Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Моят проект Jeep Wrangler JK

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #76
    До: Моят проект Jeep Wrangler JK

    Те че вършат работа - вършат, но с тия трошливи електрически локери не бих им вярвал. Всички знаем как изглеждат загладените им шлици. Кой от снимки, кой на живо ги е виждал. Говоря за новия JK Рубикон. Стария си е ОК. АРБ е локера. Всичко останало е компромис, а аз не съм много по компромисите по бюджетни съображения.
    My Jeep is not a SUV. Your SUV is not a Jeep.

    Коментар


    • #77
      До: Моят проект Jeep Wrangler JK

      Първоначално публикуван от Злой Преглед на мнение
      Само да вметна - Дана 30, 35, 44, 60 и прочие е класове на издръжливост... Така че няма значение нов модел или стар модел, това обозначение на това, какво натоварване ще издържи този сбор от железа.....
      Нещо май не е точно така, защото не успях да открия никъде описанието на тези класове. По скоро е модел, а различните варианти са модификации. Поне така ги обявяват и производителите и търговците. Класа по-скоро е стандартизационно понятие и би трябвало някъде да са описани параметрите. Ако все пак не съм търсил добре или съм нямал късмет ще се радвам ако някой знае къде е описан този стандарт. По вероятно е да се намери нещо от сорта на application range, а не стандартизационен документ писан специално за ДАНА. Иначе модификациите на ДАНА 30 са много и е тотално грешно да се твърди, че "се продават семеринги за ДАНА 30 в БГ". Те са поне 10 модификации и съответно не всичко е заменяемо между тях.

      Ето малко снимки от каръшкия период:

      Грешните чаркълъци ( в дясно)





      Разликата между оригинална задна Dana 44 полуоска и новите Dana 60, които не успях да използвам заради грешния модел на локера.



      На предния мост имам снимки само във завършен вид. След песъкоструйката използвахме епоксиден грунд, а боята е акрилна с поларен втвърдител и пластификатор, пръскани "мокро в мокро". Стана като пластмасов.





      Съмненията ми относно задните биалетки се оказах верни и на долната снимка се вижда как "тунинговах" задния мост с флекса, след което проблема отпадна нА 100%



      От обработката на предния мост пък имам снимки само след песъкоструйката





      През процедурата мина и всичко останало, което се намира "отдолу", но за тях нямам снимки. Естествено без изпускателната система, която пада цялата през следващата седмица барабар с катализатора.
      Последно редактирано от elbgt; 10-04-10, 21:28.
      My Jeep is not a SUV. Your SUV is not a Jeep.

      Коментар


      • #78
        До: Моят проект Jeep Wrangler JK

        Първоначално публикуван от koko11 Преглед на мнение
        .....Торсионни стабилизиращи щанги които имат огромен ход и не се налага откачане на раменатаИ доста други наглед дребни неща които подобряват пътното поведение..
        Колега, явно никога не ти се е налагало да се сблъскаш с един от най-неприятните и тежки изпити в началната фаза на висшето техническо образование, а именно така наречения "Съпромат". Всички напречни стабилизиращи щанги работят на торсионно усукване и в този смисъл са "торсионни", както ти ги наричаш. Включително и оригиналните на Москвича. Вероятно ти си се подвел по дизайна на някои разработки при които пружинния елемент е с класически изглед на "торсион" както го наричат някои "подходящи хора', но всъщност и при класическия изглед той съществува и е интегриран с рамената. Този дизайн, който ти вероятно визираш "с огромен ход" и неразкачваеми рамена всъщност влошава пътното поведение по твърда настилка и по високи скорости, защото увеличения ход е за сметка съпротивлението на пружинния елемент и съответно на "стабилизиращия ефект". За негативния ефект на тази конструкция производителя, в случая Currie, изрично предупреждава в описанието на продукта.

        CAUTION: Jeeps® will have more body roll than stock. This sway bar may be used on the street, however, it will not provide the same performance as the stock setup.
        Накратко това решение е един компромис.

        Моят избор е Dual Rate anti-sway bar system При този дизайн стабилизиращия ефект е близък до оригиналния и на пътя всичко е както преди, но съществува възможност едното от рамената да бъде разкачено чрез механизъм управляван със сгъстен въздух. Така и вълка е сит и агнето цяло. Разбира се съществува и решение с оригинална рубиконска щанга, но тя се управлява по CAN с произтичащите от това неудобства и най-вече ограничената свобода на избор заради разните автоматични режими. Не че те не са вече хакнати и не могат да бъдат изключвани чрез ProCal Module с какъвто разполагам. Но колкото по-малко завися от параноичните алгоритми за сигурност на американските стандарти, толкова по-добре.
        My Jeep is not a SUV. Your SUV is not a Jeep.

