Обява

Свий
Няма добавени обяви.

CherokeeII 2,5 CDR или GrandCherokeeII 3,1

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: CherokeeII 2,5 CDR или GrandCherokeeII 3,1

    Под Jeep Cherokee II, предполагам разбираш Liberty KJ. Не зная от колко време не е бил пален, и с какво гориво е в резервоара, но не е съвсем нормално това пушене след запалването на мотора. Това е common-rail diesel и не би трябвало да пуши много, особено след като вече е заработил. Може би в първите няколко такта след като заработи, е нормално да изпуши за малко, особено след дълъг престой, но след това е малко притеснителен този черен пушек. А за скоростните кутии - аз лично карам и предпочитам автомат. Особено за зимния период, спиране и потегляне на наклон, при хлъзгава настилка, движение в натоварен градски трафик, автоматът е незаменим. Доста комфортен е и за движение с по-висока скорост, на магистрала. Единствено е малко по-муден при необходимост от рязко ускорение за включване в трафика от странична уличка, но само до като не го сръчкаш с педала за газ /kick down/.
    Друго, за което бих гледал, е раздатъчната кутия да е full time NP242, защото позволява движение с включен режим 4х4 full time на всякакъв терен, включително и на сух асфалт, без да е необходимо непрекъснато да превключваш, при движение по редуващи се заснежени и изсъхнали участъци от пътя. Със Selec-Trac (NP242) имаш четири различни режима: 4х2 - само заден мост, 4х4 Part time - движение с включен заден и преден мост, но с блокиран междуосев диференциал - само за хлъзгав терен /сняг, кал, пясък и т.н./; 4х4 Full time - включен заден и преден мост, с отворен междуосев диференциал за всякакъв терен, включително и сух асфалт. Разполагаш и с 4х4 LOW -включени и двата моста, но с блокиран междуосев диференциал и понижаваща предавка /2,72/ - само за хлъзгав терен. По този начин имаш подходящи режими за всякакъв терен, без да се налага да се притесняваш дали няма да съсипеш трансмисията на по-сухи участъци. Разгледай руския сайт, има информация за всички Jeep-ве.
    Под бордкомпютър вероятно имаш предвид информационната конзола с дисплея на тавана до огледалото, или още -Electronic Vehicle Information Center (EVIC)

    Полезна "джаджа", на която можеш да виждаш информация за общия и моментния разход, оставащото гориво и пробег, километри до сервиз, външна температура, компас, измината дистанция, време и т.н. Аз нямах оригинална, но си купих и монтирах допълнително. Сменя се плафона и се прекарват няколко кабела. Лично за мен е необходимост, макар и не непременно неотложна. А за "предимствата от мултимедииния волан" - това са бутоните за круйз контрола /тези отгоре/ и за управлението на аудиосистемата /тези от долната страна на волана/ Тях не всеки Jeep ги има и зависи с каква комплектация е поръчан, като не може да се каже точно, примерно - Limited ги има, а Extreme Sport не. Моят е Sport а има круиз контрол. Тази екстра, също е много полезна за мен, примерно при движение на дълъг път с постоянна скорост /магистрала/.
    Успех в избора.
    Последно редактирано от Алекс Маринов; 14-02-10, 19:38. Причина: Да добавя за бордкомпютъра и волана
    Jeep Cherokee - Liberty 2.8 CRD
    First impression is not always true. Get inspired.
    Qualis vir, talis et oratio. (Какъвто човекът, такава и речта му.)Seneca
    Reading is sooo boring, unlike writing!

    Коментар


    • #17
      До: CherokeeII 2,5 CDR или GrandCherokeeII 3,1

      И да знаеш, какъвто и да вземеш, гледай с него да върви лопата, ако излизаш от пътя при голям сняг! Успех и... да се похвалиш после!
      edoors.bg- Джаджи за врати и врати

      Коментар


      • #18
        До: CherokeeII 2,5 CDR или GrandCherokeeII 3,1

        За "лопатата" разбрах, бих помолил edoors и другите колеги с CherokeeII или Libarty KJ за малко инфо относно цената на консумативите след като се закупи джипката (тъй като бюджета, с който разполагам е 7000евро+500лв за консумативи) имам предвид масла, ремъци и филтри, както и на какво да се обърне внимание при самото закупуване двигател, ходова част и най-вече как проверихте функционирането на раздатъчната кутия, за която подробнна информация получих от Алекс Маринов- за, което му благодаря.

        Коментар


        • #19
          До: CherokeeII 2,5 CDR или GrandCherokeeII 3,1

          Много зависи от състоянието на колата, наличните документи за доказано сервизното обслужване /ако колата е била обслужвана във фирмен сервиз/, оставащите интервали до смяната на различните консумативи и т.н. Но си мисля, че 500 лв. все пак са недостатъчни. Аз примерно карам с CASTROL EDGE 5W30, а количеството от 5 л. за двигателя струва над 180 лв, + филтъра и смяната надхвърля 220 лв. Ангренажен ремък е около 175 лв. обтегач - 205 лв, двете ролки са по 115 = 230лв, обслужващия ремък-аксесоари е 125лв, обтегач - 315лв, ролките 2бр по около 50лв =100 лв, горивния филтър е 35лв. и т.н. Ако е наложително може да се сменят и накладки на спирачките - предни поне 90лв, задните са даже по-скъпи - 125лв. /При това въобще не говоря за цените, които ми извадиха за накладките в БС/. При мен се наложи смяната на инерционния съединител - ролка на генератора - 185 лв. Тук трябва да добавиш и пари за оригиналните консумативи за автомата /MOPAR - ATF+4 поне 4л. а даже и две опаковки по 4 л. защото често не стига една/ + филтрите, масла за диференциалите+присадките и т.н.
          А за проверката на състоянието на колата, ако не си уверен в себе си е по-добре да я закараш в някой от сервизите за проверка поне на автомата, ходовата част и раздатката. Превключването на различните режими на раздатката трябва да става сравнително лесно, без някакви странични шумове /макар че заради липсата на синхронизатори понякога е нужно малко да се придвижи леко колата за да превключи/. При движение не трябва да има виене или тракане от долу от трансмисията и ходовата част и т.н. Трудно е да се дадат всички необходими съвети и е добре да отидеш с някой, който е наясно с повечето възли и агрегати по колата или, както писах - в доверен сервиз. Успех!
          Jeep Cherokee - Liberty 2.8 CRD
          First impression is not always true. Get inspired.
          Qualis vir, talis et oratio. (Какъвто човекът, такава и речта му.)Seneca
          Reading is sooo boring, unlike writing!

          Коментар

          Активност за темата

          Свий

          В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

          Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

          Зареждам...
          X