Обява

Свий
Няма добавени обяви.

От дизел към бензин

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: До: От дизел към бензин

    Кубатурата за нашия случай е една- 2.2. По- добре не визмай от Еспейс. Нали двигателите били напречни и нашия майстор, който го прави каза, че не ставал. Иначе от 25- пасва на скорстната кутия без проблем- не се налага слагане на фланец. Само се удължава вилката съединителя. Друга преправка се прави по горния носач на двигателя, от страната на пасажера- за нея питай Чоко, защото го е направил по- кадърно. Относно четеца, който е монтиран фабрично при 25- ците- при теб трябва да резнеш едно правоъгълно парченце от камбаната на скоростите (да се вижда маховика през него). Ще си направиш планчица, с която да позиционираш четеца над маховика (на 2 милиметра максимум)- тук ще си поиграеш с позиционирането за най- добър резултат.
    JEEP CHEROKEE '86 XJ 4.0

    Манол Денев

    Коментар


    • От: От дизел към бензин

      Аха...разбрах...а я ми кажи..каква скорост държи джипката с 4 човека...? мъчи ли се докато набира...? и по свежи видеокличета ако може да постнеш,,защото се мятам...и аз да сменям...а ми е интерестно да го видя поне на видео
      понякога човек има нужда от КАЛАШНИК
      ********************************
      JEEP CHEROKEE LAREDO 2,1 TDI "COMMANDO"
      Honda Shadow VLX 600 - 1999
      FORD CORTINA-TAUNUS WAGONSTATION 2000L V6


      0897795824 ; 0887092009 ; 0893316996
      Влади

      Коментар


      • От: До: От дизел към бензин

        Здравейте колеги ! малко допълнение по темата : ето малко инфо относно моторите на рено , който получих току =о от един друг колега относно моето запитване .Мисля че това е полезна информация за нас :


        Здравей, колега. Двигателите J-серия на Рено са произвеждани в три различни работни обема: 2.0 л. бензин(J5R,J6R и J7R); 2.1 л. (турбо)дизел(J8S) и 2.2 л. бензин(J7T). Двигателите са еднотипни като блок, съответно като захващане към скоростната кутия. С дизеловият вариант сте запознат, за съжаление на Чероки-то се монтира най-мощната версия 88 к.с. и 180 нм. Бензиновият 2.2 л. има карбураторна версия в Рено 20 около 115 к.с. инжекцион в Рено 18, 21, 25, Фуего, Еспейс, Трафик, Сафран от 100 до 120 к.с. и около 170 нм. и 12 клапанова версия в 25 и Сафран около 140 к.с. и 180 нм. Последният вариант е най-мощен от трите, но като въртящ момент е колкото 2.1 турбодизела. Двулитровите бензинови мотори са от 80 до 110 к.с. за карбураторните версии, 115 до 120 к.с. за инжекцион, 135 до 140 к.с. за 12 клапана и максимален въртящ момент около 175 нм. Най-мощен от цялото семейство двигатели е 2.0 турбо мотора - 175 к.с. и около 280нм. монтиран на Рено 21 турбо, но той си е екзотика. Като изключим него, преминаването от дизел към бензин няма много смисъл защото въртящите моменти са почти еднакви. Ако все пак се решите, Рено мотора няма да влезне директно в Чероки-то, ще трябва да се ползва картера и маслената помпа от вашият двигател плюс съединителя и конзолите с тампоните. Проблеми може да има с всмукателният колектор (на бензиновите мотори е от страната на помпата на дизела) и делкото, което се намира отзад на главата. Аз на ваше място бих се оринтирал към 2.5 VM или 4.0 шестак-а и двата са над 300 нм. и си теглят здраво.
        понякога човек има нужда от КАЛАШНИК
        ********************************
        JEEP CHEROKEE LAREDO 2,1 TDI "COMMANDO"
        Honda Shadow VLX 600 - 1999
        FORD CORTINA-TAUNUS WAGONSTATION 2000L V6


        0897795824 ; 0887092009 ; 0893316996
        Влади

        Коментар


        • От: До: От дизел към бензин

          Двигателят на рено еспейс 2.2 инжекцион не е напречен.Надлъжен е като на ладата примерно.Освен това много лесно се прегрява.Понеже французите са си малко мързеливи пък и е по-евтино - не са разработили водна помпа за този двигател.Помпата е същата като на 2.0 и при високи обороти не може да се справи със загряването на мотора.В резултат на което 1-ви цилиндър - този към шофъора се прегрява и изпилява ризата и сегментите.Практически е трудно на тези години да намерите мотор в добро състояние.Лично мое неангажиращо мнение е че този мотор на рено не е добър и надежден.Хвала обаче за ентусиазмът и майсторлъкът.Аз съм минавал по този път но наобратно - от бензин към дизел точно на еспейс.От 2.2и към 2.1тди.Упражнението е приятно :>>>Успех с начинанието!
          BMW X6

