Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Странно забавяне при превключване на 2,7crd

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: Странно забавяне при превключване на 2,7crd

    Първоначално публикуван от Carburettor Преглед на мнение
    ...и съвсем не е "нормален" автомат...

    Всъщност си е напълно нормален, сто процентов "автомат", както и да го наричат в рекламния отдел на Мерцедес. Маслена помпа, електро-хидравличен мозък, пакетни съединители, планетарни редуктори и т.н.
    Кутията е 722.930 и в най- скоро време ще се слага и на новата Е-класа със същия мотор, ама това последното все едно не съм ти го казал.


    Като изключим "авангардния" съединител, останалото е софтуер.
    И дълги фрапиращи имена...
    Не знам дали нещо не си объркал цифрите, но 100 милисекунди всъщност са една десета от секундата, което вече не звучи така стряскащо.

    А мотора е ограничен на 1000 NM именно заради кутията - не издържа повече. Ограничен на 1000NM - как звучи само...


    Между другото ти завиждам, че си тествал такива изчадия и то на правилното място - на писта.


    Но тука е форум на Джиип, и май не помагаме много на колегата...
    Последно редактирано от onufriz; 26-02-10, 23:43.
    Най ме е страх от хора без мечти...

    Коментар


    • #17
      До: Странно забавяне при превключване на 2,7crd

      Първоначално публикуван от Калин Преглед на мнение
      При поредните издевателства на Дядовладовия полигон,забелязах че когато го окопая качествено. не мога да го разлашкам.При превключването от D на R и обратното,се получава едно забавяне от 3-4 сек докато включи и все едно си на N. Някой да има идея какво е това чудо?

      Аз да питам оправи ли се кутията?


      Като я напьнеш припльзва ли между 2-3 и 3-4?Да има лек теч под колата на около метьр зад картера на мотора леко в дясната част?
      TOYOTA SEQUOIA ‘11
      W140 S420 '99

      Коментар


      • #18
        До: Странно забавяне при превключване на 2,7crd

        Първоначално публикуван от BENZBOSS Преглед на мнение
        Аз да питам оправи ли се кутията?


        Като я напьнеш припльзва ли между 2-3 и 3-4?Да има лек теч под колата на около метьр зад картера на мотора леко в дясната част?
        Там,май е буксата на скоростите,няма теч.Като я напъвам, превключва идеално.Дори и като буксувам,няма забавяне от R на D и обратното,получава се само в дълбок сняг,като легне на корем и гумите останат във въздуха.
        JEEP GRAND CHEROKEE 2.7crd 088-570-53-52

        Коментар


        • #19
          До: Странно забавяне при превключване на 2,7crd

          Забелязал ли си, дали това забавяне се полчава само като си на 4LOW.
          Най ме е страх от хора без мечти...

          Коментар


          • #20
            До: Странно забавяне при превключване на 2,7crd

            Първоначално публикуван от Калин Преглед на мнение
            Там,май е буксата на скоростите,няма теч.Като я напъвам, превключва идеално.Дори и като буксувам,няма забавяне от R на D и обратното,получава се само в дълбок сняг,като легне на корем и гумите останат във въздуха.
            Имаш скоростен сензор / при нас е на предно дясно колело / който ако не ти отчита правилната скорост с тази на кутията може да доведе то това забавяне.Ако вьрти вьв вьздуха както казваш сензора на гумата отчита една скорост,тези на електронната платка в кутията друга и от там това забавяне.

            Карай я по-нежно тая кола
            TOYOTA SEQUOIA ‘11
            W140 S420 '99

            Коментар


            • #21
              До: Странно забавяне при превключване на 2,7crd

              Първоначално публикуван от onufriz Преглед на мнение
              Забелязал ли си, дали това забавяне се полчава само като си на 4LOW.
              Да,на бавни го забелязах,на бързи не се сетих да пробвам.А като гледам времето,май скоро няма да имам тази възможност.Не му познавам добре устройството за превключване,но дали не е нещо механично,защото определено и двигатела и скоростите се бяха подигнали от снега.Шума на обороти беше различен,например като опряло гърне по купето някъде.
              JEEP GRAND CHEROKEE 2.7crd 088-570-53-52

              Коментар


              • #22
                До: Странно забавяне при превключване на 2,7crd

                Първоначално публикуван от onufriz Преглед на мнение
                Всъщност си е напълно нормален, сто процентов "автомат", както и да го наричат в рекламния отдел на Мерцедес. Маслена помпа, електро-хидравличен мозък, пакетни съединители, планетарни редуктори и т.н.
                Кутията е 722.930 и в най- скоро време ще се слага и на новата Е-класа със същия мотор, ама това последното все едно не съм ти го казал.


