Обява

Свий
Няма добавени обяви.

WJ 2.7 crd не пали

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #76
    Набавих радиатор , същият като за хидравликата . Утре мисля да го монтирам ама дали и не ... мамата на тая кутия . Някои стойности са се променили доста драснично , като например Desired slip TCC и Actual slip TCC . Преди имаше доста по-малко разминаване . Колата си върви и превключва като преди "за сега" .

    На празен ход

    В движение

    Иначе ето го радиатора , дано да върши работа


    Коментар


    • Bogoljub Gagic
      Bogoljub Gagic коментира
      Редактиране на коментар
      TCC = Torque Converter Clutch. Съединителя, дето прави "лок-ъп" на хидротрансформатора при равномерна скорост и почва да предава 1:1 оборотите на изхода на двигателя към входа на скоростната кутия. Той приплъзва повече от нормалното. Може и да не успее да "заключи" хидротрансформатора - ама това заключване става рядко по принцип, в градски условия почти никога. Идеята му е да пести гориво.

  • #77
    Слагай смело. За мен е малък, но поне за сега ще върши работа, за лятото ще го мислиш тогава ако загрява. Като го гледам трябва да е около 20х30см. Ползвай маслоустойчиви маркучи, прави раздувки да не ги изплуе налягането.
    Последно редактирано от murfito; 09-11-21, 17:45.
    Jeep Cherokee KJ, 2.8crd LIMITED Auto, 2004г. & TABBERT Jeunesse 560
    Око за око, паста за зъби!
    Когато вярата срещне надеждата, животът намира начин!

    Коментар


    • #78
      Монтирах го . Общо взето не съм много доволен от крайния резултат , ама с отверка и клещи толко . Сега ще ходя да го тествам . Притеснява ме , че не е много открит и няма да се обдухва целия , а и не знам как ще излезе въздуха от него като е с отворите надолу . По натам ще го глася като тоя за хидравликата ама в дясно .

      Последно редактирано от bmwww; 10-11-21, 14:47.

      Коментар


      • #79
        Няма никакво значение на къде са изводите. В кутията има помпа и маслото циркули под налягане.
        Jeep Cherokee KJ, 2.8crd LIMITED Auto, 2004г. & TABBERT Jeunesse 560
        Око за око, паста за зъби!
        Когато вярата срещне надеждата, животът намира начин!

        Коментар


        • #80
          Първоначално публикуван от murfito Преглед на мнение
          Няма никакво значение на къде са изводите. В кутията има помпа и маслото циркули под налягане.
          И оДушник ( © форумЪт ) си има кОтията, оттамА че излази въздухА
          "An appeaser is one who feeds a crocodile, hoping it will eat him last." Winston Churchill

          Коментар


          • #81
            Теста приключен , след час и половина градско и 20км , най-накрая вдигна 80 градуса .

            Коментар


            • bmwww
              bmwww коментира
              Редактиране на коментар
              Съмнявам се , той повече от 86 не качва при никакви условия , а и не е "засенчен" , защото реално радиатора на кутията е половината зад гредата , където винаги си е било "засенчено" . По-скоро кутията според мен ще грее лятото . Трябва да вдигна радиатора още . Утре ще ида да я тествам на магистралата до Девня , защото не очаквах да вдигне 80 градуса , макар и градско .

            • murfito
              murfito коментира
              Редактиране на коментар
              Колко трябва да е нормалната работна температура на кутията?

            • cecoa1
              cecoa1 коментира
              Редактиране на коментар
              На градско грее повече.

          • #82
            Ами мисля , че 80 градуса . Не съм на 100% сигурен .
            В интернет го дават от 80-105 , че е в нормите .

            Коментар


            • #83
              Хора , тоя антифриз дали ще се махне със смяна на маслото ? Или да хакна 4-5 литра нафта в кутията ? Според мен няма шанс маслото да го отмие . И тая пробка на картера на кутията истинска или декоративна е , че ми писна да свалям капака пълен с масло ? Напъвам яко и няма развиване , ще превърти. Изглежда ми като от някаква твърда пластмаса .

              Коментар


              • Bogoljub Gagic
                Bogoljub Gagic коментира
                Редактиране на коментар
                Требе да си льуд да сложиш нафта в автоматик.

              • bmwww
                bmwww коментира
                Редактиране на коментар
                Абе не съм от най-нормалните тоя антифриз според мен няма махане . Маслото си се "пързаля" по него и не го отмива . Така ги виждам аз нещата - нафта с ATF 50/50 , изреждам P,R,N,D,4,3,2,3,4,D,N,R,P гася и сменявам само с ATF .

