Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Моят проект Jeep Wrangler JK

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #61
    До: Моят проект Jeep Wrangler JK

    Целта на занятието е тип expedition машина, която ще се ползва за теглене на АТВ-то, джета или лодката ми. Целта на усложнената въздушна система е да може да се ползва за донапомпване на гумите, в случай, че преди това се е наложило използване на дефлаторите.
    My Jeep is not a SUV. Your SUV is not a Jeep.

    Коментар


    • #62
      До: Моят проект Jeep Wrangler JK

      Първоначално публикуван от elbgt Преглед на мнение
      Нали са от $20 и се сменят за минути. Какво толкова
      Така е. Дизайна с тия амове е много добър, а като е известно "кеф цена няма"!
      Давай другите снимки, да намираме махна и да викаме браво.
      Щото е ясно, че една конструкция не може да бъде идеална, пък макар и тунингована.

      Коментар


      • #63
        До: Моят проект Jeep Wrangler JK

        Така-ааа. Откакто се заформи спора със сменяемите тампони и разглобяемите амортисьори ровя из нета за да намеря картинките на тази сглобка. Докато избирах какво да поръчвам за моята машина прерових тонове сайтове и предложения и някъде гледах тази концепция и определено ми хареса. За съжаление не съм предполагал че ще ми трябва тази картинка и не съм запазил нито картинките нито линк към това място. Май беше в някакъв форум. На следващия ден след началото на спора докато машината бе при Боби се опитах както си е на място да избутам моите тампони нагоре за да заснема какво има под тях. Не помръдваха по никакъв начин и дори се разтягаха като ясно личеше, че нещо отдолу здраво ги държи фиксирани в крайното към ухото положение. Вероятно ако ги демонтирам ще мога да ги освободя, но както са на място по-вероятно е да ги повредя. Продължих да преравям всичко което открих в хисторите на броузера си, но точно за амортесьорите на Rough Country не открих нищо. Успях обаче да намеря нещо, което вероятно ще обясни и увери всички четящи тази тема, че не говоря глупости, които съм си изсмукал от пръстите.

        На долната картинка е показан сменяем бъмп стоп монтиран на амортесьора



        А на следващата са показани сменяемите тампони


        Текста гласи следното:

        The EVS (Enhanced Vehicle Suspension) Shock Foam Bump Stops from Daystar onto any aftermarket or O.E. stock with accessible piston rods. These foam isolators will enhance shock performance by softening the hard impact at bottom.
        което ще рече, че са предназначени за оригинални или афтърмаркет амортесьори с "достъпен бутален прът", което пък означава, че такава конструкция съществува. В показаната ситуация отвора на тампона е със странна триъгълна форма и е много вероятно амортесьора да не е разглобяем, а тампоните просто да се набиват през ограничителната шайба. В моя случай след монтажа на кита останаха 4 такива тампона, два по два с различна височина и с цилиндрични отвори и след кратко чудене реших, че са точно за бъмп стоповете на амортесьорите. Решихме, че след тест с мотокар ще преценим кои да сложим. Понеже тогава се сетих за картинките които бях гледал в нета със сваляемото ухо, и понеже моите амортесьори са с бъмп стопове реших, че те се разглобяват по същия начин който бях гледал. Може да е така, но може и да не е точно така. На всичкото отгоре всичко останало след монтажа на кита закарах в едно село на около 100 км от София, където строя къща и разполагам с охраняем склад и погрешка съм замъкнал там и остатъците от лифт кита барабар с тези тампони и още няколко други не влезли в употреба детайли от кита. Същевственото обаче за спора е, че такава възможност има и се практикува. Когато дойде време да сменя сегашните си амортесьори с новите на Rancho ще разглобя сегашните на всякаква цена за да установя как точно се сменят. Дори ако се наложи ще срежа тампоните, но ще направя снимки на сглобката под тях.

        Колкото до амортесьорите без маншони тези дни забелязах, че почти всички скъпи варианти на различни производители са без маншони, включително и койловър вариантите.
        My Jeep is not a SUV. Your SUV is not a Jeep.

        Коментар


        • #64
          До: Моят проект Jeep Wrangler JK

          Първоначално публикуван от elbgt Преглед на мнение
          ... което ще рече, че са предназначени за оригинални или афтърмаркет амортесьори с "достъпен бутален прът", което пък означава, че такава конструкция съществува ...
          Естествено, че съществува. Но, примерно, на тези, които съм виждал, ухото изглежда така



          Затова ми стана интересно как може да е реализирано при стандартно изглеждащо ухо.
          Ние не сме неутрални!

          Коментар


          • #65
            До: Моят проект Jeep Wrangler JK

            Малко снимки от финалната фаза на задната броня. Утре ще я демонтираме и довършителните работи и боядисването ще продължат без джипа, който влиза в поредния "бокс" за смяна на карантиите по предния и задния мост.













