Тунинга на този етап се състои от амортисъори, пружини и демфер.
Окачването е на фирмата Trail Master.
Следващата стъпка е заден блокаж, предна броня, странична защита и заден блокаж.
До сега има още и чип-тунинг на двигателя.
Закупени са и нови гуми с джанти.
Колата постепенно ще добива страховит вид, дори и сега може да се каже, че е в челото на всички наши Хард-разходки.
Викторе, радвам се, че си толкова запален почитател на офрода и благодаря за правото да ти честита първи новите придобивки.
Окачването е на фирмата Trail Master.
Следващата стъпка е заден блокаж, предна броня, странична защита и заден блокаж.
До сега има още и чип-тунинг на двигателя.
Закупени са и нови гуми с джанти.
Колата постепенно ще добива страховит вид, дори и сега може да се каже, че е в челото на всички наши Хард-разходки.
Викторе, радвам се, че си толкова запален почитател на офрода и благодаря за правото да ти честита първи новите придобивки.
Това е първата такава тема за такова возило
Как се справи на рампата? Догони ли паркетния Уаз?
(Голди случва се) защо не сложите един шнорхел? Все пак газенето на Дефендера е само 500мм, а една обиковенна Нива - 800мм
Блокажа предполагам 100% ARB?
Коментар