Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Моят проект Jeep Wrangler JK

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Моят проект Jeep Wrangler JK

    Супер...мисля, че щеше да ми липсва този джип.

    Коментар


    • От: Моят проект Jeep Wrangler JK

      Време е за актуализация. Не съм напреднал кой знае колко но се движа по плана все пак. Новостите са:

      1. Печка Webasto Thermo Top C. Доста труден и бавен монтаж. На него ще посветя отделен пост както и снимки.
      2. Electric Cut Out. Монтиран е на разстояние 45 см след турбото.
      3. Задни фарове работен тип на VisionX 50W HID
      4. Лайт бар изработен от Боби (CJ_)с пет 100 W поликарбонатни прожектори Light Force 170
      5. Основни фарове с профилиран рефлектор и гладкo стъкло на VisionX. Светят поне два пъти в сравнение с оригиналните Hella с гладък рефлектор и профилирано стъкло.

      Не съм правил специални снимки и ще ползвам материал от една кратка но много приятна разходка в Пирин. Повечето неща се виждат добре на тези снимки.











      Тази пандичка не спира да ме учудва. И този път успя. Ако преди година някой ми беше разправял какво може тази колица щях да му се изсмея.

      Последно редактирано от elbgt; 25-12-10, 20:59.
      My Jeep is not a SUV. Your SUV is not a Jeep.

      Коментар


      • От: Моят проект Jeep Wrangler JK

        Първоначално публикуван от elbgt Преглед на мнение
        ...2. Electric Cut Out. Монтиран е на разстояние 45 см след турбото....
        Напиши нещо повече за това - идея, функция, работа...
        Най ме е страх от хора без мечти...

        Коментар


        • От: Моят проект Jeep Wrangler JK

          По същество кътаута е една клапа, монтирана с Y тройник в близост до изпускателнитя колектор. Идеята е ясна. Все едно да си демонтираш всички тръби и шумозаглушители. В повечето случаи това води до облекчено напускане на изгорелите газове и оттам до повишаване на КПД и съответно на мощността. Не е добра идея обаче да ревеш по улиците без шумозаглушители, а в белите държави си е направо сериозно нарушение. По тази причина се прави с клапа, която отваряш само когато ти трябва повече мощност и не рискуваш да ти спрат возилото от движение. Общо взето са два вида според контрола на клапата. Механичен, най-често с жило и електрически - със серво двигател. Ефектът при механичния е ограничен. Можеш да отваряш и затваряш. При електрическите самия монтаж е едва началото. Тук вече става интересно. При правилно избрано място на монтиране и при добавяне на контролен модул и два датчика можеш да променяш в реално време резонанса на изпускателната система. Целта е в избраната точка (в моя случай лопатките на турбината) да подържаш минимума на стоящата вълна, която се образува в изпускателната система. Естествено това се прави от контролера автоматично. Ти можеш само да позволяваш или забраняваш на системата да работи. Да си ревящ и мощен или да си тих и спънат. При електрическите кътаути с контролер ефекта е огромен. Чисто интуитивно той е все едно си добавил още половин турбина. В моя случай разстоянието трябваше да е 38 см, но чисто конструктивно нямаше как да стане. Ако имаше такава възможност щях да мога да подържам минимум на налягането в диапазона от 2800 об/мин до 5000 об/мин. При сегашните 45 см диапазона се измества приблизително с 400 об/мин надолу, но въпреки това джипа ми подскочи сериозно. Всъщност май доста пистови мотоциклети имат заводски кътаути и много ясно се чува когато ги отварят.
          Последно редактирано от elbgt; 25-12-10, 23:33.
          My Jeep is not a SUV. Your SUV is not a Jeep.

