Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Grand Cherokee WJ, 4.0

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: 3 месеца с Grand Cherokee WJ

    Първоначално публикуван от Nik Nikolov Преглед на мнение
    Стга бе Тарга. Аз си купих същия модел от Германия преди 10 мвсвца. От тогава до сега 16 000 километра и освен обичайната поддръжка - само наливам бензин.
    Имаше и някоидефекти поради тъпотията на немеца да налее "ПО ДОБРОТО " масло Mercedes вместо Mopar, но и за този тарикатлък ну отбих на човека 1900 Евро та ми се върза на 5000 Евро цена .

    Много съм доволен.
    Дай боже всекиму. Ама нещо не се получава.
    За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

    Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

    Коментар


    • От: 3 месеца с Grand Cherokee WJ

      Първоначално публикуван от targa Преглед на мнение
      Дай боже всекиму. Ама нещо не се получава.
      I hear of people very pleased with their Jeeps and others that are not so pleased. I guess its hit or miss. I must have missed.
      ...
      Ние не сме неутрални!

      Коментар


      • От: 3 месеца с Grand Cherokee WJ

        Добре де омаза се работата.Ама що съдите марката заради черната овца.
        Последно редактирано от Чавдар (V93); 11-08-10, 01:07. Причина: Отклонение от темата
        Grand Cherokee WJ 4.7 V8
        Това е положението.

        Коментар


        • От: 3 месеца с Grand Cherokee WJ

          Днес дойде ред и на втулките по носачите (2 на предните горни и 2 на задните), които преди доста време бяха набелязани за смяна, но все не стигахме до тях.

          Свалените от колата изглеждаха така:









          За пореден път се спази традицията като пипнеш едно, да намериш и друго.
          Като свалихме предните горни носачи се видя, че за смяна са били не само втулките към купето, но и другите, които обаче не са на носачите, а на моста.







          Тъй като не очаквах тази находка, не си бях написал домашното, преди да се отбия в един от магазините за американски части. Поради което ходенето ми беше ялово. Юнакът зад щанда малко ме озадачи, като ми съобщи, че не може да намери търсената втулка. Нямало я било по каталозите и в софтуера.

          Не, ама да! Преди малко бърз преглед на мопарския справочник с частите показа, че втулките си ги има. Само дето не са на страницата с частите на предното окачване, а на тази, посветена на предния мост. Втулките са абсолютно същите като тези, които са от другата страна на носачите.
          Ние не сме неутрални!

          Коментар


          • От: 3 месеца с Grand Cherokee WJ

            Чавдаре, ти си кУрифей! Балканстар не предлага Фтулки за тези носачи, а ти си намерил Мопарски. Какви измамници от са тези Балканстар лелееее, предлагат цели носачи. Я кажи какви пари взимаш за консултация при търсене на части, да се допитаме до теб?
            LZ1HKW
            Реглаж на преден и заден мост
            My Jeep is not an SUV ..... your SUV is not a Jeep

            Коментар


            • От: 3 месеца с Grand Cherokee WJ

              Първоначално публикуван от vladi333 Преглед на мнение
              Чавдаре, ти си кУрифей! Балканстар не предлага Фтулки за тези носачи, а ти си намерил Мопарски. Какви измамници от са тези Балканстар лелееее, предлагат цели носачи. Я кажи какви пари взимаш за консултация при търсене на части, да се допитаме до теб?
              По въпроса ...


              Как си с английския?









              Това, че междувременно Крайслер може да са си променили политиката и да са престанали да доставят някои части (та да могат да одерат по някоя и друга кожа от пациентите си, като покрай някоя дреболия им продават половин кола) не значи, че с номерата на частите от по-стари каталози не може да се намери необходимото от алтернативни източници, каквито в Щатите не е като да не се намират.

              Между другото, много ми е интересно, ако в някой реномиран сервиз дойде клиент с Гранд, на който са разбити втулките, посочени на третата картинка, какво ще направи реномираният сервиз?
              Ще каже на клиента, че не може да му помогне, защото Балканстар не предлага отделно втулки и ще го върне?
              Или ще му каже, че заради втулките ще трябва да плати за смяна на целия преден мост + носачите, след което ще вземе втулките от някой от алтернативните доставчици и ще ги смени само тях?
              Последно редактирано от Чавдар (V93); 12-08-10, 00:45.
              Ние не сме неутрални!

