Мога само да допълня че ако ще пробивате нова дупка в конзолата на реактивната щанга е по-уместно да заварите от двете страни на дупките на конзолата по една голяма шайба с вътрешен диаметър равен на диаметъра на дупката, а по външния се заваряват. Не че и така няма да стане, но с шайба е по-правилно. Няма да имате нужда от преместване на дупката ако сложите тунингова или самоделна реголируема щанга. Братята руснаци правят следната галимация от която изтръпвам, но твърдят че всичко работи добре и е много надеждно: Срязват шарнира от единия край на щангата. После с ъглошлайфа срязват щангата НАДЛЪЖНО по 10 сантиметра на кръст - получава се нещо като цанга. Там вкарват курмилен накрайник от Волга, а на сцепеното слагат две здрави скоби и го пристягат според желаното разстояние на което трябва да се подава новия шарнир. Получават проста и евтина реголируема щанга.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Може ли някой да ми направи обици и втулки, за лифт 1.5" на Cherokee XJ
Свий
X
-
Аз откакто видях няколко изкривени щанги(Панар/trac-bar) и изкъртени планки за промяна на захващането. Реконект маи беше

сам на мнение че до 2"лифт е по добре да се направи елипса на стандартното място за захващане и след стенд шаибата да се равари както казва Куадра. Проблема в случая е че при Черокито на вътрешната дупка при моста гаиката е заварена и трябва да се махне за да се направи дупката на елипса.
По някога и на 3" става но за повече е по добре да се удължава щангата или да се купува усилена с корекцйи.
Забравих да кажа че след лифта не е необходи да се минава стенд на предницата. Волана се изправя от курмилната щанга
Коментар
-
Да бре, половината са дуралови с по малко гума от двете страни.Първоначално публикуван от kinex Преглед на мнениеНа всички фирми подложките за 2" лифт под пружините са полиританови или гумени.
Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.
Коментар
-
Гумени. Тая с полиуретана се оказа съвсем мътна история. Във всеки случай, въпроса с марките още изобщо не е изяснен. И освен другите ядове, не го и продават по малко за експерименти, ами на цели бурета. Луди пари(((
Коментар
-
+1Първоначално публикуван от Митко/fulda/ Преглед на мнениеЕй , ей , ей ! Не бъркай хората
Това си е жив реглаж , а не само подложка ...
Коментар
-
Жива подложка. Е, вярно с реглаж но подложка. Има и без реглаж, ама не ми се рови сега, тая беше под ръка.Първоначално публикуван от Митко/fulda/ Преглед на мнениеЕй , ей , ей ! Не бъркай хората
Това си е жив реглаж , а не само подложка ...Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.
Коментар
-
добре де ся се хващаш за думата. Разбирасе че има и стоманени и дуралуминиеви. Трябваше да кажа всички реномирани фирми.Rubicon Express, Rock Krawler. Казах го за да се знае че не трябва да са чак толкова здрави. Може и невероятно да звучи но полиританова подложка на 2" има 5мм ход. Така че не е съвсем пасивен елемент.
Коментар
-
Вярно е че има характеристики на смачкване при дебелина от 50мм 5мм са си 10% - напълно в кръга на нещата. Имай впредвид че пластмасова, гумена или полиуретанова подложка се прави значително по-лесно и по-евтино от метална (алуминиева или стоманена) защото се излива, шприцва, екструдва или каквото там се прави отведнъж и всичко и е наред, не се налага струговане като при другата. Така че е логично да предлагат нещо което може да се направи за 5 долара вместо такова за 50
Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.
Коментар