
                              "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                              Коментар


                              • #30
                                От: Може ли бензинов двигател да стане сигурен колкото дизелов?

                                Прати ми го, като те е страх, Майка му ши ...........
                                За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

                                Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X