              Коментар


              • От: 3 месеца с Grand Cherokee WJ

                Първоначално публикуван от vladi333 Преглед на мнение
                Чавдаре, ти си кУрифей! Балканстар не предлага Фтулки за тези носачи, а ти си намерил Мопарски. Какви измамници от са тези Балканстар лелееее, предлагат цели носачи. Я кажи какви пари взимаш за консултация при търсене на части, да се допитаме до теб?
                Сори за спама но и аз да попитам,лагерите на главините къде са най добре да се вземат?
                ИСКАМ БЪЛГАРИЯ ЧИСТА

                Коментар


                • От: 3 месеца с Grand Cherokee WJ

                  Първоначално публикуван от D.Bonev Преглед на мнение
                  Сори за спама но и аз да попитам,лагерите на главините къде са най добре да се вземат?
                  Защо да е спам?

                  Къде е най-добре - ти си решаваш. Имаш следните варианти:

                  1. Оригинални от официалния дилър

                  2. С китайски или друг произход от алтернативните доставчици. Някои продават лагерите за главините в комплект с втулките, което се отразява съответно на цената, но ти спестява разправията да си правиш (или търсиш) втулките.

                  3. Търсиш лагери по номер. А9 (Federal Mogul) или BR9 (SKF). Този вариант като че е най-добър от гледна точка на това, че е вероятно да намериш лагери с добро качество на по-приемлива цена.
                  Ние не сме неутрални!

                  Коментар


                  • От: 3 месеца с Grand Cherokee WJ

                    Така! Сменихме и втулките за предни горни носачи, които стоят на моста. Определено си бяха за смяна, особено тази от лявата страна, където металната втулка се мърдаше с лекота дори само с 2 пръста.




                    За операцията по демонтаж/монтаж си е предвиден специален инструмент, с който вероятно задачката е по-лесна. При липсата му работата (особено за поставяне на новата втулка) се затруднява, но при наличие на шпилка с достатъчна дължина, парче тръба, шайби и 2 гайки с подходящи размери, особени проблеми няма.

                    От ляво е по-леко за работа, защото втулката е набита в плътен метал, докато от дясната страна конзолата си е едно сгънато на 2 тенеке, каквито са и носачите, но с тази разлика, че при тях по-широкият отвор е с фаска, каквато на конзолата няма. Поради това, там трябва да се работи с повишено внимание, за да се подведе правилно новата втулка и при набиването й да не се сгъне конзолата.

                    На този етап работата по окачването в общи линии е приключена.


                    Имам следната чуденка по отношение на спомагателния електрически вентилатор на радиатора: Това нещо досега не съм го чул/видял да се включва, дори при градско каране и работа на празен ход с пуснат климатик в жегата.
                    Проблеми със загряване няма (стрелката стои на 1 идея преди средата на скалата), както няма и отчитане на грешка за неизправност на веригата на вентилатора. Просто ми е интересно при какви условия би трябвало да се включи. На други коли подобни вентилатори започват да въртят с пускането на климатика.
                    Ние не сме неутрални!

                    Коментар


                    • От: 3 месеца с Grand Cherokee WJ

                      Чудото от Детроит и днес не пропусна да ми напомни за съществуването си по доста недвусмислен начин. Просто отказа да запали.

                      За разнообразие, този път, за разлика от предишния, въртеше, та се късаше, но дотам ... При проверка установих грешка Р0320, която според наличната информация, има нещо общо с неизправност на датчика за положението на коляновия вал.
                      Може би тази неизправност имаше нещо общо с това, че откак съм я видял тази кола на топъл двигател почти винаги палеше след по-продължително въртене.
                      До днес обаче не беше хвърлял грешки в тази насока.

                      Прекрасна ситуация като за петък следобед! При официалния дилър въпросният чарк го няма в наличност (и май никога не бил внасян?!?). Естествено, може да се достави за 2 седмици срещу скромна сума в размер на 265 лв. Ама дотогава вместо кола, ще си имам недвижима собственост.

                      Бързо прозвъняване на другите доставчици показа, че Вест Ауто имат наличен от алтернативен производител, срещу съществено по-скромна сума.