        Коментар


        • #79
          До: Моят проект Jeep Wrangler JK

          Първоначално публикуван от elbgt Преглед на мнение
          ..... а аз не съм много по компромисите по бюджетни съображения.
          А защо тогава купуваме за база бюджетна джипка, за която тунинга е най-бюджетен.

          Следя темата с интерес. До тук нещата са болт он, една задна броня която ако се натисне в ъгъла ще отиде и задния калник. И два развалени на песакоструй мостове с една камара наляти пари по проекта.

          Другото което ме учуди е, че на едно място бе написано, че се подготвя за експедиционнна машина и да тегли ремаркета с лодка, джет и не помня вече какво. За мен базата е много грешна за подобни неща.

          Това си е мое лично мнение и не ангажирам никого с него. Важното е човека който дава парите да го радва направеното.
          "...колко ли скучен ми би бил живота без мотоциклета и без прекрасното, истинско усещане за Пътя..." - Бат Димо - R.I.P.

          Коментар


          • #80
            До: Моят проект Jeep Wrangler JK

            Добре ще е когато има твърдения да има и аргументи:

            1. Кое точно е бюджетното на джипката? Това че не е Рубикон ли? Ако беше Рубикон хем щях да платя за за лабавите и екстри, хем след това пак щях да ги изхвърля и да ги подменя с такива на които имам доверие. На Рубикона локерите са пълен шит, а както вече споменах и другата и екстра - разкачащата се стабилизираща щанга има недостатъци.

            2. Заповядай първо да я поогледаш задната броня и след това да я натиснеш, а след това аз ще натисна твоята Преди да отиде калника ще трябва първо да отиде шасито, имай го предвид преди да се навиеш да се бутаме с брони.

            3. Какво точно им е развалено на мостовете от песъкоструката? Или си мислиш че са пръскани ей така голи и навсякъде ?

            4. Да освен всичко имам намерение и да влача разни лодки АТВ-та и др.п., но също така и да ги пускам на вода не само от бетонни рампи, но и от по-неудобни за сериен влекач места. За това обаче са необходими по-сериозни оффроуд възможности. Но само заради това не бих се набутал с някой още по бюджетен, но за сметка на това тежък патрол или не дай Боже някое тритонно G. Ако беше само да ги влача по шосетата разполагам със сериозен пикап.
            Последно редактирано от elbgt; 11-04-10, 09:12.
            My Jeep is not a SUV. Your SUV is not a Jeep.

            Коментар


            • #81
              До: Моят проект Jeep Wrangler JK

              Няма аргументи, то няма и смисъл, само лично мнение.

              За натискането съм навит . Като се видим някой ден.
              "...колко ли скучен ми би бил живота без мотоциклета и без прекрасното, истинско усещане за Пътя..." - Бат Димо - R.I.P.

              Коментар


              • #82
                До: Моят проект Jeep Wrangler JK

                Гледам че си от любимия ми град. Аз съм в твоя регион почти цяло лято - на "Марина Диневи". Едно документирано със снимки и видео "надбутване" през юли ще е любопитна добавка към тази тема А може и едно "наддърпване" да спретнем
                My Jeep is not a SUV. Your SUV is not a Jeep.

                Коментар


                • #83
                  До: Моят проект Jeep Wrangler JK

                  Няма проблем. На Марина Диневи не ти трябва това за вадене на джета и лодката. Като гледам как ги вадят с една нива с пушещ съединител ми е много смешно. За там пикапа би ти вършил по добра работа.
                  "...колко ли скучен ми би бил живота без мотоциклета и без прекрасното, истинско усещане за Пътя..." - Бат Димо - R.I.P.

                  Коментар


                  • #84
                    До: Моят проект Jeep Wrangler JK

                    На Марина Диневи само спя. Иначе постоянно циркулирам из горите и плажовете от Варна до Резово, а там пикапа издъхва и се окопава като Патрол или G Особено безпомощен е в земния рай между Шкорпиловци и Камчия.
                    My Jeep is not a SUV. Your SUV is not a Jeep.

                    Коментар


                    • #85
                      До: Моят проект Jeep Wrangler JK

                      Е, Вранглера е като пясъчно бъги в сравнение с голям, тежък пикап. Елементарна физика. Сложи на пикапа едни 44ки и подходящият мотор, и механика която да издържа мотора да ги върти по пясъка на 0.5бара и тогава виж кой кого. .
                      Спирам, че стана като чат и избягахме от темата, а именно ТВОЯТ проект. Така си решил, така го правиш, аз си казах моето мнение. Пиши като си в региона да го видим на живо.
                      Успех.
                      "...колко ли скучен ми би бил живота без мотоциклета и без прекрасното, истинско усещане за Пътя..." - Бат Димо - R.I.P.

