При поредните издевателства на Дядовладовия полигон,забелязах че когато го окопая качествено. не мога да го разлашкам.При превключването от D на R и обратното,се получава едно забавяне от 3-4 сек докато включи и все едно си на N. Някой да има идея какво е това чудо?
							
						
					Обява
				
					Свий
				
			
		
	
		
			
				Няма добавени обяви.
				
			
				
	
Странно забавяне при превключване на 2,7crd
				
					Свий
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 До: Странно забавяне при превключване на 2,7crd
 
 Защото е хидравлика..... Не са зъбчатки. На маслото му трябва малко време да се прехвърли от един пакет на другия..... Докато претече през мозъка, докато напълни пакети, докато създаде налягане - все време....Ни шакл, ни, тем более веревоньки, рваться не должны!!! Все должно быть настолько прочно чтобы отрывало мосты!
 Ει ςεγα ςι εδα μαματα ςαβςεμ
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 До: Странно забавяне при превключване на 2,7crd
 
 Пише го,ама няма кой да чете.Пък съм придобил и лош навик от Трупчо.Но ме изненада като го прави само когато е легнало по корем,мислех че нещо се размества.Първоначално публикуван от дядо владо Преглед на мнениеА го пише и в инструкциите на "автоматите", не включвай предна-задна с шамар и с газ, а със задържане 1-2 секунди и без газ.....не че не става и другото.JEEP GRAND CHEROKEE 2.7crd 088-570-53-52
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 До: Странно забавяне при превключване на 2,7crd
 
 Първоначално публикуван от Калин Преглед на мнениеПише го,ама няма кой да чете.Пък съм придобил и лош навик от Трупчо.Но ме изненада като го прави само когато е легнало по корем,мислех че нещо се размества.
 На Черокито става много бързо, или поне така ми се струва. Докато на VW- то (DSG) си трябва време. И с газ не става. Само дето има "удар" после, ако си подал газ.
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 До: Странно забавяне при превключване на 2,7crd
 
 Първоначално публикуван от onufriz Преглед на мнениеDSG не е автомат - за друга тема е.
 Така е. Просто като сравнение на времето го дадох, но е най-приятната система (мое мнение)  
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 До: Странно забавяне при превключване на 2,7crd
 
 Що па да не е аФтомат? Нали има автоматичен режим и няма "долен ляв педал"? Нима за да наречен една трансмисия автоматична, тя трябва задължително да е с хидротрансформатор? Ами вариаторните автоматици какви са? Ами роботизираните от типа на Селеспийд?Първоначално публикуван от onufriz Преглед на мнениеDSG не е автомат - за друга тема е.
 
 За мен трансмисия, която няма педал на съединителя, е автоматична. Независимо от конкретното техническо решение - хидротрансформатор, вариатор, роботизирана механична, с два съединителя и т.н.Volvo XC90 D5 Inscription '16
 Volvo XC90 D5 Executive '12
 Volvo XC60 D5 Summum '11
 Alfa Romeo Spider 2.0 '90
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 До: Странно забавяне при превключване на 2,7crd
 
 "Автомат" и "механична" са жаргони.
 Когато хората кажат механична, имат предвид кутия в която въртящия момент се предава през зъбни колела, а не през пакетни съединители.
 
 В тоя ред на мисли, "автомат" е кутия която няма твърдо зацепване между входящия и изходящия вал - трансформатори, съеденители и вериги (безстепенни вариатори), кутията на Румен Антонов и всякакви други подобни.
 
 
 Но все пак всеки може да си ги нарича както му харесва.
 
 П.П. DSG е най бързо превключващата сериино вграждана кутия въобще, което трудно може да се каже за "автоматите".Най ме е страх от хора без мечти...
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 До: Странно забавяне при превключване на 2,7crd
 
 Тъй, тъй, ама не е баш така. Последните версии на7 G tronic и новата 8-степенна трансмисия на БМВ (производство на ZF) си имат най-просташки феродов съединител преди хидротранформатора и връзката си е повече от твърда. На практика хидротрансформатора (или хидравличния преобразувател на въртящия момент) работи само при потегляне - при всички други режими на движение и при превключване на предавките отваря и затваря феродовия съединител. Същия този феродов съединител винаги "премоства" хидротрансформатора с изключение на моментите на потегляне от място. Като правило над 1200 оборота хидротрансформатора изобщо не работи - само феродовия съединител. Така че казаното по-горе вече не важи - връзката между двигателя и колелата в 95% от случаите си е съвсем твърда даже. Подобни torque converter lock-up clutch имат и по-старите "автомати", но те "премостват" хидротрансформатора само при по-горните предавки и при движение с равномерна скорост без ускорение. Напоследък тези съединители си работят на общо основание като съединители.Първоначално публикуван от onufriz Преглед на мнение
 В тоя ред на мисли, "автомат" е кутия която няма твърдо зацепване между входящия и изходящия вал - трансформатори, съеденители и вериги (безстепенни вариатори), кутията на Румен Антонов и всякакви други подобни.
 
 Това е направено с цел постигане на минимално приплъзване и съответно максимална икономичност.
 
  Volvo XC90 D5 Inscription '16 Volvo XC90 D5 Inscription '16
 Volvo XC90 D5 Executive '12
 Volvo XC60 D5 Summum '11
 Alfa Romeo Spider 2.0 '90
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 До: Странно забавяне при превключване на 2,7crd
 
 Не ми следиш мисълта. Писах между входящия и изходящия вал на кутията.
 