          Коментар


          • От: Моят проект Jeep Wrangler JK

            И така значи а, не се обаждаш за софт разходки?
            Само да те видя някъде по гората, ще бъдеш наказан с пържоли и удавен в бира!
            LZ1HKW
            Реглаж на преден и заден мост
            My Jeep is not an SUV ..... your SUV is not a Jeep

            Коментар


            • От: Моят проект Jeep Wrangler JK

              Нали знаеш магарето за какво го търсят Така или иначе след смяната на рефлекторите съм в изходна позиция и основните ми фарове светят където им падне. А пък тия отгоре направо съм ги нахвърлял с лопатата. Нямам шанс да не мина през теб. Дано в промеждутъка между празниците да успея да се наместя при теб.
              My Jeep is not a SUV. Your SUV is not a Jeep.

              Коментар


              • От: Моят проект Jeep Wrangler JK

                А сега малко по основната тема:

                Пропуснах да спомена, че предното окачване вече е в пълен комплект. Днес от скука реших да поразгледам коиловърите и да ги сглобя, защото ги получих преди няколко дни и са все още в багажника на Акурата. То голямото сглобяване ама все пак утрепах един час в разглеждане. Всичко останало, планки, кули, стойки и целия хардуер по конверсията е в мазето ми и не ми се вадят само за да ги снимам. По план с Боби подкарваме конверсията около 10-ти Януари.



                На долната снимка се вижда, че съм се приготвил за да мога да променям налягането в коиловърите "в движение". За целта съм подготвил системка сглобена от мен с чаркалъци от магазините за пневматика, включваща, карбонова бутилка за азот (около 2 литра), компресор за рециклиране на азота, ел. редуктори, клапани, разклонители и др. Управлението ще е с контролер, който тепърва ще мисля, проектирам и изработвам.

                Последно редактирано от elbgt; 26-12-10, 10:18. Причина: смяна на снимките
                My Jeep is not a SUV. Your SUV is not a Jeep.

                Коментар


                • От: Моят проект Jeep Wrangler JK

                  От собствен опит мога да кажа, че няма особенна промяна на работата на амортисьорите при промяна на налягането в компенсаторите.От ФОКС идваха с 200psi налягане и при промяна до 120psi имаше някаква разлика, а под 120psi никаква.Промяната е толкова трудно забележима, че не съм сигурен дали изобщо имаше.
                  Стигнах до извода, че всъщност работота на амортисьорите зависи основно от дроселирането на маслото през клапаните на буталото, а азота основно служи за компенсация на обема на щтока.
                  Все пак при мен бяха по два ФОКСа на колело.При Вас може да е по-различно.
                  За да се извършат тези опити се наложи да купя специален клапан-зареждач от ФОКС и бутилка за азот.И двете не бяха без пари.Мога да Ви предоставя тези чаркове за да опитате ефекта от промяната на налягането преди де се впуснете в изработването на тази система, която сте си наумили.

                  А и нещо важно-за да се замерва коректно налягането за пробите се налагаше всеки път да се амортисьорите да са разпънати докрай, което беше доста изморително да се прави...
                  Garage 31 Ltd - Classic Land Cruisers restoration

                  Коментар


                  • От: Моят проект Jeep Wrangler JK

                    Руси, относно характеристиката на амортесьорите, в зависимост от налягането в хидроакумулатора, си напълно прав. Работата на почти всички видове амортесьори, зависи най-вече от дросела и от вискозитета на работния флуид, и в много малка степен от налягането в хидроакумулатора.

                    П.П. Показаните на снимките пневмоелементи, в по-предния пост, са предназначени за пневмосистеми, за ниско налягане и няма да издържат на налягането на азота в хидроакумулатора.
                    Последно редактирано от giorgio; 26-12-10, 11:24.
                    Land Rover Discovery I; Jeep Wrangler 4.0; Jeep Grand Cherokee 5.2.
                    Honda Transalp XL600V; Suzuki DR-Z400; BMW F800GS.