                      Коментар


                      • #86
                        До: Моят проект Jeep Wrangler JK

                        И аз за последно по чата. Пикапа е с доста сериозен двигател - 5.9 turbo diesel Cummins, но той си има други основни ежедневни задачи свързани на 100% със шосетата. Освен това качването на дори 35" гуми е свързано с рязане на калниците или местене на мостовете му. И въобще по-добре отделна машина за фън и отделна за работа. Иначе пак той влачи инвертара по шосетата от София до морето, но оттам и из горите идва ред на машинката от настоящия проект. Освен това не влача тежка яхта, а компактна Sea-Doo Speedster 200 и общото тегло заедно с колесара е към 1 400 kg. АТВ-то и джета няма смисъл да ги коментирам. Те са достатъчно леки и всяко едно не превишава 500 кг заедно с колесара.
                        Последно редактирано от elbgt; 11-04-10, 09:56.
                        My Jeep is not a SUV. Your SUV is not a Jeep.

                        Коментар


                        • #87
                          До: Моят проект Jeep Wrangler JK

                          Колега всички джипове на сериите БАХА карат с такива щанги .Защо ли .Дали защото се влошава пътното поведение. Пък и доста коли в БГ ги имат вече.Явно има защо.
                          Проекта е твой и ние които пишем само с това може да останем.успех.

                          Коментар


                          • #88
                            До: Моят проект Jeep Wrangler JK

                            За БАХА стават, но за шосето не ! Колкото до това, че и леки коли ги използват, то бъди сигурен, че там не са от тези "с огромни ходове".

                            edit/

                            явно има някакво неразбиране на понятието "пътно поведение" от твоя старна, колега. Ще уточня тогава:

                            "пътно поведение" е понятие за поведението на автомобила на пътя или иначе казано за поведението му on road. Аз говоря за това, че производителя предупреждава сам за влошено такова поведение, а ти ми говориш за БАХА, където принципно става въпрос за оффроуд или за извън пътя. Дано сега да сме се разбрали.
                            Последно редактирано от elbgt; 11-04-10, 11:02.
                            My Jeep is not a SUV. Your SUV is not a Jeep.

                            Коментар


                            • #89
                              До: Моят проект Jeep Wrangler JK

                              Големите ходовете на един автомобил винаги са били противопоказни на пътното му поведение. Currie щангите същестуват, защото при голямо ходови приложения няма стандартна фабрична стабилизираща щанга, която да има достатъчно ход и респективно правилен spring rate, че да обхване целия диапазон на окачването му по такъв начин, че и колата да може да го употреби, а да не я ограничава. Няма панацея, както и няма нищо революционно и супер специално и магическо във въпросните стабилизиращи щанги Currie и по-специално в тяхното действие. А пък Trophy Truck-овете в Baja се накланят супер много в завой на АСФАЛТ, където имат повече сцепление. Може да се види по клипчета със стартове, след които има остри завои на асфалт

                              Браво за проекта, винаги се радвам, когато човек навлезе в подробностите на автомобила, който кара/прави. Това елиминира така мразеното от мен гледане в небето при взимането на решения.

                              Коментар


                              • #90
                                До: Моят проект Jeep Wrangler JK

                                Първоначално публикуван от elbgt Преглед на мнение
                                ... 4. Да освен всичко имам намерение и да влача разни лодки АТВ-та и др.п., но също така и да ги пускам на вода не само от бетонни рампи, но и от по-неудобни за сериен влекач места. За това обаче са необходими по-сериозни оффроуд възможности. ...
                                И според мен има едно разминаване между декларираното намерение за "експедиционен" джип - влекач и тунинговането като за траял или тежко трофи с гуми 38-40", 2 лебедки и т.н.

                                Специално за тегленето, при най-пресния случай, в който на колега му се беше наложило (по принуда) да използва за теглене джип на гуми 35", задният край на платформата се е поизпилил малко нещо от триенето в асфалта ...
                                За да теглиш нормално с още по-големи гуми, тегличът ще трябва да се спусне доста надолу, което пък моментално ще се отрази на "по-сериозните оффроуд възможности".

                                П.П. А около Шкорпиловци не е като да не сме виждали Мицубиши-та, Нисани и т.п. тежки джипове да карат по пясъка без непременно да се окопаят.
                                Ние не сме неутрални!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X