 Първоначално публикуван от onufriz Преглед на мнение...твърдо зацепване между входящия и изходящия вал ...
 Трансформатори, съединители и други са преди входящия вал.
 7 G tronic с такъв съединител се монтира само на SL (и то само на някой двигатели) където доброто стартиране е самоцел. Но като оставим настрана "зацепващото устроиство" кутията си е напълно нормален "автомат". С пакетни съединители, задействани от масло под налягане чрез "мозък" и т.н. Лесно боравене и висок комфорт, но бавно превключване от една скорост на друга, с повишен разход на гориво, с доста слаб контрол от страна на водача, висока цена на производство и подръжка. Каквото и да гласят рекламните брошури.
 
 Не забравяй, че има куий, напълно механични, със зъбни колела, със скоростен лост - 1,2,3,4,5 и задна, без автоматичен ражим, който нямат педал за съединител.
 
 За мен "механична" кутия е тази със зъбни колела, независимо от начина на управление. Всичко що е с ремъци и съединители (вътре в кутията) минава за "автомат".
 
 
 Ама това са само наименования.
 Наричай ги както искаш.Най ме е страх от хора без мечти...
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 До: Странно забавяне при превключване на 2,7crd
 
 Първоначално публикуван от onufriz Преглед на мнениеНе ми следиш мисълта. Писах между входящия и изходящия вал на кутията.
 
 
 
 
 
 7 G tronic с такъв съединител се монтира само на SL (и то само на някой двигатели) където доброто стартиране е самоцел. Но като оставим настрана "зацепващото устроиство" кутията си е напълно нормален "автомат". С пакетни съединители, задействани от масло под налягане чрез "мозък" и т.н. Лесно боравене и висок комфорт, но бавно превключване от една скорост на друга, с повишен разход на гориво, с доста слаб контрол от страна на водача, висока цена на производство и подръжка. Каквото и да гласят рекламните брошури.
 
 Всъщност Mercedes-Benz AMG SPEEDSHIFT MCT 7-Speed Sports Transmission (това и е пълното име, последния да затвори вратата) се монтира само на SL 63 AMG и съвсем не е "нормален" автомат. На практика е нещо като 7 G tronic без хидротрансформатор, а с многодисков съединител в маслена баня (като на мотоциклет). В ръчен (М) режим превключва за 100 милисекунди - това е доста по-добре от F1 кутиите на Ферари например или SMG на БМВ (които са си механични с електрохидравлично управление).
 
 http://en.wikipedia.org/wiki/Shift_time
 
 Карал съм такъв Мерцедес на тестове на писта и е луда работа - особено при низходящо превключване, когато превключва с двойно амбриране и междинна газ - абе настръхваш. Освен това при агресивно каране така брутално "ръга" предавките, буквално с шут, че могат да ти паднат пломбите. Комфорт нанайси 
 
 http://en.wikipedia.org/wiki/Mercede...SL-Class#AMG_2
 
 Апропо, Мерцедес тази кутия я водят 7-степенна полуавтоматична.
 
 http://www.emercedesbenz.com/Nov08/1...New_Award.html
 
  
 
 http://www.seriouswheels.com/pics-20...n-1280x960.jpg
 
 Аз на рекламни брошури не вярвам, ами лично сядам и карам - съгласен съм, че понякога нещата наистина са малко или повече попрехвалени и поукрасени, но понякога реалността е доста по-драматична от "поезията" на рекламистите. А от въпросната 7-степенна "автоматична" кутия имам преки впечатления при почти състезателни условия (северната отсечка на Нюрбургринг). Нещо не мога да намеря снимките, явно са на стария лаптоп.
 
 Същото може да се каже и за PDK на новото Порше 911 Турбо - преди няколко месеца го карах на Ещорил и смея да кажа, че на рекламистите им е бедна фантазията какво може тази кола. Щото усещането просто не може да се опише с думи. И въпреки това упоменатата по-горе 7-степенна кутия на AMG е много по-брутална и първична - въпреки че отговаря на твоята дефиниция на "лигав", комфортен и бавен автомат.
 
 Малко снимчици как разтривам новото 911 Турбо на Ещорил през октомври
 
  
 
  
 
 
 И няколко клипа на Launch Control
 
 http://s21.photobucket.com/albums/b2...t=MVI_2881.flv
 
 http://s21.photobucket.com/albums/b2...t=MVI_2880.flv
 
 http://s21.photobucket.com/albums/b2...t=MVI_2878.flv
 
 http://s21.photobucket.com/albums/b2...t=MVI_2877.flv
 
 http://s21.photobucket.com/albums/b2...t=MVI_2876.flvПоследно редактирано от Carburettor; 26-02-10, 02:06.Volvo XC90 D5 Inscription '16
 Volvo XC90 D5 Executive '12
 Volvo XC60 D5 Summum '11
 Alfa Romeo Spider 2.0 '90
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 До: Странно забавяне при превключване на 2,7crd
 
 Първоначално публикуван от Carburettor Преглед на мнениеВсъщност Mercedes-Benz
 Всичко това е много добре, а колко забавяне има това чудо на инжинерния гений при превключване между първа и задна?Ни шакл, ни, тем более веревоньки, рваться не должны!!! Все должно быть настолько прочно чтобы отрывало мосты!
 Ει ςεγα ςι εδα μαματα ςαβςεμ
 Коментар
Активност за темата
				
					Свий
				
			
		
	В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.







Коментар