Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Странно забавяне при превключване на 2,7crd

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Странно забавяне при превключване на 2,7crd

    При поредните издевателства на Дядовладовия полигон,забелязах че когато го окопая качествено. не мога да го разлашкам.При превключването от D на R и обратното,се получава едно забавяне от 3-4 сек докато включи и все едно си на N. Някой да има идея какво е това чудо?
    JEEP GRAND CHEROKEE 2.7crd 088-570-53-52

  • #2
    До: Странно забавяне при превключване на 2,7crd

    При всички автомати е така.Знаеш че карах всички марки коли.Незнам защо е така.
    878511557

    Коментар


    • #3
      До: Странно забавяне при превключване на 2,7crd

      Защото е хидравлика..... Не са зъбчатки. На маслото му трябва малко време да се прехвърли от един пакет на другия..... Докато претече през мозъка, докато напълни пакети, докато създаде налягане - все време....
      Ни шакл, ни, тем более веревоньки, рваться не должны!!! Все должно быть настолько прочно чтобы отрывало мосты!
      Ει ςεγα ςι εδα μαματα ςαβςεμ

      Коментар


      • #4
        До: Странно забавяне при превключване на 2,7crd

        А го пише и в инструкциите на "автоматите", не включвай предна-задна с шамар и с газ, а със задържане 1-2 секунди и без газ.....не че не става и другото.
        0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

        Коментар


        • #5
          До: Странно забавяне при превключване на 2,7crd

          Пробвал сам и с шамар пак бави 2 до 3 сек.
          878511557

          Коментар


          • #6
            До: Странно забавяне при превключване на 2,7crd

            Първоначално публикуван от дядо владо Преглед на мнение
            А го пише и в инструкциите на "автоматите", не включвай предна-задна с шамар и с газ, а със задържане 1-2 секунди и без газ.....не че не става и другото.
            Пише го,ама няма кой да чете.Пък съм придобил и лош навик от Трупчо.Но ме изненада като го прави само когато е легнало по корем,мислех че нещо се размества.
            JEEP GRAND CHEROKEE 2.7crd 088-570-53-52

            Коментар


            • #7
              До: Странно забавяне при превключване на 2,7crd

              Първоначално публикуван от Калин Преглед на мнение
              Пише го,ама няма кой да чете.Пък съм придобил и лош навик от Трупчо.Но ме изненада като го прави само когато е легнало по корем,мислех че нещо се размества.

              На Черокито става много бързо, или поне така ми се струва. Докато на VW- то (DSG) си трябва време. И с газ не става. Само дето има "удар" после, ако си подал газ.
              edoors.bg- Джаджи за врати и врати

              Коментар


              • #8
                До: Странно забавяне при превключване на 2,7crd

                DSG не е автомат - за друга тема е.
                Най ме е страх от хора без мечти...

                Коментар


                • #9
                  До: Странно забавяне при превключване на 2,7crd

                  Първоначално публикуван от onufriz Преглед на мнение
                  DSG не е автомат - за друга тема е.

                  Така е. Просто като сравнение на времето го дадох, но е най-приятната система (мое мнение)
                  Последно редактирано от edoors; 23-02-10, 22:49. Причина: допълнение
                  edoors.bg- Джаджи за врати и врати

                  Коментар


                  • #10
                    До: Странно забавяне при превключване на 2,7crd

                    Първоначално публикуван от onufriz Преглед на мнение
                    DSG не е автомат - за друга тема е.
                    Що па да не е аФтомат? Нали има автоматичен режим и няма "долен ляв педал"? Нима за да наречен една трансмисия автоматична, тя трябва задължително да е с хидротрансформатор? Ами вариаторните автоматици какви са? Ами роботизираните от типа на Селеспийд?

