Обява

Свий
Няма добавени обяви.

CherokeeII 2,5 CDR или GrandCherokeeII 3,1

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • CherokeeII 2,5 CDR или GrandCherokeeII 3,1

    Предстои ми закупуването на Джипка дизел, обаче първоначалния ми избор за ML270CDI се промени след инфото от форума, за което благодаря, явно красивия му вид не е показателен за това, което е под капака имам предвид 5цилиндровия двигател, които се монтира и на Granda. Та по същество искам да попитам за другите два двигателя на италянската фирма VM 2,5 CDR на CherokeeII и 3,1TD на GrandCherokeeII за тяхната подръжка и дали са Команреал двигатели (помпа-дюза) за 2,5 CDR съм сигурен, че е такъв съдейки по абревиатурата му, но 3,1 за който четох, че също не е много бляскав дали е такъв. Кой от двата е за предпочитане и дали 2,5 литровия е потомок на 2,5TDI на Cherokee I от края на деведесетте години на миналия век.
    Благодаря предварително!!!

  • #2
    До: CherokeeII 2,5 CDR или GrandCherokeeII 3,1

    А защто не Гранд 2.7грд
    "Не мога да разбера как живеят спокойно хората които изобщо нямат никакъв джип..."
    Кольо.

    Коментар


    • #3
      До: CherokeeII 2,5 CDR или GrandCherokeeII 3,1

      Първоначално публикуван от hunter vl Преглед на мнение
      А защто не Гранд 2.7грд
      Ми щото мерцедесовия матор и той не е стока, пък и ремонтите му са около 5 до 7 пъти по-скъпи от допотопния талянски дизел.
      ​​​Volvo XC90 D5 Inscription '16
      Volvo XC90 D5 Executive '12
      Volvo XC60 D5 Summum '11
      Alfa Romeo Spider 2.0 '90

      Коментар


      • #4
        До: CherokeeII 2,5 CDR или GrandCherokeeII 3,1

        Първоначално публикуван от bambo1977 Преглед на мнение
        Предстои ми закупуването на Джипка дизел, обаче първоначалния ми избор за ML270CDI се промени след инфото от форума, за което благодаря, явно красивия му вид не е показателен за това, което е под капака имам предвид 5цилиндровия двигател, които се монтира и на Granda. Та по същество искам да попитам за другите два двигателя на италянската фирма VM 2,5 CDR на CherokeeII и 3,1TD на GrandCherokeeII за тяхната подръжка и дали са Команреал двигатели (помпа-дюза) за 2,5 CDR съм сигурен, че е такъв съдейки по абревиатурата му, но 3,1 за който четох, че също не е много бляскав дали е такъв. Кой от двата е за предпочитане и дали 2,5 литровия е потомок на 2,5TDI на Cherokee I от края на деведесетте години на миналия век.
        Благодаря предварително!!!
        3.1 не е common rail а както каза carburattor обикновен турбо дизел.Разхода е малко по висок и е доста шумен, но динамиката е прилична, поне според мен.Имам такъв от скоро и моето мнение не е миродавно но не мисля че е много скъп за подръжка.Въпроса тук е колко се чупи .Според повечето запознати GRAND CHEROKEE трябва да е бензин но всеки си знае сам.Аз поне за сега съм доволен.Успех в избора
        grand cherokee 4.0 MY 2003 LAREDO.....love this car.

        Коментар


        • #5
          До: CherokeeII 2,5 CDR или GrandCherokeeII 3,1

          Разликата между двата мотора е един цилиндър повече на 3.1.
          Мисленето е труден и бавен процес и не се отдава на всеки.....
          Grand 3.1TD
          0898 620 306 Стоян

          Коментар


          • #6
            До: CherokeeII 2,5 CDR или GrandCherokeeII 3,1

            Карам 2.5 ВМ вече около 1г9м по мое мнение при добра потдшка мотора е ОК аз нямам проблеми с него ,мога да дам онфо за части и цени ако е необходимо!
            За 3.1 не мога да кажа нищо.
            ИСКАМ БЪЛГАРИЯ ЧИСТА

            Коментар


            • #7
              До: CherokeeII 2,5 CDR или GrandCherokeeII 3,1

              +20 коня на долу.Колегата е прав 4 или 4.7 бензин отзивите са повече от добри
              "Не мога да разбера как живеят спокойно хората които изобщо нямат никакъв джип..."
              Кольо.

