Обява

Свий
Няма добавени обяви.

VM мотори

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #91
    От: VM мотори

    Първоначално публикуван от Марто (Мартин Христов) Преглед на мнение
    По-вероятната причина е, че Фиат купиха Крайслер...
    Абе така е, но от друга страна не ползват италианска кутия (а то има ли въобще такава?), а сложиха немската ZF 8H70, пък разкараха немския двигател...
    Затова си мисля, че да - финансирането е на италианците. Инжекционната система - също - имаме Фиат Добло с Multijet 2 - безпроблемно (ако не се смята гаранционна смяна на протекла дифтунга)..
    Но явно и хАмериканците вземат решения кой какво да слага..
    Американците също го хвалят този двигател (630) в техните форуми, но там има нещо друго - все пак дизелите в SUV са нещо сравнително ново за тях и затова са обзети от еуфория


    П.С. И вече са почнали мощности модификации - дизелака очакват да го понадуят до над 600к.с. в рейсинг модификация - явно имат някаква вяра в здравината му
    П.П.С. Пък и май VM MOTORI e 50% на GM - така, че нещата са преплетени - хАмериканци, европейци - важното е да върви...
    Последно редактирано от slowtraveler; 07-01-14, 08:42. Причина: допълнение
    Вече съм неактивен в този форум и не го следя.
    Но съм насреща през алтернативни средства за комуникация (други форуми, телефон), ако има въпроси по обсъжданите тук теми.

    Коментар


    • #92
      От: VM мотори

      Първоначално публикуван от PinMaster Преглед на мнение
      Това говори за майстори, не за собственици ...
      Това говори за манталитет като цяло и на майстори, и на собственици. Тоя ДВГ може да се направи и да кара колкото е карал. Трябва да се купят 4, или 5 нови глави, нова плоча за скоростите, да се сменят лагери и сегменти, да се шлайфа челото на блока, гарнитури + семеринги + болтове на главата, ГНП и дюзи ревизия, антифриз и масло, и пей сърце. Само, че трябва да се извадят мин. 5-6 хил. и нагоре, обаче никой не иска да ги вади и се почва едно кърпене на парче, и това е резултата. Да не вземе сега някой да се обиди! Не визирам никой и разбирам собствениците - на тия талиги толкова им падна цената, че е лудост да се дават такива пари за ремонти.

      Коментар


      • #93
        От: VM мотори

        Първоначално публикуван от Аndro 160 Преглед на мнение
        Това говори за манталитет като цяло и на майстори, и на собственици. Тоя ДВГ може да се направи и да кара колкото е карал. Трябва да се купят 4, или 5 нови глави, нова плоча за скоростите, да се сменят лагери и сегменти, да се шлайфа челото на блока, гарнитури + семеринги + болтове на главата, ГНП и дюзи ревизия, антифриз и масло, и пей сърце. Само, че трябва да се извадят мин. 5-6 хил. и нагоре, обаче никой не иска да ги вади и се почва едно кърпене на парче, и това е резултата. Да не вземе сега някой да се обиди! Не визирам никой и разбирам собствениците - на тия талиги толкова им падна цената, че е лудост да се дават такива пари за ремонти.
        + 1000 Дето се вика - не питай старило, а питай патило...

        Коментар


        • #94
          От: VM мотори

          Първоначално публикуван от Марто (Мартин Христов) Преглед на мнение
          + 1000 Дето се вика - не питай старило, а питай патило...
          Забравих хидравличите повдигачи и ревизия на турбото ... За много години!

          Коментар


          • #95
            От: VM мотори

            Първоначално публикуван от Аndro 160 Преглед на мнение
            Забравих хидравличите повдигачи и ревизия на турбото ... За много години!
            Остана да кажеш само и как да му се преоразмери охладителната система и сме готови...!

            За много години и тука!

            Коментар


            • #96
              От: VM мотори

              На новия GC изрично пише 'Охладителна система с увеличена мощност (само за 3.0CRD и 5.7л)'....
              Вече съм неактивен в този форум и не го следя.
              Но съм насреща през алтернативни средства за комуникация (други форуми, телефон), ако има въпроси по обсъжданите тук теми.

              Коментар


              • #97
                От: VM мотори

                Първоначално публикуван от иво хр Преглед на мнение
                Jeep май в момента са собственост на Даймлер-Бенц,ако не се лъжа.
                Нямаш си на идея за колко много работи се лъжеш колега...!