                      Добре, че Патрулът си пали, а Гого не беше обявил петък следобед за ден на майстора! Датчикът беше доставен бързо, след което последва експресен ремонт на тротоара, под завалялия летен дъжд.

                      Датчикът е заврян на много гадно и труднодостъпно място на камбаната на скоростната кутия, от лявата страна, а буксата му е отдясно на двигателя, горе-долу над масления филтър, където има сноп кабели.
                      За да го докопаш не е задължително да имаш 1-2 допълнителни стави между лакътя и китката, но помага.

                      Гого се поизмъчи, но успя доста бързо да се справи със задачата и проклетото нещо запали, за което съм му много благодарен (на Гого, а не на американското творение )!

                      Поне засега изглежда, че програмата за уикенда е спасена!
                      Ние не сме неутрални!

                      Коментар


                      • От: 3 месеца с Grand Cherokee WJ

                        Първоначално публикуван от Чавдар (V93) Преглед на мнение

                        Между другото, пак не каза нищо за лагерите. Казвай, та да знаят хората дали да ходят в официалния сервиз или направо да си купуват "китайските ментета" от алтернативните доставчици!
                        Къде ще ходят хората, много слабо ме интересува.
                        Те някои хора почнаха да скачат както плъшоците скачат на умрял котарак, ама нищо, заслужавам си го.
                        Има за какво да връщате, хора. Сега ви е паднал екс супермодератор.
                        Като каже някой на всеослушание че жена ти е курва, няма как да докажеш че нямаш жена.
                        И това че е подла инсинуация, изобщо няма да попречи на хората да вярват, даже ще се радват. Такава им е природата.

                        Първоначално публикуван от Чавдар (V93) Преглед на мнение
                        За да се върнем на темата:

                        Миналата седмица имах възможност да се запозная с един от номерата, които (според информация в Интернет) WJ с раздатка 242 има навик да върти от време на време. При един доста остър завой на малка скорост, усетих, че предните колела провлачват. На най-близкото по-широко място врътнах 1-2 завоя с пълно навиване на волана и усещането се потвърди. Без газ джипът направо спираше. Въпреки, че лостът си стоеше на 2WD, изглеждаше, че раздатката е в режим "Part time". Общо взето, неприятна ситуация, която може да има неприятни последствия, ако човек не се усети навреме.

                        Американска му работа! Кореецът и японецът никога не са правили такива номера.

                        Явно ще трябва да се внимава, когато се превключват режимите на раздатката. А проверката на ключето, което трябва да запали лампа "Part time" на таблото, ще трябва да се премести по-напред в списъка на нещата за правене.
                        Лампата със сигурност си е на мястото и е изправна. Трябва да се види защо не светва при включване на съответния режим.
                        Абе образ, как пък имаш сурат да говориш за американската работа, като една американска част не си сложил в колата.
                        Информацията в интернет, писана от малоумници е много. Раздатката на WJ NV242 няма навик да върти номера като си включва блокажа безпричинно.
                        Това не се случва дори когато вилката е с износен тефлон, каквато твоята не е.
                        Макар че за твоето Гранд Чероки по-добре голяма дума да не казвам че то става все по-уникално.
                        Когато е включен блокажа на междуосовия диференциал, и кореецът и японецът си провлачват задните а не предните гуми.
                        Защото отзад сцеплението е по-малко, защото килограмите които натискат задните гуми са по-малко.
                        Виж сега пич, геометрията е мръднала. Ще износи новите гуми.
                        Не ми вярвай, нали съм:

                        Първоначално публикуван от Radosl81 Преглед на мнение
                        злобно българско монтьорче


                        Първоначално публикуван от Чавдар (V93) Преглед на мнение
                        Днес дойде ред и на втулките по носачите (2 на предните горни и 2 на задните), които преди доста време бяха набелязани за смяна, но все не стигахме до тях.

                        Свалените от колата изглеждаха така:









                        И какво като изглежда така тампона на задния носач.
                        Заводския да не би да изглежда по-добре.

