Обява

Свий
Няма добавени обяви.

WJ 2.7 crd не пали

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    И дойде майстора и отсече датчик колянов вал . Няма импулс до дюзите . Все още нямам грешки , а и той не откри с неговата диагностика . Къде се намира това животно и трудно ли се сменя ?

    Коментар


    • #32
      Първоначално публикуван от bmwww Преглед на мнение
      И дойде майстора и отсече датчик колянов вал . Няма импулс до дюзите . Все още нямам грешки , а и той не откри с неговата диагностика . Къде се намира това животно и трудно ли се сменя ?
      Намира се нейде по блока, дето е коляновия вал. Обикновено са на два винта и един куплунг за кабела.
      Ford Maverick II 2.3 XLT
      Ford Mondeo MK5

      Коментар


      • #33
        Ейго на https://www.youtube.com/watch?v=rmMMVtNaxTY
        Ford Maverick II 2.3 XLT
        Ford Mondeo MK5

        Коментар


        • #34
          Млъквам за сега .

          Само да кажа:
          При зареден акумулатор рекох да пробвам налягането в рейла . На контакт 1.8 бара , при въртене 0 бара .

          Коментар


          • murfito
            murfito коментира
            Редактиране на коментар
            Клапан високо налягане на помпата?

        • #35
          Има я някаква с тая помпа , но тъпия болт от долу беше превъртян , та не можех да я сваля . Млъквам и се оставям на майстора . Сега макар , че нямам грешки в двигател и кутията , а и майстора не намери с неговата диагностика се почва , сензор КВ , сензор РВ , дюзи, горивопроводи и накрая познайте кой плаща сметката
          Последно редактирано от bmwww; 30-10-21, 19:23.

          Коментар


          • kalin09
            kalin09 коментира
            Редактиране на коментар
            WTF ,вярно сме се раздвоили. Това от 18-то мнение... "Нещо диагностика ли ще ми пуснат ? Че аз си имам ... или помпата ще ми правят ? Вече я свалих ..."

        • #36
          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:image_919673.jpg
Прегледи:337
Размер:234.1 КБ
ID:6785735Натиснете снимката за да я уголемите

Име:image_919674.jpg
Прегледи:340
Размер:288.4 КБ
ID:6785736 И аз имах подобни проблеми само че, на Мл 270.
          Първия път се оказа датчик коляно вал.
          Втория път след година време въздух в системата.
          Понеже нямам видими течове на гориво и всички връзки са абсолютно сухи а гумичките на тръбички са сменени с оригинални заедно с половината тръбички(които никак не са ефтини) не ги рових този път.
          ​​​
          Въздуха го излекувах с един магнит вентил за бензин от газова уредба поставен на входа на горивния филтър да не позволява на горивото да се връща в резервоара, заедно с една гумена ръчна помпа за по удобно обезвъздушаване ако се наложи.
          (МЛ - ла няма поне този който аз имам помпа в резервоара и е драма като взима въздух)
          Вентила го свързах в таблото в двигателния отсек като опитно издирих предпазител на които има напрежение след като двигателя заработи и при гасене напрежението да се губи. Сега при загасен двигател клапана затваря на 100% горивото и отваря в момента в който двигателя заработи.
          "Кръпката" се оказа успешна и сега паля без проблем и след престой една седмица.

          Снимките са примерни от нета за нагледност.
          Последно редактирано от Николай Колев; 31-10-21, 05:27.
          Всичко което човек иска и търси през целия си живот е :
          Място и хора към които да принадлежи ...

          Коментар


          • #37
            Просто се слага възвратен механичен клапан. Не е нужно да е електрически. Ръчната подкачваща помпа също има възвратен клапан.
            Jeep Cherokee KJ, 2.8crd LIMITED Auto, 2004г. & TABBERT Jeunesse 560
            Око за око, паста за зъби!
            Когато вярата срещне надеждата, животът намира начин!

            Коментар


            • Николай Колев
              Николай Колев коментира
              Редактиране на коментар
              Да ръчната помпа има клапан но той изтърва налягането в рамките на 1 - 2 минути .механичен клапан трябва със съчма и пружина но аз не намерих такъв на пазара.

          • #38
            Аз сложих такава онзи ден и след като напомпам докато стане твърда , след няколко секунди пак е мека . Яд ме е само , че майстора ще я вземе другата седмица и можех да ревизирам помпата през това време , но за да я сваля трябва да махна радиатора за да имам поне малко място да набия камъче и да развия болта . Стандартното Е10 т.е. външен торкс превърта , 8мм шестостен превърта , 8мм 12 лъча влиза най-здраво , но пак превърта , 7.5мм шестостен не влиза , а болта не изглежда толкова зле .



            Тоя датчик за налягането в рейла има ли как да се провери с мултицет ?

