От: Дана, патрулски мостове, солети, USA vs Japan ...
То хубаво, ама C200 пише че е 200мм, а за Dana 30 намирам само 181мм.
Със 18мм ми е тераното отпред. С 200мм (Да не са еднакви бре???) C200 е старото трилитрово терано, пак отпред, някои патроли отпред и отзад, и късните терано отзад. Корпуса пак е чугунен, и пак с махаеми стоменени ръкави.
Това е заден нисански C200 от терано. Нещо започна подозрително да ми мяза на Dana 35, поне в средната си част. Иначе върху терано и той е с полуразтоварени полуоски и 31мм полуоски. Какво слагат в последните Jeep-ове вие ще кажете.
Това пък е нисански R200A, преден, пак с касета като C200. Пак чугунено тяло, пак реглаж с дистанционни шайби, и пак с махаем единствения му ръкав. Пиньона е по-дълъг:
Да не се окаже че нисански R180A е с касета като на Dana 30, а R200A/C200 с касета като на Dana 35? Да не се окаже че се и произвеждат в един завод?
То хубаво, ама C200 пише че е 200мм, а за Dana 30 намирам само 181мм.
Със 18мм ми е тераното отпред. С 200мм (Да не са еднакви бре???) C200 е старото трилитрово терано, пак отпред, някои патроли отпред и отзад, и късните терано отзад. Корпуса пак е чугунен, и пак с махаеми стоменени ръкави.
Това е заден нисански C200 от терано. Нещо започна подозрително да ми мяза на Dana 35, поне в средната си част. Иначе върху терано и той е с полуразтоварени полуоски и 31мм полуоски. Какво слагат в последните Jeep-ове вие ще кажете.
Това пък е нисански R200A, преден, пак с касета като C200. Пак чугунено тяло, пак реглаж с дистанционни шайби, и пак с махаем единствения му ръкав. Пиньона е по-дълъг:
Да не се окаже че нисански R180A е с касета като на Dana 30, а R200A/C200 с касета като на Dana 35? Да не се окаже че се и произвеждат в един завод?
Коментар