              • novatech
                novatech коментира
                Редактиране на коментар
                Тая нафта ще я махнеш от хидротрансформатора другия път. Ако ще промиваш - само с атф , колкото и скъпо да ти се вижда.

            • #84
              bmwww коментира
              Вчера, 21:06
              Абе не съм от най-нормалните тоя антифриз според мен няма махане . Маслото си се "пързаля" по него и не го отмива . Така ги виждам аз нещата - нафта с ATF 50/50 , изреждам P,R,N,D,4,3,2,3,4,D,N,R,P гася и сменявам само с ATF .
              Не знам какви материали има в кутията. Имам горчив опит със серво-помпа на стар "Пасатор" - затегна воланът, видях, че е изтекло маслото от помпата. Купих "хидравлично масло" от първия магазин за авточасти или бензиностанция ли беше, долях и... ... е, и се прибрах благополучно, но-о-о-о... после купувàх друга помпа от морга. Сипаното масло беше надуло някакви пръстени, разяло някакви други и изобщо помпата беше за изхвърляне... Някой беше писал в този форум, че автоматична кутия се промива само с ATF, колкото и бавно да става.
              "An appeaser is one who feeds a crocodile, hoping it will eat him last." Winston Churchill

              Коментар


              • petkov_bb
                petkov_bb коментира
                Редактиране на коментар
                Вашият проблем с хидравличната помпа най вероятно е последствие от прегряването ,а и в помпата няма много каучукови изделия.
                Що се отнася до терзанията на колегата,то Той е иноватор и експериментатор

              • Bogoljub Gagic
                Bogoljub Gagic коментира
                Редактиране на коментар
                Не знам. Майсторът ме оплю, че съм бил много прост да сипвам "какво да е масло, а не по спецификация" в помпата. Не можело така и дрън-дрън.

              • petkov_bb
                petkov_bb коментира
                Редактиране на коментар
                Малко се е изхвърлил. Изказа му е преднамерен,нещо често срещано (за жалост) в тези среди ( твърдя опит и от "кухнята").

            • #85
              Първоначално публикуван от bmwww Преглед на мнение
              Хора , тоя антифриз дали ще се махне със смяна на маслото ? Или да хакна 4-5 литра нафта в кутията ? Според мен няма шанс маслото да го отмие . ..
              Не се ли наблюдава някаква положителна промяна в ATF-а ? Нещо избистряне, да няма пяна ?
              "An appeaser is one who feeds a crocodile, hoping it will eat him last." Winston Churchill

              Коментар


              • #86
                Ами няма пяна , има вече някакъв червен нюанс ама ми се струва , че става бавно . Колко пък масло да остава в тая кутия . Да кажем в най-лошия случай , че беше измешало 50 масло/50 антифриз т.е. 100% боза и при смяна се сменя 50% , смених го веднъж и трябваше да е 75 масло/25 боза , след това още веднъж 87.5 масло /12.5 боза . Утре го сменям пак и ще трябва теоретично да е 94 масло / 6 боза . Ама айде да видим . Щото после ми трябва поне още 2 смени минимум . Ама ако маслото в тая кутия е 8 литра , математически никога няма да се изчисти . След утрешната смяна ще имам 6% боза или 480 мл .
                Последно редактирано от bmwww; 17-11-21, 16:59.

                Коментар


                • Bogoljub Gagic
                  Bogoljub Gagic коментира
                  Редактиране на коментар
                  Ако са влезли 4 литра антифриз в кутията, не се ли усеща спадане на нивото на самия антифриз в казанчето ?
                  Според мен е време да провериш пак това:
                  Първоначално публикуван от bmwww Преглед на мнение
                  .. Някои стойности са се променили доста драснично , като например Desired slip TCC и Actual slip TCC . Преди имаше доста по-малко разминаване . Колата си върви и превключва като преди "за сега" .

                • bmwww
                  bmwww коментира
                  Редактиране на коментар
                  Ами не са влезли 4 литра , долях само 200мл антифриз в казанчето., ама кой знае как го е мешало и колко време преди да го хвана . Иначе това със щуцерите е идеята на идеите , само не знам дали работи така кутията т.е. дали веднага пуска маслото през щуцерите на радиатора или нещо отваря някой клапан само при определена темперетура на маслото . Иначе съм заредил 5л туба за утре .

                • stormbringer 66
                  stormbringer 66 коментира
                  Редактиране на коментар
                  някъде из форума кинекса беше писал че всичкото масло в системата е към 11литра,иначе от мозъка от долу тегли към 4,

              Активност за темата

              Свий

              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

              Зареждам...
              X