                        Не ги е срам, да продават коли със сцепени тампони.
                        Тампона на задния носач е здрав, защото въпреки че от едната страна е сцепен, е по-твърд и по стегнат от заводския.
                        Не се наемам да твърдя дали ще изкара повече от оригиналния, защото наблюдения за повече от 40 000км нямам, но ментетата от магазините за алтернативни части ще ги надживее многократно.
                        Сега ако си сменил само единия и си сложил здраво менте, джипа ще започне да завива когато подаваш смес.
                        Ако си сменил и тампона на другия носач, които дори и сцепено няма, ще започнат да опират гумите в калниците.
                        Не ми вярвай, нали съм:
                        Първоначално публикуван от Radosl81 Преглед на мнение
                        злобно българско монтьорче
                        Първоначално публикуван от Чавдар (V93) Преглед на мнение

                        За пореден път се спази традицията като пипнеш едно, да намериш и друго.
                        Като свалихме предните горни носачи се видя, че за смяна са били не само втулките към купето, но и другите, които обаче не са на носачите, а на моста.




                        Не е ясно защо пишеш за два тампона на моста а си показал две снимки от различен ъгъл на единия тампон, този над диференциала.
                        Не е ясно и как като на двете снимки е един и същ тампон, осенака от шприцоването се е преместил.



                        Ама то в тази тема вече нищо не е ясно. Работата стана както в Туин Пийкс.
                        Тампоните на моста се продават в Балканстар по 25лв. То бива бива икономии, ама чак пък толкова не бива.
                        Явно съм останал с погрешното впечатление че тампоните на моста са сменени и забравени. Това беше едно от малкото неща които трябваше да се правят по колата. Другото беше семеринга на предния пиньон които сълзеше когато се кара бързо, третото беше климатика и четвъртото беше пасажерската врата която трябваше да се коригира от пантите.За да ги оправиш ти дадох 700лв. Разбирам че са ти стигнали само за климатика, ама такъв ти бил късмета.
                        Да обвиняваш мен, за това което е излезнало след разглобяването, мога да го приема само ако е част от лечението ти.


                        Първоначално публикуван от Чавдар (V93) Преглед на мнение
                        Тъй като не очаквах тази находка, не си бях написал домашното, преди да се отбия в един от магазините за американски части. Поради което ходенето ми беше ялово. Юнакът зад щанда малко ме озадачи, като ми съобщи, че не може да намери търсената втулка. Нямало я било по каталозите и в софтуера.

                        Не, ама да! Преди малко бърз преглед на мопарския справочник с частите показа, че втулките си ги има. Само дето не са на страницата с частите на предното окачване, а на тази, посветена на предния мост. Втулките са абсолютно същите като тези, които са от другата страна на носачите.
                        Приятел тебе да не те е напекло слънцето че почна да пишеш неща дето не си ги и сънувал.
                        Нали си взел тампони за моста за да ги сложиш на горните носачи защото са еднакви.
                        Какво домашно трябваше да пишеш че да не ти излезе ялово ходенето до магазина за алтернативни части.
                        Вместо да вземеш два за моста взимаш четири за моста и няма драма.
                        Всъщност има драма(Влади знае), ама колата си е твоя - троши си я както ти харесва.

                        Коментар


                        • От: 3 месеца с Grand Cherokee WJ

                          Вече Кинекса не е супермодератор.
                          Голямо наказание!
                          Но аз не знам някой в Европа да познава марката JEEP по-добре от него.И ако мен нещо ме интересува за тази марка ще питам него а не някой друг!
                          А обвиненията в измама за мен за смешни и срамни за тези който ги лансират тук!Неминуемо се прави аналогия с друг модератор, който продаде кола през форума, но там случея е съвсем друг.
                          Не е справедливо.
                          Пламене добре, че продаде този Джийп та забогатя!
                          Не се притеснявам да кажа, че заемам страната на Пламен!
                          Чадаре не си на 20 години за да не знаеш каква кола да си купиш.

                          П.П. Кинекс, сега като не си модератор може и да станем най-после приятели!
                          Garage 31 Ltd - Classic Land Cruisers restoration

                          Коментар


                          • От: 3 месеца с Grand Cherokee WJ

                            Първоначално публикуван от kinex Преглед на мнение
                            ... И това че е подла инсинуация ...
                            Честно казано, доста силно ме изненадваш с някои свои реакции през последните дни, като тази е една от тях. Продължавам да не мога да разбера за какви "инсинуации" и "обвинения" говориш в този случай?!?
                            Колко пъти да ти казвам, че за тези лагери никой и за нищо не те е обвинявал?!?
                            Отваряхме спирачките отзад, видяхме, че е протекло - от едната страна повече, от другата по-малко и решихме да сменим семерингите. Като извадихме полуоските намерихме на едната японски, на другата (там където беше протекло повече) китайски лагер - онзи, дето е на снимката по-горе.

