Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Коя раздатка да избера за Range Rover Classic

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Коя раздатка да избера за Range Rover Classic

    Изглежда проблемите със студения старт са в резултат на отказал температурен датчик. За сега, докато получим оригинален нов, поставихме работещ, втора употреба от някакво Волво. Все още проблемът не е напълно решен, но нещата значително се подобриха. Надявам се, че като сложим истинския, всичко вече ще бъде наред. Все пак би било добре ако има начин да се направи една диагностика и да се видят данните, но не открих досега начин това да стане. Ако някой знае как може да се направи, нека каже. Аз дори не можах да намеря комуникационен порт по колата. Тук-там има по някой откачен куплунг, но по-скоро остатъци от старата инсталация, нищо не прилича на порт за връзка с компютър. А на таблото свети една оранжева лампа с черен удивителен, която май е тогавашния еквивалент на съвременния check engine. Когато изключа ключ масата за 1-2 минути и дам после на контакт не свети. Запали ли мотора обаче, светва моментално. Check engine обикновено свети и когато не е монтиран емулатор на ламбда сондата към газовата уредба. Не открих такъв. Който е запознат с ремонта на колата, моля да каже дали е слаган. Иначе разни дребни работи бяха позатегнати. За оправянето на други ще ми трябват части, скоро ще пусна и снимки за онагледяване. Безценна за мен би била схема на електрическата инсталация, нещо което, ако изобщо го има, май само Джиджо би могъл да осигури. Така, че ако имаш такава, приятелю, много би ми била полезна.
    Последно редактирано от The Namesake; 26-04-15, 11:15.
    088/при нужда от помощ, или компания за бира/7908759

    Коментар


    • От: Коя раздатка да избера за Range Rover Classic

      Със сигурност няма какъвто и да е емулатор за газовата инсталация , едно единствено реле реже захранване на дюзи и дотам . Ако чека ти светва веднага след запалване на газ е съвсем обяснимо , все пак му се губят някакви си 8 дюзи на завалията
      2012 GL350 Bluetec & 2012 Audi A6 Quattro 3.0T & 2013 Audi S6 Quattro 4.0 Biturbo
      ex-Toyota Land Cruiser FZJ-80 Triple Locked 4.5EFI 1FZ-FE petrol/lpg

      Коментар


      • От: Коя раздатка да избера за Range Rover Classic

        Първоначално публикуван от The Namesake Преглед на мнение
        Изглежда проблемите със студения старт са в резултат на отказал температурен датчик. За сега, докато получим оригинален нов, поставихме работещ, втора употреба от някакво Волво. Все още проблемът не е напълно решен, но нещата значително се подобриха. Надявам се, че като сложим истинския, всичко вече ще бъде наред. Все пак би било добре ако има начин да се направи една диагностика и да се видят данните, но не открих досега начин това да стане. Ако някой знае как може да се направи, нека каже. Аз дори не можах да намеря комуникационен порт по колата. Тук-там има по някой откачен куплунг, но по-скоро остатъци от старата инсталация, нищо не прилича на порт за връзка с компютър. А на таблото свети една оранжева лампа с черен удивителен, която май е тогавашния еквивалент на съвременния check engine. Когато изключа ключ масата за 1-2 минути и дам после на контакт не свети. Запали ли мотора обаче, светва моментално. Check engine обикновено свети и когато не е монтиран емулатор на ламбда сондата към газовата уредба. Не открих такъв. Който е запознат с ремонта на колата, моля да каже дали е слаган. Иначе разни дребни работи бяха позатегнати. За оправянето на други ще ми трябват части, скоро ще пусна и снимки за онагледяване. Безценна за мен би била схема на електрическата инсталация, нещо което, ако изобщо го има, май само Джиджо би могъл да осигури. Така, че ако имаш такава, приятелю, много би ми била полезна.
        Такъв не е монтиран<емулатор на ламбда сондата>Колкото до буксата за диагностика,мисля,че е монтирана на тавана до компа.Намира се над главата на предния пасажер.Така и не ми остана време да направя нещо да се виждат къде са.За ел. схеми попитай Пепи Петракиев дали не може да ти помогне.Навремето той ми прати,но по разбираеми причини аз вече ги нямам.Ако мога да помогна с нещо друго пиши на лични,ще се помъча да влизам по-често.
        Успех.

