Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Дана, патрулски мостове, солети, USA vs Japan ...

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #76
    От: Дана, патрулски мостове, солети, USA vs Japan ...

    Трите точки в загламието Хирошима-Нагасаки-Мисури ли трябва да значат.

    Коментар


    • #77
      От: Дана, патрулски мостове, солети, USA vs Japan ...

      Първоначално публикуван от rusev Преглед на мнение
      Да има нещо "слава на чупливо" е същото като и да има нещо друго славата на "много здраво".
      Например ТЛК120 има от втория вид слава. А всъщност си е откровен боклук. Тук сравнявате парулски и Дана мостове, но нищо не казвате за тойотските мостове на 70 серия. За тях даже чупливи е слабо казано. И то с супермощните двигатели на тойота.
      Имал съм Хеви дути тойота на която предния диф не изкара и 30000км почти само асфалтова употреба. А моста тежеше като два ровърски!
      Напротив - горе ги споменах няколко пъти. И те са с подобни подобни размери и съвсем резонно се трошат. Например RJ70 2.4 бензин е със задна корона 7.5 инча. Това е има-няма Dana 35. И съвсем естествено се троши като Dana 35, въпреки никаквия като параметри двигател. HZJ 70 e 8 инча задния, а това се брои heavy duty. Такъв е на Y160 предния, че даже и на архаичното терано 1 3.0V6, дето въобще не е мислено нито правено да излиза извън пътя за нещо повече от друсни полянка. Само не знам дали на тойотите колелата си стоят на мястото при скъсана полуоска.
      Последно редактирано от sparkybg; 22-07-13, 21:37.
      Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

      Коментар


      • #78
        От: Дана, патрулски мостове, солети, USA vs Japan ...

        Първоначално публикуван от evgeniml Преглед на мнение
        Аз от отдавна не харесвам ДАНА още от 98г когато за първи път видях няколко наброй Фрилендера на под 10000км със строшени диференцяли от тогава разбрах ,че тази фирма не разбира от трансмисия.
        И сега малко да ви разведря няколко гатанки ще задам за отговорилите вярно има награда бира в сряда
        1-коя е фирмата производител на нисанските мостове
        жокер не е нисан.Фирмата прави и багери и много други.
        2- каква е приликата между Ивеко Дейли и Шевролет Корвет
        3-какво е общото между Москич Алеко Жигула и Форд Мустанг?
        по какво Мазда 323 от 81г се различава от всички тях.
        Komatsu ? Но дали е така ?
        There is a 8.9" diameter Dana 44 ring and pinion that is very different from the standard Dana 44. This ring and pinion is significantly stronger with a better pinion to ring gear tooth contact patch and angle. It was typically used in the back of jeep JKs, Isuzus and Nissan pickups.
        Турците правят яко, но, надявам се - "афтърмаркет"
        В БГ пътната безопасност се решава със знаци 40 км/ч.

        Коментар


        • #79
          От: Дана, патрулски мостове, солети, USA vs Japan ...

          Ммм не буквата Н е името на производителя. Ама така с жокери барата намалява.
          Honda crf450x Nissan patrоl y260 RB25DET
          Honda doninator 650 4RUNNER 5gen limited

          Sofrace Offroad Team

          Коментар


          • #80
            От: Как се чупи Wrangler

            Първоначално публикуван от sonda Преглед на мнение
            http://suchen.mobile.de/auto-inserat...PORT&usage=NEW