              Коментар


              • #8
                До: CherokeeII 2,5 CDR или GrandCherokeeII 3,1

                Първоначално публикуван от D.Bonev Преглед на мнение
                Карам 2.5 ВМ вече около 1г9м по мое мнение при добра потдшка мотора е ОК аз нямам проблеми с него ,мога да дам онфо за части и цени ако е необходимо!
                За 3.1 не мога да кажа нищо.
                Благодаря за съветите и пожеланията от всички колеги от форума, бих желал да попитам D.Bonev за малко инфо за частите за 2,5 CRD -VM двигател и дали това е усъвършенствания двигател на CherokeeI от края на 90г и освен Балкан стар останалите от по-дълбоката провинция от къде можем да си набавим нужните ни, със същото качество и тъй като съм си харесъл едно Cherokee II 2,5 CDR, как мога да проверя състоянието на VM-ма, тъй като в Сливен няма уторизиран сервиз на JEEP е то и първоначалния ми избор:
                http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi...179&f1=details

                Коментар


                • #9
                  До: CherokeeII 2,5 CDR или GrandCherokeeII 3,1

                  Grand-а на D.Bonev не е със същия агрегат, независимо от еднаквата кубатура.
                  В него, както и в Cherokee XJ, се е вграждал 425 OHV (2500 cc - 4 Cyl - 8 Valve)

                  Въпросният - в по-новото Cherokee KJ е R 425 DOHC (2500 cc - 4 Cyl. - 16 Valve)



                  Повече информация за двигателите, произвеждани от VM Motori S.p.A., може да се прочете тук: http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_VM_Motori_engines
                  proud founder of Anna Veith fan club Bulgaria
                  NISSAN Terrano II R20 2.7 TDi [A1 Rh+]
                  Заедно в борбата срещу злокачествените мозъчни тумори

                  Коментар


                  • #10
                    До: CherokeeII 2,5 CDR или GrandCherokeeII 3,1

                    Аз си купих същото Чероки, ама 2,8 и още не знам дали и, ако да, колко съм се минал....
                    edoors.bg- Джаджи за врати и врати

                    Коментар


                    • #11
                      До: CherokeeII 2,5 CDR или GrandCherokeeII 3,1

                      Първоначално публикуван от edoors Преглед на мнение
                      Аз си купих същото Чероки, ама 2,8 и още не знам дали и, ако да, колко съм се минал....
                      Аз карам такъв Jeep Cherokee - Liberty 2.8 CRD от година и четири месеца и за изминатите вече около 20 хил. км. съм доволен. Не бих казал че съм се минал. Все пак това е съвременен Common-Rail дизелов двигател, с два разпределителни вала, разположени в главите /DOHC/ и по четири клапана на цилиндър. Разполага с мощност - 150 к.с. при 3800 об/мин. и въртящ момент от 360 Nm още при 1800-2600 об/мин. Освен името VM, между него и предходните му събратя /2.5 VM Turbo diesel, придобили тук печална известност/, няма много общо. Този не е с отделните глави на всеки цилиндър, а е с цяла глава, системата за управление и впръскване на гориво е коренно различна от предходните. Разполага с достатъчно мощност и въртящ момент за да даде добра динамика и спокойно може да поддържа скорости от над 150 км./ч. по магистрала, без това да е проблем за него или да има признаци на прегряване, свръх натоварване и т.н. И при това е с около 3200 - 3500 об./мин. при тази скорост. Та не виждам причини да се чувстваш измамен от тази комплектация на Jeep-а. При добро обслужване с качествени масла и консумативи колата би могла дълго време да те радва.
                      Поздрави!
                      Jeep Cherokee - Liberty 2.8 CRD
                      First impression is not always true. Get inspired.
                      Qualis vir, talis et oratio. (Какъвто човекът, такава и речта му.)Seneca
                      Reading is sooo boring, unlike writing!

