Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Дана, патрулски мостове, солети, USA vs Japan ...

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #91
    От: Дана, патрулски мостове, солети, USA vs Japan ...

    Причината е ,че със 116 к.с.,Патрулските мостове се чупят по рядко .
    Проблем по моргитя няма и със DANA, има в пъти повече и в по-добро състояние от патрулските....
    Последно редактирано от Stefan Dimov; 23-07-13, 09:45.

    Коментар


    • #92
      От: Дана, патрулски мостове, солети, USA vs Japan ...

      Първоначално публикуван от IVAYLO BLIZNAKA Преглед на мнение
      Тарга,виждал ли си как турбото увисва като прани гащи на колекторите?Или как се напуква като паяжина шаси?Това няма оправия направо ново.
      Как изтръпва комплект маховик,феродов и притискателен диск за едно състезание.И всичко това за скромната цена от 3500лв.
      Как сам се заварява преден диф?И няма вадене.Направо хвърляш целия мост.Виж на каква цена се продава в магазина.
      Как се огъват шийките на моста точно преди сферите?Тънки като на третокаласничка.И почти толкова здрави.
      Как се къса хебел?Виждал ли си?
      И не е проблем че нещо се е счупило.Проблема е в това че през цялото време си карал двигател с 116кс и с размерите на струг.
      Дългия пушек ти е като сянка.Няма бягане от тая прокоба.
      Това е много срамен период в живота...
      Всичко се троши. Особено по състезания. Показваш клипчета на строшено Патролско каре. Нормално. Представи си обаче, какво ще стане с каретата на Врангела, че са като от кардан, ако му хакнеш 20 торби цимент в багажника и го пуснеш в трасето. Щото толкова е разликата в теглото. Аз пък видях как се откъсна задния пиньон на Емо. Мотора му беше 2,5 бензин. Нали помниш, че го прехвърляхме в Шумен. В Америка сигурно слагат еднакви мотори на малките Врангели и големите косачки. Помня също една тема, дето Бенцбоса си търсеше сигурен дизел за Америка. Избра си и се отказа, щото няма, а които ги има латиносите на мига ти я взимат и откарват за Мексико. Хората искат да карат на състезания относително сигурно и за малко кинти . Вранглер и Чероки не са правилния избор. Просто такива са реалностите. А относно завареното прасе. Вземи която и да е Дана и въобще, който и да е диф и го пусни да боксува през касетата. Не ми казвай, че няма да се завари. Ако пилота е кретен, няма нещо което да издържи. Колкото и да струва.
      За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

      Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

      Коментар


      • #93
        От: Дана, патрулски мостове, солети, USA vs Japan ...

        Първоначално публикуван от Чавдар (V93) Преглед на мнение
        Няма нещо, което да не може да се счупи. Просто някои неща се чупят по-лесно и по-често ...

        Каква е причината да няма проблем по моргите да се намери патрулски мост за немного пари? Ами, няма търсене ...
        Да точно така е.Но едно е да го счупиш с 116кс а съвсем друго с 190-285кс.И разлика в началната цена няколко пъти.

        Коментар


        • #94
          От: Дана, патрулски мостове, солети, USA vs Japan ...

          Първоначално публикуван от IVAYLO BLIZNAKA Преглед на мнение
          Да точно така е.Но едно е да го счупиш с 116кс а съвсем друго с 190-285кс.И разлика в началната цена няколко пъти.

          Па 2.5 бензинката на Вранглера колко коня е и колко му е въртящия момент? И пак се троши. Хем колата е бая по-лека.
          А точно на тебе ли да ти разправям, че често пъти с малкия мотор можеш да чупиш и повече, защото на места, където с якия мотор ще минеш леко и плавно, с малкия ще трябва да бъхтиш със засилка, щото иначе просто няма да мине.
          Ние не сме неутрални!