        Коментар


        • От: Коя раздатка да избера за Range Rover Classic

          Благодаря за отговорите, както и за файловете с електрическите схеми, които Пепи Петракиев ми изпрати веднага, след като го помолих. Иначе като се замислих, след това което написа Павката, всъщност лампата на чека светва още когато колата запали на бензин, без да е обърната на газ. Което означава, че проблемът не може да е в липсата на емулатор на ламбдата, тъй като се проявява без да се включва газовата уредба. Но пък може да е в самата ламбда сонда. Освен това, според файловете които ми изпрати Пепи (явно е, че вече са ми били полезни), има още три вероятни причини за светване на чека: повреда в сензора за входящия въздух; повреда в сензора за положението на педала на газта; повреда в датчика за температурата на двигателя. При мен последният със сигурност е повреден, трябваше да сме го сменили вече, ама нещо се забави. Ще видим как ще се развият нещата след смяната му.
          088/при нужда от помощ, или компания за бира/7908759

          Коментар


          • От: Коя раздатка да избера за Range Rover Classic

            Колеги, нещо ударих на камък с някои детайли. На снимката по-долу се вижда шофьорската врата, във вида в който дойде при мен. Липсваше механизмът, който движи стъклото нагоре-надолу. Вижда се и дървеният стъклопакет, който не позволява на стъклото да падне. Механизъм си намерих и го монтирах. Съжалявам, че не го снимах преди монтажа, ама който е разглобявал ще се сети за какво става дума. Моторчето задвижва една голяма зъбчатка, която от своя страна задвижва (предни врати, има разлика със задните) три рамена. Две от рамената се захващат за рамката на самото стъкло. Третото рамо е за опора и влиза в нещо като релса, захваната за вътрешната страна на вратата. Именно този детайл (релса, корниз?) не мога да си намеря, а това ми създава големи проблеми, защото първо стъклото не върви плавно и се заклинва, и второ, свободното сега рамо се закачва за механизма за отваряне на вратата и понякога не мога да я отворя нито отвън, нито отвътре. Детайлът се монтира в ограденото с червена елипса на снимката.

            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC_1019 - Copy.jpg
Прегледи:2
Размер:96.4 КБ
ID:5664545
            088/при нужда от помощ, или компания за бира/7908759

            Коментар


            • От: Коя раздатка да избера за Range Rover Classic

              Друг проблем, свързан с ключалката на задната врата. Май от снимките всичко си става ясно, едва ли има нужда да обяснявам кое точно ми създава проблеми. Естествено склонен съм да купя цялата ключалка, или дори цялата дръжка, едва ли някой има излишен само този детайл. В момента багажникът се заключва, но по сегашния начин (няма да обяснявам как в обществен форум) не е удобно, бих си възстановил оригиналното решение. При мен дори ще се запази и оригиналната ключалка, няма да ми трябва допълнителен ключ.

              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC_1022.jpg
Прегледи:1
Размер:151.4 КБ
ID:5664546
              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC_1026.jpg
Прегледи:1
Размер:201.3 КБ
ID:5664547
              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC_1027.jpg
Прегледи:1
Размер:138.2 КБ
ID:5664548
              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC_1029.jpg
Прегледи:1
Размер:138.0 КБ
ID:5664549
              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC_1032.jpg
Прегледи:1
Размер:207.6 КБ
ID:5664550
              088/при нужда от помощ, или компания за бира/7908759

              Коментар


              • От: Коя раздатка да избера за Range Rover Classic

                Механизма за стъклото е същият като на Д1 (поне такива има на части достатъчно). За ключалка ще проверя другата седмица - мисля, че имам.
                Колкото повече книги четат децата ви, толкова по-малко ще слушат чалга!

                Коментар


                • От: Коя раздатка да избера за Range Rover Classic

                  Бих сменил и тази гайка за джанта, каквато за щастие имам само една на колата, с такава от другия тип, по-грозния. Отвиват се с ключ 27. Преди време, на друга кола с подобен дизайн на гайките брах страшни ядове и два дена висях по сервизи за елементарна смяна на гуми. И от тогава такова нещо като ламаринена обвивка върху стоманена основа не мога да търпя. Трябва ми само една, но бих взел 3-4, да има резервни.
                  088/при нужда от помощ, или компания за бира/7908759

                  Коментар


                  • От: Коя раздатка да избера за Range Rover Classic

                    Първоначално публикуван от PinMaster Преглед на мнение
                    Механизма за стъклото е същият като на Д1 (поне такива има на части достатъчно). За ключалка ще проверя другата седмица - мисля, че имам.
                    Благодаря! Ако наистина е като на Д1, може би проблемът ми е решен. Ще го проверя.
                    088/при нужда от помощ, или компания за бира/7908759

