Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Grand Cherokee WJ, 4.0

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: 3 месеца с Grand Cherokee WJ

    Малко връщане към темата,ако може!
    Чавдаре-ако не ти се включва ел.вентилатор на климатика причините може да са само две-или да ти е изфирясала голяма част от фреона(и 30% да са останали пак ще духа студено),или не ти е в ред вентилатора!Не включвай климатика,щото,ако е пълна с фреон системата много е вероятно да ти гръмне нещо по нея-я кондензатора,я пази Боже изпарителя!Налягането в системата на климатика нараства неимоверно без охлаждане!!!Температурата не двигателя не играе в случая,особенно,ако ти е читаво виското,или ел.вентилатор на охлаждането.

    А,това кой бил модератор,или какъвто и да е друг"властимащ"(супер,екстра,лимитид,баш и прочие),а сега не бил изобщо не е от значение-важно е кой е човек,и кой не е!Който не е човек,а е модератор си му проличава веднага!
    В този ред на мисли е добре да се знае,че палачинката се обръща затова бъдете ЧОВЕЦИ,щото нищо не се знае...!
    Последно редактирано от mbenz; 15-08-10, 22:07. Причина: допълнение
    много автомати-слаби резултати!

    Коментар


    • От: 3 месеца с Grand Cherokee WJ

      Релето на вентилатора е изгоряло.

      Коментар


      • От: 3 месеца с Grand Cherokee WJ

        Още Римляните са казали: Народа иска хляб и зрелища" е тука хляб няма ама зрелища-дал господ.Но и според мен нещата не отиват на добре за двама уважавани люде от форума. Е хаде спрете се де.Така само се изострят нещата и кой знае докаде ще стигнат......Сигурно до дуел.
        Приятелите може и да са фалшиви но враговете винаги са истински....

        Коментар


        • От: 3 месеца с Grand Cherokee WJ

          Първоначално публикуван от kinex Преглед на мнение
          ... Като много добре знаеш че тези амортисьори не са за тази кола!!!
          ...
          Ами не! Не знам такова нещо. Знам, че ти не хареса возията с тях, което не означава нищо, защото това може да е въпрос на субективно усещане и вкус. Друг човек, който си сложи такива, след това ми се обади да се похвали колко е доволен.

          Пък, като говорихме на тази тема, пак ти не ми рече "тия не са за тази кола", ами даже ме съветваше да търся по размер от тях, когато ти казах, че за момента нямат налични от посочения за Гранда модел.

          Както и да е. В случая това е без особено значение, защото, каквито и нови амортисьори да бях сложил, положението щеше да ми харесва повече, отколкото с тези, които бяха на колата, защото те са твърде изморени.
          Това, че новите са МХ6, а не от по-евтините ES9000 или Каяба e просто стечение на обстоятелствата.


          Първоначално публикуван от kinex Преглед на мнение
          Релето на вентилатора е изгоряло.
          Да, при Грандовете това е стандартна причина да не работи този вентилатор. Каза ми го това. И няма проблем да бъде сменено въпросното реле, въпреки, че е навряно под бронята под десния фар.
          Само че аз просто искам да знам при какви ситуации трябва да се включва този вентилатор, който е спомагателен за охлаждането.
          Знаеш ли отговора на този въпрос?
          Последно редактирано от Чавдар (V93); 16-08-10, 07:54. Причина: Добавка
          Ние не сме неутрални!

          Коментар


          • От: 3 месеца с Grand Cherokee WJ

            Първоначално публикуван от Чавдар (V93) Преглед на мнение
            Ами не! Не знам такова нещо. Знам, че ти не хареса возията с тях, което не означава нищо, защото това може да е въпрос на субективно усещане и вкус. Друг човек, който си сложи такива, след това ми се обади да се похвали колко е доволен.

            Пък, като говорихме на тази тема, пак ти не ми рече "тия не са за тази кола", ами даже ме съветваше да търся по размер от тях, когато ти казах, че за момента нямат налични от посочения за Гранда модел.

            Както и да е. В случая това е без особено значение, защото, каквито и нови амортисьори да бях сложил, положението щеше да ми харесва повече, отколкото с тези, които бяха на колата, защото те са твърде изморени.
            Това, че новите са МХ6, а не от по-евтините ES9000 или Каяба e просто стечение на обстоятелствата.