                            Ако ти си давал някъде да сменят тези лагери и си платил за оригинални, значи вероятно някой е прибрал поне един от тях и вместо него е сложил онзи, който ние намерихме на полуоската. Ей заради това те попитах. Ти взе да се тръшкаш и да говориш за инсинуации и т.н. Що бягаш, без никой да се опитва да те гони ?!?


                            Първоначално публикуван от kinex Преглед на мнение
                            ... Раздатката на WJ NV242 няма навик да върти номера като си включва блокажа безпричинно.
                            Това не се случва дори когато вилката е с износен тефлон, каквато твоята не е.
                            Виж сега пич, геометрията е мръднала. ...
                            Ами никой и не твърди, че раздатката се е включила безпричинно на "Part time". Това, което смятам, че е станало, и това, за което намерих информация, е че при превключване от 4х4 към 2WD, раздатката може да остане в режим "Part time".

                            А дали и поради какви причини това може да стане, го пише и в сервизния наръчник.



                            Ако е мръднала геометрията, би трябвало да го прави този номер със спирането постоянно, нали? Само че не го прави. След тази случка на няколко пъти пробвам и го няма това спиране при навит докрай волан.

                            Както и да е. Индикаторът за Part time вече работи. Причината беше съвсем прозаична - откачен куплунг.

                            Първоначално публикуван от kinex Преглед на мнение
                            ... Тампона на задния носач е здрав, защото въпреки че от едната страна е сцепен, е по-твърд и по стегнат от заводския. ...
                            Аз пък си мислех, че това, дето го сменихме, са оригиналните заводски тампони.


                            Първоначално публикуван от kinex Преглед на мнение
                            ... Не е ясно защо пишеш за два тампона на моста а си показал две снимки от различен ъгъл на единия тампон, този над диференциала.
                            Не е ясно и как като на двете снимки е един и същ тампон, осенака от шприцоването се е преместил. ...
                            Май пак се опитваш да търсиш конспирация там, където я няма. Естествено, че снимките са на един и същ тампон - сниман отпред и отзад.
                            Има го и другия, само че беше много по-неудобен за снимане. Както съм писал и по-горе, той не беше толкова зле, колкото левия.


                            И, моля ти се, недей толкова да ми се караш! Както вече казах - много неща не знам за тази марка и модел, и със сигурност ще направя грешки. Ама то друго не може и да бъде.

                            След като далеч по-добри познавачи могат да кажат едно

                            ... Джипа нямаше тампони за смяна по окачването, и съм сигурен че и в момента ги няма ...
                            ... Балканстар не предлага Фтулки за тези носачи ...
                            пък то да се окаже малко по-друго ...

                            Освен всичко друго, своите грешки обикновено си ги плащам сам!

                            Първоначално публикуван от rusev Преглед на мнение
                            ... Не се притеснявам да кажа, че заемам страната на Пламен!
                            Чадаре не си на 20 години за да не знаеш каква кола да си купиш.
                            Руси, ти си голямо момче и си имаш своето мнение. Само да кажа пак, че тази тема не е "за или против Пламен" и се опитвам да я държа с техническа насоченост, включително и като трия мнения, насочени срещу него.

                            Странното е обаче, че самият Пламен налива масло в огъня, като започва да търси инсинуации и обвинения към себе си там, където ги няма.
                            Ние не сме неутрални!