            Ето ти цена на нов Патрол! Седма генерация, който беше представен преди година в Абу Даби /там бе....при ония сиромасите , с чалмите/ е между 85 и 110 к.$ в зависимост от комплектацията с мотор V8 5.6 400 к.с! Иии...мостове в магазините не съм твърдял, че се продават. Помни какво се пише! Попита ме от къде си купувам части! И си коригирай тона..
            Седма генерация и още е 116кс.За това са много здрави.Спи и кашля а с една на долу започва да се чуди.
            В Абу Даби явно си падат по невероятните 116 кс и 2500кг.Това са прекалено много пари за една печка с фарове.
            С този мотор може достойно да замени магаре или катър.Разликата в цената спрямо тази на Джип Вранглер е толкова голяма че няма нужда да изброявам как мога да си тунинговам Вранглера.Пак ти казвам аз сравнявам конски сили тегло и цена.
            Като си купиш мост от магазина тогава ми пиши какво има по магазините в София.
            И тонът ми е точно такъв какъвто заслужаваш.
            Така се държа с напълно непознати които се крият зад маската на Вейдър с измислено име и трошат осветителни тела.
            Даже сега като се замисля прекалено голямо внимане ти обърнах.

            Коментар


            • #81
              От: Дана, патрулски мостове, солети, USA vs Japan ...

              Първоначално публикуван от targa Преглед на мнение
              Май никой не си спомня, как започна темата.- gemax- Как успя да строщи и раздатката и двата моста и едната задна полуоска излезе с колелото ? Не мога да си го обясня ?


              Без коментар. И все пак искам да видя, Патрол да се строши по този начин .
              Тарга,виждал ли си как турбото увисва като прани гащи на колекторите?Или как се напуква като паяжина шаси?Това няма оправия направо ново.
              Как изтръпва комплект маховик,феродов и притискателен диск за едно състезание.И всичко това за скромната цена от 3500лв.
              Как сам се заварява преден диф?И няма вадене.Направо хвърляш целия мост.Виж на каква цена се продава в магазина.
              Как се огъват шийките на моста точно преди сферите?Тънки като на третокаласничка.И почти толкова здрави.
              Как се къса хебел?Виждал ли си?
              И не е проблем че нещо се е счупило.Проблема е в това че през цялото време си карал двигател с 116кс и с размерите на струг.
              Дългия пушек ти е като сянка.Няма бягане от тая прокоба.
              Това е много срамен период в живота...

              Коментар


              • #82
                От: Дана, патрулски мостове, солети, USA vs Japan ...

                Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                И кво?

                Nissan Titan, 5.6 V8. модела 2013 е със стартова цена по-ниска от Rubicon. Номинация за пикап на 2004-та. Главен кусур - чуплив заден мост. Да казвам ли какъв е, или сами се сещате?

                Да, общото е Дана, и при двете се троши.

                Айде стига вече. Безсмислено е. Има и Тико, минало милион километри. Кво правим? Караме Tico? Ми карал съм - не искам собствено.
                Нисан Титан се произвежда за американския пазар.САЩ са най големия пазар за автомобили.И това е от когато е измислен автомобила.
                Като сложиш Канада и Мексико сещаш ли се какво става?Защо там няма Нисан Патрол?Помисли си малко по този въпрос.
                Иначе е уникален СУВ. В Абу Даби знаеш ли как ги купуват богатите чалми?
                С 116 кс. на климатик като карат бързо и камилите им щракат на дълги.
                Номинация за пикап на 2004-та?Това звучи като почти спечелил...но и тази година като почти всяка година от 1960г. до ден днешен Форд F-150 печели пред всички останали.
                Иначе и той с Дана мостове....
                Последно редактирано от IVAYLO BLIZNAKA; 23-07-13, 02:35.

                Коментар


                • #83
                  От: Дана, патрулски мостове, солети, USA vs Japan ...

                  Да де, ама това на снимката има простичката задача да закара някоя чалма до съседния катун на 2000км и да го върне, да гори квото му сипеш и да върви с нулева поддръжка от талибани в следващите 20 години. Никой не го е нито мислил нито правил за състезания. Който го купува, го купува заради това, а не заради конете под капака. Сложи на същото стокова Dana 35 от Wrangler, и вече няма да се справя с това си предназначение, въпреки че двигателя е с параметри като за ATV и с размерите на струг.
                  Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                  Коментар


                  • #84
                    От: Дана, патрулски мостове, солети, USA vs Japan ...

