Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Частична промяна на Wrangler YJ

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    До: Частична промяна на Wrangler YJ

    знам спокоиииино още не са сложени новите щанги и панхард ще има само пробваме пружините
    Д-р Марин–Dentist
    Wrangler:4.0L :))

    Коментар


    • #32
      До: Частична промяна на Wrangler YJ

      Първоначално публикуван от zaggi Преглед на мнение
      знам спокоиииино...
      Аз съм си спокоен, щото джипа си е твой и не го правя аз.
      Ама нали уж трябва да си помагаме и да не повтаряме грешките?
      Та в тая връзка, ти продължаваш с грешките!
      Първо, без да питаш направи едно доста нескопосано изпълнение с ресьорите отгоре.
      Сега, пак без да питаш, правиш нещо подобно с пружини, носачи и щанги. Отделно има други детаили и изисквания, с които не се съобразяваш. Въпреки че колегата с червения Вранглер ти каза някои неща и има някои по детаилни снимки в мобиле-то. В тоя форум също има хора с опит, които биха ти дали съвет и информация какво и от къде.
      Само се иска да питаш с необходимото уважение.
      В крайна сметка, избора да откриваш топлата вода, или някой да ти посочи червения кран си е твой. И парите да правиш нещата по 3-4 пъти без резултат, също.

      Коментар


      • #33
        До: Частична промяна на Wrangler YJ

        Ами хаиде които е по вещ в тая връзка да каже каквото мисли нямам нищо против решението си е мое все пак съм се съобразил с някои неща и мисля че става много добре за разлика от ресорното окачване ще има 3 пъти по добра возия,обаче ще видим като стане в неделя като цялостен резолтат.
        ГРЕШКИТЕ КОИТО СТАВАТ ИЛИ ЩЕ СТАВАТ ПОСТЕПЕННО ЩЕ БЪДАТ ПРЕМАХНАТИ
        Д-р Марин–Dentist
        Wrangler:4.0L :))

        Коментар


        • #34
          До: Частична промяна на Wrangler YJ

          Три въпроса:
          Къде ще монтираш противоударните тампони/буферите за предния мост?
          Имаш ли идея за щангите? Тръби, шарнирни връзки?
          Кво правим с тия заварени тави на пружините? Ако с тия пружини се вдигне много? Какво, пак ще ги режем, пак ще правим нови, пак ще ги заваряваме?

          Коментар


          • #35
            До: Частична промяна на Wrangler YJ

            те ще са вътре в пружината имам тампони 2 цола на 7 сантиметра дължина,леглата за твое сведение са от тези пружини и просто съм сложил един борд 2 сантиметра и ще огранича хода на моста с колани карданите са преправени и задният мост има двоино чупещо каре, и мноооого дълги амове,
            Щангите ще видите снимки утре и тогава ще говорим дали може така или не.
            п.с- всичко си има цена
            Последно редактирано от zaggi; 11-03-10, 22:17.
            Д-р Марин–Dentist
            Wrangler:4.0L :))

            Коментар


            • #36
              До: Частична промяна на Wrangler YJ

              Първоначално публикуван от zaggi Преглед на мнение
              те ще са вътре в пружината имам тампони 2 цола на 7 сантиметра дължина,леглата за твое сведение са от тези пружини и просто съм сложил един борд 2 сантиметра и ще огранича хода на моста с колани карданите са преправени и задният мост има двоино чупещо каре, и мноооого дълги амове,
              Щангите ще видите снимки утре и тогава ще говорим дали може така или не.
              п.с- всичко си има цена
              Тоя монтаж на пружините - между долната стена на рамата и моста дава много голям лифт. Това при дълги и твърди пружини, каквито са джиповите. Затова е добре леглата на пружините да бъдат на болтова връзка към заварени пети. Да имаш възможност да сменяш пружини и легла. Един път за да уцелиш височината и втори път да уцелиш кастора. Имай в предвид, че с тия носачи промяната с няколко сантиметра на лифта, променя драстично и кастора. Тоест нещата са комплексни.
              По горе обаче ето какво става:
              Първоначално публикуван от zaggi Преглед на мнение
              днес бе монтиран предният мост джипката стана доста по висока от предвиденото но няма проблем...
              Страхувам се че с лифта и кастора става голяма "каша".
              За щанги и буфери пък изобщо не ми се мисли.
              Между другото аз не искам "сведения". Опитвам се да ти обърна внимание на някои от проблемите с които ще се сблъскаш.

              Коментар


              • #37
                До: Частична промяна на Wrangler YJ

                Ако не искаш да ти бие през ръцете при неравности волана, пък и да си гарантираш по-малак шанс за ефекта "шими", направи кормилната и панхард щангите да са ЕДНАКВО ДЪЛГИ и под ЕДНАКЪВ ЪГЪЛ спрямо хоризонтала, тоест да са успоредни по между им!

                Може да почват от различни точки, но когато са с еднаква дължина и успоредни, те образуват успоредник, който при ход на моста на горе на долу не променя геометрията на окачването и в случая кормилната щанга, като не кара джипа ти да завива сам или да ти върти волана сам. Иначе примерно през легнал полицай или след скок, особено ако си без демпфер, може да останеш без някой палец (това при доста сериозна разлика, разбира се, иначе само китките ще ти се изморяват ).