                            Коментар


                            • От: 3 месеца с Grand Cherokee WJ

                              Подла инсинуация е да кажеш че си си купил кола от всезнаещ капацитет и да маркираш проблемите с удебелен шрифт. После Ташо да пита от кой я взе - и айде готово.
                              А че колата, в денят на продажбата, изобщо не е била с толкова много проблеми - само двамата си го знаем. И вместо да кажеш , тампоните на двигателя сега се разбръмчаха, семерингите на задните полуоски сега протекоха, ти не само го премълчаваш ами и допълнително подклаждаш тезата че съм измамник, като твърдиш че аз не може да не съм знаел че буталата на спирачките са били раздробени, че аз не може да не съм знаел че двигателя е сменян, че аз не може да не съм знаел че гумения маншон на кардана ще се скъса.
                              Сам видя колко са нови накладките. Аз и толкова не съм видял. Аз мога да преценям по външни белези. Дебелината им беше като на нови, следите които оставят по диска беше като на нови накладки. Това седмица две преди да вземеш колата, когато слагах новите колела. Джипа спираше точно толкова колкото трябва да спира Гранд Чероки с нови накладки, сложени на тези дискове. Като ме питаш дали спирачките задържат, какво да ти кажа като при мен не са задържали. Между другото, една от тайните на злобните български монтьорчета е че могат да преценят кога какво е правено по колата, по ръждата на резбата и по белезите по главите на болтовете.
                              Не бе, аз съвсем сериозно почвам да си мисля че в тази кола има извънземно. Просто вече не виждам друго обяснение, да караш 100км от Кърджали до Асеновград, яко завои, яки дупки, яки нанагорнища и още по-яки спускания, и да не запалиш спирачките а да ги запалиш вече на магистралата където спирачки се ползват малко да не кажа хич.

                              Новите дискове също са палени. Това синьото на колко градуса се появява!?!



                              На ТЕЗИ дискове, с нови накладки им трябват 200-300км за да прилепнат. На старите и 1000 можеше да не са им достатъчни.


                              Кардана ако искаш да го строшиш за да си спокоен че аз съм виновен, изобщо няма да ти е трудно.
                              Пак си мисля обаче, че ако искаш да е здрав, ще ти е по-лесно.
                              Имам леки съмнения относно твърденията че там гумен маншон не може да оцелее.
                              Първо защото при мен със 130 не е гърмял. Второ защото изобщо не мога да бъда сигурен дали пък като сменяха пръта(знаеш стария прът беше с износени шлици заради счупения сепаратор) не са набутали грес и в предното каре, докато гресират задното. Пък аз през това време съм говорил с някой непознат по телефона, който ми задава въпроси на които нямам категоричен отговор.
                              Все си мисля че гумен маншон с малко грес, или по-къс гумен маншон без скоба към пръта, няма да се скъса.
                              Гранд Чероки WJ има пластмасови маншони, които се продават отделно в Балканстар. Айде жокер.

                              Ръководството което четеш за раздатката е писано за американски бабички дето си гледат лампите на таблото. И там изобщо не става въпрос за самоволно превключване от 2WD на 4х4 а за невъзможност да се превключи от 2WD на 4х4. Българските монтьорчета си знаят че проблема не е в раздатката а просто трябва да се сръчка лоста. И американските бабички вече са спокойни защото на новите модели това превключване става с копче.
                              Ама пак премълчаваш. Уж раздатката келява и прави проблеми, пък проблеми няма ама няма и кой да каже че няма. Като има много неща за марката които не знаеш, няма да даваш категорични заключения за вина.

                              10-те тампона на носачите не може да не си знаел че не са оригинални защото ти го повтарях и потретвах многократно. Казах ти и да не сменяш сцепения защото са супер твърди и стегнати. За тампоните на предни горни носачи, казах вече - останал съм с погрешното впечатление че вече си ги сменил. Балканстар наистина не продават отделно тампони за тези носачи защото има много важна особеност при смяната им. Ама ти може и да не я научиш, защото до една година ментетата ще са парцал и ще си купиш цели носачи по 100лв.
                              Последно редактирано от kinex; 14-08-10, 11:37. Причина: грешка

