Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Коя раздатка да избера за Range Rover Classic

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Коя раздатка да избера за Range Rover Classic

    За съжаление за последен път пиша в темата,от днес джипа и ремаркето са официални Търновски граждани.



    Според новия собственик целия КАТ Търново е излязъл да ги види.И джипа и ремаркето са минали технотест без никакви проблеми.

    Коментар


    • От: Коя раздатка да избера за Range Rover Classic

      Да му е честит на новия собственик....ще се оглеждам да го видя на живо, а може и на някоя разходка.

      Коментар


      • От: Коя раздатка да избера за Range Rover Classic

        Дидо Здравей, Никито съм от Еленският Балкан !
        Можеш ли да ми се обадиш на 0888 640 391 или 0889 318862 !?
        Имам малко ??? за колата, много ти благодаря предварително ! Ще се радвам да се обадиш Жив и здрав !!!
        До скоро

        Съобщение от модератор:
        Моля, напишете си в профила от къде сте.
        ...ЦЪК
        Последно редактирано от PETER PETRAKIEV; 16-10-13, 13:50.

        Коментар


        • От: Коя раздатка да избера за Range Rover Classic

          Дидо от февруари месец вече не живее в България и относително рядко влиза тук така ,че малко вероятно е да ти отговори или позвъни . Аз малко или много съм бил с него по време на правенето и и съм наясно с джипа , ако нешо те интересува питай ще опитам да помогна
          2012 GL350 Bluetec & 2012 Audi A6 Quattro 3.0T & 2013 Audi S6 Quattro 4.0 Biturbo
          ex-Toyota Land Cruiser FZJ-80 Triple Locked 4.5EFI 1FZ-FE petrol/lpg

          Коментар


          • От: Коя раздатка да избера за Range Rover Classic

            Аз съм новия собственик на вдъхновяващите проекти. Имам идея за доразвиването им, но тъй като ми предстои тежко и, надявам се, ползотворно лято, през което ще се наложи да се фокусирам върху решаване на по-сериозен проблем, засега развитието на колата и ремаркето няма да е приоритетно. Иначе има доста неща за затягане, доста и за довършване, но като цяло всичко е ОК. Базата за доразвиване е повече от добра. Ако колегата djidjo няма нещо против, ще използвам настоящата тема за информиране относно развитието на нещата. Не ми е излишна и всякаква информация относно проектите, въпреки че разполагам с всички снимки от ремонта, някои допълнителни записки, както и със самата изключително подробна тема, разбира се. Djidjo, поздравления за ентусиазма и вложения труд!
            Последно редактирано от The Namesake; 24-03-15, 18:58.
            088/при нужда от помощ, или компания за бира/7908759

            Коментар


            • Без да искам си направих малък off-road събор, въпреки, че Витарката е почти продадена.

              Втори опит за качване на снимката, да се надяваме, че този път ще е успешен:

              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:RangeVitara.jpg
Прегледи:1
Размер:215.4 КБ
ID:5650370
              Последно редактирано от PETER PETRAKIEV; 27-03-15, 08:41.
              088/при нужда от помощ, или компания за бира/7908759

              Коментар


              • От: Коя раздатка да избера за Range Rover Classic

                Трябва да усъвършенстваш offroad ремаркетата и да преминеш към серийно производство.
                Страхотна стойка имат заедно с Rover-а.

                Коментар


                • От: Коя раздатка да избера за Range Rover Classic

                  Аз имам още доста да науча. Серийно да ги почва djidjo, че е много напред с нещата!
                  088/при нужда от помощ, или компания за бира/7908759

                  Коментар


                  • От: Коя раздатка да избера за Range Rover Classic

                    Не съм взимал участие във форума повече от 2 години(нямам нищо общо с офроуда вече),но видяното сега ме разчувства много.Всичко съм го правил с много мерак и любов дори.Най-искрено ти пожелавам да доразвиеш проекта и да ти носи много положителни емоции!