                    Първоначално публикуван от IVAYLO BLIZNAKA Преглед на мнение
                    Нисан Титан се произвежда за американския пазар.САЩ са най големия пазар за автомобили.И това е от когато е измислен автомобила.Като сложиш Канада и Мексико сещаш ли се какво става?Защо там няма Нисан Патрол?Помисли си малко по този въпрос.
                    Иначе е уникален СУВ. В Абу Даби знаеш ли как ги купуват богатите чалми?
                    Абсолютно съгласен с това.
                    А там няма нисан патрол, и няма и да има, защото няма пазар за него. Не пасва на американското виждане за такъв автомобил. И това с пълна сила важи и в обратна посока - какъв пазар има за американски автомобили в Европа например? Освен за ентусиасти - почти никакъв. Затова са налице и недоклатените CRD-та и прочие полюции за европейския пазар. Един единствен път съм се качвал в дизелово чероки, и категорично не искам да повторя.
                    Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                    Коментар


                    • #85
                      От: Дана, патрулски мостове, солети, USA vs Japan ...

                      Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                      Абсолютно съгласен с това.
                      А там няма нисан патрол, и няма и да има, защото няма пазар за него. Не пасва на американското виждане за такъв автомобил. И това с пълна сила важи и в обратна посока - какъв пазар има за американски автомобили в Европа например? Освен за ентусиасти - почти никакъв. Затова са налице и недоклатените CRD-та и прочие полюции за европейския пазар. Един единствен път съм се качвал в дизелово чероки, и категорично не искам да повторя.

                      Да за дизела съм съгласен.Но провери какъв процент заема Джип до 2000г от пазара в Европа на SUV возила спрямо всичко останали марки.
                      Провери и пазара в скандинавските страни.А също в Холандия Белгия,Франция,Испания
                      Със смотаните мостове дето им падат колелата с полуоските.Нещо много ги купуват що така?
                      Никога не съм се качвал,карал или виждал дизелово Чероки.
                      Да не говорим че повечето луксозни SUV паркетници уж европейски марки се произвеждат в щатите.И предимно за щатите.Защо в толкова богатите чалмарски държави няма и един завод?
                      Защото черна мамуна само кара а не сглобява....и пазара е малък.Иначе са много богати.Тук така казват.Карат японски вагони по 116 коня.
                      И с 20 нолсъри в багажника.
                      Представи си как се асемблира автомобил от маймун увит в чаршаф на конвейр.Та те още се учат как да ядат спагети през мрежа.
                      Последно редактирано от IVAYLO BLIZNAKA; 23-07-13, 03:02.

                      Коментар


                      • #86
                        От: Дана, патрулски мостове, солети, USA vs Japan ...

                        Много просто - не всеки иска Патрол. Купувайки автомобил, купуваш концепция. Японците пък за техния си пазар какви изцепки имат - просто не е истина. И си ги купуват и карат. Иди ги разбери. Всеки луд с номера си.

                        Два и половина тона както и да ги настъпваш и каквото и да сложиш под капака (то пък за Европа трябва да е и икономично и "екологично"), не са тон и половина. Някои искат това, вместо да се возят като в кораб в чието "машинно" да не влизат никога.

                        Пък дори и нисаните не са това, което бяха - понеже имам преки наблюдения предимно върху терано, тръгва се от 200мм отпред и 233мм отзад, които и сега можеш да купиш на старо с натяг и луфт като от завода и без видимо износване след половин милион километра, с дебелия вариант полуоски и карета, и се стига до 180мм отпред и 200мм отзад, с по-тънки полуоски и карета, при това на двигател с двойно по-голям въртящ момент от първите, който съответно редовно ги прави на салата - и полуоските, и каретата и дифовете. Патрола пък със всяка следваща версия става все по-тежък и голям, все със същите мостове. Това преценили - това произвели. Ако му намерят пазар ще продължават, ако ли не - ще мислят друго.