                              Коментар


                              • От: 3 месеца с Grand Cherokee WJ

                                Първоначално публикуван от kinex Преглед на мнение
                                Подла инсинуация е да кажеш че си си купил кола от всезнаещ капацитет и да маркираш проблемите с удебелен шрифт. После Ташо да пита от кой я взе - и айде готово.
                                А че колата, в денят на продажбата, изобщо не е била с толкова много проблеми - само двамата си го знаем. И вместо да кажеш , тампоните на двигателя сега се разбръмчаха, семерингите на задните полуоски сега протекоха, ти не само го премълчаваш ами и допълнително подклаждаш тезата че съм измамник, като твърдиш че аз не може да не съм знаел че буталата на спирачките са били раздробени, че аз не може да не съм знаел че двигателя е сменян, че аз не може да не съм знаел че гумения маншон на кардана ще се скъса. Сам видя колко са нови накладките. Аз и толкова не съм видял. ...
                                Ако много държиш да се чувстваш жертва на заговор - не мога да ти попреча и не виждам повече смисъл да предъвквам едно и също. Както вече ти казах, какво си знаел и какво не си знаел - само ти си знаеш. Аз мога само да предполагам и да си правя изводи от това, което ти си казал и от евентуални разминавания между казано и установено, но не мога да докажа дали си знаел/видял едно или друго.

                                След като собственоръчно си написал, че ти си сменял накладки, това предполага, че си имал възможност да огледаш спирачните апарати, нали? Откъде човек, който съди по казаното от тебе, може да знае, че не само не си ги сменял, ами даже не си ги и видял отблизо? Като започнат да се натрупват разминавания тя става една ...

                                А щом ти казваш, че всичко, което беше установено, се е строшило за има-няма 1000-2000 км, сигурно ще да е така. Нали ти си знаещият.
                                При това положение обаче започвам все повече да уважавам корейския детевоз и Патрула. На същата възраст, на Хюндая въпреки удивителните ми (според теб) способности, така и не успях да скъсам тампони на двигателя, а за 4.5 години и над 40,000 км със зор смених само 2 втулки на задни носачи преди да го продам.
                                На 17-годишния Патрул пък, за 3.5 години и над 50,000 км имам само 1 скъсан тампон на двигател и то по време на състезание. Тампоните на предните носачи са на повече от година скоростно бъхтане по неравен терен и последно като ги гледах, не даваха признаци да са за смяна. Ми те тия коли - направо железни бе!
                                А американецът - черно не е помирисвал, камо ли пък офроуд, малко потъркалян на градско и по асфалта и за има-няма месец - всякакви тампони станали за смяна ...


                                Първоначално публикуван от kinex Преглед на мнение
                                ... Новите дискове също са палени. ...
                                Цветът на този заден диск е резултат от зле свършена работа по ръчната спирачка и само 2-3 тегела къщи - сервиз. И, между другото, е добра илюстрация за ситуация, в която наистина трябваше да вдигна скандал и да си искам едни пари, но поради някои причини не го направих. Ама такива ситуации не ти вършат работа на тезите, така че не смятам да се впускам в подробности ...

                                Първоначално публикуван от kinex Преглед на мнение
                                ... Ръководството което четеш за раздатката е писано за американски бабички дето си гледат лампите на таблото. И там изобщо не става въпрос за самоволно превключване от 2WD на 4х4 а за невъзможност да се превключи от 2WD на 4х4. Ама пак премълчаваш. Уж раздатката келява и прави проблеми, пък проблеми няма ама няма и кой да каже че няма. Като има много неща за марката които не знаеш, няма да даваш категорични заключения за вина.

                                Пламене, вземи се в ръце бе човек!!! Нещо май го подкарваш на мания за преследване! Сега пък ново 20! Каква "келява раздатка", "какви заключения за вина", какви пет лева си съчини?!? Кой говори за неизправност на раздатката и за нечия вина ?!?
                                Споделих нещо, което ми се случи и това, което прочетох за подобни ситуации в нет-а, защото мисля, че е важно човек да си има едно на ум, че нещо такова може да стане, защото последствията може да са кофти.
                                И сега едва ли не трябва да се оправдавам за това, защото Пламен решил, че някой го обвинява него за нещо. Айде стига де!!! Бах ти! Ти за тая кола искаш като за умрелите ли - или хубаво или нищо? Чак да е умряла - не е.

                                И между другото, пак продължаваш да не четеш какво съм написал, а и какво съм ти показал на картинката. Хайде за последно да повторя: Не става въпрос за "самоволно превключване от 2WD на 4х4", а за оставане в 4х4 при превключване от 4х4 към 2WD. И не, kinex няма нищо общо с това!