                    Коментар


                    • От: Моят проект Jeep Wrangler JK

                      Абсолютно съм съгласен с горното. Всъщност не съм обяснил напълно плана си. И при мен коиловъра няма да е сам. Паралелно с него ще има Fox 2.0 Air Shok (газова пружина). Поръчал съм ги заедно с още един комплект по-меки пружини за да разпределя натоварването между коиловъра - 65% и газовата пружина - 35%. Сегашните ми пружини са изчислени за да поемат 100% от товара (main-275/tender-200), защото първо искам всичко да е наред в този вид и да мога да експериментирам с контролера. На първо време върху коиловъра, а по-късно върху правилния детайл - газовата пружина. Крайната ми цел е да получа някаква степен на ръчна или дори автоматична нивелация, а не толкова да променям характеристиките на амортесьора. Избрал съм drop percentage 70%, което само по себе си означава, че нямам намерение да се движа с 200 км/час по неравен терен и валвинга е съобразен с това.
                      Последно редактирано от elbgt; 26-12-10, 11:34.
                      My Jeep is not a SUV. Your SUV is not a Jeep.

                      Коментар


                      • От: Моят проект Jeep Wrangler JK

                        Първоначално публикуван от giorgio Преглед на мнение
                        П.П. Показаните на снимките пневмоелементи, в по-предния пост, са предназначени за пневмосистеми, за ниско налягане и няма да издържат на налягането на азота в хидроакумулатора.
                        Вероятно визираш бързите връзки, защото куплерите на горния ред са точно за азот и точно за целта За бързите връзки се консултирах и ме увериха, че няма никакъв проблем да работят с азот (все пак 80% от въздуха е азот) и са достатъчно надеждни до около 120 Bar което би трябвало да е достатъчно след като работното налягане в амортисьора или газовата пружина е от 15 до 50 Bar-a. Разбира се че ако по някаква причина се окажеш прав винаги могат да бъдат сменени с цангов тип с гайка. Във всеки случай обаче те моля да уточниш какво имаш предвид.

                        едит/ хмм... всъщност дори и ако бързата връзка издържи то полиамидния шлаух, който мисля да ползвам е с максимално допустимо налягане 27 Bar-а и в този случай ще се наложи да мина на стоманена тръба и съответно друг тип редукция от изхода на азотния куплер към тръбата. Добре поне че резбата е съвсем стандартна - 1/8 NPT.
                        Последно редактирано от elbgt; 26-12-10, 14:42.
                        My Jeep is not a SUV. Your SUV is not a Jeep.

                        Коментар


                        • От: Моят проект Jeep Wrangler JK

                          Отговорил си си сам - бързите връзки и шлауха...
                          Land Rover Discovery I; Jeep Wrangler 4.0; Jeep Grand Cherokee 5.2.
                          Honda Transalp XL600V; Suzuki DR-Z400; BMW F800GS.

                          Коментар


                          • От: Моят проект Jeep Wrangler JK

                            Първоначално публикуван от giorgio Преглед на мнение
                            Отговорил си си сам - бързите връзки и шлауха...
                            И на мен тези бързи връзки ми изглеждат стандартни...тоест налягане 16.0 bar.G. и изпитани на 24.0 bar.G....дано не съм прав. Не се доверявай на ДУМИ на продавача а вземи TDS (Terchnical Data Sheet) на компонентите. Дано да греша. Успех.
                            Jeep Cherokee Liberty 2.8 CRD

                            Коментар


                            • От: Моят проект Jeep Wrangler JK

                              Така е като слушам жени консултанти Минавам на тръби, преходи, фитинги ии др. използвани в метановите газови уредби. Там няма лабаво.... надявам се Благодаря на giorgio за своевременната забележка. Доста излишни действия ми спести с нея.
                              My Jeep is not a SUV. Your SUV is not a Jeep.

                              Коментар


                              • От: Моят проект Jeep Wrangler JK

                                Поздравления колега и от мен за чудесното творение ! Дълго и безаварийно наслаждаване натова удоволствие желая!!

                                ПС: Имам една молба - ако не те затруднявам много да измериш далжината на задните долни носачи на JK -я / от дупка до дупка/, че мислим тука дали не са пригодими за гранд чероки WJ, на което са три пъти по скъпи
                                ако са потвърди оптимизма ми, и сменените ти са излишни, като нищо може да ми ги продадеш
                                WJ 99 4.7 V8

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X