                Щангите може да са криви, но теб те интересуват мислените линии м/у захващането на двата унибала/тампона на всяка щанга да да успоредни и еднакви по дължина, защото реално тези мислени линии ти образуват геометрията на окачването.

                П.П. Това го има изпълнено при много малко заводски автомобили и много хора го взимат като довод, че не е нужно да е изпълнено така. При заводските автомобили ходовете са много малки + щангите в повечето случаи и двете са почти хоризонтални. При тези малки ходове и хоризонтални щанги отклонението е твърде малко, че да се забележи и да направи проблем. Точно тези коли при лифт почват да се държат странно, да бият през китките, да получават неконтролируемо шими, което повечето хора решават с по-яки демпфери например, но това не е решаване изцяло на проблема.

                Коментар


                • #38
                  До: Частична промяна на Wrangler YJ

                  Първоначално публикуван от zaggi Преглед на мнение
                  ... за разлика от ресьорното окачване, ще има 3 пъти по-добра возия, обаче ще видим като стане в неделя, като цялостен резултат...
                  В какви единици измервате качеството на окачването?
                  Land Rover Discovery I; Jeep Wrangler 4.0; Jeep Grand Cherokee 5.2.
                  Honda Transalp XL600V; Suzuki DR-Z400; BMW F800GS.

                  Коментар


                  • #39
                    До: Частична промяна на Wrangler YJ

                    Първоначално публикуван от Аndro 160 Преглед на мнение
                    Тоя монтаж на пружините - между долната стена на рамата и моста дава много голям лифт. Това при дълги и твърди пружини, каквито са джиповите. Затова е добре леглата на пружините да бъдат на болтова връзка към заварени пети. Да имаш възможност да сменяш пружини и легла. Един път за да уцелиш височината и втори път да уцелиш кастора. Имай в предвид, че с тия носачи промяната с няколко сантиметра на лифта, променя драстично и кастора. Тоест нещата са комплексни.
                    По горе обаче ето какво става:

                    Страхувам се че с лифта и кастора става голяма "каша".
                    За щанги и буфери пък изобщо не ми се мисли.
                    Между другото аз не искам "сведения". Опитвам се да ти обърни внимание на някои от проблемите с които ще се сблъскаш.
                    да това го взех изпредвив но пружините са доста меки и къвкави и да прав си може да се наложи за смяна иначе задните сме ги хванали със болтове.
                    Д-р Марин–Dentist
                    Wrangler:4.0L :))

                    Коментар


                    • #40
                      До: Частична промяна на Wrangler YJ

                      Първоначално публикуван от giorgio Преглед на мнение
                      В какви единици измервате качеството на окачването?
                      мноого труден въпрос ами.От форума знам че има много разновидности на окачване,спрямо терена и начина на каране.
                      Аз лично искам да вози меко да е висок и да има горе долу хубави ходове,искам да го направя по мои си идеи на някои може и да не му хареса да има против но аз какво мога да направя тук там прочетох мнения посъбрах разни идеи и така
                      Д-р Марин–Dentist
                      Wrangler:4.0L :))

                      Коментар


                      • #41
                        До: Частична промяна на Wrangler YJ

                        Май почна да зацепваш че сме от един отбор!
                        Дай да видим какво си измислил отзад, докато не си объркал нещо.

                        Коментар


                        • #42
                          До: Частична промяна на Wrangler YJ

                          утре снимки и ще ти кажа
                          Д-р Марин–Dentist
                          Wrangler:4.0L :))

                          Коментар


                          • #43
                            До: Частична промяна на Wrangler YJ

                            оф-топик:
                            Ето, какво намерих, четейки за промени в окачването на Jeep. Собственикът на това Чероки е извършил радикална промяна в принципа и е направил задния мост на пружини.
                            Решението му е такова:



                            А, крайният резултат е, впечатляваща артикулация на моста:



                            Ето и цялата тема: http://www.jeepkings.ca/forums/showt...oil-conversion
                            proud founder of Anna Veith fan club Bulgaria
                            NISSAN Terrano II R20 2.7 TDi [A1 Rh+]
                            Заедно в борбата срещу злокачествените мозъчни тумори

                            Коментар


                            • #44
                              До: Частична промяна на Wrangler YJ

                              Първоначално публикуван от nickbochev Преглед на мнение
                              ...
                              Ето и цялата тема: http://www.jeepkings.ca/forums/showt...oil-conversion
                              Много е добро!
                              Ето и от мен, да не каже някой че само си чешем клавиатурата.
                              Между другото, с носачите от Ге не става по лесно. А че такива ходове са мираж, е ясно.
                              Прикачени файлове

                              Коментар


                              • #45
                                До: Частична промяна на Wrangler YJ

                                заради дължини и успоредност на щангите,всичко бях сглобил в реални размери от летви на една маса за да установя допостимите различия в размера и точки на захващане слоред предварително набелязана дължина на ходове.Не го ли уцелиш не само ще ти сее по пътя /колкото по неравен толкова повече/но и ще ти разбива болтове и тампони страшно бързо.точката на захващане на панхарда не случайно е вдигната така
                                Прикачени файлове
                                Jeep Cherokee (XJ) 4L gsm:0888888801

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X