            Да, при Грандовете това е стандартна причина да не работи този вентилатор. Каза ми го това. И няма проблем да бъде сменено въпросното реле, въпреки, че е навряно под бронята под десния фар.
            Само че аз просто искам да знам при какви ситуации трябва да се включва този вентилатор, който е спомагателен за охлаждането.
            Знаеш ли отговора на този въпрос?
            Вентилатора се включва при повишаване на налягането в клим. система,което се достига бързо след включване на климатика.При изключен климатик налягането е около 4-5атм.,докато при включен бързо достига 16-20 атм.-при такова налягане се включва охлаждането и го поддържа в тези граници,които при различни марки и модели е различно но е там някъде-15 до 22 атм.Според зададената температура на охлаждане,температурата на външния въздух и скоростта на движение охлаждането се включва за по-продължително,или за по-кратко време...или бичи постоянно!
            От около две години нямам климатик,та може да съм "изпуснал" някоя и друга атмосфера-ако е така някой да ме коригира,но като цяло е това...
            Последно редактирано от mbenz; 16-08-10, 09:05. Причина: допълнение
            много автомати-слаби резултати!

            Коментар


            • От: 3 месеца с Grand Cherokee WJ

              Първоначално публикуван от mbenz Преглед на мнение
              Вентилатора се включва при повишаване на налягането в клим. система,което се достига бързо след включване на климатика ...
              Благодаря!
              Ние не сме неутрални!

              Коментар


              • От: 3 месеца с Grand Cherokee WJ

                Първоначално публикуван от Чавдар (V93) Преглед на мнение
                Само че аз просто искам да знам при какви ситуации трябва да се включва този вентилатор, който е спомагателен за охлаждането.
                Знаеш ли отговора на този въпрос?
                При повечето климатици вентилатора се управлява от пресостата. В него има два независими контакта. Единия управлява включването на компресора при наличие на достатъчно налягане на фреона в системата. Другия контакт управлява вентилатора и го включва, когато налягането стигне стойност, необходима за включване на вентилатора.
                П.П. С колегата сме писали по едно време.
                Suzuki Vitara 1.6 Avtomatic
                SSang Yong Kyron 2.0xdi
                Jeep Grand Cherokee WJ 2.7crd ; Jeep Grand Cherokee WК2 3.0crd

                Коментар


                • От: 3 месеца с Grand Cherokee WJ

                  Първоначално публикуван от Чавдар (V93) Преглед на мнение
                  Благодаря!
                  Иии,таковата...щом си карал известно време без охлаждане на климатика си мисля,че е много вероятно от свръх-налягането да ти е избил фреон от семеринга на компресора-огледай го отпред за омасляване-няма да е излишноВъв фреона се слага 5-7% масло,което оставя следи,а фреона се изпарява безследно,ако няма вкаран оцветител в него преди това.Хваща се и с ултра-виолетова лампа,каквато има към всяка климатикаджийска машина.
                  много автомати-слаби резултати!

                  Коментар


                  • От: 3 месеца с Grand Cherokee WJ

                    Не знам дали е спомагателен на охлаждането. При някои модели се включва когато температурата на двигателя достигне критична граница, при други модели не се включва тогава. При някой модели се включва когато е прегрял акумулатора, при други модели датчик за температура на акумулатора няма.
                    Знам че при всички модели се включва задължително когато пуснеш климатика.

                    За окачване ще пиша като дойде време да сменяш тия белите. Лоши нелоши - вече са на колата.

                    В тази тема е пълно с философски излеяния а вчера писах къде има реле да не чакаш две седмици доставка и някой хиперактивен го изтри. Не е голяма загуба, можеш да четеш тритите. По принцип не е проблем вентилатора да не работи. Ама точно на твоята кола, като нищо ще гръмне изпарителя. Съвсем сериозно ти казвам, сложи син бонджук на колата, някой я гледа на криво. За 4 месеца се развалиха неща дето при мен не са се разваляли и за 4 години. Все неща които не са в пряка връзка с начина на експлоатация. Стартер, маркуч на автомата, датчик на вала. Чул ли си някой тук да има такива проблеми.

                    Коментар


                    • От: 3 месеца с Grand Cherokee WJ

                      offtopic:

                      Първоначално публикуван от kinex Преглед на мнение
                      ...В тази тема е пълно с философски излеяния а вчера писах къде има реле да не чакаш две седмици доставка и някой хиперактивен го изтри. Не е голяма загуба, можеш да четеш тритите...
                      Аз го изтрих, едва ли трябва да обяснявам защо.

                      Коментар


                      • От: 3 месеца с Grand Cherokee WJ

                        Първоначално публикуван от Yaro Преглед на мнение
                        offtopic:


                        Аз го изтрих
                        Странно. Ти не си хиперактивен.

