Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Качествена добавка за виещ диференциал?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    До: Качествена добавка за виещ диференциал?

    Първоначално публикуван от Аndro 160 Преглед на мнение
    Полуосите са "забити" в планетите. А планетите и сателитите са дифа.
    Прав е колегата. Всичко ще се върти. Полосите и дифа от гумите. Кардана и пиньона от централния диф. Само няма да има корона да ги "свърже".
    Добър метод за диагностика.
    П.П.
    Казано е само да се свали короната.
    Да де , ама някой трябва да чете! Само че има един момент , който не трябва да се забравя - да се намажат болтовете срещу саморазвиване.

    Коментар


    • #47
      До: Качествена добавка за виещ диференциал?

      Както на схемата така и пича казва- отзад 100% напрежение и когато се усети разлика във движението на колелата на задния диф се прехвърля напрежение напред http://www.jeep.com/en/4x4/how_syste...quadra_trac_2/
      R 727cc BB KIT
      ZJ V8
      WK2 V6

      Коментар


      • #48
        До: Качествена добавка за виещ диференциал?

        Първоначално публикуван от stilnik Преглед на мнение
        ... да се намажат болтовете срещу саморазвиване.
        На някой корони болтовете са с обратна резба - да не скъсате някой болт.
        Най ме е страх от хора без мечти...

        Коментар


        • #49
          До: Качествена добавка за виещ диференциал?

          Първоначално публикуван от baha Преглед на мнение
          Както на схемата така и пича казва- отзад 100% напрежение и когато се усети разлика във движението на колелата на задния диф се прехвърля напрежение напред http://www.jeep.com/en/4x4/how_syste...quadra_trac_2/
          На теория е така, но на практика дава въртящ момент и към предния мост и то доста повече от другите системи 4х4 при поискване.
          Ако разглобиш раздатката и изкараш геротора ще се убедиш че дори при отсъствие на помпата която притиска дисковете, не можеш да ги превъртиш на ръка.

          Коментар


          • #50
            До: Качествена добавка за виещ диференциал?

            Възможно е... Добре, мисля да намера каре за кадана зашото така и така това е за спешна смяна и като го качиме на колата вече ще видя ако се налага да отварям дифа...
            R 727cc BB KIT
            ZJ V8
            WK2 V6

            Коментар


            • #51
              До: Качествена добавка за виещ диференциал?

              Както и предполагах , виновникът за бученето се оказа малкия лагер на пиньона. Три от ролките бяха с язви , а на останалите беше започнала да пада циментацията. Семеринга успях да извадя без да го повредя , оказа се че е доста запазен и може и да не го сменям(новите ментета не знаеш от къде идват) , пък и не течеше. Но едно ме учудва, между касетата и вътрешните чорупки на лагерите нямаше никакви подложни шайби, нито от едната страна, нито от другата. Толкова точно ли работят тези империалисти? А иначе лагерите ги купих от обикновен магазин за лагери, същите каквито бяха и старите "TIMKEN" , общо за четирите 180лв. Утре започвам сглобяването. Апропо - някой знае ли с колко се натяга гайката на пиньона?

              Коментар


              • #52
                До: Качествена добавка за виещ диференциал?

                Понеже споменахте SX 6000, да кажа и аз две думи Та от въптросната добавка съм ползвал почти всичките й варианти, за двигател, за скорости , за диф, за боя , за инжекциона , греста им също. Нещата са им много хубави , но нито едно от тях няма да съживи умрял двигател ,скорости или диф само може да удължи живота на здравите . На един Опел Сенатор му спуках картера малко след Пазарджик и се прибрах на ход с 70-80 км/ч до София , колата не загря един път , после сложих новия картер сипах масло и колоата си беше перфектна .
                Гранд Чероки 1995 ZJ 4.0
                MB 190 2.5 16
                MB 124 230 CE

                Коментар


                • #53
                  До: Качествена добавка за виещ диференциал?

