До: CherokeeII 2,5 CDR или GrandCherokeeII 3,1
Под Jeep Cherokee II, предполагам разбираш Liberty KJ. Не зная от колко време не е бил пален, и с какво гориво е в резервоара, но не е съвсем нормално това пушене след запалването на мотора. Това е common-rail diesel и не би трябвало да пуши много, особено след като вече е заработил. Може би в първите няколко такта след като заработи, е нормално да изпуши за малко, особено след дълъг престой, но след това е малко притеснителен този черен пушек. А за скоростните кутии - аз лично карам и предпочитам автомат. Особено за зимния период, спиране и потегляне на наклон, при хлъзгава настилка, движение в натоварен градски трафик, автоматът е незаменим. Доста комфортен е и за движение с по-висока скорост, на магистрала. Единствено е малко по-муден при необходимост от рязко ускорение за включване в трафика от странична уличка, но само до като не го сръчкаш с педала за газ /kick down/.
Друго, за което бих гледал, е раздатъчната кутия да е full time NP242, защото позволява движение с включен режим 4х4 full time на всякакъв терен, включително и на сух асфалт, без да е необходимо непрекъснато да превключваш, при движение по редуващи се заснежени и изсъхнали участъци от пътя. Със Selec-Trac (NP242) имаш четири различни режима: 4х2 - само заден мост, 4х4 Part time - движение с включен заден и преден мост, но с блокиран междуосев диференциал - само за хлъзгав терен /сняг, кал, пясък и т.н./; 4х4 Full time - включен заден и преден мост, с отворен междуосев диференциал за всякакъв терен, включително и сух асфалт. Разполагаш и с 4х4 LOW -включени и двата моста, но с блокиран междуосев диференциал и понижаваща предавка /2,72/ - само за хлъзгав терен. По този начин имаш подходящи режими за всякакъв терен, без да се налага да се притесняваш дали няма да съсипеш трансмисията на по-сухи участъци. Разгледай руския сайт, има информация за всички Jeep-ве.
Под бордкомпютър вероятно имаш предвид информационната конзола с дисплея на тавана до огледалото, или още -Electronic Vehicle Information Center (EVIC)

Полезна "джаджа", на която можеш да виждаш информация за общия и моментния разход, оставащото гориво и пробег, километри до сервиз, външна температура, компас, измината дистанция, време и т.н. Аз нямах оригинална, но си купих и монтирах допълнително. Сменя се плафона и се прекарват няколко кабела. Лично за мен е необходимост, макар и не непременно неотложна. А за "предимствата от мултимедииния волан" - това са бутоните за круйз контрола /тези отгоре/ и за управлението на аудиосистемата /тези от долната страна на волана/ Тях не всеки Jeep ги има и зависи с каква комплектация е поръчан, като не може да се каже точно, примерно - Limited ги има, а Extreme Sport не. Моят е Sport а има круиз контрол. Тази екстра, също е много полезна за мен, примерно при движение на дълъг път с постоянна скорост /магистрала/.
Успех в избора.
Под Jeep Cherokee II, предполагам разбираш Liberty KJ. Не зная от колко време не е бил пален, и с какво гориво е в резервоара, но не е съвсем нормално това пушене след запалването на мотора. Това е common-rail diesel и не би трябвало да пуши много, особено след като вече е заработил. Може би в първите няколко такта след като заработи, е нормално да изпуши за малко, особено след дълъг престой, но след това е малко притеснителен този черен пушек. А за скоростните кутии - аз лично карам и предпочитам автомат. Особено за зимния период, спиране и потегляне на наклон, при хлъзгава настилка, движение в натоварен градски трафик, автоматът е незаменим. Доста комфортен е и за движение с по-висока скорост, на магистрала. Единствено е малко по-муден при необходимост от рязко ускорение за включване в трафика от странична уличка, но само до като не го сръчкаш с педала за газ /kick down/.
Друго, за което бих гледал, е раздатъчната кутия да е full time NP242, защото позволява движение с включен режим 4х4 full time на всякакъв терен, включително и на сух асфалт, без да е необходимо непрекъснато да превключваш, при движение по редуващи се заснежени и изсъхнали участъци от пътя. Със Selec-Trac (NP242) имаш четири различни режима: 4х2 - само заден мост, 4х4 Part time - движение с включен заден и преден мост, но с блокиран междуосев диференциал - само за хлъзгав терен /сняг, кал, пясък и т.н./; 4х4 Full time - включен заден и преден мост, с отворен междуосев диференциал за всякакъв терен, включително и сух асфалт. Разполагаш и с 4х4 LOW -включени и двата моста, но с блокиран междуосев диференциал и понижаваща предавка /2,72/ - само за хлъзгав терен. По този начин имаш подходящи режими за всякакъв терен, без да се налага да се притесняваш дали няма да съсипеш трансмисията на по-сухи участъци. Разгледай руския сайт, има информация за всички Jeep-ве.
Под бордкомпютър вероятно имаш предвид информационната конзола с дисплея на тавана до огледалото, или още -Electronic Vehicle Information Center (EVIC)
Полезна "джаджа", на която можеш да виждаш информация за общия и моментния разход, оставащото гориво и пробег, километри до сервиз, външна температура, компас, измината дистанция, време и т.н. Аз нямах оригинална, но си купих и монтирах допълнително. Сменя се плафона и се прекарват няколко кабела. Лично за мен е необходимост, макар и не непременно неотложна. А за "предимствата от мултимедииния волан" - това са бутоните за круйз контрола /тези отгоре/ и за управлението на аудиосистемата /тези от долната страна на волана/ Тях не всеки Jeep ги има и зависи с каква комплектация е поръчан, като не може да се каже точно, примерно - Limited ги има, а Extreme Sport не. Моят е Sport а има круиз контрол. Тази екстра, също е много полезна за мен, примерно при движение на дълъг път с постоянна скорост /магистрала/.
Успех в избора.
Успех и... да се похвалиш после!
Коментар