          Коментар


          • #95
            От: Как се чупи Wrangler

            Първоначално публикуван от IVAYLO BLIZNAKA Преглед на мнение
            Седма генерация и още е 116кс.За това са много здрави.Спи и кашля а с една на долу започва да се чуди.
            В Абу Даби явно си падат по невероятните 116 кс и 2500кг.Това са прекалено много пари за една печка с фарове.
            С този мотор може достойно да замени магаре или катър.Разликата в цената спрямо тази на Джип Вранглер е толкова голяма че няма нужда да изброявам как мога да си тунинговам Вранглера.Пак ти казвам аз сравнявам конски сили тегло и цена.
            Като си купиш мост от магазина тогава ми пиши какво има по магазините в София.
            И тонът ми е точно такъв какъвто заслужаваш.
            Така се държа с напълно непознати които се крият зад маската на Вейдър с измислено име и трошат осветителни тела.
            Даже сега като се замисля прекалено голямо внимане ти обърнах.
            Седма генерация / Y 62/ е с 5.6 v8 и е 400 коня, а това на снимката е Y61 и а познай що се предлагат на пазара нови , вече 15 години след началото на производството! Познай и защо вече 3-то десетилетие продължава да се произвежда 7-ма серия на Тойота Ленд Крузер! Познай и защо гениалните изобретатели от Крайслер слагат Италиански печки на произведенията си! Покажи ми и един човек, тук от Форума, който живее в Щатите и кара Американска кола и мнението му е различно от това, че са боклуци! И разбери- не искам да те убеждавам в нищо, напротив...радостен съм,че си ревностен привърженик на Вранглерите, но не отричай очевидното. Никъде не съм твърдял, че Патрула е супер траялен автомобил в СТОКОВ вид. Това са корави, експедиционни машини, за трудни ландшафтни и природни условия, които гарантират безпроблемност и сигурност. Функцията им е много проста- транспорт! Сам знаеш, че Вранглера място там няма. А съотношението пари/ килограми/ мощност не е от особено значение за тези, които купуват тези коли...и както Таргата ти писа, дори и има дефицит! Не ми се е случвало някога да се крия. Името ми е Даниел Обретенов!
            Последно редактирано от sonda; 23-07-13, 11:48.
            0899 шест5313нула
            За всекиго по нещо

            Коментар


            • #96
              От: Дана, патрулски мостове, солети, USA vs Japan ...

              Първоначално публикуван от Чавдар (V93) Преглед на мнение
              Па 2.5 бензинката на Вранглера колко коня е и колко му е въртящия момент? И пак се троши. Хем колата е бая по-лека.
              А точно на тебе ли да ти разправям, че често пъти с малкия мотор можеш да чупиш и повече, защото на места, където с якия мотор ще минеш леко и плавно, с малкия ще трябва да бъхтиш със засилка, щото иначе просто няма да мине.
              Последния на TJ е 136кс и мога да ти кажа че се държи перфектно за леки разходки.Трошат ги защото им слагат големи гуми.Знаеш че всичко се троши.
              Никога не ми е излизала полуоската с колелото.Чупил съм главина на предното и колела са ми летяли.Но на кой не се е случвало това?
              На Гегата и там е така.Чупил съм предното и падна колелото заедно със спирачната система.

              Коментар


              • #97
                От: Дана, патрулски мостове, солети, USA vs Japan ...

                Интересно защо си говорите едно и също.
                Колегата показва как У60 има проблем с каретата да има но един модел само с един елемент от трансмисията. И трите клипа показват как се троши каре не видях да скочи и да му изпадна всичко.
                Да припомня ,че при У61 този проблем с каретата е решен. И аз и доста други сме потрошили бая карета но повечето предимно от старост или от неправилна употреба на преден блокаж.
                И ако някой ден реша да карам на трофи ще го реша проблема с каретата лесно има тунинг по този въпрос е един от малкото тунинги предлагани за патрол http://www.ebay.com.au/itm/Nissan-Pa...#ht_382wt_1399
                Така,че не е пак да си слагаш същото щото друго няма.
                Honda crf450x Nissan patrоl y260 RB25DET
                Honda doninator 650 4RUNNER 5gen limited

                Sofrace Offroad Team

                Коментар


                • #98
                  От: Дана, патрулски мостове, солети, USA vs Japan ...

                  Първоначално публикуван от IVAYLO BLIZNAKA Преглед на мнение
                  Да точно така е.Но едно е да го счупиш с 116кс а съвсем друго с 190-285кс.И разлика в началната цена няколко пъти.
                  Това с разликата в цената ( че чак и в пъти ) е може би на Американския пазар не знам ( но може да покажеш с линкове ) . По-горе бях дал пример за друг пазар, че цената на Патрол 3.0дизел, е абсолютно съпоставима с тази на Вранглер 2.8 дизел. Горе долу и конските им сили са еднакви. Така че извън Америка определено разликата в първоначалната цена няма или ако има тя е минимална и в никой случай не може да се говори за пъти.
                  Определено Y60 е с по-малки и слаби карета от по-новия модел (Y61), но въпреки това няма проблем, докато не се монтира преден блокаж! И много добре знаеш, че Патрули се движат с доста над 116 коня, че и над 285 коня и проблем с трансмисията нямат!
                  RB Patrol Team