                Като изключим "авангардния" съединител, останалото е софтуер.
                И дълги фрапиращи имена...
                Не знам дали нещо не си объркал цифрите, но 100 милисекунди всъщност са една десета от секундата, което вече не звучи така стряскащо.

                А мотора е ограничен на 1000 NM именно заради кутията - не издържа повече. Ограничен на 1000NM - как звучи само...


                Между другото ти завиждам, че си тествал такива изчадия и то на правилното място - на писта.


                Но тука е форум на Джиип, и май не помагаме много на колегата...
                Хм, атмосферка с 1000 нютона, да не бъркаш 63 с 65 който е би-турбо?
                Грандоман WJ 3.1 QD

                Коментар


                • #23
                  До: Странно забавяне при превключване на 2,7crd

                  Първоначално публикуван от Калин Преглед на мнение
                  Да,на бавни го забелязах,на бързи не се сетих да пробвам.А като гледам времето,май скоро няма да имам тази възможност.Не му познавам добре устройството за превключване,но дали не е нещо механично,защото определено и двигатела и скоростите се бяха подигнали от снега.Шума на обороти беше различен,например като опряло гърне по купето някъде.
                  Нямаш механично там,няма какво механично да е освен ако не ти препльзват скорости.Елекстроника включва всичко и там е проблема.Ни вакуми има ни жила като тия на старите кутии.
                  Буксата им е ниско и ако е легнала по корем може да се е намокрила и от там да забавя,може да е мокьр лоста за скоростите,сензора за скороста,оксидация на скоростния сензор в платката на кутията,малко масло...............но щом не влиза в авариен режим и не припльзва не и се бой,те си следи какво и е и усети ли проблем ще кове в авариен и там вече няма как да обьркаме след диагностика.
                  TOYOTA SEQUOIA ‘11
                  W140 S420 '99

                  Коментар


                  • #24
                    До: Странно забавяне при превключване на 2,7crd

                    А може ли да се обясни по подобен начин /разлика в данните от различните сензори/ едно друго явление, което наскоро беше дискутирано, но май остана не доизяснено. Става въпрос за това, че при опит за по-стръмно изкачване на сняг и интензивно буксуване на колелата, като се отнеме газта и се натиснат спирачките, същите отказват да сработят веднага. Има известно забавяне, като педалът се "втвърдява" и не може да се натисне до такава степен, че Jeep-ът започва да се смъква назад, без да можеш да го задържиш със спирачките а колелата вече се въртят назад, без да са блокирали и да се пързалят по снега. Ефектът изчезва след пет - шест секунди. Дали това не е пак в резултат на това, че датчикът за скорост в автомата е показвал някаква стойност за движение напред /при буксуването/ а тези на ABS-а на колелата в този момент показват друго? Този ефект беше коментиран тук за Jeep Grand Cherokee но наскоро установих, че го има и на Liberty. Поздрави!
                    Jeep Cherokee - Liberty 2.8 CRD
                    First impression is not always true. Get inspired.
                    Qualis vir, talis et oratio. (Какъвто човекът, такава и речта му.)Seneca
                    Reading is sooo boring, unlike writing!

                    Коментар


                    • #25
                      До: Странно забавяне при превключване на 2,7crd

                      Първоначално публикуван от Калин Преглед на мнение
                      Да,на бавни го забелязах,на бързи не се сетих да пробвам.А като гледам времето,май скоро няма да имам тази възможност.Не му познавам добре устройството за превключване,но дали не е нещо механично,защото определено и двигатела и скоростите се бяха подигнали от снега.Шума на обороти беше различен,например като опряло гърне по купето някъде.
                      Аз след всяка разходка я мия отдолу. Под раздатката има предпазна ламарина, която се пълни я със сняг, я с кал, особено като се окопаеш. При мен веднъж на ниските обороти и при палене се усещаха едни ужасни вибрации и звуци, но със струйката измих отдолу и бая гняс изтече.
                      Грандоман WJ 3.1 QD

