До: Възможно ли е климатикът да работи постоянно?
 В книжката на Liberty (чел съм в тази част оригинала, в бълг. превод не ми се търси в момента) пишеше нещо и за външната температура, "демек" компресорът не се включва във всички случаи при духане към стъклата, напр. при -20 гр. май все пак не работи... Има и на други места потвърждения на казаното от vladi333 - напр. преди предстоящо дълго неизползване на колата, да се пусне климатикът да поработи, за да си смаже чарколяците... Неизключването на вентилатора, освен след превъртане на 4-5 позиции пък било "профилактично", заради опасността от проникване в купето на изгорели газове
 В книжката на Liberty (чел съм в тази част оригинала, в бълг. превод не ми се търси в момента) пишеше нещо и за външната температура, "демек" компресорът не се включва във всички случаи при духане към стъклата, напр. при -20 гр. май все пак не работи... Има и на други места потвърждения на казаното от vladi333 - напр. преди предстоящо дълго неизползване на колата, да се пусне климатикът да поработи, за да си смаже чарколяците... Неизключването на вентилатора, освен след превъртане на 4-5 позиции пък било "профилактично", заради опасността от проникване в купето на изгорели газове . Но мен идеята да караш зимата на парно + климатик продължава да ме дразни
 . Но мен идеята да караш зимата на парно + климатик продължава да ме дразни  Имал съм три други коли с климатик, една от тях ("Пасат" `91 г.) още си я карам, такава идиотщина няма ! Чат-пат съм включвал климатика и при студено вдреме, но за секунди, именно за да махне конденза по предното стъкло - за 3-4 (а "Пасата" - 6 год.) години употреба не съм губил фреони или да ми се развали климатикът... За "Пасата" четох някъде по книжките му, че климатикът "отнема" ~ 15 конски сили, за по-голям разход на гориво не съм го "дебнал" с колко точно го увеличава... При над 200 коня бензиново Liberty харчещо ~ 20 на сто
 Имал съм три други коли с климатик, една от тях ("Пасат" `91 г.) още си я карам, такава идиотщина няма ! Чат-пат съм включвал климатика и при студено вдреме, но за секунди, именно за да махне конденза по предното стъкло - за 3-4 (а "Пасата" - 6 год.) години употреба не съм губил фреони или да ми се развали климатикът... За "Пасата" четох някъде по книжките му, че климатикът "отнема" ~ 15 конски сили, за по-голям разход на гориво не съм го "дебнал" с колко точно го увеличава... При над 200 коня бензиново Liberty харчещо ~ 20 на сто  тия работи с намалена мощност и увеличен разход сигурно са без значение... за хамериканските другари
 тия работи с намалена мощност и увеличен разход сигурно са без значение... за хамериканските другари  
							
						
					 В книжката на Liberty (чел съм в тази част оригинала, в бълг. превод не ми се търси в момента) пишеше нещо и за външната температура, "демек" компресорът не се включва във всички случаи при духане към стъклата, напр. при -20 гр. май все пак не работи... Има и на други места потвърждения на казаното от vladi333 - напр. преди предстоящо дълго неизползване на колата, да се пусне климатикът да поработи, за да си смаже чарколяците... Неизключването на вентилатора, освен след превъртане на 4-5 позиции пък било "профилактично", заради опасността от проникване в купето на изгорели газове
 В книжката на Liberty (чел съм в тази част оригинала, в бълг. превод не ми се търси в момента) пишеше нещо и за външната температура, "демек" компресорът не се включва във всички случаи при духане към стъклата, напр. при -20 гр. май все пак не работи... Има и на други места потвърждения на казаното от vladi333 - напр. преди предстоящо дълго неизползване на колата, да се пусне климатикът да поработи, за да си смаже чарколяците... Неизключването на вентилатора, освен след превъртане на 4-5 позиции пък било "профилактично", заради опасността от проникване в купето на изгорели газове . Но мен идеята да караш зимата на парно + климатик продължава да ме дразни
 . Но мен идеята да караш зимата на парно + климатик продължава да ме дразни  Имал съм три други коли с климатик, една от тях ("Пасат" `91 г.) още си я карам, такава идиотщина няма ! Чат-пат съм включвал климатика и при студено вдреме, но за секунди, именно за да махне конденза по предното стъкло - за 3-4 (а "Пасата" - 6 год.) години употреба не съм губил фреони или да ми се развали климатикът... За "Пасата" четох някъде по книжките му, че климатикът "отнема" ~ 15 конски сили, за по-голям разход на гориво не съм го "дебнал" с колко точно го увеличава... При над 200 коня бензиново Liberty харчещо ~ 20 на сто
 Имал съм три други коли с климатик, една от тях ("Пасат" `91 г.) още си я карам, такава идиотщина няма ! Чат-пат съм включвал климатика и при студено вдреме, но за секунди, именно за да махне конденза по предното стъкло - за 3-4 (а "Пасата" - 6 год.) години употреба не съм губил фреони или да ми се развали климатикът... За "Пасата" четох някъде по книжките му, че климатикът "отнема" ~ 15 конски сили, за по-голям разход на гориво не съм го "дебнал" с колко точно го увеличава... При над 200 коня бензиново Liberty харчещо ~ 20 на сто  тия работи с намалена мощност и увеличен разход сигурно са без значение... за хамериканските другари
 тия работи с намалена мощност и увеличен разход сигурно са без значение... за хамериканските другари  
							
						

 Тия 800км за които говоря съм ги карал многократно през последните 3 години... понякога с Черокито, на което още не съм оправил климатика и бих казал, че е брутален мазохизъм и съдизъм спрямо другите в колата. Виж зимата е друго нещо
 Тия 800км за които говоря съм ги карал многократно през последните 3 години... понякога с Черокито, на което още не съм оправил климатика и бих казал, че е брутален мазохизъм и съдизъм спрямо другите в колата. Виж зимата е друго нещо  Ама ние именно за работещ постоянно климатик през зимата говорим, а не за ползите от климатика при жегите
 Ама ние именно за работещ постоянно климатик през зимата говорим, а не за ползите от климатика при жегите 
 
							
						

 Тук, според хамериканите, просто си включваш И парното
 Тук, според хамериканите, просто си включваш И парното  заедно с климатика и си правиш температурка
 заедно с климатика и си правиш температурка  това най-сериозно го пишат в ръковоството - проверете... На всичкото отгоре при мен вентилационните отвори не могат да се затварят
 това най-сериозно го пишат в ръковоството - проверете... На всичкото отгоре при мен вентилационните отвори не могат да се затварят 
 Същата работа е и при мене. Хамериканска им работа. Но важното е, че джипката върви, летииии
 Същата работа е и при мене. Хамериканска им работа. Но важното е, че джипката върви, летииии 
 Благодаря за идеята - ще пробвам !
 Благодаря за идеята - ще пробвам !
							
						 
							
						
Коментар