Не знам дали ще бъда в нарушение ако го сложа върху единия от капаците за въздух под чистачките на предното стъкло?
Потърсих информация по въпроса с табелите, но засега съм намерил само следното:
От ЗДП
Чл. 140. (1) По пътищата, отворени за обществено ползване, се допускат само моторни превозни средства и ремаркета, които са регистрирани и са с табели с регистрационен номер, поставени на определените за това места.
В закона не намирам уточнение на "определените за това места"
В Правилника за Прилагане на ЗДП по въпроса:
Чл. 20. (1) На регистрираните моторни превозни средства, с изключение на мотоциклетите и мотопедите, отпред и отзад се поставят табели с регистрационни номера.
(2) На мотоциклетите и мотопедите, както и на ремаркетата табела с регистрационен номер се поставя само отзад.
(3) Табелата с регистрационния номер е с бял цвят, върху който с черни букви и цифри са изписани кодът на региона, където е регистрирано моторното превозно средство, серията и поредният номер.
(4) Табелата с регистрационния номер отговаря на съответните изисквания на стандартизационните документи.
Т.е. въз основа на горната информация аз мисля, че не би трябвало да има проблем, стига табелата с номера да е поставена отпред и да е видима.
Не знам дали ще бъда в нарушение ако го сложа върху единия от капаците за въздух под чистачките на предното стъкло?
НАРЕДБА № I-45 от 24.03.2000 г. за регистрацията, отчета, пускането в движение и
спирането от движение на моторните превозни средства и на ремаркетата, теглени
от тях (Загл. изм. и доп. - ДВ, бр. 105 от 2002 г.)
Чл. 10. (1) За всяко регистрирано превозно средство се предоставят табели с
регистрационен номер.
(2) Формата, размерите, шрифтът, както и изискванията към светлоотразяващите
табели се определят с Българския държавен стандарт (БДС 15980 и БДС ISO 7591).
(3) Табелите с регистрационен номер се предоставят на собствениците за ползване
срещу заплащане на стойността им и такса, която се събира в системата на
Министерството на вътрешните работи по Закона за държавните такси.
(4) Табелите с регистрационен номер се монтират на местата, определени от
производителя.
(5) Табелите с регистрационен номер се закрепват отпред и отзад (или само отзад)
перпендикулярно на средното надлъжно сечение на превозното средство, а когато
това е невъзможно - в лявата част, така че да се осигури тяхната видимост и
осветеност нощно време. При закрепването не трябва да се нарушава формата на
табелата, целостта на графиката и символите на номера.
(6) Табелите с регистрационен номер се закрепват по начин, непозволяващ
неправомерното им демонтиране.
(7) На мотоциклетите, мотопедите, тракторите и ремаркетата табела с
регистрационен номер се поставя само отзад.
( При загубване или открадване на табела(и) с регистрационен номер те се
обявяват за издирване, а превозното средство се регистрира с нов регистрационен
номер по установения ред. Старият регистрационен номер не се използва повторно.
Чл. 11. (1) При използване на издадени не по установения ред регистрационни
табели и/или документи или когато същите са с изтекъл срок на валидност,
табелите и документите се изземват от органите на пътната полиция, като това
обстоятелство се отбелязва в акта за административно нарушение. Иззетите табели
и документи се унищожават от секторите "КАТ - ПП" по месторегистрацията на
превозното средство.
(2) При наличие на данни за престъпление актът, табелите и/или документите по
ал. 1 се изпращат на компетентните органи.
(3) Превозни средства, чиито табели и/или документи са иззети по реда на ал. 1,
могат да се регистрират по установения ред.
Не знам дали ще бъда в нарушение ако го сложа върху единия от капаците за въздух под чистачките на предното стъкло?
Аз мисля че ще бъдеш в нарушение ,но зависи кой как възприема и прилага ЗДП по пътищата на страната.До колкото си спомням Мишо Дражев спомена при последната ни среща ,че е имал проблем с КАТ само дори и за това ,че номера му е под лебетката,т.е не на определеното от производителя место ,респективно заето от лебетката.
Голди реши проблема много добре , номера си намери място над водача на лебедката. Ще го снимаме за по - добра илюстрация само чакаме доставката на лебедката. Другата седмица предстои монтаж на заден и преден блокажи и лека полека джипката започва да добива сериозен вид. Днес тествахме новите гуми Дънлоп 255/85/16, предимно на асфалт и леко в калчицата. За агресивния грайфер,който имат са невероятно тихи. В неделя предстои по-сериозното им изпитание в гората и веднага ще се отчета.
Защо не използвате закрепване на номера пред лебедката тип, заден номер на москвич или други стари автомобили, обаче да се вдига нагоре. Просто давам една концепция, а ако ви харесва намерете начин да я реализирате.
Защо не използвате закрепване на номера пред лебедката тип, заден номер на москвич или други стари автомобили, обаче да се вдига нагоре.
Аз не бих поставил номера пред ролките/водача на лебедката, защото много често при влизане в дерета, излизане от стръмни спускания и др. подобни ситуации точно тази част се заравя в кал, камъни или каквото има.
Т.е. номер, поставен там, е силно уязвим. Откъсването и загубването му са много вероятни ...
Как са новите гуми ? Пробва ли ги в " бойни " условия ?
Гумите са перфектни в "бойни" условия, достатъчно тихи са на асфалта и най-много ме изненада , че са значително по-леки от BF Goodrich, независима че са по-голям размер. Старите (BFG) бяха 235/85/16 а дънлопа са 255/85/16, за балансирането им бяха необходими очудващо малко тежести.
С две думи имам да те черпя бира за добрия съвет. Дойде ми тъкмо навреме. Джипката започна да вози значително по-меко.
Предполагам, че другата седмица ще продължим. Очаквам доставката на лебедката, касетите на предния и задния диференциал с блокажите. Компресора е вече тук, така че надявам се следващата седмица да продължим и да стигнем скоро до финала, ако може изобщо да се каже, че в това занимание финал има.
Коментар