                    Коментар


                    • От: Коя раздатка да избера за Range Rover Classic

                      Първоначално публикуван от djidjo Преглед на мнение
                      Не съм взимал участие във форума повече от 2 години(нямам нищо общо с офроуда вече),но видяното сега ме разчувства много.Всичко съм го правил с много мерак и любов дори.Най-искрено ти пожелавам да доразвиеш проекта и да ти носи много положителни емоции!
                      Радвам се, че се включи, защото имам една идея... Ти всъщност не си успял да се порадваш на това в което си вложил толкова много. Доколкото разбрах, ти се е наложило да се преместиш в Германия точно преди да го довършиш окончателно и на практика, с изключение на малко тестови километри, не си използвал джипа и ремаркето. Поради това аз реших да ти ги дам за една седмица.! Когато си в България и имаш достатъчно време, обади ми се и в продължение на седем дни ще можеш да ги ползваш както намериш за добре. Така, че не бързай да казваш, че вече нямаш нищо общо с офроуда! Само ме предупреди по-навреме, да не се случи да съм планирал нещо с тях.
                      Иначе в момента са горе-долу на нивото на което си ги оставил. Ще се радвам, ако стане така, че да мога да ти ги дам в окончателно завършен вид (ако изобщо е възможен такъв), но това вече времето ще покаже.
                      088/при нужда от помощ, или компания за бира/7908759

                      Коментар


                      • От: Коя раздатка да избера за Range Rover Classic

                        Мъжка приказка. Браво. А и Джиджо е пич и го заслужава.
                        За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

                        Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

                        Коментар


                        • От: Коя раздатка да избера за Range Rover Classic

                          Първоначално публикуван от The Namesake Преглед на мнение
                          Радвам се, че се включи, защото имам една идея... Ти всъщност не си успял да се порадваш на това в което си вложил толкова много. Доколкото разбрах, ти се е наложило да се преместиш в Германия точно преди да го довършиш окончателно и на практика, с изключение на малко тестови километри, не си използвал джипа и ремаркето. Поради това аз реших да ти ги дам за една седмица.! Когато си в България и имаш достатъчно време, обади ми се и в продължение на седем дни ще можеш да ги ползваш както намериш за добре. Така, че не бързай да казваш, че вече нямаш нищо общо с офроуда! Само ме предупреди по-навреме, да не се случи да съм планирал нещо с тях.
                          Иначе в момента са горе-долу на нивото на което си ги оставил. Ще се радвам, ако стане така, че да мога да ти ги дам в окончателно завършен вид (ако изобщо е възможен такъв), но това вече времето ще покаже.
                          Благодаря.
                          Не мога да изразя с думи това което чувствам в момента.
                          Много ти благодаря.Колкото до джипа.Успях да му навъртя съвсем малко километри,дори не беше доуточнен на газ,а ремаркето го бях карал само в двора на фирмата.Как се движи ремаркето,върви ли в следата на джипа и подскача ли много?