                    За мен трансмисия, която няма педал на съединителя, е автоматична. Независимо от конкретното техническо решение - хидротрансформатор, вариатор, роботизирана механична, с два съединителя и т.н.
                    ​​​Volvo XC90 D5 Inscription '16
                    Volvo XC90 D5 Executive '12
                    Volvo XC60 D5 Summum '11
                    Alfa Romeo Spider 2.0 '90

                    Коментар


                    • #11
                      До: Странно забавяне при превключване на 2,7crd

                      "Автомат" и "механична" са жаргони.
                      Когато хората кажат механична, имат предвид кутия в която въртящия момент се предава през зъбни колела, а не през пакетни съединители.

                      В тоя ред на мисли, "автомат" е кутия която няма твърдо зацепване между входящия и изходящия вал - трансформатори, съеденители и вериги (безстепенни вариатори), кутията на Румен Антонов и всякакви други подобни.


                      Но все пак всеки може да си ги нарича както му харесва.

                      П.П. DSG е най бързо превключващата сериино вграждана кутия въобще, което трудно може да се каже за "автоматите".
                      Най ме е страх от хора без мечти...

                      Коментар


                      • #12
                        До: Странно забавяне при превключване на 2,7crd

                        Първоначално публикуван от onufriz Преглед на мнение

                        В тоя ред на мисли, "автомат" е кутия която няма твърдо зацепване между входящия и изходящия вал - трансформатори, съеденители и вериги (безстепенни вариатори), кутията на Румен Антонов и всякакви други подобни.
                        Тъй, тъй, ама не е баш така. Последните версии на7 G tronic и новата 8-степенна трансмисия на БМВ (производство на ZF) си имат най-просташки феродов съединител преди хидротранформатора и връзката си е повече от твърда. На практика хидротрансформатора (или хидравличния преобразувател на въртящия момент) работи само при потегляне - при всички други режими на движение и при превключване на предавките отваря и затваря феродовия съединител. Същия този феродов съединител винаги "премоства" хидротрансформатора с изключение на моментите на потегляне от място. Като правило над 1200 оборота хидротрансформатора изобщо не работи - само феродовия съединител. Така че казаното по-горе вече не важи - връзката между двигателя и колелата в 95% от случаите си е съвсем твърда даже. Подобни torque converter lock-up clutch имат и по-старите "автомати", но те "премостват" хидротрансформатора само при по-горните предавки и при движение с равномерна скорост без ускорение. Напоследък тези съединители си работят на общо основание като съединители.

                        Това е направено с цел постигане на минимално приплъзване и съответно максимална икономичност.

                        ​​​Volvo XC90 D5 Inscription '16
                        Volvo XC90 D5 Executive '12
                        Volvo XC60 D5 Summum '11
                        Alfa Romeo Spider 2.0 '90

                        Коментар


                        • #13
                          До: Странно забавяне при превключване на 2,7crd

                          Не ми следиш мисълта. Писах между входящия и изходящия вал на кутията.

                          Първоначално публикуван от onufriz Преглед на мнение
                          ...твърдо зацепване между входящия и изходящия вал ...

                          Трансформатори, съединители и други са преди входящия вал.
                          7 G tronic с такъв съединител се монтира само на SL (и то само на някой двигатели) където доброто стартиране е самоцел. Но като оставим настрана "зацепващото устроиство" кутията си е напълно нормален "автомат". С пакетни съединители, задействани от масло под налягане чрез "мозък" и т.н. Лесно боравене и висок комфорт, но бавно превключване от една скорост на друга, с повишен разход на гориво, с доста слаб контрол от страна на водача, висока цена на производство и подръжка. Каквото и да гласят рекламните брошури.

                          Не забравяй, че има куий, напълно механични, със зъбни колела, със скоростен лост - 1,2,3,4,5 и задна, без автоматичен ражим, който нямат педал за съединител.

                          За мен "механична" кутия е тази със зъбни колела, независимо от начина на управление. Всичко що е с ремъци и съединители (вътре в кутията) минава за "автомат".


                          Ама това са само наименования.
                          Наричай ги както искаш.
                          Най ме е страх от хора без мечти...

                          Коментар


                          • #14
                            До: Странно забавяне при превключване на 2,7crd

                            Първоначално публикуван от onufriz Преглед на мнение
                            Не ми следиш мисълта. Писах между входящия и изходящия вал на кутията.