          Коментар


          • От: От дизел към бензин

            И така,да го знаете от мен.Двигателите 2.2-2.0 от Рено стават, с много малко преработки,сменят се феродовият диск с дизел,спирачна помпа от по нов модел черок,и ништо друго.Това с удължаване на вилки на съединител и делко ,картери са пълни глупости, по късно снимки на картера.
            878511557

            Коментар


            • От: До: От дизел към бензин

              Първоначално публикуван от Александър Белов Преглед на мнение
              Кубатурата за нашия случай е една- 2.2.
              Но компютъра който ми донесе е за 2.0 Натиснете снимката за да я уголемите

Име:05-12-11_1339.jpg
Прегледи:1
Размер:35.7 КБ
ID:5325410(поне според етикетите)
              .....промяна в работата йок по-точно сега на бензин не работи
              П.П. Горния е "новия" компютър
              0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

              Коментар


              • От: От дизел към бензин

                До днешна дата машината се движи без да спира само на газ
                878511557

                Коментар


                • От: До: От дизел към бензин

                  Първоначално публикуван от Александър Белов Преглед на мнение
                  Кубатурата за нашия случай е една- ......Друга преправка се прави .......за най- добър резултат.
                  .....слагаме 4.0л. хафтомат, ривем кът бизон, фръкаме на дифф змей и....Маноле, ела да е тестваш преди "заслужилия летец тракторист" да е върнал в бокса "гаранционно".
                  Сега естествено въпроса с повишена трудност:
                  Какъв сигнал дава към оборотомера компа на 4.0"реникс" и брат'чет му 4.0"мопар"?
                  0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

                  Коментар


                  • От: До: От дизел към бензин

                    Първоначално публикуван от дядо владо Преглед на мнение
                    .....слагаме 4.0л. хафтомат, ривем кът бизон, фръкаме на дифф змей и....Маноле, ела да е тестваш преди "заслужилия летец тракторист" да е върнал в бокса "гаранционно".
                    Сега естествено въпроса с повишена трудност:
                    Какъв сигнал дава към оборотомера компа на 4.0"реникс" и брат'чет му 4.0"мопар"?
                    Оборотомерите традиционно вземат сигнал не от компютъра, а от бобината. Ако бобините са няколко вече е от компютъра, пак традиционно е по импулс за горенето на всеки цилиндър.

                    Коментар


                    • От: До: От дизел към бензин

                      Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                      Оборотомерите традиционно вземат сигнал не от компютъра, а от бобината. Ако бобините са няколко вече е от компютъра, пак традиционно е по импулс за горенето на всеки цилиндър.
                      На Реникса май е от бобината, а на Мопар е категорично от компа. И Реникса и Мопара (в първоначалния му варианнт) са с една бобина, но оборотомера (вероятно от Рениксово запалване) не мъцва от компа, а от бобината показва нещо си питанката е големина и поляритет на импулсите, понеже на осцилоскоп компа си ги дава, а правената от мен инсталация съвсем коректно си ги праща до правилното краче на оборотомета......
                      0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

                      Коментар


                      • От: От дизел към бензин

                        Ми...

                        Ако е от бобина импулсите са по 100-200 волта, ако е от компютъра - около 12.

                        Коментар


                        • От: От дизел към бензин

                          Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                          Ми...Ако е от бобина импулсите са по 100-200 волта, ако е от компютъра - около 12.
                          Приемам.....Манолеее търси си табло от "Мопарски" мотор (или поне оборотомера)
                          0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

                          Коментар


                          • От: От дизел към бензин

                            Като го свържеш на бобината нищо ли не показва?

                            Коментар


                            • От: От дизел към бензин

                              Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                              Като го свържеш на бобината нищо ли не показва?
                              На празен ход иди-дойди ( показва към 1000 при около 1000) нагоре категорично го мързи да се катери адекватно (под 2000 когато "на ухо" е поне 3000).....на един "Вранглер" пришивахме още два цилиндъда да станат 6 (от 2.4л. на 4.0л.) и "илиянския" оборотомер цъкнат на "цилиндри х6" се държеше така, на "х4" взе да показва нормално ( що'незнам) но той си е външен уред, а тук всичко е "сток".
                              Ако оборотомера е за бобина от 2.5 (4 цил) би трябвало да показва повече на бобина с 6 цил.......
                              0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

                              Коментар


                              • От: От дизел към бензин

                                Първоначално публикуван от дядо владо Преглед на мнение
                                Ако оборотомера е за бобина от 2.5 (4 цил) би трябвало да показва повече на бобина с 6 цил.......
                                Не е ли точно на обратно?

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X