                      Коментар


                      • #26
                        До: Странно забавяне при превключване на 2,7crd

                        Първоначално публикуван от buysell Преглед на мнение
                        Аз след всяка разходка я мия отдолу. Под раздатката има предпазна ламарина, която се пълни я със сняг, я с кал, особено като се окопаеш. При мен веднъж на ниските обороти и при палене се усещаха едни ужасни вибрации и звуци, но със струйката измих отдолу и бая гняс изтече.
                        Твоя го слушах,когато се урий в снега,ама не чух да имаш такова забавяне при превключването.За това се утулих в моя.
                        П.п Значи само газ,и само напред без никакво назад."шегувам се"
                        JEEP GRAND CHEROKEE 2.7crd 088-570-53-52

                        Коментар


                        • #27
                          До: Странно забавяне при превключване на 2,7crd

                          Първоначално публикуван от Алекс Маринов Преглед на мнение
                          А може ли да се обясни по подобен начин /разлика в данните от различните сензори/ едно друго явление, което наскоро беше дискутирано, но май остана не доизяснено. Става въпрос за това, че при опит за по-стръмно изкачване на сняг и интензивно буксуване на колелата, като се отнеме газта и се натиснат спирачките, същите отказват да сработят веднага. Има известно забавяне, като педалът се "втвърдява" и не може да се натисне до такава степен, че Jeep-ът започва да се смъква назад, без да можеш да го задържиш със спирачките а колелата вече се въртят назад, без да са блокирали и да се пързалят по снега. Ефектът изчезва след пет - шест секунди. Дали това не е пак в резултат на това, че датчикът за скорост в автомата е показвал някаква стойност за движение напред /при буксуването/ а тези на ABS-а на колелата в този момент показват друго? Този ефект беше коментиран тук за Jeep Grand Cherokee но наскоро установих, че го има и на Liberty. Поздрави!

                          Е това не го зам на 100% дали е така.ога да потьрся какво казват по случая тук,но ще са мнения от форуми които по някой пьт са много точни.
                          Кажи,че ти трябва и ще ударя една лопата из нета да видим какво ще изрови.
                          TOYOTA SEQUOIA ‘11
                          W140 S420 '99

                          Коментар


                          • #28
                            До: Странно забавяне при превключване на 2,7crd

                            Първоначално публикуван от BENZBOSS Преглед на мнение
                            Кажи,че ти трябва и ще ударя една лопата из нета да видим какво ще изрови.
                            Този проблем го има и "Глински" на малък черок (тук известен като "Белчо")2.5VМ дизел с АБС, ръчка и още му се пуля и чеша по главата та ще е от полза
                            0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

                            Коментар


                            • #29
                              До: Странно забавяне при превключване на 2,7crd

                              Първоначално публикуван от BENZBOSS Преглед на мнение
                              Е това не го знам на 100% дали е така. Мога да потърся какво казват по случая тук,но ще са мнения от форуми които по някой път са много точни.
                              Кажи,че ти трябва и ще ударя една лопата из нета да видим какво ще изрови.
                              Май се оказва проблем при доста Jeep-ове, дори от различни генерации. Наистина ще е интересно да го поразчепкаме. Съжалявам за това, че не е съвсем по темата на колегата Калин, но се надявам да е интересно и за други. Поздрави!
                              Jeep Cherokee - Liberty 2.8 CRD
                              First impression is not always true. Get inspired.
                              Qualis vir, talis et oratio. (Какъвто човекът, такава и речта му.)Seneca
                              Reading is sooo boring, unlike writing!

                              Коментар


                              • #30
                                До: Странно забавяне при превключване на 2,7crd

                                Първоначално публикуван от Алекс Маринов Преглед на мнение
                                Май се оказва проблем при доста Jeep-ове, дори от различни генерации. Наистина ще е интересно да го поразчепкаме. Съжалявам за това, че не е съвсем по темата на колегата Калин, но се надявам да е интересно и за други. Поздрави!
                                Нямам нищо против,и на мен ще ми е интересно да я разчъпкаме темата.Може утре и аз да го имам този проблем,както и други колеги,но вече ще е го имаме черно на бяло.
                                JEEP GRAND CHEROKEE 2.7crd 088-570-53-52

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X