                    Коментар


                    • От: Коя раздатка да избера за Range Rover Classic

                      Първоначално публикуван от The Namesake Преглед на мнение
                      Бих сменил и тази гайка за джанта, каквато за щастие имам само една на колата, с такава от другия тип, по-грозния. Отвиват се с ключ 27. Преди време, на друга кола с подобен дизайн на гайките брах страшни ядове и два дена висях по сервизи за елементарна смяна на гуми. И от тогава такова нещо като ламаринена обвивка върху стоманена основа не мога да търпя. Трябва ми само една, но бих взел 3-4, да има резервни.
                      [ATTACH=CONFIG]805059[/ATTACH]
                      Тях вече ги има оригинално само на Рейндж (и то само класик). Аз реших проблема като си купих 4 секретни (и то без капачка).
                      Колкото повече книги четат децата ви, толкова по-малко ще слушат чалга!

                      Коментар


                      • От: Коя раздатка да избера за Range Rover Classic

                        Оффф... `Айде пак поведенчески прояви на снимките в портала. Това е към пост 338:

                        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC_0979 - Copy.jpg
Прегледи:1
Размер:91.1 КБ
ID:5664560

                        Колега PinMaster, случайно можеш ли да ми пратиш линк за секретните гайки, ако си ги купувал онлайн? Звучи ми като добро решение. Някой може ли да каже какъв е размерът на резбата им, че днес нямам възможност да измеря?!
                        088/при нужда от помощ, или компания за бира/7908759

                        Коментар


                        • От: Коя раздатка да избера за Range Rover Classic

                          Гайката с НЕ е правилната, но като я замениш, ако може я запази за мен, ще се разберем, че да имам една резервна
                          LZ1LRE, Range Rover 300Tdi
                          www.ADV-Bulgaria.com

                          Коментар


                          • От: Коя раздатка да избера за Range Rover Classic

                            Първоначално публикуван от zzlatev Преглед на мнение
                            Гайката с НЕ е правилната, но като я замениш, ако може я запази за мен, ще се разберем, че да имам една резервна
                            За Lend Rover не съм съвсем сигурен кои са правилните гайки, въпреки, че съм имал Дискавъри 200 тди, но то беше с гайки от по-грозния тип. Но виж, за друга английска марка мога ти кажа в какво чудо се видях. Колата е Ягуар Екс Тайп и преди някой да се хвърли да обяснява, че всъщност е на базата на Форд Мондео ІІІ, ще кажа, че да, това е така, но много от частите нямат никакво съответствие, в това число гайките на джантите, както и самите джанти. Под красивата ламаринена обвивка се задържала влага и съответно корозията си вървяла кротко през годините. До един момент, в който при рутинна, сезонна (добре, че не на пътя) размяна на джанти с гуми, винтоверта на гумаджийницата превъртя и закръгли две от общо 20-те гайки, и съответно на следващия ден докато гледах как майстор в друг сервиз се мъчи да завари болт за закръглена гайка и за пореден път се къса, се чудех откъде ми дойде това чудо на главата. В последствие, разбира се, всичките оригинални гайки бяха изхвърлени и заменени с такива от Тойота ЕмЕр 2, ако чете някой собственик на Ягуар от ония години, да побърза да направи същото, просто преминава от ключ 19 към ключ 21 и забравя за проблемите.
                            088/при нужда от помощ, или компания за бира/7908759

                            Коментар


                            • От: Коя раздатка да избера за Range Rover Classic

                              Не и Да правилни няма - един харесва да му е хубаво, друг - сигурно
                              Аз лично предпочитам "грозните" - че те са без капачка, но не създават проблеми. Отделно май оригиналните гайки не са чисто джелезо и не гният лесно - там проблема е в капачката.
                              Мисля, че секретните ги купувах преди години от Падок, но не съм сигурен.
                              Има и с капачки и без от секретните.
                              Колкото повече книги четат децата ви, толкова по-малко ще слушат чалга!

                              Коментар


                              • От: Коя раздатка да избера за Range Rover Classic

                                Така и така сте захванали темата с гайките и срам не срам да питам! Как се махат капачките на гайките? И не ми се смейте много ейй!
                                Георги Танев (0+)
                                Land Rover Discovery 1 300 TDi
                                Land Rover Club Bulgaria
                                0887 930 238, 0878 797 768

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X