Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Тунинг на Лендровер-Дифендър.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    Re: Тунинг на Лендровер-Дифендър.

    Абсолютно съм съгласен с мнението на Венци. Вчера и аз имах възможността д апокарам Дифендъра на Виктор и съм с много добри впечатления от окачването!

    Гуми и джанти следва и става супер (според мен)..

    Коментар


    • #32
      Re: Тунинг на Лендровер-Дифендър.

      Тунинга на джипката продължава. Сладващата стъпка беше слагането на 3см. фланци. Това е временно положение до доставката на джанти с отрицателен офсет. Ефекта за моя зненада бе , че джипката осезаемо започна да вози по-меко. След като я изкарам тези дни и в гората ще имам по-сериозни впечатленя за поведението и извън пътя, както се казва в "естествената" и среда.

      Коментар


      • #33
        Re: Тунинг на Лендровер-Дифендър.

        Първоначално публикуван от Victor Преглед на мнение
        Тунинга на джипката продължава. Сладващата стъпка беше слагането на 3см. фланци. Това е временно положение до доставката на джанти с отрицателен офсет. Ефекта за моя зненада бе , че джипката осезаемо започна да вози по-меко. След като я изкарам тези дни и в гората ще имам по-сериозни впечатленя за поведението и извън пътя, както се казва в "естествената" и среда.
        Кажи две думи за тези фланци.Стаманени или алуминиеви?Купешки или ги поръчва при стругар?
        B+

        Коментар


        • #34
          Re: Тунинг на Лендровер-Дифендър.

          Купешки , страх ме е от стругарските. Може и да имам предразсъдаци ама ме е страх. Изненадващо леки са, кутиите с инструкцията за монтажа останаха при Голди а там пишеше от какъв материал са. Пак повтарям много леки са и предполагам са алуминиеви. Германско производство са и са закупени от Ковачев. Там може да се получи по-компетентна информация относно материала, явно е някаква сплав , но аз не съм от знаещите в тази област (металите).

          Коментар


          • #35
            Re: Тунинг на Лендровер-Дифендър.

            Честито Викторе, най-важното е колата да те кефи ТЕБ
            а go-go-go е прав, къса база много (лесно) не може да се вдига, но въпроса е Защо да я вдигаш много повече, за да се обръщаш по-лесно?
            Карай си със здраве и се забавлявай колкото може повече!

            Коментар


            • #36
              Re: Тунинг на Лендровер-Дифендър.

              Първоначално публикуван от Victor Преглед на мнение
              Купешки , страх ме е от стругарските. Може и да имам предразсъдаци ама ме е страх. Изненадващо леки са, кутиите с инструкцията за монтажа останаха при Голди а там пишеше от какъв материал са. Пак повтарям много леки са и предполагам са алуминиеви. Германско производство са и са закупени от Ковачев. Там може да се получи по-компетентна информация относно материала, явно е някаква сплав , но аз не съм от знаещите в тази област (металите).
              И моите са от там. H&R.
              Някаква странна алуминиева сплав са.
              Конусите на гаиките и на фланците не съвпадаха.

              Коментар


              • #37
                Re: Тунинг на Лендровер-Дифендър.

                Първоначално публикуван от alex_markov Преглед на мнение
                въпроса е Защо да я вдигаш много повече, за да се обръщаш по-лесно?
                +1
                Присъединявам се към мнението на Алекс и напомням лафа за пълното щастие ... (по-точно за липсата на такова)

                По-голям лифт - хубаво за по-равнинен терен с дълбока кал, сняг, коловози. Там добре. Ама пък от друга страна, като тръгнеш из планините на страничен наклон почваш да трепериш дали няма да се прекатуриш, почваш да се заклещваш между дървета там, където по-ниски джипки минават без проблем и т.н. ...
                Ние не сме неутрални!

                Коментар


                • #38
                  Re: Тунинг на Лендровер-Дифендър.

                  Първоначално публикуван от alex_markov Преглед на мнение
                  Защо да я вдигаш много повече, за да се обръщаш по-лесно?
                  За да се запази устоичивоста на страничен наклон трябва широчината на джипа да се увеличи с 80% от лифта.
                  При 4" лифт например трябва моста да се разшири с 8см. Което с 3см фланци и малко по широки гуми е лесно постижимо.
                  Възможно е дори при 6"лифт джипа да стане по стабилен при страничен наклон от колкото е бил в заводския си вид. Справка Иво от Испания.

