Обява

Свий
Няма добавени обяви.

WJ 2.7 crd не пали

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    Егати дизела и на спрей да не ще да запали То принципа му е ......гориво/ някакво/ и въздух от околната среда! А налягането в рейла е нормално в покой да е 1 бар,като завъртиш на стартер се вдига и му трябват минимум 170 бара та да запали.

    Коментар


    • #17
      Абе 270 беше при работещ двигател , както и да е , свалих подкачващата за ревизия и ГНП също , и без това имах теч от нея (щуцери или друго) . Ще сменя всяко о-пръстенче от ГФ до дюзите и ще си сложа прозрачни маркучета навсякъде . Тоя кръпел нема да ми се опъне . В сервиз какво ще направят което аз да не мога ? Утре ми идват и колбите да тествам дюзите . Имам чувството че не пиша в офроуд форум където се предполага че всичко е направи си сам , а пиша във БМВ форум с мамини синчета . Не обиждам никой , просто така го усещам .

      Коментар


      • kalin09
        kalin09 коментира
        Редактиране на коментар
        "В сервиз какво ще направят което аз да не мога ?" Уби ме с това. Успех. М/у другото ,с какво се занимаваш?

      • I.Stoyanov
        I.Stoyanov коментира
        Редактиране на коментар
        Калине, загубена кауза. То тия там в сервизите са пълни тЪп...ри и нищо не разбират, само парите на хората взимат. Добре, че нашио човек разбира от нещата и ще си "спести" цялата драма от ходене на сервиз.
        Скоро очаквам тема: продавам граН чИроки цял или на части, перфектно състояние, всичко е оригинално.....

    • #18
      С интересни неща . Не казваш кое те уби ? Нещо диагностика ли ще ми пуснат ? Че аз си имам ... или помпата ще ми правят ? Вече я свалих . Та какво точно ще направят в сервиза освен да ми вземат парите ?

      Коментар


      • kalin09
        kalin09 коментира
        Редактиране на коментар
        Явно имаш свободно време и самочувствие ,но само това. Ако нямаш нужда от "майстори" ,защо питаш тук ,нали всичко ти е ясно.

      • bmwww
        bmwww коментира
        Редактиране на коментар
        Нали съм написал защо , защото няма как да я закарам на майстор , на паркинг съм без инструменти и времето ме притиска . Иначе къде да питам ? Не е ли тоя форум за взаимопомощ ? Нищо ми не е ясно и затова питам. Как прецени ,че всичко ми е ясно ?

      • kalin09
        kalin09 коментира
        Редактиране на коментар
        "Как прецени ,че всичко ми е ясно ?" - "В сервиз какво ще направят което аз да не мога ?" - Раздвояване на личността?

    • #19
      Този кръпел със спрей трябва да пали и без помпи и нафта. Ако, наистина на пали със спрея, значи имаш и друг проблем освен засмукването на въздух в горивопровода. Запалването със спрея показва, че нямаш механични щети по двигателя.
      Suzuki Vitara 1.6 Avtomatic
      SSang Yong Kyron 2.0xdi
      Jeep Grand Cherokee WJ 2.7crd ; Jeep Grand Cherokee WК2 3.0crd

      Коментар


      • #20
        Е не иска да запали и със спрей . Нещо се предаде .

        Коментар


        • #21

          Коментар


          • #22
            Отивам в друг филм , ще му меря компресията и после ще има "цял или на части" . Отивам на 4.7 и дизел никога повече .

            Коментар


            • #23
              Това чудо има ли изправен газоразпределителен механизъм и какво казва диагностиката ВИ ?
              Понякога не се забелязват елементарни неща в общата картина по обективни причини.

              Коментар


              • #24
                Всичко му е/беше изправно , никакви грешки на диагностика, последните 2 пъти когато запали беше с откачен горивопровод от към филтъра и същия сложен в шише с гориво . Вече и така не пали .

                Миналата зима имах същити проблеми , но тогава след 20-тина пъти палех . Сега няма шанс . Единстваното не изправно в момента е , че 2та бушона за подгревните свещи са изгорели . Последните дни смених о-пръстените на горивния филтър , тези на подкачващата помпа и тези на ГНП-то . Всичките бяха на пластмаса .

                Последно редактирано от bmwww; 29-10-21, 14:23.

                Коментар


                • petkov_bb
                  petkov_bb коментира
                  Редактиране на коментар
                  Вашият пост (14) ако е верен трабва да се замислите дали не е разумно, да послушате колегата от следващия пост (15). Ценя упоритостта ,но често се срещам с проблемни случаи създадени от липса на адекватни действия в диагностиката и ремонта. (Пробите и грешките е най дългия,труден и скъп път към познанието.)