                            7 G tronic с такъв съединител се монтира само на SL (и то само на някой двигатели) където доброто стартиране е самоцел. Но като оставим настрана "зацепващото устроиство" кутията си е напълно нормален "автомат". С пакетни съединители, задействани от масло под налягане чрез "мозък" и т.н. Лесно боравене и висок комфорт, но бавно превключване от една скорост на друга, с повишен разход на гориво, с доста слаб контрол от страна на водача, висока цена на производство и подръжка. Каквото и да гласят рекламните брошури.


                            Всъщност Mercedes-Benz AMG SPEEDSHIFT MCT 7-Speed Sports Transmission (това и е пълното име, последния да затвори вратата) се монтира само на SL 63 AMG и съвсем не е "нормален" автомат. На практика е нещо като 7 G tronic без хидротрансформатор, а с многодисков съединител в маслена баня (като на мотоциклет). В ръчен (М) режим превключва за 100 милисекунди - това е доста по-добре от F1 кутиите на Ферари например или SMG на БМВ (които са си механични с електрохидравлично управление).

                            http://en.wikipedia.org/wiki/Shift_time

                            Карал съм такъв Мерцедес на тестове на писта и е луда работа - особено при низходящо превключване, когато превключва с двойно амбриране и междинна газ - абе настръхваш. Освен това при агресивно каране така брутално "ръга" предавките, буквално с шут, че могат да ти паднат пломбите. Комфорт нанайси

                            http://en.wikipedia.org/wiki/Mercede...SL-Class#AMG_2

                            Апропо, Мерцедес тази кутия я водят 7-степенна полуавтоматична.

                            http://www.emercedesbenz.com/Nov08/1...New_Award.html



                            http://www.seriouswheels.com/pics-20...n-1280x960.jpg

                            Аз на рекламни брошури не вярвам, ами лично сядам и карам - съгласен съм, че понякога нещата наистина са малко или повече попрехвалени и поукрасени, но понякога реалността е доста по-драматична от "поезията" на рекламистите. А от въпросната 7-степенна "автоматична" кутия имам преки впечатления при почти състезателни условия (северната отсечка на Нюрбургринг). Нещо не мога да намеря снимките, явно са на стария лаптоп.

                            Същото може да се каже и за PDK на новото Порше 911 Турбо - преди няколко месеца го карах на Ещорил и смея да кажа, че на рекламистите им е бедна фантазията какво може тази кола. Щото усещането просто не може да се опише с думи. И въпреки това упоменатата по-горе 7-степенна кутия на AMG е много по-брутална и първична - въпреки че отговаря на твоята дефиниция на "лигав", комфортен и бавен автомат.

                            Малко снимчици как разтривам новото 911 Турбо на Ещорил през октомври






                            И няколко клипа на Launch Control

                            http://s21.photobucket.com/albums/b2...t=MVI_2881.flv

                            http://s21.photobucket.com/albums/b2...t=MVI_2880.flv

                            http://s21.photobucket.com/albums/b2...t=MVI_2878.flv

                            http://s21.photobucket.com/albums/b2...t=MVI_2877.flv

                            http://s21.photobucket.com/albums/b2...t=MVI_2876.flv
                            Последно редактирано от Carburettor; 26-02-10, 01:06.
                            ​​​Volvo XC90 D5 Inscription '16
                            Volvo XC90 D5 Executive '12
                            Volvo XC60 D5 Summum '11
                            Alfa Romeo Spider 2.0 '90

                            Коментар


                            • #15
                              До: Странно забавяне при превключване на 2,7crd

                              Първоначално публикуван от Carburettor Преглед на мнение
                              Всъщност Mercedes-Benz

                              Всичко това е много добре, а колко забавяне има това чудо на инжинерния гений при превключване между първа и задна?
                              Ни шакл, ни, тем более веревоньки, рваться не должны!!! Все должно быть настолько прочно чтобы отрывало мосты!
                              Ει ςεγα ςι εδα μαματα ςαβςεμ

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X