                        Коментар


                        • От: 3 месеца с Grand Cherokee WJ

                          Първоначално публикуван от kinex Преглед на мнение
                          Не знам дали е спомагателен на охлаждането.
                          Така го пишат по книжките.

                          The powertrain control module (PCM) will enter a diagnostic trouble code (DTC) in memory if it detects a problem in the auxiliary cooling fan relay or circuit.
                          И интересното е, че (пак според книжките) би трябвало да хвърли грешка при неизправност във веригата му, а такава няма.

                          Първоначално публикуван от kinex Преглед на мнение
                          ... Съвсем сериозно ти казвам, сложи син бонджук на колата, някой я гледа на криво. За 4 месеца се развалиха неща дето при мен не са се разваляли и за 4 години. Все неща които не са в пряка връзка с начина на експлоатация. Стартер, маркуч на автомата, датчик на вала. Чул ли си някой тук да има такива проблеми.
                          Напълно възможно! Някой даже беше набил един юмрук на ламарината.

                          За стартера се чудя дали все пак не е имало нещо общо с експлоатацията. По-продължителното въртене при палене на топъл двигател дали му се отразява добре?
                          А за датчик на вала тук не съм чул, но на jeepforum като пуснеш едно търсене за "crankshaft position" излизат къде 10 страници с резултати. Същата работа и за "camshaft position".
                          Ние не сме неутрални!

                          Коментар


                          • От: 3 месеца с Grand Cherokee WJ

                            Моля участниците, които са загрижени за добруването на Форума, да проявят тази си загриженост главно като се въздържат от спам в една чисто техническа тема. Ако имат по-добри идеи как да се подобри темата, нека ги съобщят лично на мен.

                            Коментар


                            • От: 3 месеца с Grand Cherokee WJ

                              Незнам Пламен или Яро са модове в таз тема,но ще ги помоля да не ми трият мнението,защото не е спам !!!

                              5 години карах марката Jeep и въпреки типичният ми инат и любопитство по устройството и подръжката на автомобилите,всичко ми дойде отдавна в повече,поради простата причина,че винаги има нещо за правене по тази марка. Затова рано или късно всеки започва да си мисли за Toyota.
                              Ако живеехме в Щатите или Канада ,както Митко,където частите им са без пари,е друга бира,защото всеки иска да кара яко по черно джип,който не му гълта цялата заплата за ремонти,но за в Български условия,това е лош избор,недобре измислени и направени коли.

                              А относно техническата страна на дискусията,на двата ми джипа им правих общо 3 основни ремонта,и се хващам на бас,че след излекуването на поредният проблем,до месец,ще решаваме нов казус още по сложен...
                              Последно редактирано от Стефан ERA; 24-08-10, 14:48.
                              TLC 120 Executive 3.0 D-4D,163 h.p.
                              Honda CBR 4cyl/4str/105 h.p.
                              Honda Boad 4m/Yamaha 15 h.p.
                              Всички превозни средтсва за мен са просто начин да ида за риба

                              Коментар


                              • От: 3 месеца с Grand Cherokee WJ

                                Първоначално публикуван от Стефан ERA Преглед на мнение
                                Незнам Пламен или Яро са модове в таз тема,но ще ги помоля да не ми трият мнението,защото не е спам !!!

                                5 години карах марката Jeep и въпреки типичният ми инат и любопитство по устройството и подръжката на автомобилите,всичко ми дойде отдавна в повече,поради простата причина,че винаги има нещо за правене по тази марка. Затова рано или късно всеки започва да си мисли за Toyota.
                                Ако живеехме в Щатите или Канада ,както Митко,където частите им са без пари,е друга бира,защото всеки иска да кара яко по черно джип,който не му гълта цялата заплата за ремонти,но за в Български условия,това е лош избор,недобре измислени и направени коли.

                                А относно техническата страна на дискусията,на двата ми джипа им правих общо 3 основни ремонта,и се хващам на бас,че след излекуването на поредният проблем,до месец,ще решаваме нов казус още по сложен...
                                Защо намесваш точно Тойота? Фен съм на Тойота, даже сега съм дошъл до работното си място с королата на жена ми, но Джипа освен сигурността на пътя, освен комфорта дава и лукс, който при Тойотата е запазен за Лекъс-а. А там се говори за едни по-големи пари и за закупуване, и за сервиз. Твоя джип беше нафтов с 3,1 както някой писа "недолюбван от много джипари". И все пак темата е за над 10 годишен СУВ, за това време различните екземпляри преди да попаднат в нашите ръчички са минали по коренно различни пътища и имат различни съдби, нали?
                                Нормално е да са различно добре запазени и да страдат от различни проблеми.
                                Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!

                                "Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X