                      Коментар


                      • #12
                        До: CherokeeII 2,5 CDR или GrandCherokeeII 3,1

                        Така де, но вашият (на Алекс Маринов и edoors) двигател е по-големият - R 428 DOHC (2800 cc - 4 Cyl. - 16 Valve)

                        Иначе, "философията" им е еднаква. Разликата е само в обема, респ. - в мощността и въртящия момент.
                        proud founder of Anna Veith fan club Bulgaria
                        NISSAN Terrano II R20 2.7 TDi [A1 Rh+]
                        Заедно в борбата срещу злокачествените мозъчни тумори

                        Коментар


                        • #13
                          До: CherokeeII 2,5 CDR или GrandCherokeeII 3,1

                          Така е. Съгласен съм, че R 428 DOHC е по-големият и малко по-мощният "събрат" но концепцията е същата. Аз по-скоро се опитвах да кажа на edoors, че няма за какво да съжалява. А що се касае до R 425 DOHC - смятам го за почти същия /141 к.с. (105 kW); 340 N m/ срещу 150 к.с. (110 kW); 360 Nm. Единствено, май при 2,5 CRD скоростната кутия е само ръчна, и като че ли няма комплектации с автомат. Има, обаче съществена разлика между него и предшественика му 425 OHV , получил доста лоша слава тук, в този форум. Заради него и някои специфични проблеми с 2,7 и 3,1 моторите, доста хора тук, като чуят за дизел, се сещат само за проблеми и ремонти. А "има живот и извън това", т.е има и други дизели, доста по успешни и безпроблемни. На мен този ми е четвърти поред дизелов автомобил и втори common-rail. В продължение на повече от 10 години съм карал само дизели, като се почне от старите предкамерни дизели, след това от по-новите - турбодизели с директно впръскване, както и вече втори common-rail. За мое щастие от повечето дизелови двигатели съм бил доволен, макар и да ми се е случвало на предкамерния да сменям гарнитура на глава, но от съвременните common-rail-и съм доволен. Харесва ми големия въртящ момент, наличен още при 1600 - 1800 оборота, доброто ускорение на директна предавка, съчетано с приличен разход на гориво.
                          Jeep Cherokee - Liberty 2.8 CRD
                          First impression is not always true. Get inspired.
                          Qualis vir, talis et oratio. (Какъвто човекът, такава и речта му.)Seneca
                          Reading is sooo boring, unlike writing!

                          Коментар


                          • #14
                            До: CherokeeII 2,5 CDR или GrandCherokeeII 3,1

                            Така е,моят мотор е 2.5ТД смяна филтри -80лв
                            тампони за нусачи горни и долни - 20лв 1 бр
                            каре предно 250лв
                            но кеф цена нема ако ти е харесало скачаи тук има доста колеги които с радос ще помогнат с каквото могат
                            Части има и по мое мнение е по евтино от БМВ
                            ИСКАМ БЪЛГАРИЯ ЧИСТА

                            Коментар


                            • #15
                              До: CherokeeII 2,5 CDR или GrandCherokeeII 3,1

                              Благодаря за компетентните съвети на от всички стари джипкари. Вчера пробвах Cherokee II -2,5 CDR двигател както и старата ми любов ML270CDI, нямам голям опит но двигателя на МЛ е по тих, но с топъл двигател докато CherokeeII не беше пален с дни и при първоначалното му запалване имаше голям облак черен дим, който продължи и при първите 100метра след, което спря да дими. Возията му бе прилична, а МЛ не ме впечетли с нещо много освен с по-добра динамика и тих двигател, но като сложим разходите по сервизното му обслужване разликата се обезпечава.Бих Ви помолил за повече инфо за скоростните кутии, коя е за предпочитане автомат или ръчка? Серията Лимитед е с автомат, видях и 2,5 с автомат и продължавам с търсенето на CherokeeII бих попитал колегите, които притежават такива имат ли борд компютър и какви са предимствата от мултимедииния волан, благодаря предварително и честити празник на всички именници и влюбени, кой в жена, кой в джипка да сме живи и здрави!!!

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X