                          Коментар


                          • От: Коя раздатка да избера за Range Rover Classic

                            Ремаркето се държи чудесно! Нито подскача, нито се носи или нещо подобно. Не съм мерил, но на око ми се струва, че върви точно в следата на джипа. Това при движение направо разбира се, в завой, неизбежно за само един завиващ мост, се получават шест следи. Единствено като недостатък може да се отчете, че при движение по черен път, по много неравности, се получава едно чукане, удари, в демпфера (пружината) на теглича, на която работата й е да омекотява точно тласъците при намаляване на скоростта, с което чудесно се справя, но чукането се получава при отката назад. Може би ще мисля в бъдеще за някаква система за блокирането й при движение по черен път, но пък и за запазване същевременно на завъртането по надлъжната ос. По ремаркето така или иначе има още доста неща за доизмисляне, ще ги представям тук, когато им дойде времето. По колата са по-малко, но там пък има повече за ремонт. Планирал съм и един специален "акцент" и за двете, ама да е живот и здраве, ще стане ясно какво имам предвид. Общо взето ще съм много щастлив ако до края на годината довърша колата както си я представям, а догодина преди началото на сезона се "разправя" и с ремаркето. Иначе от всичко което досега съм забелязал, че трябва да се ремонтира, само едно нещо ме притеснява, тъй като не мога да го определя ясно и точно то ме предаде вчера. Колата има проблем със студения старт на мотора. Първоначалното и палене е затруднено, дори и при по-топла околна температура. По принцип ми е навик кола с газова уредба да я гася и да я паля винаги на бензин. Тази се опитвах да я паля и на газ, но не успях. Но пък веднъж запалила и поработила няколко минути вече пали с пипане на ключа. Поне до вчера беше така. Вчера, вярно че и времето при нас беше по-студено, запали изключително трудно. Обикновено давам на контакт и изчаквам малко помпата да вдигне налягане. После завъртам, обикновено прибръмват 1-2 цилиндъра, максимум 3-4, не успява да запали и после нищо. След няколко секунди опитвам пак и така след 4-5 опита успява да запали, малко неуверено, с неравномерна работа в началото, после се изглажда и вече няма проблем. Вчера процедурата по стартирането отне повече от 30 минути (да изчезнеш за 60 минути ). Чак ме изненадаха акумулаторите, че издържаха такъв зор. Накрая успя да стартира, пак с неравномерна работа в началото, после все по-добре. Обърнах я на газ и в същия момент напълно си изчисти и нормализира работата, което ме наведе на мисълта, че проблемът е в запушени бензинови дюзи. Оставих я да работи на място, малко да си зареди акумулаторите, съответно тя си вдигна нормална работна температура, тръгна парното, включи се дори перката по едно време. Реших да я върна на бензин, да видя как ще се държи. И тогава започна едно давене, заглъхване, много по-лоша работа, отколкото след като запали първоначално. Върнах пак на газ - веднага се нормализира. След малко опитах още веднъж на бензин и този път я изпуснах, угасна. И от тук нататък вече не пожела изобщо дори да намекне, че ще запали. Опитвах и на бензин, и на газ, и дори на едно междинно положение, при което е обърната на газ, но бензиновата помпа не е изключена и тогава май смесва и двете горива - нищо! Никакъв, дори минимален признак. И в крайна сметка я зарязах там където я съхранявам. А целта на вчерашното и подкарване беше именно да попадне в сервиза на човека, който обикновено ми ремонтира колите и да я почваме. Сега съм се уговорил с него да отидем със служебния му бус и ако не пожелае да стартира, да я изтеглим до сервиза. Но както казах, този проблем за мен е най-притеснителен, защото не мога точно да го определя - твърде много обичайни заподозрени.
                            Последно редактирано от The Namesake; 30-03-15, 00:36.
                            088/при нужда от помощ, или компания за бира/7908759

                            Коментар


                            • От: Коя раздатка да избера за Range Rover Classic

                              Оправи си газовото, нормално е да пали на газ поне до 0 гр. (нали не е инжекцион).
                              Дюзите са за чистене.

                              Коментар


                              • От: Коя раздатка да избера за Range Rover Classic

                                Тъй като напоследък ми се наложи да попътувам и бях ангажиран с други неща, едва днес ми остана време да се занимавам с колата. След нов оглед и спокойно обмисляне на ситуацията беше установен и проблемът - пак съм уцелил от ония коли, на които трябва да им се сипва гориво! Когато я взех ми беше обяснено, че датчикът за нивото на бензина показва по-малко, отколкото има. Оказа се, че май си е верен. Лично аз мразя да карам с празни резервоари, но тъй като бензиновият има протекло уплътнение именно на датчика, реших, че няма да го пълня, докато не го оправя. Едно от нещата, които имат нужда от затягане и с които се захващам през следващите дни. Като я взех сипах малко бензин и явно просто съм го изхарчил. Иначе бензиновите дюзи може би наистина са за прочистване, има си някакъв проблем със студения старт. 90% съм сигурен, че е от тях, предвид как се държи. Ще ги чистя. И газовата уредба наистина има нужда от доуточняване, не пали на газ, независимо студен или загрял е моторът. Газовата е обикновена, въпреки, че двигателят е инжекцион. Нея ще я правя в последствие, приоритетна е бензиновата система.
                                088/при нужда от помощ, или компания за бира/7908759

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X