                        Франсетата си карат из "техните си" пустини на общо основание. И карат всичко - поне тия, с които аз имам контакт. От Патрол, до Wrangler. Единия от тях с последното терано 2 пъти троши полуоски, веднъж преден и веднъж заден диф. И така докато просто не сложи по-големите. Всичко се троши, но размера определено има значение, каквото и да си говорим.

                        ПП: За чалмите - не съм на много по-различно мнение. Отделно дето 20 годишна очукана тойота или нещо от сорта май не е твърде рядко явление. Ама е факт че преобладавщо карат японски автомобили. Вагони или не - надали е случайно. Тях ги интересува нещото да се дотъркаля и нищо повече. Без поддръжка, без магазин за авточасти на всяко кюше. Поне болшинството. Нищо общо нито с Европа, нито с Япония, нито с Америка.
                        Последно редактирано от sparkybg; 23-07-13, 03:26.
                        Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                        Коментар


                        • #87
                          От: Дана, патрулски мостове, солети, USA vs Japan ...

                          Първоначално публикуван от evgeniml Преглед на мнение
                          Привет колеги.
                          1-не е редно да сравнявате мостове за стандарно обурудване с Тунинг такива.
                          2-не е редно да вкарвате разни товарни пикапи итн. защото след малко някой ще почне да предлага мостове от ТАТРА сигурно са много здрави оставете я товарната техника настрана.
                          Аз от отдавна не харесвам ДАНА още от 98г когато за първи път видях няколко наброй Фрилендера на под 10000км със строшени диференцяли от тогава разбрах ,че тази фирма не разбира от трансмисия.
                          Към колегата Близнак грешиш,че в София не се продават тунинг мостове за нисан има даже са редукторни правят се по поръчка мога да те запозная с човека ама ти го познаваш.
                          От практиката си съм разбрал едно тези които нямат технологията не им се влага или не им се смята слагат да е дебело нищо,че то и така пак се троши тези които знаят могат и искат да вложат го правият и с тънко да е здраво.
                          И сега малко да ви разведря няколко гатанки ще задам за отговорилите вярно има награда бира в сряда
                          1-коя е фирмата производител на нисанските мостове
                          жокер не е нисан.Фирмата прави и багери и много други.
                          2- каква е приликата между Ивеко Дейли и Шевролет Корвет
                          3-какво е общото между Москич Алеко Жигула и Форд Мустанг?
                          по какво Мазда 323 от 81г се различава от всички тях.
                          1.Когато стандартното не е достатъчно какво правим?Отново слагаме стандартно?Е не става...
                          2.Мостове от Татра не съм виждал да се слагат на Мустанг.Слагат Дана 60
                          3.Тоя с редукторните мостове го виждам всеки ден.Но не съм видял още напълно завършен,тестван портален мост.Общо взето на трактор отиват работите.
                          4.Виждал ли си как се разработват мостове?И всички останали чарколяци?

                          Гатанките са скучни и с ясни отговори.Нищо ново под слънцето.Всичко ново е добре забравеното старо.Това е положението.
                          Който няма технологии е нагъзен да си плаща за същите.
                          Форд Мустанг е задокеанския москвич.
                          Ако си карал моделите на Cobra или Boss-429 ще знаеш че това не е кола а икона.

                          Коментар


                          • #88
                            От: Дана, патрулски мостове, солети, USA vs Japan ...

                            Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                            Много просто - не всеки иска Патрол. Купувайки автомобил, купуваш концепция. Японците пък за техния си пазар какви изцепки имат - просто не е истина. И си ги купуват и карат. Иди ги разбери. Всеки луд с номера си.

                            Два и половина тона както и да ги настъпваш и каквото и да сложиш под капака (то пък за Европа трябва да е и икономично и "екологично"), не са тон и половина. Някои искат това, вместо да се возят като в кораб в чието "машинно" да не влизат никога.

