До: Странно забавяне при превключване на 2,7crd
Всъщност си е напълно нормален, сто процентов "автомат", както и да го наричат в рекламния отдел на Мерцедес. Маслена помпа, електро-хидравличен мозък, пакетни съединители, планетарни редуктори и т.н.
Кутията е 722.930 и в най- скоро време ще се слага и на новата Е-класа със същия мотор, ама това последното все едно не съм ти го казал.
Като изключим "авангардния" съединител, останалото е софтуер.
И дълги фрапиращи имена...
Не знам дали нещо не си объркал цифрите, но 100 милисекунди всъщност са една десета от секундата, което вече не звучи така стряскащо.
А мотора е ограничен на 1000 NM именно заради кутията - не издържа повече. Ограничен на 1000NM - как звучи само...
Между другото ти завиждам, че си тествал такива изчадия и то на правилното място - на писта.
Но тука е форум на Джиип, и май не помагаме много на колегата...
Първоначално публикуван от Carburettor
Преглед на мнение
Всъщност си е напълно нормален, сто процентов "автомат", както и да го наричат в рекламния отдел на Мерцедес. Маслена помпа, електро-хидравличен мозък, пакетни съединители, планетарни редуктори и т.н.
Кутията е 722.930 и в най- скоро време ще се слага и на новата Е-класа със същия мотор, ама това последното все едно не съм ти го казал.
Като изключим "авангардния" съединител, останалото е софтуер.
И дълги фрапиращи имена...
Не знам дали нещо не си объркал цифрите, но 100 милисекунди всъщност са една десета от секундата, което вече не звучи така стряскащо.
А мотора е ограничен на 1000 NM именно заради кутията - не издържа повече. Ограничен на 1000NM - как звучи само...
Между другото ти завиждам, че си тествал такива изчадия и то на правилното място - на писта.
Но тука е форум на Джиип, и май не помагаме много на колегата...
Коментар