Дядовото право е...
Поискай да ти демонтират предния кардан, ако не можеш или се притесняваш да го направиш сам. Тези коли се движат предимно на задно предаване и прехвърлят на преден мост само при буксуване на задния, така, че нищо няма да му стане на джипа ако се покара така два-три дена.
Ако изчезне звукът - заподозрени стават задното каре на предния кардан (за начало да се натъпче яко с грес, преди да се сменя, освен ако не е очевидно повредено или с разкъсан маншон), ако не е карето - предния диференциал (по-неприятно).
Ако звукът продължава да се чува, пак е добре да се проверят първо елементарните и "евтините" неща - спирачни апарати (понякога издават странни и неразпознаваеми звуци, ако не са смазвани или сменяни водачите дълги години), гумите (да няма нещо фланци, "спейсъри" и др. шукаритети) да не опират, някой откачен пластмасов подкалник, който се прегъва само от време на време и дращи гумата - такива "битовизми".
Поискай да ти демонтират предния кардан, ако не можеш или се притесняваш да го направиш сам. Тези коли се движат предимно на задно предаване и прехвърлят на преден мост само при буксуване на задния, така, че нищо няма да му стане на джипа ако се покара така два-три дена.
Ако изчезне звукът - заподозрени стават задното каре на предния кардан (за начало да се натъпче яко с грес, преди да се сменя, освен ако не е очевидно повредено или с разкъсан маншон), ако не е карето - предния диференциал (по-неприятно).
Ако звукът продължава да се чува, пак е добре да се проверят първо елементарните и "евтините" неща - спирачни апарати (понякога издават странни и неразпознаваеми звуци, ако не са смазвани или сменяни водачите дълги години), гумите (да няма нещо фланци, "спейсъри" и др. шукаритети) да не опират, някой откачен пластмасов подкалник, който се прегъва само от време на време и дращи гумата - такива "битовизми".
Коментар