Обява

Свий
Няма добавени обяви.

WJ 2.7 crd не пали

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    И струваше ли си 2 страници тема,само защото си леко тъп ама силно упорит? И мислиш, че знаеш повече от хора изкарващи си с това прехраната? темата е от 26.10.2021? сабале. днеска е 05. 11.2021г.
    И да не слушаш какво ти говорят някои хора?

    Коментар


    • murfito
      murfito коментира
      Редактиране на коментар
      Колега, забелязвам, че пишеш доста "конструктивни" постове. Освен да пращаш по 1-2 сервиза, друго не съм забелязал... А да! И да гледаш сеир! Иначе постове да искаш...

    • I.Stoyanov
      I.Stoyanov коментира
      Редактиране на коментар
      Ааа, тука съм съгласен с колегата murfito, че Пенчо май напоследък скучае и е активен почти във всяка тема. Но е абсолютно прав във случая. Определено темата се разви в хумуристичен план, въпреки първоначалните загижености на някой колеги, които просто искаха да помогнат, но автора на темата твърдоглаво определи, че никой неможе да му каже повече от това което знае вече....

  • #47
    Явно си запознат с хронологията на събитията

    Коментар


    • #48
      Гледам сеир от самото начало.

      Коментар


      • #49
        Пращат ме по сервизи от самото начало (на регистрацията ми в тоя форум) . Пари от мен се не взимат туко така . Упорито копеленце съм

        Коментар


        • #50
          А душата ми са пълни като напиша финален пост как съм си оправил проблема , та и други да не ходят по сервизите - стига да имат 2 ръце , вложка Е10 и да могат да развият 7 болта

          Между другото евала на майстора от Варна , че ми разви заобления болт , момчето прие работата много насериозно и започна да проверява всичко по системата от-до . Организира ми превоз , взе колата и я почна . Без предположения , без "дай да сменим тва , че май е от него" и т.н. Питах многократно за такъв човек във Варна , но такъв ми не беше предложен . Сега с чиста съвест мога аз да го предлагам .
          Последно редактирано от bmwww; 05-11-21, 19:06.

          Коментар


          • #51
            И кВо - как си оправи помпата без сервиз? Или втора радост от моргата?
            Фиат Купе
            Опел Фронтера В
            Мицубиши Паджеро Пинин

            Коментар


            • #52
              Написал съм по-горе . Момчето я взе , разви болта , аз намерих 2-ра ръка , тоя я качи и това беше . Втора ръка 100 кинта , евала и на пича дето не лакомееше за пари , в един сервиз искаха 90лв. да и видят налягането верно , че и те хранят семейства както някой беше казал тук във форума , ама техните са май бая големи ...

              Моята ще си я оправя аз , като се прибера в моя край , че и там искат 300лв за да и сменят о-пръстените, дето са 11 лева

              Коментар


              • #53
                Няма лошо да питаш по форумите как да си оправиш колата. На такива пиша понякога. Но да се биеш в гърдите ,че в сервиза не могат да направят повече от теб ,не ме "кефи" . Радвам се че дръгела бръмчи ,и че си доволен. Аз не съм . Лош ни е материала.
                Калин Владов,09РСПБЗН

                Коментар


                • #54
                  Първоначално публикуван от bmwww Преглед на мнение
                  А душата ми са пълни като напиша финален пост как съм си оправил проблема , та и други да не ходят по сервизите - стига да имат 2 ръце , вложка Е10 и да могат да развият 7 болта
                  .
                  Упоритостта ВИ впечатлява. Хеле, ако е приложена в правилна посока ......................
                  Пс. Не мога да бъда толкова упорит в грешките си.

                  Коментар


                  • #55
                    А дали няма да дадете някоя идея защо по капачката на антифриза имам "боза" . Не е гарнитура на главата , не бълбука в казанчето и маслото в картера си е чисто .