            My Jeep is not a SUV. Your SUV is not a Jeep.

            Коментар


            • #66
              До: Моят проект Jeep Wrangler JK

              Не съм харесвал нищо американско заради самите американци ,но тази тема направо ми промени мисленето .Отдавна чаках да срещна нещо такова и да го четеш като приказка .Мисля че резултата ще е перфектен .Остава ни да четем приказката с картинките .Успех и търпение от мен

              Коментар


              • #67
                До: Моят проект Jeep Wrangler JK

                Дойде време и на изненадите... След като разхвърляхме и двата моста и строихме за проверка новите части се появиха следните изненадки:

                - вместо горд притежател на корони и пиньони за преден Дана 30 и заден Дана 44 се оказа, че съм нещастен притежател на два комплекта задни Дана 44. На всичкото отгоре и комплектите с лагерите, втулките, пластините и т.н. и те се оказаха за Дана 44. Странното е че короните и пиньоните и ремонтните китове са от двама отделни доставчика. Е как така и двамата бяха сбъркали и ми изпратиха за преден Дана 44?!

                - в кита за задния мост с 35 шлицовите полусоски диференциала се оказа RD147, т.е. за 3.73& DN, а аз го бях поръчал с RD 109.

                И така нито отпред нито отзад можехме да работим.

                И това не е всичко. Докато аз докарам чаркалъците от склада пичовете набързо избушили предния мост и естествено за да е каръка пълен семеринга на пиньона не искал да излезе с добро и се наложил по твърд подход, в резулатат на което се сещате на какво приличаше. Не ги виня защото им бях казал, че ще използваме нов семеринг от кита.
                След като установихме че частите не са както трябва се оказа, че не можем да сглобим машината обратно заради семеринга, който за капак се оказа неоткриваем в наличност нито в България, нито в Германия. Остана само варианта за доставка от USA, но се за $25 OEM-ски смеринг ни поискаха $137 доставка до София за 3 работни дни. Няма как - платих го и сега чакам да си го получа в понеделник. До тук с дърветата. За да не съм капо с престоя на крика реших всичко дето се намира отдолу да мине на песъкоструйка и да мине после на епоксиден грунд и акрилна боя. Речено-строрено. Днес приключихме с всичко до боята. Имам снимки от процеса, но ще ги пусна в понеделник, защото забравих в сервиза където машинката отвисява на крика вече 3-ти ден.

                Колкото до грешните части те вече пътуват обратно към USA, благодарение на каките от фирма Орбит. Коректните части ще потеглят към мен не по-рано от сряда и трябва за 8-10 дена да са тук. Иначе американците, макар и недопустимо немарливи са готови на всичко само и само да си happy. Междувременно със същата пратка поръчах да ми пратят и предната разкачаща се стабилизираща шанга описана в първия пост. Толкова за сега. Софрата е пред мен и сядам да давя нервите

                Моля да ме извините за евентуалните правописни или технически, грешки защото горното написах на някакъв микро лаптоп дето едвам му целя клавишите.
                My Jeep is not a SUV. Your SUV is not a Jeep.

                Коментар


                • #68
                  До: Моят проект Jeep Wrangler JK

                  Първоначално публикуван от elbgt Преглед на мнение
                  ...На всичкото отгоре и комплектите с лагерите, втулките, пластините и т.н. и те се оказаха за Дана 44. Странното е че короните и пиньоните и ремонтните китове са от двама отделни доставчика. Е как така и двамата бяха сбъркали и ми изпратиха за преден Дана 44?!...

                  Каква е разликата между корона, пиньон и лагери за Дана44 преден и Дана44 заден?
                  Най ме е страх от хора без мечти...

                  Коментар


                  • #69
                    До: Моят проект Jeep Wrangler JK

                    За короната и пиньона основната разлика е, че предния и задния са с противоположна посока на въртене и са като огледални образи един на друг. Задния е със сигнатурa D44513JK а предния е с D44513RJK. Това "R" в сигнатурата на предния означава reverse. Аз обаче съм получил два задни комплекта корони и пиньони. Колкото до ремонтния кит не съм се задълбавал много, но на пръв поглед задния съдържа поне два пъти повече детайли и пак на пръв поглед единствения детайл с еднакви размери и изглед е семеринга на пиньона, но все пак нищо не съм мерил, защото предния си остана запечатан на картончето, а пък и вече пътува обратно към USA. Днес ми потвърдиха, че всичко от новата поръчка е пристигнало при изпращача в Chicago с изключение на RD109 локера, който е със статус "At drop shipper", защото не е наличен на склад, а се изпраща директно от склада на производителя в California. Дано да спазят срока и да пристигне до вторник и съответно да е при мен до десетина дена.
                    My Jeep is not a SUV. Your SUV is not a Jeep.

                    Коментар


                    • #70
                      До: Моят проект Jeep Wrangler JK

                      Така става когато не се ходи при подходящите хора които се занимават само и основно с американски части и джипове.
                      Между другото в БГ се продава семеринг за ДАНА 30.струва 15лв.

