От: До: От дизел към бензин
Кубатурата за нашия случай е една- 2.2. По- добре не визмай от Еспейс. Нали двигателите били напречни и нашия майстор, който го прави каза, че не ставал. Иначе от 25- пасва на скорстната кутия без проблем- не се налага слагане на фланец. Само се удължава вилката съединителя. Друга преправка се прави по горния носач на двигателя, от страната на пасажера- за нея питай Чоко, защото го е направил по- кадърно. Относно четеца, който е монтиран фабрично при 25- ците- при теб трябва да резнеш едно правоъгълно парченце от камбаната на скоростите (да се вижда маховика през него). Ще си направиш планчица, с която да позиционираш четеца над маховика (на 2 милиметра максимум)- тук ще си поиграеш с позиционирането за най- добър резултат.
Кубатурата за нашия случай е една- 2.2. По- добре не визмай от Еспейс. Нали двигателите били напречни и нашия майстор, който го прави каза, че не ставал. Иначе от 25- пасва на скорстната кутия без проблем- не се налага слагане на фланец. Само се удължава вилката съединителя. Друга преправка се прави по горния носач на двигателя, от страната на пасажера- за нея питай Чоко, защото го е направил по- кадърно. Относно четеца, който е монтиран фабрично при 25- ците- при теб трябва да резнеш едно правоъгълно парченце от камбаната на скоростите (да се вижда маховика през него). Ще си направиш планчица, с която да позиционираш четеца над маховика (на 2 милиметра максимум)- тук ще си поиграеш с позиционирането за най- добър резултат.
само на газ
Коментар