Обява

Свий
Няма добавени обяви.

ремонт бутало cherokee 2.5tdi?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    от задволанното устройство
    Bertone freeclimber 1.8 115hp

    Коментар


    • #17
      Първоначално публикуван от hf hpe Преглед на мнение
      аз съм навит да се пробвам
      но какви са условията

      иначе като чета форума, гледам има и други двигатели, които се слават с това, че имат проблеми с главите и т.н.
      скоро имаше тема за нова глава или втора употреба

      а според мен всичките проблеми на дигателите монтирани в джипове, е начина им на експлоатация
      По принцип си прав обаче я да те питам щото знам че си наясно. На 2.5VM има ли пробег на които задължително се обслужват главите. За 3.1 съм сигурен.

      Коментар


      • #18
        зависи какви имаш на предвид под обслужване

        иначе в книгата за роваъра пише на всеки 15 000км да се пристягат главите

        за тези последните с хидравличните повдигачи, имам литература
        само за 4 -цилиндровата версия
        даже е на руски, защото оказва се този двигател се е предлагал и
        за УАЗ-ки
        http://hfhpe.alfaromeo-bg.com/manuals/VM/ltru425.zip
        LR RR Classic VM2.5

        Коментар


        • #19
          Нали и аз пиша няколко пъти. Имам такъв и през зимата няма никакъв проблем, но през топлите сезони не трябва да се претоварва. На моя съм сложил и електрически вентилатор, имам и бутон за принудително включване и непрекъснато следя температурата. Примерно, през лятото, при качване на Вакарел с над 100 км. в час, започва да загрява над нормалното, дори и с двата вентилатора. Ясно е че този двигател НЕ върви за offroad.
          Lancia Delta HF Integrale Evolucione

          Коментар


          • #20
            двигател WM

            Имах същият проблем със загряването но проблема ми беше в радиатора който беше спукан,смених го и сега не мога да позная колата,стрелката на температурата не мърда,карам я нормално с около 140,за мен това е велик двигател много прост, надежден и без никакво обслужване,не случайно се монтира на толкова различни модели превозни средства,мисля че проблема е в омразата към всичко италианско,а немското е супер,само за сведение Alfa 156 е първата серийна кола с "common rail" система , мисля че не трябва да бъдем сляпо пристрастни а да разсъждаваме трезво,извинявам се че се отклоних от темата но ми писна от глупости като самовар и прочие!
            Cherokee 4.0 L,Automatick,2,5" inch lift,UP-Country,лебедка
            Steyr-Puch 2,8 Super Swamper TSL 34-10,5-15

            Коментар


            • #21
              Първоначално публикуван от moja Преглед на мнение
              Имах същият проблем със загряването но проблема ми беше в радиатора който беше спукан,смених го и сега не мога да позная колата,стрелката на температурата не мърда,карам я нормално с около 140,за мен това е велик двигател много прост, надежден и без никакво обслужване,не случайно се монтира на толкова различни модели превозни средства,мисля че проблема е в омразата към всичко италианско,а немското е супер,само за сведение Alfa 156 е първата серийна кола с "common rail" система , мисля че не трябва да бъдем сляпо пристрастни а да разсъждаваме трезво,извинявам се че се отклоних от темата но ми писна от глупости като самовар и прочие!
              До колкото виждам в подписа ти, караш 4.0 мотор. А този мотор и горе посочения нямат нищо общо. И щом феновете на марката Jeep, казват, че моделите с тези дизелови мотори не стават - вярвай - така е
              RB Patrol Team

              Коментар


              • #22
                Първоначално публикуван от moja Преглед на мнение
                Имах същият проблем със загряването но проблема ми беше в радиатора който беше спукан,смених го и сега не мога да позная колата,стрелката на температурата не мърда,карам я нормално с около 140,за мен това е велик двигател много прост, надежден и без никакво обслужване,не случайно се монтира на толкова различни модели превозни средства,мисля че проблема е в омразата към всичко италианско,а немското е супер,само за сведение Alfa 156 е първата серийна кола с "common rail" система , мисля че не трябва да бъдем сляпо пристрастни а да разсъждаваме трезво,извинявам се че се отклоних от темата но ми писна от глупости като самовар и прочие!

                Ако ти приятелю ми покажеш Джип Чероки или Гранд Чероки с дизелов мотор които да не е имал проблем, аз лично ще ти се извиня публично във форума и ще призная че нищо не разбирам от коли!!! Говорим за коли над 100000 км. и над 10 г.

                Коментар


                • #23
                  Искам да гледам .... на живо.... как ще стане тая работа !!!
                  Кольо "Дупетата вървят и с мастика... "

                  Ясен Супер Модератор: "Абе при мене как не увисва?" "хм, представих си Багера по бельо."

                  Коментар


                  • #24
                    Аз кой знае колко черокита с такъв двигател не съм има "удоволствието" да наблюдавам отблизо, само 3... Едното от тях беше собственост на дипломатическа служба и още от първия му километър е поддържано в сервиз на човек който разбира от автомобили. Докато се движеше само по софийските павета криво ляво беше добре. На не много километри автомобила беше продаден и купен от този който го поддържаше. Той си го знаеше всичко му беше абсолютно перфектно, консумативи и необходими работи сменяни навреме и прочие... И макар че човека за който става дума знаеше всичко това което тук много хора пишем - все пак става въпрос за собственик на сервиз, реши че щом автомобила е поддържан правилно и само от него няма да има проблеми... Една седмица след покупката излезе на лека разходка сред природата и резултата бяха две глави. На следващата разходка 3... Споменах ви че човека има собствен сервиз и това му помогна да издържи още един месец и няколко изкарвания на офроуд - и си продаде автомобила... Новия собственик след още доста глави направи реинжинеринг едва ли не в опит за подобряване на положението... Но за каране офроуд не става и това си е... И пропуснах да отбележа че на офроуд този двигател харчи като змей...

                    Но колегатата по-горе който каза че не сме прави щом така смята да си купи едно Чероки с дизел и да си го кара - те са много евтини - и не случайно... Ние можем само да му пожелаем много безаварийни километри... Пиша всичко това защото има много хора които четат и после решават какво им трябва, за тях е... аз такова Чероки никога няма да си купя... или поне не за да го карам...
                    VPetrov.photography

                    Коментар


                    • #25
                      Първоначално публикуван от hf hpe Преглед на мнение
                      зависи какви имаш на предвид под обслужване

                      иначе в книгата за роваъра пише на всеки 15 000км да се пристягат главите

                      за тези последните с хидравличните повдигачи, имам литература
                      само за 4 -цилиндровата версия
                      даже е на руски, защото оказва се този двигател се е предлагал и
                      за УАЗ-ки
                      http://hfhpe.alfaromeo-bg.com/manuals/VM/ltru425.zip

                      За 3.1 знам че на 20 000 се претягали някакви шпилки. Човека които ми го обясняваше(потърпевшия) не разбира нищо от коли и за това нищо не разбрах.
                      Можеш ли да обясниш точно какво се прави защото явно там е разковничето.

                      Коментар


                      • #26
                        това за шпилките е друг проблем
                        но той се появява само след прегряване
                        разтягат се гайките които държат основата на която лагеруват
                        кобилиците
                        и от там доста често се разбиват леглата на шпилките в главата
                        LR RR Classic VM2.5

                        Коментар

                        Активност за темата

                        Свий

                        В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                        Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                        Зареждам...
                        X