                      Коментар


                      • #71
                        До: Моят проект Jeep Wrangler JK

                        Ще уточниш ли коя точно е грешката на "неподходящите хора" ?

                        edit/

                        предай на "подходящите хора", че DANA 30 за JK няма нищо общо с всички останали. Ако все пак някой някъде има такъв ей сега съм готов да го купя за 150 лв. Нищо, че в понеделник ми пристига от USA - ще си имам резервен какво толкова и няма да държа крика на "неподходящите хора" зает.

                        п.с.
                        налага се да изчезвам. ако има оферти - на 0899 900 198 или 0885 900 198
                        Последно редактирано от elbgt; 10-04-10, 09:54.
                        My Jeep is not a SUV. Your SUV is not a Jeep.

                        Коментар


                        • #72
                          До: Моят проект Jeep Wrangler JK

                          Колега щом си започнал да наливаш пари в машината поне майсторите да ти бяха казали че ДАНА 30 носи гуми до 33 по големи водят до проблеми.И можеше да си вземе ДАНА 44 да ти е мирна главата.Освен това по окачването може да се сложат и махнат много неща.
                          Например Усилени предни курмилни щанги.Торсионни стабилизиращи щанги които имат огромен ход и не се налага откачане на раменатаИ доста други наглед дребни неща които подобряват пътното поведение..

                          Коментар


                          • #73
                            До: Моят проект Jeep Wrangler JK

                            Първоначално публикуван от elbgt Преглед на мнение
                            Ще уточниш ли коя точно е грешката на "неподходящите хора" ?

                            edit/

                            предай на "подходящите хора", че DANA 30 за JK няма нищо общо с всички останали. Ако все пак някой някъде има такъв ей сега съм готов да го купя за 150 лв. Нищо, че в понеделник ми пристига от USA - ще си имам резервен какво толкова и няма да държа крика на "неподходящите хора" зает.

                            п.с.
                            налага се да изчезвам. ако има оферти - на 0899 900 198 или 0885 900 198

                            Само да вметна - Дана 30, 35, 44, 60 и прочие е класове на издръжливост... Така че няма значение нов модел или стар модел, това обозначение на това, какво натоварване ще издържи този сбор от железа.....
                            Ни шакл, ни, тем более веревоньки, рваться не должны!!! Все должно быть настолько прочно чтобы отрывало мосты!
                            Ει ςεγα ςι εδα μαματα ςαβςεμ

                            Коментар


                            • #74
                              До: Моят проект Jeep Wrangler JK

                              Първоначално публикуван от koko11 Преглед на мнение
                              Колега щом си започнал да наливаш пари в машината поне майсторите да ти бяха казали че ДАНА 30 носи гуми до 33 по големи водят до проблеми.И можеше да си вземе ДАНА 44 да ти е мирна главата.Освен това по окачването може да се сложат и махнат много неща.
                              Например Усилени предни курмилни щанги.Торсионни стабилизиращи щанги които имат огромен ход и не се налага откачане на раменатаИ доста други наглед дребни неща които подобряват пътното поведение..
                              Колега, явно не си се запознал с проекта ми. Нямам намерение да карам с Дана 30 отпред. Ако беше се запознал с проекта щеше да знаеш, че за отпред предвиждам или милитари едишън на Дана 44 или напоследък си мисля за Дана 60 на Currie Освен това на майсторите които и да са те им казвам какво искам да направят, а не чакам те нещо да ми казват. В конкретния случай съм поискал от тях да сменят корони и пиньони, защото точно тези хора цял живот се занимават със скоростни кутии и диференциали. Освен това разполагат с необходимите инструменти, измерителни прибори и приспособления за да го направят както трябва. Не е тяхна работа да ми казват какво да се монтира и какво не. Те трябва само да изпълнят задачата без да ми дават акъл. Принципно така е най-добре и за мен и за тях. Те няма да носят никаква отговорност за евентуален неудачен избор. Моя е отговорността. В конкретния случай няма нито тяхна нито моя грешка, а на някой скапан мексиканец изпълнил поръчката. Може би до известна степен имам вина че не проверих детайлите преди демонтажа, но предвид всичко до сега което съм получил абсолютно коректно и точно не очаквах такъв проблем. Не че нямаше пак да връщам стоки, но поне нямаше да блокирам работното място на хората.
                              My Jeep is not a SUV. Your SUV is not a Jeep.

                              Коментар


                              • #75
                                До: Моят проект Jeep Wrangler JK

                                Първоначално публикуван от elbgt Преглед на мнение
                                ... са с противоположна посока на въртене и са като огледални образи един на друг...
                                Логично. Не се бях замислял.

                                Оригиналните диференциали на Рубикон с 100% заключване не вършат ли работа?
                                Най ме е страх от хора без мечти...

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X