                                Първоначално публикуван от kinex Преглед на мнение
                                ... Балканстар наистина не продават отделно тампони за тези носачи защото има много важна особеност при смяната им. Ама ти може и да не я научиш, защото до една година ментетата ще са парцал и ще си купиш цели носачи по 100лв. ...
                                Като не продават отделно тампони, за чий тогава си ми се размрънкал, че съм бил слагал "ментета"?!? Какво да сложа, като казвате, че оригинално не се продавало?

                                Тампоните на предните горните носачи, особено отляво бяха на парцал и луфтът се установява просто като ги пипам с 2 пръста. Така не може да се кара и трябва да се направи нещо по въпроса. Е, направихме! Дали сме уцелили важната особеност или не - предстои да се види. Нея мога да я науча, ако някой ми я каже или ако някъде я прочета. Като няма кой и откъде - здраве да е! При всички положения обаче не виждам какво губя. Ма след година съм щял да купя нови носачи. А ти какво искаш, да ги бях купил сега ли?



                                Първоначално публикуван от kinex Преглед на мнение
                                ...
                                Кардана ако искаш да го строшиш за да си спокоен че аз съм виновен, изобщо няма да ти е трудно.
                                Пак си мисля обаче, че ако искаш да е здрав, ще ти е по-лесно.
                                Имам леки съмнения относно твърденията че там гумен маншон не може да оцелее.
                                Първо защото при мен със 130 не е гърмял. Второ защото изобщо не мога да бъда сигурен дали пък като сменяха пръта(знаеш стария прът беше с износени шлици заради счупения сепаратор) не са набутали грес и в предното каре, докато гресират задното. Пък аз през това време съм говорил с някой непознат по телефона, който ми задава въпроси на които нямам категоричен отговор.
                                Все си мисля че гумен маншон с малко грес, или по-къс гумен маншон без скоба към пръта, няма да се скъса.
                                Гранд Чероки WJ има пластмасови маншони, които се продават отделно в Балканстар. Айде жокер. ...
                                Карданът не искам да го троша и му търся вариант за спасение, но засега още няма резултат. Усилено търсим пластмасов маншон с подходящи размери, но засега без успех.

                                А ти имаш пълното право да се съмняваш в каквото си искаш. За мен резултатът от експериментите, проведени в първо лице единствено число, е ясен и болезнено неприятен. Със стъпването на магистралата за София и вдигането на скоростта над 120 вече имах пръснат маншон, а парчетата му стърчаха като перка, при въртенето на която много ефективно беше съсипана ламбда-сондата.

                                След този случай нали решихме, че вероятната причина е била повече грес.
                                Затова при опита за ремонт, греста беше в съвсем пестеливо количество. Първо маншонът беше поставен по-сгънат. При това положение той не се скъса, но може би това беше заради факта, че предизвикваше силна вибрация още при около 90 км/ч, която, естествено, водеше до връщане на газта.
                                При изпъването на маншона до предписаното в сервизния наръчник, резултатът беше гръмка експлозия моментално след като скоростта леко надмина 120. И с кабелите на ламбда-сондата стана същото като предния път ...

                                Не мисля, че проблемът беше в наличието на грес (все пак, не можеш да оставиш карето сухо нали?). Просто силиконовия или гумен маншон е по-мек и дори в покой няма правилна форма. Представям си какво става и как материалът се деформира от центробежните сили при високите обороти на кардана.

                                Който иска, да прави по-нататъшни експерименти със своя Джип. На мен засега ми стига толкова. По-евтино ще ми е да карам без маншони с периодично почистване на каретата, доде се скапят окончателно, след което да се смени целия кардан, отколкото да експериментирам с неподходящи маншони и при всеки експеримент да сменям по 1 ламбда сонда.

                                А за жокера благодаря. Ама, както вече съм писал в една тема за маншони, още преди време лично питахме в БС и отговорът беше, че такова животно нЕма. Защо беше такъв - мога само да гадая. При всички положения обаче обезпокоителен е фактът, че известна фирма, която иначе се занимава с рециклиране на кардани, полуоски и т.н., отказва да прави този кардан, поради липса на подходящи маншони.


                                П.П. Преди да си подпалил пак, да взема да декларирам за протокола, че никой не те обвинява за това, че вчера сдаде багажа датчикът за положението на коляновия вал.
                                Последно редактирано от Чавдар (V93); 14-08-10, 18:36.
                                Ние не сме неутрални!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X