                  Коментар


                  • #39
                    Re: Тунинг на Лендровер-Дифендър.

                    Първоначално публикуван от kinex Преглед на мнение
                    Възможно е дори при 6"лифт джипа да стане по стабилен при страничен наклон от колкото е бил в заводския си вид. Справка Иво от Испания.
                    Естествено, че е възможно. Но най-често подобряването на едни параметри ще е за сметка на други и трябва да се търси баланс, за който определящо е какво е предназначението на джипа.
                    Ние не сме неутрални!

                    Коментар


                    • #40
                      Re: Тунинг на Лендровер-Дифендър.

                      Първоначално публикуван от V93 Преглед на мнение
                      +1
                      Присъединявам се към мнението на Алекс и напомням лафа за пълното щастие ... (по-точно за липсата на такова)

                      По-голям лифт - хубаво за по-равнинен терен с дълбока кал, сняг, коловози. Там добре. Ама пък от друга страна, като тръгнеш из планините на страничен наклон почваш да трепериш дали няма да се прекатуриш, почваш да се заклещваш между дървета там, където по-ниски джипки минават без проблем и т.н. ...
                      Ето една от причините, която наложи "разчекването". Но наистина силно ме изненада омекотяването на возията. Разликата е осезаема а аз не мога точно да си го обясня.

                      Коментар


                      • #41
                        Re: Тунинг на Лендровер-Дифендър.

                        Тунинга продължава. Предстои слагането на нова броня, олекотена и подобряваща ъгъла на заход. Голди би могъл да качи снимка ако има време и му се занимава, защото все още не е налична. Оригиналната се посука барабар с лебедката поради "грамотния" монтаж (на лебедката).
                        Предстои и замяната на страничните прагове с т.н. Rock sliders и още други дреболии за да стане напълно готов за действие (не че сега не го тормозя по чукарите).
                        А , забравих блокаж на задния диф. , това не е дреболия.

                        Коментар


                        • #42
                          Re: Тунинг на Лендровер-Дифендър.

                          Първоначално публикуван от V93 Преглед на мнение
                          Естествено, че е възможно. Но най-често подобряването на едни параметри ще е за сметка на други и трябва да се търси баланс, за който определящо е какво е предназначението на джипа.
                          Като правиш тунинг на окачването предназначението може да е само едно. Никои не прави лифт за да кара джипа на асвалт.
                          Както вече казах има много сполучливи проекти при които освен офроуд възможностите се подобрява дори пътното поведение и стабилност на джипа. Дълги носачи, дисконекти на стабилизиращите щанги, амове с корекции, усилени стабилизиращи щанги, и още и още.
                          Това че повдигнатите джипки се обръщат са митове и легенди и се дължи на други фактори. Ако се направи грамотно всичко се подобрява.
                          Ама за да не се заклещва между дърветата трябва от ЛандКрузер да направиш Самураи. Еи тва вече е много сложно.

                          Коментар


                          • #43
                            Re: Тунинг на Лендровер-Дифендър.

                            Първоначално публикуван от Victor Преглед на мнение
                            Ето една от причините, която наложи "разчекването". Но наистина силно ме изненада омекотяването на возията. Разликата е осезаема а аз не мога точно да си го обясня.
                            Ми много просто - по-дълги и по-меки пружини - по-меко возене

                            Коментар


                            • #44
                              Re: Тунинг на Лендровер-Дифендър.

                              Първоначално публикуван от alex_markov Преглед на мнение
                              Ми много просто - по-дълги и по-меки пружини - по-меко возене
                              Пружините са по - дълги , но след монтажа им джипката се втвърди. Това е специфичното при T. Master.
                              По-мекото возене в следствие монтажа на фланците е това, което ме изненада. Окачването явно "работи" различно след разширяването, а това е не ми е много ясно. Определено не си внушавам.

                              Коментар


                              • #45
                                Re: Тунинг на Лендровер-Дифендър.

                                Всъщност точно така и следва да бъде. Затова всяка промяна по окачването изисква и респективната промяна на излета на джантите и смяна на размера на гумите. Най-общо казано от една страна се променя рамото на лоста а от друга гумите с по-голям диаметър трябва да застанат и по-навън за да може да компенсират свиването на следата... Трябва много да се рисува за да бъде по-ясен но в момента съм страшно ангажиран... В момента в който ми остане малко време ще го направя...
                                VPetrov.photography

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X