Ако само това трябва да се прави което е на снимката-мисля че сам с малко повече умения мойеш да го направиш.Или да си го поръчаш при някой майстор-стругар,заварчик или нещо подобно
Успех
Да мойте ги направи Вальо наш съфорумник. Има струг и моите станаха много добре .За матерял избрахме тефлон . Може да ги видиш монтирани. Ще го питам дали има време и ще ти пусна координати.
ми може да са 2, може и 1.5, то от снимката точно не може да се разбере.
можеш и сам да си ги направиш. за обиците един съвет, ако приемаш: направи ги по дълги с още един комплект дупки, така ще можеш да си променяш лифта отзад ако нещо не ти харесва
Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.
А при лифт 2'' задължително ли е удължаването на предните амортисьори?
ами, според зависи... в този кит който е показан, в упътването пише че могат да се ползват оригиналните амортисьори, ама знае ли човек. аз не бих се доверил. още повече в сериозните китове се предлагат и по дълги амове. този кит е общо взето budget решение, няма да промени много ходовете, защото си остава старата пружина и ресор, така че ти си реши
Последно редактирано от митко; 20-01-07, 00:52.
Причина: грешка в бързописа
Благодаря за съветите и препоръките!!
Мога и сам да си ги направя, но нямам време и условия /имам струг и фреза-ама са часовникарски-финни/, а си мисля, че стоманата за обиците трябва да е някаква по-различна от обикновенна желязна шина -5-6мм.
а втулките за пружините могат да са от тефлон, по марков полиамид, ама май най-добре ще е да са от дурал 7005.../знам къде се продава на пръти до Ф 300мм/ а под мен има магазин за тефлон и полиамид на пръти и тръби до Ф 120мм
Я дайте направо идея къде да ида и към кой да се обърна за изработка и монтаж...а материала от мен
А при лифт 2'' задължително ли е удължаването на предните амортисьори?
Не не се удължават, ходът им стига, обаче е доста препоръчително да се удължат биелетките на стабилизиращата щанга с около 1.5см. Иначе бързо ще износва гумичките.
А на Пламен мога да му препоръчам да се свърже с Йори - той има едни стругари-факири, ще го оправят бързо
Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.
Да мойте ги направи Вальо наш съфорумник. Има струг и моите станаха много добре .За матерял избрахме тефлон . Може да ги видиш монтирани. Ще го питам дали има време и ще ти пусна координати.
Да това е човека, изработка и монтаж извършва качествено: 0888626926 Вальо
Ако ще караш колата само по пътища и искаш просто да я повдигнеш може и да не пипаш амортисйорите.
Ако искаш да я повдигнеш и в същото време да запазиш заводските ходове на окачването трябва освен подложки на пружините и обици на ресйорите И да удължиш амортисйорите. Колкото подлагаш толкова увеличаваш. 4-5см както ти харесва.
Хода на предния амортисйор е 325/535=21см. Монтиран на колата обаче е 400/535=13.5см. Видно е че при опрял ограничителен тампон амортисъора може да се згъне още 75мм. Което значи че амортисйора би трябвало да може да се удълж с 7см без проблем. Аз обаче не те съветвам да го удължаваш повече от 5см
При пет см лифт моста ще се измести на ляво За това трябва да се промени мястото за захващане на щангата за моста с 4/5мм. При 3"лифт е повече и изглежда така
Предните пружини и задните ресйори+обици (ако не са каталясали) могат да поемат до 2см увеличение на хода обаче тва е по сложно.
Отзад положението с лифта е аналогично като отпред.
Ход на амортисйора 320/520=20см
Монтиран 400/520=12см
Моя съвет е да направиш лифт 2" или 5см Това е максималното което може да се постигне с минимални усилия и проблеми.
Максималния размер гуми които ще можеш да сложиш на стандартните джанти след лифта са 30"Х9.5
Коментар