            Коментар


            • #39
              Може ли примерно регулатора на налягането в рейла да си стои отворен , само него не съм гледал . Той излиза ли като грешка ? Но пък се чудя защо не ми записва грешка ниско налягане в райла от датчика който е от предната страна ??? На по Елм327 и WjDiagPro налягането е 0 бара като въртя на стартер , а грешка не записва .

              Коментар


              • murfito
                murfito коментира
                Редактиране на коментар
                На рейла е сензор за налягане, на помпата е клапан-регулатор на налягането.

              • bmwww
                bmwww коментира
                Редактиране на коментар
                На рейла отпред е сензор да , а в задния край от към купето какво е ? Питам защото на по диагностиката тоя клапан ми стои на 20% .

              • atanas_93
                atanas_93 коментира
                Редактиране на коментар
                Това отзад е регулатора на налягането.

            • #40
              Първоначално публикуван от Николай Колев Преглед на мнение
              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:image_919673.jpg
Прегледи:337
Размер:234.1 КБ
ID:6785735Натиснете снимката за да я уголемите

Име:image_919674.jpg
Прегледи:340
Размер:288.4 КБ
ID:6785736 И аз имах подобни проблеми само че, на Мл 270.
              Първия път се оказа датчик коляно вал.
              Втория път след година време въздух в системата.
              Понеже нямам видими течове на гориво и всички връзки са абсолютно сухи а гумичките на тръбички са сменени с оригинални заедно с половината тръбички(които никак не са ефтини) не ги рових този път.
              ​​​
              Въздуха го излекувах с един магнит вентил за бензин от газова уредба поставен на входа на горивния филтър да не позволява на горивото да се връща в резервоара, заедно с една гумена ръчна помпа за по удобно обезвъздушаване ако се наложи.
              (МЛ - ла няма поне този който аз имам помпа в резервоара и е драма като взима въздух)
              Вентила го свързах в таблото в двигателния отсек като опитно издирих предпазител на които има напрежение след като двигателя заработи и при гасене напрежението да се губи. Сега при загасен двигател клапана затваря на 100% горивото и отваря в момента в който двигателя заработи.
              "Кръпката" се оказа успешна и сега паля без проблем и след престой една седмица.

              Снимките са примерни от нета за нагледност.
              Цената му е около 10лв:

              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Screenshot_20211031-193704.png
Прегледи:303
Размер:328.5 КБ
ID:6785924
              Jeep Cherokee KJ, 2.8crd LIMITED Auto, 2004г. & TABBERT Jeunesse 560
              Око за око, паста за зъби!
              Когато вярата срещне надеждата, животът намира начин!

              Коментар


              • #41
                Направих 2 снимки на контакт и при въртене . Можете ли да ми кажете на по тях какво виждате . Тая при която Елм-а заби е при въртене на стартер , на първата (на контакт) го няма Output сензора , но след като го намерих , на контакт преди да завъртя показваше 0% . Не знам защо сензора на рейла ту показва 0 ту 1.8бара , мени ги сам докато съм на контакт .



                Последно редактирано от bmwww; 31-10-21, 19:57.

                Коментар


                • #42
                  Добре де , на по тези снимки може ли да е сензор колянов или разпределителен вал или не ? Ако не , останаха 3 варианта - ГНП,Датчик налягане в рейла или регулатор налягане в рейла .

                  Коментар


                  • murfito
                    murfito коментира
                    Редактиране на коментар
                    Откачи един от двата датчика и провери дали ще даде липса на синхронизация, че този ELM... ГНП-ро изглежда да има налягане, но налягането в рейла... Но това налягане на високото на контакт...

                • #43
                  На тая ГНП като развия тръбичката в дясно , тая която отива към рейла , трябва ли да пръска силно като въртя на стартер ? При мен едвам капе.

                  Коментар


                  • #44
                    Тая барака с каква помпа е? Ако е с Делфи - твърде вероятно е подкачващата част да е умряла. Тогава гориво нанайси.
                    След като синхронизацията колянов/разпределителен вал е ОК , не се занимавай с датчиците им.
                    Ако помпата е делфи - може да се сложи външна ел. подкачваща помпа и ако запали - ниското налягане е умряло.
                    Ако е Бош - или дюза/дюзи или регулатор на налягане.
                    Фиат Купе
                    Опел Фронтера В
                    Мицубиши Паджеро Пинин

                    Коментар


                    • bmwww
                      bmwww коментира
                      Редактиране на коментар
                      Не я знам каква е , механична е , зацепена , общо взето и подкачващата е зацепена за РВ и доставя гориво на ГНП-то . Маршрута на горивото ми е филтър-подкачваща-ГНП-рейл-дюзи . Та като развия изхода на ГНП-то от там капе , предполагам , че трябва да си излиза гориво под налягане , все пак отива в рейла ....

                  • #45
                    Готов е дръгела , ГНП .

                    Коментар

                    Активност за темата

                    Свий

                    В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                    Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                    Зареждам...
                    X