              • #25
                Ами аз не съм съгласен , че ще запаля със старт спрей без гориво , когато купих колата смених горивния филтър и го напълних , но не бях сложил хубаво датчика за вода в горивото и съответно филтъра стоеше празен без да забележа . Тогава изпръсках 1 спрей и колата пак не запали докато не отстраних проблема . 15 000 км по-късно пак не пали . По двигателя съм сигурен , че няма проблеми, буквално слагах 2лева на него и стояха , работеше до последно като часовник . По принцип не ми се спори , но което съм го изпатил и знам как е , няма как да се съглася с обратното .

                По интересно ми е как да запали със спрей като дюзите не отварят заради липса на нещо си явно (налягоне или гориво) .

                Между другото сега се сетих , че вчера изкара само веднъж грешка за Camshaft сензора . Отдадох го на някаква временна грешка , защото по-рано , а и след това не се е появявала .

                Чета си тук теми от времето когато форума е бил форум , та оказва се , че може да е дюза или стартер .
                Последно редактирано от bmwww; 29-10-21, 15:05.

                Коментар


                • #26
                  Първоначално публикуван от bmwww Преглед на мнение
                  Ами аз не съм съгласен , че ще запаля със старт спрей без гориво , По принцип не ми се спори , но което съм го изпатил и знам как е , няма как да се съглася с обратното .

                  По интересно ми е как да запали със спрей като дюзите не отварят заради липса на нещо си явно (налягоне или гориво)
                  .
                  Отговора са ВИ дали в пост 16. Важно е да се познават и процесите в ДВГ.
                  Как използвате този "спрей"- като технология ?(има доста дизели с "дроселови" клапи).
                  И въпроса не е за спора,но щом при всички се получава има причина Вие да "удряте на камък".

                  Коментар


                  • #27
                    Както и да е , зареждам си акумулатора и утре слагам колбите . После компресия и после моргата . Обичам да карам , а не да права . Тоя боклук вече го намразих и тва е . Кола дет те оставя на пътя нема как да е кола .

                    Коментар


                    • murfito
                      murfito коментира
                      Редактиране на коментар
                      Какви колби след като не пали? На стартер ли ще ги пълниш? Колата се нуждае от компетентна намеса, не от морга, но това е мое мнение.

                    • bmwww
                      bmwww коментира
                      Редактиране на коментар
                      На стартер 30 секунди, ако има някоя дюза ще си покаже все си мисля ? Или не ? Не знам , такъв е плана .

                  • #28
                    Туй нящу с нафта ли е заредено като гориво и ако да - да не е с някаква "лятна", че да е парафинясала или да парафинясва по тЪрбите. В шише количеството хем е повече, хем е по-близо до ГНП, хем се държи / пипа с ръка. Понякога 1 градус повече или по-малко е решаващ ?
                    В БГ пътната безопасност се решава със знаци 40 км/ч.

                    Коментар


                    • bmwww
                      bmwww коментира
                      Редактиране на коментар
                      Между другото съвсем сериозно се зачудих оня но ОМВ да ми не е наблъскал бензин последния път . Ама едва ли . Мирише си на нафта .

                  • #29
                    Свалих акумулатора за зареждане , клемата на + я извадих с лекота без да развивам болта ама пак не може да е от това защото ми даваха ток 100 пъти .

                    Коментар


                    • #30
                      Първоначално публикуван от bmwww Преглед на мнение
                      Ами аз не съм съгласен , че ще запаля със старт спрей без гориво , когато купих колата смених горивния филтър и го напълних , но не бях сложил хубаво датчика за вода в горивото и съответно филтъра стоеше празен без да забележа . Тогава изпръсках 1 спрей и колата пак не запали докато не отстраних проблема ...

                      По интересно ми е как да запали със спрей като дюзите не отварят заради липса на нещо си явно (налягоне или гориво) .


                      Чета си тук теми от времето когато форума е бил форум , та оказва се , че може да е дюза или стартер .
                      Като чета какво пишеш, си мисля, че не знаеш за какво служи спрея и как се яде. Ти спрея в горивопровода ли го пръскаш. За какво са ти работещи дюзи. За да запали със спрей на колата и трябва само двигателя като желязо и въртящ стартер. Пръска се във въздуховода. И да махнеш всички датчици, инсталация, компютри и всичко каквото се сетиш, пак трябва да запали. Аа и дросела трябва да е отворен разбира се. Даже, ако има някой дето знае как се борави със спрея, може да я държи известно време да работи. Мноого трябва да се внимава с това обаче, щото стават и големи бели.

                      Suzuki Vitara 1.6 Avtomatic
                      SSang Yong Kyron 2.0xdi
                      Jeep Grand Cherokee WJ 2.7crd ; Jeep Grand Cherokee WК2 3.0crd

                      Коментар

                      Активност за темата

                      Свий

                      В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                      Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                      Зареждам...
                      X