                            Пък дори и нисаните не са това, което бяха - понеже имам преки наблюдения предимно върху терано, тръгва се от 200мм отпред и 233мм отзад, които и сега можеш да купиш на старо с натяг и луфт като от завода и без видимо износване след половин милион километра, с дебелия вариант полуоски и карета, и се стига до 180мм отпред и 200мм отзад, с по-тънки полуоски и карета, при това на двигател с двойно по-голям въртящ момент от първите, който съответно редовно ги прави на салата - и полуоските, и каретата и дифовете. Патрола пък със всяка следваща версия става все по-тежък и голям, все със същите мостове. Това преценили - това произвели. Ако му намерят пазар ще продължават, ако ли не - ще мислят друго.

                            Франсетата си карат из "техните си" пустини на общо основание. И карат всичко - поне тия, с които аз имам контакт. От Патрол, до Wrangler. Единия от тях с последното терано 2 пъти троши полуоски, веднъж преден и веднъж заден диф. И така докато просто не сложи по-големите. Всичко се троши, но размера определено има значение, каквото и да си говорим.

                            ПП: За чалмите - не съм на много по-различно мнение. Отделно дето 20 годишна очукана тойота или нещо от сорта май не е твърде рядко явление. Ама е факт че преобладавщо карат японски автомобили. Вагони или не - надали е случайно. Тях ги интересува нещото да се дотъркаля и нищо повече. Без поддръжка, без магазин за авточасти на всяко кюше. Поне болшинството. Нищо общо нито с Европа, нито с Япония, нито с Америка.
                            Иска не иска нямат избор.Така гледай на това.Няма как да купиш съвършената концепция защото тя не е предвидена за личните ти нужди.
                            Просто трябва да си я направиш сам.Това със стокови мостове,трансмисия и двигател не става.За това има толкова много марки и модели а предлагането е толкова голямо колкото и търсеното.
                            Но това се случва в един друг свят.Но не и в Япония където има данък тунинг.Да не говорим за другите авто/мото ограничения на острова.
                            В Европа не влизат в машиното защото са бедни и стиснати.Не могат да си го позволят.Много е скъпо а богатите там са предимно практични.Не че не не могат а не искат.
                            Виждал съм как се преправят мостове от Патрол за Рали Дакар.Не защото са много добри а защото това е сиромашкия вариант от това да караш на независимо окачване на двата моста.Виждал съм и какво се случва вечер в бивака в отбора на Нисан Япония,Нисан Европа и още един отбор не му помня името.Огромен дилър на Нисан за цял свят.Там бюджета е милиони евро за едно състезание.С часове съм говорил с механиците на отборите.Много учудени бяха защо се интересуваме толкова силно.
                            За тях който плаща той поръчва музиката.Не им пука за марката и модела на това с което са на състезанието.Сменят части до откат и така 15 дни.
                            За тераното знаеш моето мнение.Да караш Форд с табели на Нисан.
                            За мен единственото по голямо нещо в тази джипка са предните странични прозорци спрямо задните.
                            Последно редактирано от IVAYLO BLIZNAKA; 23-07-13, 04:34.

                            Коментар


                            • #89
                              От: Дана, патрулски мостове, солети, USA vs Japan ...

                              Първоначално публикуван от Чавдар (V93) Преглед на мнение





                              Последно редактирано от IVAYLO BLIZNAKA; 23-07-13, 04:56.

                              Коментар


                              • #90
                                От: Дана, патрулски мостове, солети, USA vs Japan ...

                                Първоначално публикуван от IVAYLO BLIZNAKA Преглед на мнение
                                ...
                                Няма нещо, което да не може да се счупи. Просто някои неща се чупят по-лесно и по-често ...

                                Каква е причината да няма проблем по моргите да се намери патрулски мост за немного пари? Ами, няма търсене ...
                                Ние не сме неутрални!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X