                  Вчера качих предния кардан с новото задно каре, но уви познахте, че не е било карето причината. Продължава старата история с виенето над 80км/ч и тракането на междинна газ. Сега се чудим с майсторите кое да отваряме- дифа или раздатката. Предполага се, че раздатката може да трака на междинна газ ако и е отпусната веригата, но пък няма да вие при ускорение след 80км/ч. А като дам от D на N с 80 км/ч виенето спира, което означава, че не е диференциала. А до сега като карах без преден кардан нямаше никакви шумове и тракания при каквито и да е скорости. Та според вас кое е по- вероятно, че не ми се занимава с двете? Направо кажете кой е майстор по диференциали и раздатки, да се видиме, да чуе за какво става въпрос и да каже кое да се прави, пък ще почерпим 1- 2 двулитровки
                  А за SX6000 е ясно, че не съживява, ами удължава, ползвам добавката за масло на Гранда и на Мондеото и съм много доволен, най- вече за начина на работа на мотора.
                  Последно редактирано от baha; 11-05-10, 14:46.
                  R 727cc BB KIT
                  ZJ V8
                  WK2 V6

                  Коментар


                  • #54
                    До: Качествена добавка за виещ диференциал?

                    Първоначално публикуван от baha Преглед на мнение
                    ...Сега се чудим с майсторите кое да отваряме- дифа или раздатката.... Та според вас кое е по- вероятно, че не ми се занимава с двете? ...


                    Според мен е дифа, задния лагер - като на stilnik, както ти писах още в #10 пост.
                    Най ме е страх от хора без мечти...

                    Коментар


                    • #55
                      До: Качествена добавка за виещ диференциал?

                      Първоначално публикуван от stilnik Преглед на мнение
                      ...Но едно ме учудва, между касетата и вътрешните чорупки на лагерите нямаше никакви подложни шайби, нито от едната страна, нито от другата. ...

                      Шайбите са между външните черупки и корпуса.
                      Не съм виждал такъв диф на Чероки без шайби.
                      Я цъкни една снимка.

                      http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=64630
                      Най ме е страх от хора без мечти...

                      Коментар


                      • #56
                        До: Качествена добавка за виещ диференциал?

                        И така. След затваряне на дифа и последвалата проба се оказа , че бученето при 60 км. изчезна. Обаче останаха шумове при отнемане на газта при 80км. Така беше и преди ремонта.Всъщност не съм бил първият , който е отварял дифа. Имало е намеса , доста груба . Вероятно , за да се отвърти гайката на пиньона е касетата е законтрена с щанга в корпуса на дифа и е наранен на две места. Заредих с масло Кастрол 75w140 XJ , което е бледожълтеникаво на цвят за разлика от червеното , което източих от двата дифа. Общо казано, с наличностите с които разполагам (липса на подложни шайби ) , мисля ,че съм се справил със задачата- ще видим до кога! Колкото до скъсаният маншон на задното каре на предния кардан - замених го с неопренов.

                        Коментар


                        • #57
                          До: Качествена добавка за виещ диференциал?

                          Първоначално публикуван от onufriz Преглед на мнение
                          Шайбите са между външните черупки и корпуса.
                          Не съм виждал такъв диф на Чероки без шайби.
                          Я цъкни една снимка.

                          http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=64630
                          Да ,да. Подложни шайби има от външната страна на лагерите на касетата. Сега , като го сглобявах видях , че не е нужно да има и от вътрешната. Не всеки ден разглобявам диференциали!

                          Коментар


                          • #58
                            До: Качествена добавка за виещ диференциал?

                            Първоначално публикуван от stilnik Преглед на мнение
                            ...Обаче останаха шумове при отнемане на газта при 80км. ...

                            Колко стегна гайката на пиньона - това е критичен момент в сглобяването.
                            Да не говорим, че втулката която е между двата лагера е за еднократна употреба.
                            Най ме е страх от хора без мечти...

                            Коментар


                            • #59
                              До: Качествена добавка за виещ диференциал?

                              Първоначално публикуван от onufriz Преглед на мнение
                              Колко стегна гайката на пиньона - това е критичен момент в сглобяването.
                              Да не говорим, че втулката която е между двата лагера е за еднократна употреба.
                              С динамометричен до около 270Nm. Толкова докато изчезнаха луфтовете лагерите на пиньона и дифа се въртеше свободно. Разбира се внимавах с превъртане на короната да усещам хлабината между короната и пиньона. С това , с което разполагах - така се получи. Е , ако се поръча комплект подложни шайби, ще е по - различно. А още повече не се знае за историята на короната и пиньона.

                              Коментар


                              • #60
                                До: Качествена добавка за виещ диференциал?

                                Първоначално публикуван от onufriz Преглед на мнение
                                .... че втулката която е между двата лагера е за еднократна употреба.
                                Разбира се , че втулката е нова -26лв. при скорпионите.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X