Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Оглед на ходовата част на Гранда.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    Re: Оглед на ходовата част на Гранда.

    Първоначално публикуван от kinex Преглед на мнение
    Кормилния демпфер е един амортисьор които е хванат доло на щангите. Ей тва жълтото дето се вижда отдоло.

    Аз сложих ОМЕ обаче не е достатъчно твърд и размера му е малко кофти щото е за Чероки и Вранглер 30/50см.
    Гледах един за Патрул на ТЖМ много здрав беше ама още чакам Голди да ми каже размера. Оригиналния на WJ е 33/51см а деиствителния ход е 18см. Какво по точно те интерисува.
    Попитах защото дори след смяната на щангата има едно леко тресене по неравности.

    Коментар


    • #32
      Re: Оглед на ходовата част на Гранда.

      Аз на sata му казах да си види демпфера още като докара колата, щот много подозрително му се държи волана, пък той нека мисли още...
      Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

      Коментар


      • #33
        Re: Оглед на ходовата част на Гранда.

        Първоначално публикуван от quadra Преглед на мнение
        Аз на sata му казах да си види демпфера още като докара колата, щот много подозрително му се държи волана, пък той нека мисли още...
        Нема да мисля повече.Понеделник или вторник ще доида до София и ще сменя по предницата всичко което е за смяна.И ще званна на Севдо и на GRAND че му обещах на човека

        Коментар


        • #34
          Re: Оглед на ходовата част на Гранда.

          И виж, има още едно нещо, така не иска да се връща волана ако не е правилно регулиран кастера. Така че отиди някъде където регилират преден мост и ги накарай да видят не само сходимоста но и кастера, щот на някои не им се занимава да въртят онези големите гайки и минават само със сходимост...
          Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

          Коментар


          • #35
            Re: Оглед на ходовата част на Гранда.

            Благодаря за инфото и се оправяй по бързо.

            Коментар


            • #36
              Re: Оглед на ходовата част на Гранда.

              Мерси, утре мисля да се подрускам малко с джипката та да излезат всички песъчинки...
              Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

              Коментар


              • #37
                Re: Оглед на ходовата част на Гранда.

                Първоначално публикуван от quadra Преглед на мнение
                И виж, има още едно нещо, така не иска да се връща волана ако не е правилно регулиран кастера. Така че отиди някъде където регилират преден мост и ги накарай да видят не само сходимоста но и кастера, щот на някои не им се занимава да въртят онези големите гайки и минават само със сходимост...
                Къде са тия големи гаики.

                Коментар


                • #38
                  Re: Оглед на ходовата част на Гранда.

                  На болтовете на долните носачи бре... Нали затова са ти оставили овална дупката да можеш да местиш моста напред-назад.
                  Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                  Коментар


                  • #39
                    Re: Оглед на ходовата част на Гранда.

                    Първоначално публикуван от quadra Преглед на мнение
                    На болтовете на долните носачи бре... Нали затова са ти оставили овална дупката да можеш да местиш моста напред-назад.
                    Нещо си се объркал. Там няма нито ексцентрик нито елепсовидни дупки.

                    Коментар


                    • #40
                      Re: Оглед на ходовата част на Гранда.

                      На твоите няма, на ZJ има. Ей че си бре, ходи залегни и виж сам...
                      Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                      Коментар


                      • #41
                        Re: Оглед на ходовата част на Гранда.

                        Някои знае ли как се обира луфта на секторната кутия.
                        И изобщо там трябва ли да има луфт и колко. Че нещо моя не ми харесва.
                        На Гранда на Сата е обиран със сигурност но не разбрах колко и как.

                        Коментар


                        • #42
                          Re: Оглед на ходовата част на Гранда.

                          Разправяха големите гуру за някави тънички шайбички и тн, ама като не ми трябваше и не съм се зачитал особенно.
                          Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                          Коментар


                          • #43
                            Re: Оглед на ходовата част на Гранда.

                            Отгоре като го погледнеш има ос със шестограм и контрагаика. Маи шестограма се върти. Някои камйонаджия трябва да каже.

                            Коментар


                            • #44
                              Re: Оглед на ходовата част на Гранда.

                              Да, така е на много кутии, даже и на Волга. Само че не винаги помага, в смисъл от един момент нататъка само почва да се върти по-трудно но луфт има. Това е зашото луфта не е само там...
                              Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                              Коментар


                              • #45
                                Re: Оглед на ходовата част на Гранда.

                                Първоначално публикуван от kinex Преглед на мнение
                                Някои знае ли как се обира луфта на секторната кутия.
                                И изобщо там трябва ли да има луфт и колко. Че нещо моя не ми харесва.
                                На Гранда на Сата е обиран със сигурност но не разбрах колко и как.
                                развърташ контрагайката, затягаш болта със шестограм и пробваш. ако ти хареса, затягаш контрагайката. пробвай по половин оборот. ако е много износена кутията - не става. грандовете си го имат този проблем. гледай да не пренатегнеш. имах случай толкова я бяха затегнали че волана не се въртеше даже с хидравликата.
                                Stop fawkin email me! I'm trying to drink....
                                http://www.danasoft.com/sig/mitak.jpg
                                http://www.youtube.com/watch?v=A53Mx...eature=related

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X