Rockauto. Има и кой да ти ги внесе, ако не ти се занимава сам.
Като питаш за конкретни части ще ти се отговори за конкретни марки. За почти всичко най-добре оригинално, но цената на някои оригиналности е твърде перверзна, а пък други трудно се намират.
Като за начало - гарнитури Mahle или Victor Reinz са ОК. Основни и биелни лагери - Mahle 3-metal, аз съм с помпа и водни съединения Gates, оригинална верига, долно зъбно колело и банан, Cloyes обтегач. Ако ще разглобяваш до там - сложи му маслена помпа от Hellcat с повишен дебит (номерът и е 68195993AD).
Споделяй тук, ще помагам колкото мога.
ПП: Източената боза вече е съвсем еднозначно масло в антифриза. За това че ври - ако е било без капачка е нормално. Мотора нормално работи на 105-108 градуса и ако капачката е в ред, кипва при нещшо като 125 градуса. Дано е гарнитура (по-скоро на там водят признаците), а не нещо спукано.
ППП: Важно е маслото да отговаря на MS-6395 стандарт. Варианти има от 0W20 до 10W30. Оригинално маслото е Mopar 5W20, аз карам с AMSOIL 0W30 и според мен това е маслото. По-масово има Motul EcoLite 8100 5W30 и Bardahl XTEC RC 5W30, но са малко по-гъстички при 100 градуса спрямо AMSOIL-а. Второто съм го пробвал - според мен AMSOIL-а е по-добър.
Като питаш за конкретни части ще ти се отговори за конкретни марки. За почти всичко най-добре оригинално, но цената на някои оригиналности е твърде перверзна, а пък други трудно се намират.
Като за начало - гарнитури Mahle или Victor Reinz са ОК. Основни и биелни лагери - Mahle 3-metal, аз съм с помпа и водни съединения Gates, оригинална верига, долно зъбно колело и банан, Cloyes обтегач. Ако ще разглобяваш до там - сложи му маслена помпа от Hellcat с повишен дебит (номерът и е 68195993AD).
Споделяй тук, ще помагам колкото мога.
ПП: Източената боза вече е съвсем еднозначно масло в антифриза. За това че ври - ако е било без капачка е нормално. Мотора нормално работи на 105-108 градуса и ако капачката е в ред, кипва при нещшо като 125 градуса. Дано е гарнитура (по-скоро на там водят признаците), а не нещо спукано.
ППП: Важно е маслото да отговаря на MS-6395 стандарт. Варианти има от 0W20 до 10W30. Оригинално маслото е Mopar 5W20, аз карам с AMSOIL 0W30 и според мен това е маслото. По-масово има Motul EcoLite 8100 5W30 и Bardahl XTEC RC 5W30, но са малко по-гъстички при 100 градуса спрямо AMSOIL-а. Второто съм го пробвал - според мен AMSOIL-а е по-добър.
Коментар