                  Коментар


                  • #99
                    От: Как се чупи Wrangler

                    Първоначално публикуван от sonda Преглед на мнение
                    Седма генерация / Y 62/ е с 5.6 v8 и е 400 коня, а това на снимката е Y61 и а познай що се предлагат на пазара нови , вече 15 години след началото на производството! Познай и защо вече 3-то десетилетие продължава да се произвежда 7-ма серия на Тойота Ленд Крузер! Познай и защо гениалните изобретатели от Крайслер слагат Италиански печки на произведенията си! Покажи ми и един човек, тук от Форума, който живее в Щатите и кара Американска кола и мнението му е различно от това, че са боклуци! И разбери- не искам да те убеждавам в нищо, напротив...радостен съм,че си ревностен привърженик на Вранглерите, но не отричай очевидното. Никъде не съм твърдял, че Патрула е супер траялен автомобил в СТОКОВ вид. Това са корави, експедиционни машини, за трудни ландшафтни и природни условия, които гарантират безпроблемност и сигурност. Функцията им е много проста- транспорт! Сам знаеш, че Вранглера място там няма. А съотношението пари/ килограми/ мощност не е от особено значение за тези, които купуват тези коли...и както Таргата ти писа, дори и има дефицит!
                    Предлагат модели на 15 години защото няма търсене и пазар за такива автомобили.Няма смисъл да инвестират в нов модел защото ще са на загуба.За това.
                    От целия форум познавам единствено Руси който си закупи чисто нова Тойота Ленд Крузер.Имам наблюдение как се държи този автомобил.
                    И то точно на едно много дълго пътешествие.Той може да ти каже повече.Колко и какво трябва да се тунингова в този автобус.
                    Но вие не обичате да слушате тези които могат и са направили нещо.
                    Слагат печки за бедните потребители предимно за Европа но слагат и 6.2 литра двигатели.Има го и в турбо варинт с 620 кс.И него съм го трошил още в гаранция.
                    Таргата когато се върне от Мексико тогава ще му повярвам.Там се карат коли които няма къде другаде да ги видиш.Предимно Черокита с V6 двигатели и много бензинови пикапи.Мексиканци с дизелов Нисан не съм виждал в Мексико.А съм седял два дни на граничен пункт Сан Исидро и Тихуана.Та там колите се редят в 20 ленти и може да видиш какво карат чиканосите.
                    И не на последно място машините за експедиции са едни други но определено нямат нищо общо с този модел на Нисан.
                    И на марки и модели не се засягам.Много малко са колите които наистина ми харесват.
                    Последно редактирано от IVAYLO BLIZNAKA; 23-07-13, 12:02.

                    Коментар


                    • От: Дана, патрулски мостове, солети, USA vs Japan ...

                      Аз па съм виждал шевролет пикап с размерите на неудачия логан и същото качество в Мехико, ама кво от тва

                      Като децата сте ама мерите круши с ябълки и нещо не ви се получава
                      И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                      Коментар


                      • От: Дана, патрулски мостове, солети, USA vs Japan ...

                        Първоначално публикуван от IVAYLO BLIZNAKA Преглед на мнение
                        За тераното знаеш моето мнение.Да караш Форд с табели на Нисан.
                        За мен единственото по голямо нещо в тази джипка са предните странични прозорци спрямо задните.
                        Аз още преди 20 поста споменах че говорим за едно и също, ама на различни езици. Още от първия ми пост в тая тема единствената ми мисъл беше че за да не се троши конкретен автомобил, трябва да му сложиш съответните железа спрямо начина на експлоатация за който го купуваш. Някои ги слагат още в завода и нямаш твърде много опции за нещо различно, други продават Lego и всякакви шарени блокчета за него, което ако искаш можеш да си направиш според своите виждания и разбирания, понякога успешно, понякога след няколко опита и грешки.

                        Сега за тераното - за щастие няма нищо фордово в себе си. Ford и до сега нямат собствена разработка на автомобил в тоя клас - или продават Nissan, или Mazda със залепени табели Ford върху тях. Тръгва от.... американския пазар, и 22 години се произвежда без значими разлики в железата под корубата. 10 от тия 22 години се продава и на американския пазар, въпреки двигателя за миксер по ония стандарти. Сигурно е случайно?

                        Не е офроуд звяр а или семеен автомобил за друсни полянка, или пикап който просто да си върши работата без да се троши. И не се троши, докато го ползваш по предназначение. В това отношение бие с МНОГО половината европейска продукция на Jeep. Ще ти посоча само 2 конкретни примера:

                        - Тотално недоклатения дизел на VM Motori, дето като го запалиш имаш чувството че всеки момент ще се разпадне от вибрациите. Главите за него вървят като топъл хляб. Двигатели за терано по моргите има колкото щеш - не се купуват, защото рядко се трошат. Това е оня шестак с размер и тегло на струг, с резнати 2 цилиндъра. Просто си върши работата без да блести с нищо. Някои това ги интересува повече от това да е 300 коня, да пали гумите и да прави водовъртеж в резервоара. Едното е да върши работа, другото за забавление. Сам каза - европееца е практичен и бензина тук е скъп.

