Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Частична промяна на Wrangler YJ

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #61
    До: Частична промяна на Wrangler YJ

    аха да знам за момента като за направи си сам окачване върши работа не тресе на играе по пътя общо взето по добре е от ресорното малко повече сега бягам от наклони но няма начин,чакам нови амове траил мастер щото предните сега са маслени и са лоши трябва да оправя и панхарда но ако го вдигна нагоре да стане хоризонтален двете щанги няма да са с еднакъв наклон кормилна и панхард тогава както някои писа ще ее страшно
    Д-р Марин–Dentist
    Wrangler:4.0L :))

    Коментар


    • #62
      До: Частична промяна на Wrangler YJ

      Първоначално публикуван от zaggi Преглед на мнение
      ...
      трябва да оправя и панхарда но ако го вдигна нагоре да стане хоризонтален двете щанги няма да са с еднакъв наклон кормилна и панхард тогава както някои писа ще ее страшно
      Отговорите мисля че ги има назад в темата!
      Още от началото беше ясно, че няма да стане от първия път. Съвсем нормално е. Както казах, хора с умения и знания са го правили по 2-3 пъти.
      Е, има и такива дето го правят от раз. Ама аз познавам само двама.

      Коментар


      • #63
        До: Частична промяна на Wrangler YJ

        2 3 пъти тва е трябва да го оправя няма проблем ще черпим инфо от форума и тва е ще пробвам да вдигна малко ухото на моста за панхарда с около 5-7 см, ще видим какво ще излезе ще променя малко и кормилната
        Д-р Марин–Dentist
        Wrangler:4.0L :))

        Коментар


        • #64
          До: Частична промяна на Wrangler YJ

          Сега го видях! На тия планки амортесьора ли стои?
          Прикачени файлове

          Коментар


          • #65
            До: Частична промяна на Wrangler YJ

            там лежи задният ам.
            Прикачени файлове
            Д-р Марин–Dentist
            Wrangler:4.0L :))

            Коментар


            • #66
              До: Частична промяна на Wrangler YJ

              Първоначално публикуван от zaggi Преглед на мнение
              там лежи задният ам.
              Ушите за които е хванат носача са много натоварени на удари и усуквания. Допълнително да се натоварват с ушите на амортесьора според мен е грешка. При не добро регулиране на буфери и колани, там ударите са зверски.
              Днешните снимки са реалистични и ходовете са прилични.

              Коментар


              • #67
                До: Частична промяна на Wrangler YJ

                до преди малко мерех амовете и са късички доста с поне 20 см.
                трябват ми около 90 см. амове щото сегашните са 74. и това им е максимума на тези снимки задните вече Явор ще ми ги достави 76 а предни оттт де сега маи от щатите =====ако някои знае добри амове с дължина поне 90 може и нагоре да свирка
                и аз това си мислех че ще се натоварват доста но ще ги подсиля тези уши след неделният скок от една козе патека нямаше поражения общо взето имам грешки ще ги дооправя тези дни а и щъркела ще ми донесе ARB locker front а отзат лсд ново мисля че ще го бива тогаава
                Д-р Марин–Dentist
                Wrangler:4.0L :))

                Коментар


                • #68
                  До: Частична промяна на Wrangler YJ

                  събота е, ден за игра и проби
                  Прикачени файлове
                  Последно редактирано от iceking; 27-03-10, 16:14.
                  Jeep Cherokee (XJ) 4L gsm:0888888801

                  Коментар


                  • #69
                    До: Частична промяна на Wrangler YJ

                    с откачена стабилизираща /торсионна/ щанга
                    Прикачени файлове
                    Jeep Cherokee (XJ) 4L gsm:0888888801

                    Коментар


                    • #70
                      До: Частична промяна на Wrangler YJ

                      а ето как съм укрепил задния мост и сега няма проблеми,преди все се кривеше от големите скокове
                      Прикачени файлове
                      Jeep Cherokee (XJ) 4L gsm:0888888801

                      Коментар


                      • #71
                        До: Частична промяна на Wrangler YJ

                        Добре ее браво
                        Д-р Марин–Dentist
                        Wrangler:4.0L :))

                        Коментар


                        • #72
                          До: Частична промяна на Wrangler YJ

                          Винаги ми се прави нещо,ако не е бизнеса и семейсвото само под джипа ще лежа!!!
                          Jeep Cherokee (XJ) 4L gsm:0888888801

                          Коментар


                          • #73
                            До: Частична промяна на Wrangler YJ

                            Много добро изпълнение! Особенно отпред!
                            И много интересни детаилни снимки, които си струва да коментираме.
                            Ама ако искаш в отделна тема за твоя Вранглер?
                            Поздрави още веднъж!

                            Коментар


                            • #74
                              До: Частична промяна на Wrangler YJ

                              Извинявам се че публикувам снимки в тази тема,но целта ми беше zaggi да прихвани някоя и друга идея
                              Jeep Cherokee (XJ) 4L gsm:0888888801

                              Коментар


                              • #75
                                До: Частична промяна на Wrangler YJ

                                Първоначално публикуван от iceking Преглед на мнение
                                Извинявам се че публикувам снимки в тази тема,но целта ми беше zaggi да прихвани някоя и друга идея
                                Извинявай, не си ме разбрал. Много ми хресва работата ти и имах в предвид, че проекта заслужава отделна дискусия. Но както прецениш.
                                Както казах, отпред нещата изглеждат перфектно. Ще си позволя обаче един съвет:
                                От снимките се вижда че левия амортесьор ( колелото качено на стълбите) има още доста ход, преди да се сгъне докрай. Обратно - от другата страна е разпънат и не позволява на колелото да слиза надолу. Това се получава от пружините, които работят на сгъване. В случая пружината от към колелото на стълбите не може да се смачка повече.
                                Ако скъсиш точките на захват на амортесьорите, ще можеш да използваш пълноценно целия ход на амортесьорите. От там може да дойде още по-голям ход отпред. Разбира се, ако другите компоненти позволяват.
                                Прикачени файлове

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X