Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Тунинг на Лендровер-Дифендър.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    Re: Тунинг на Лендровер-Дифендър.

    Първоначално публикуван от Victor Преглед на мнение
    Пружините са по - дълги , но след монтажа им джипката се втвърди. Това е специфичното при T. Master.
    По-мекото возене в следствие монтажа на фланците е това, което ме изненада. Окачването явно "работи" различно след разширяването, а това е не ми е много ясно. Определено не си внушавам.
    Може! Това субективното усещане е ГолЕма работа аз никога не разбирам, какво се случва, дори и да нямам амортесьор, но явно съм си такъв.
    И при мен обаче (на Тойота-та) след смяната на окачването (TJM +2.5") возията се Втвърди, доста осезаемо и стабилността в завой се увеличи, Сложна работа е това окачването, а изглежда толкова просто

    Коментар


    • #47
      Re: Тунинг на Лендровер-Дифендър.

      Първоначално публикуван от Венцислав Петров Преглед на мнение
      Всъщност точно така и следва да бъде. Затова всяка промяна по окачването изисква и респективната промяна на излета на джантите и смяна на размера на гумите. Най-общо казано от една страна се променя рамото на лоста а от друга гумите с по-голям диаметър трябва да застанат и по-навън за да може да компенсират свиването на следата... Трябва много да се рисува за да бъде по-ясен но в момента съм страшно ангажиран... В момента в който ми остане малко време ще го направя...
      В момента гумите са 235/85/16 , новия размер е 265/75/16. Разлика в диаметъра почти няма (на което държах), но новата ширина на протектора ще засили допълнително споменатия ефект.

      Коментар


      • #48
        Re: Тунинг на Лендровер-Дифендър.

        Първоначално публикуван от kinex Преглед на мнение
        Като правиш тунинг на окачването предназначението може да е само едно. Никои не прави лифт за да кара джипа на асвалт.
        ...
        За за да не се заклещва между дърветата трябва от ЛандКрузер да направиш Самураи. Еи тва вече е много сложно.

        Естествено, че не се прави за асфалт, а за офроуд. Ама какъв точно офроуд? Руски блата с преобладаващо по-равнинен терен или rock crawling, или тесни и стръмни нашенски дерета, или ... ? Каране само или предимно офроуд, или on/off road?

        Ето ти примерче за ситуация, където иначе много проходимата силно повдигната джипка има проблем.
        Ние не сме неутрални!

        Коментар


        • #49
          Re: Тунинг на Лендровер-Дифендър.

          Първоначално публикуван от V93 Преглед на мнение
          Естествено, че не се прави за асфалт, а за офроуд. Ама какъв точно офроуд? Руски блата с преобладаващо по-равнинен терен или rock crawling, или тесни и стръмни нашенски дерета, или ... ? Каране само или предимно офроуд, или on/off road?
          За всякакъв онроуд и офроуд. Въпроса е какво позволява базата и колко може да се подобри.

          Коментар


          • #50
            Re: Тунинг на Лендровер-Дифендър.

            аз съм на мнение че по - високата джипка е по - удобна за офроуд, а тази ситуация на снимката не е нищо повече от един леко подгънат таван и няколко драскотини, от там тази УАЗка минава за секунди. истинските проблеми идват когато стигнете до ужасен дълбок коловоз дълъг 500 м с изкачване и там собственика на ниска джипка започва едни безкрайни лебедки, което обикновено при по тежките 4х4 води до изгаряне или чупене на лебедката. по - високите джипки минават от там без да разберат за проблема.

            ако се кара в стил крос кънтри височината е проблем, но за разходка е огромно предимство.

            разбирасе по - големия лифт създава технически проблеми, но това е положението
            drive alive

            Коментар


            • #51
              Re: Тунинг на Лендровер-Дифендър.

              Първоначално публикуван от go go go Преглед на мнение
              аз съм на мнение че по - високата джипка е по - удобна за офроуд, а тази ситуация на снимката не е нищо повече от един леко подгънат таван и няколко драскотини, от там тази УАЗка минава за секунди. истинските проблеми идват когато стигнете до ужасен дълбок коловоз дълъг 500 м с изкачване и там собственика на ниска джипка започва едни безкрайни лебедки, което обикновено при по тежките 4х4 води до изгаряне или чупене на лебедката. по - високите джипки минават от там без да разберат за проблема.

              ако се кара в стил крос кънтри височината е проблем, но за разходка е огромно предимство.
              Принципно си прав за по-високите джипки. Ситуацията на снимката, естествено, не е страшна. Просто това имах под ръка за илюстрация. Иначе има далеч по-сериозни места със странични наклони, където ще ти се иска да си залепен за земята, а прекомерно високата и широка джипка определено ще бере ядове по завоите в някое тясно дере с хубави странични наклончета.

              Та затова приказката ми беше за мярката и търсенето на баланс.
              Ние не сме неутрални!

              Коментар


              • #52
                Re: Тунинг на Лендровер-Дифендър.

                Тунинга продължава:

                Първа точка е слагането на по-големи гуми.



                LZ1VMH

                Коментар


                • #53
                  Re: Тунинг на Лендровер-Дифендър.



                  Второто е защита на дифовете.
                  После идват усилените спирачни маркучи
                  ,предна броня , предна защита и др.
                  LZ1VMH

                  Коментар


                  • #54
                    Re: Тунинг на Лендровер-Дифендър.










                    LZ1VMH

                    Коментар


                    • #55
                      Re: Тунинг на Лендровер-Дифендър.

                      Бронята и грила отдолу са много приятни на вид.
                      Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                      Коментар


                      • #56
                        Re: Тунинг на Лендровер-Дифендър.






                        LZ1VMH

                        Коментар


                        • #57
                          Re: Тунинг на Лендровер-Дифендър.




                          Работата започва...

                          LZ1VMH

                          Коментар


                          • #58
                            Re: Тунинг на Лендровер-Дифендър.

                            Първоначално публикуван от quadra Преглед на мнение
                            Бронята и грила отдолу са много приятни на вид.
                            Да и на мен ми харесват, освен това бронята е и сравнително лека 32кг. С тази броня ъгъла на заход става перфектен, само едно не ми дава мира - къде ще отиде номера, така че да не стана абонат на катаджийте.

                            Коментар


                            • #59
                              Re: Тунинг на Лендровер-Дифендър.

                              Първоначално публикуван от Victor Преглед на мнение
                              само едно не ми дава мира - къде ще отиде номера, така че да не стана абонат на катаджийте.
                              Ами някъде нагоре . А за "абонамента" - не знам ... Онзи ден ме спряха и полицайката разправя "Гледаме джип без номер, пък той бил горе на капака" ...
                              Ние не сме неутрални!

                              Коментар


                              • #60
                                Re: Тунинг на Лендровер-Дифендър.

                                Не знам дали ще бъда в нарушение ако го сложа върху единия от капаците за въздух под чистачките на предното стъкло?

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X