                        - Тераното е с 9.2 инча заден диф с 31мм (старите с 33мм) полуразтоварени полуоски. Това при мотор 125 (американските - 150) коня. Срещу 7.5 инча и 28мм за двигател 200 коня. Затова едното въпреки всиките си кривини и недоклатици не се троши, а на другото му хвърчат гумите. Като заден мост/диференциал (а по-старите и като преден) е по-здраво от един куп прехвалени офроуд зверове, а дори няма претенциите за такива качества.

                        Та нека нисаните са с малки мотори, нека тежат по 2 тона и кусур, нека се тунинговат трудно. Като вземеш всичките им свойства на куп - резултата е по-малко трошлив автомобил. Наречи собствениците им пенсионери ако искаш - това няма да промени факта че ще продължи да има пазар за такива автомобили. Някои хора точно това търсят - да отидат в магазина и да си купят автомобил, който в заводския си вид и след 20 години ще продължава да върви и под капака ще е хванал паяжини навсякъде освен около капачката на маслото.

                        Темата тръгна от Dana срещу нисански мостове - ми нямам нищо против да си сменя мостовете с Dana, ако ме влече. Просто няма да е 30 или 35.

                        Заклеймяването - "тая марка е боклук, пък другата е супер" е смешна история. Няма ли пазар, няма да има и предлагане. Забележи - не говоря за състезания. Не разбирам от това и няма шансове да заразбирам.
                        Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                        Коментар


                        • От: Как се чупи Wrangler

                          Първоначално публикуван от IVAYLO BLIZNAKA Преглед на мнение
                          Предлагат модели на 15 години защото няма търсене и пазар за такива автомобили.
                          И на марки и модели не се засягам.Много малко са колите които наистина ми харесват.
                          По- скоро логиката е обратната- и Нисан , и Тойота предлагат ново производство на стари модели именно поради търсенето на ОПРЕДЕЛЕНИ места по света за съответните цели, а едновременно с това се предлагат и нови модели! Още в началото на спора репликата ми беше по повод на генерализирането като абсолютно ненадеждни трансмисиите на Нисан, което разбира се не отговаря на истината..това е! Оттук на там не твърдя, че която и да е марка е панацея в автомобилостроенето, особено в съвремието. Регрес в качеството е налице повсеместно и това е пандемия! Не съм сляп и виждам на какво приличат и Д4Д-то и идиотщините с демпферни маховици и т.н "нововъведения", които целят само едно- нисък ресурс и пласмент на резервни части...на всички ни е ясно това! За това има различни марки и различни концепции автомобили..и различно търсене! Аз знам какви машини съм карал, коя ми е свършила работа и коя съм изпрепсувал, че е създадена някога.., според който опит знам коя машина да избера, когато ми потрябва за съответната цел...и ще съм сигурен, че съм направил всичко правилно, за да стигна до там за където съм тръгнал. Изводите си ги правя за себе си и не ангажирам никой с тях! Нямам опит в състезателна дейност от какъвто и да е тип, но смятам, че е възможно и там да бъде направена статистика относно повредите при различните марки, колкото и да е субективна!
                          Последно редактирано от sonda; 23-07-13, 12:39.
                          0899 шест5313нула
                          За всекиго по нещо

                          Коментар


                          • От: Дана, патрулски мостове, солети, USA vs Japan ...

                            Дана-30 е достатъчно здрав диференциал!!




                            Това също е с Дана-30.
                            http://www.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=83952

                            Коментар


                            • От: Дана, патрулски мостове, солети, USA vs Japan ...

                              Като насадиш на това Dana 30 и 35 от въпросния Wrangler, ще устискат ли?

                              ПП: Ако това са му спецификациите:
                              http://www.wkjeeps.com/wk_srt8_specs.htm
                              http://www.jeep.com/shared/2011/srt8...SRT8_Specs.pdf

                              Пише за някакво C200 отпред и 226мм "upgraded" Dana 44 отзад. С 3.7 предавателно число.
                              Нещо не ми се вижда с много общи черти с дифовете на Wrangler-a от първия пост в темата. Ти ще кажеш прав ли съм или не съм.
                              Последно редактирано от sparkybg; 23-07-13, 14:24.
                              Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                              Коментар


                              • От: Дана, патрулски мостове, солети, USA vs Japan ...

                                Дана-30 е мост, С200 е диференциал. Все същите зъбки са вътре.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X