                    Коментар


                    • murfito
                      murfito коментира
                      Редактиране на коментар
                      Може да е малък теч от гарнитурата на главата или топлообменник. При малко количество, маслото няма да се пресече, а се кондензира в най-висока точка. Както е написал колегата, един тест за газове в антифриза няма да навреди. Караш си така, като следиш маслото и антифриза дали проблема ще се задълбочи. При пробив на топлообменник, обикновено маслото прониква в антифриза,

                  • #56
                    Че не е гарнитура ще си сигурен ,като направиш тест за изгорели газове в охладителната с-ма.
                    ML W 164cdi

                    Коментар


                    • #57
                      Маслен охладител...
                      Фиат Купе
                      Опел Фронтера В
                      Мицубиши Паджеро Пинин

                      Коментар


                      • #58
                        Деее и простотия американска ... може ли да е АТФ . По щеката на кутията също е бяло ?

                        Коментар


                        • bmwww
                          bmwww коментира
                          Редактиране на коментар
                          Имам и я карам така от знае ли се кога . Може ли временно да игнорирам радиатора ? Не вярвам да прегрея кутията . Мисля да съединя 2та маркуча от кутията , поне за следващите 400км дълъг път . Дали е ок ?

                        • murfito
                          murfito коментира
                          Редактиране на коментар
                          Маслото (ATF-а) пресечено (на боза) ли е? Ако да, не дей да я караш за да не береш ягоди. Най-вероятно има пробив на топлобменника.

                        • bmwww
                          bmwww коментира
                          Редактиране на коментар
                          На боза е да . Дали ще прегрея кутията ако шунтирам охлаждането и ? Каква и е нормалната темперетура , да гледам да не я превишавам . Най-много съм я виждал на 83 градуса .

                      • #59
                        bmwww коментира
                        Днес, 13:22
                        Имам и я карам така от знае ли се кога . Може ли временно да игнорирам радиатора ? Не вярвам да прегрея кутията . Мисля да съединя 2та маркуча от кутията , поне за следващите 400км дълъг път . Дали е ок ?
                        Това ми напомня как на един познат му бях дал "Жиг,улата" си да я кара (той имаше "Трабант"), возим се и ми разправя небрежно: "Абе, тука светна една лампа с масльонка на нея, ама аз си карам, щото температурата на водата, гледам, не се повишава - значи нищо страшно нема, а?" В този момент двигателят блокира.
                        Та, мисля си, че с "боза" вместо АТФ, кОтията ще се окОти много преди да прегрее...
                        В БГ пътната безопасност се решава със знаци 40 км/ч.

                        Коментар


                        • #60
                          Ами сега го хванах какво се случва, явно от Мерцедес са го измислили да върви и с антифриз тая кутия Майтапа настрана , мисля утре да съединя 2та маркуча с тръбичка и да сменям през 1000км АТФ-а и филтъра и така поне 3 пъти . В същото време ще мисля къде и какъв външен радиатор за кутията ще се хване някъде по колата , затапвам старите дупки на водния и си става 100% воден . После промивам системата с Меглио поне 2-3 пъти и съм пак в играта . Само не знам дали ще прегрее кутията с тая тръбичка ? А има и друг по малоумен вариант . Сипвам от ония за запушване на течове в антифриза (след като съм откачил кутията от радиатора) , тествал съм ги на предишна кола и знам , че действат . Вие какво мислите ?

                          Коментар


                          • bmwww
                            bmwww коментира
                            Редактиране на коментар
                            Що иначе каква да я върша ? Ако имаТЕ по-добра идея , кажЕТЕ я ? Нали това питам .

                            Само ме не пращайТЕ в сервиз да ми свалят кутията , щото това няма как да стане .

                          • murfito
                            murfito коментира
                            Редактиране на коментар
                            То е ясно, че няма да те пращаме по сервизи да си правиш кутията... С това масло не би трябвало да се кара колата повече. За опресняване през 1000км, може само да гадаем колко такива ще успееш да направиш. По-скоро 2 бързи смени (или повече - в зависимост в какво състояние е маслото) с помпа през щеката. Сваляне на картера и смяна на филтър и пак смяна на маслото. А ние може да си заформим една забава със залагания за живота на кутията за твоя сметка. Ако караш без охлаждане на кутията, доста ще ни затрудниш в залаганията.

                          • bmwww
                            bmwww коментира
                            Редактиране на коментар
                            Почвайте тогава със залозите , аз вярвам в Германската инженерна мисъл Със сигурност са го мислили и това като възможност Иначе само 400км ще мина без охлаждане .

                        Активност за темата

                        Свий

                        В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                        Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                        Зареждам...
                        X