                Коментар


                • #98
                  От: VM мотори

                  Първоначално публикуван от иво хр Преглед на мнение
                  Jeep май в момента са собственост на Даймлер-Бенц,ако не се лъжа.
                  Ами лъжеш се...
                  WJ 4.7 Limited
                  0889 70 70 42

                  Коментар


                  • #99
                    От: VM мотори

                    Първоначално публикуван от Марто (Мартин Христов) Преглед на мнение
                    Остана да кажеш само и как да му се преоразмери охладителната система и сме готови ...
                    Иска кротко каране, щото 3,1 може да върви добре и познавам един, който като го закрепи на магистралата на 140-150 и така до Пловдив, и хвърля нови глави на 70 - 80 хил.

                    Коментар


                    • От: VM мотори

                      Добре де, коя година е разработен тоя двигател?
                      Каква литрова мощност има?
                      И какъв е извода?
                      И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                      Коментар


                      • От: VM мотори

                        Кой от всичките?
                        'Новия' е 83-84к.с./л / 2011г... Изцеденичък двигател...
                        Вече съм неактивен в този форум и не го следя.
                        Но съм насреща през алтернативни средства за комуникация (други форуми, телефон), ако има въпроси по обсъжданите тук теми.

                        Коментар


                        • От: VM мотори

                          Въпреки неволите на тези дизели,аз мисля да си взема един черок 2.5, ей така на инат ,двоумя се между фронтера и чероки,но май черокито ще натделее.Трябва ми предимно за гората, но не за тежък оф роуд.Части се намират,пък и аз си разбирам от туй-онуй и ще стане работата. Пей сърце.Не знам в какъв филм ще се вкарам но.................ще се разбере.

                          Коментар


                          • От: VM мотори

                            Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
                            Добре де, коя година е разработен тоя двигател?
                            Каква литрова мощност има?
                            И какъв е извода?

                            Ами от тук... http://en.wikipedia.org/wiki/VM_Motori

                            in 1947, the company produced the first Italian air-cooled diesel engine with direct injection.
                            In 1964 the company introduced entire new families of air-cooled diesel engines for fishing boats and the industrial machine markets.
                            1974 saw the introduction of a new series of high-speed (4200 rpm) HR, pre-combustion chamber, water-cooled, turbocharged engines.
                            The Alfa Romeo Alfetta, produced in Arese, rolled off the line with a VM Motori engine under the bonnet in 1979, signaling VM's move to the OEM automotive market.
                            During the 1980s British Leyland chose VM engines as the smoothest, most petrol-like units available for diesel models of their Range Rover and Rover SD1; the choice continued with the later Rover 800.
                            The after-cooled, electronic-combustion, "Turbotronic" engine was unveiled in 1990. It was supplied to Alfa Romeo, Chrysler, Ford, General Motors, and Rover.
                            In 1995, when OEM automotive sales accounted for 75% of income. A major deal with Chrysler saw agreements to supply engines for their Jeep Cherokee and Voyager (2.5-litre) models.
                            VM Motori's 2.8-litre common rail turbodiesel engine was chosen for the Jeep Liberty CRD. The 2005 and later Chrysler Grand Voyager and 2012 model year Chevrolet Colorado That sale in Thailand is also fitted with the VM 2.8-litre (R428) engine.


                            Значи реално е от 74г.

                            От 2.5 литра вади около 115к.с.

                            Алфетата е с VM81A
                            Последно редактирано от Dany_iv; 07-01-14, 11:18.
                            WJ 4.7 Limited
                            0889 70 70 42

                            Коментар


                            • От: VM мотори

                              Първоначално публикуван от Dany_iv Преглед на мнение
                              Значи реално е от 74г.

                              От 2.5 литра вади около 115к.с.
                              Такаа, гледаме по това време колко е литровата мощност на конкуренцията.
                              Също така добавяме фактор гъзорък мастор дето не чете сервизни ръководства и те ви резултат.
                              И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                              Коментар


                              • От: VM мотори

                                Карах от чисто нова служебна Фронтера 1998г. с въпросния двигател (2.5 TDS 115h.p.)До 120 000км. я карах само аз и бях супер доволен от мотора-мощен(не като конски сили, а като въртящ момент) и икономичен-със скорост120-130км./ч на магистрала гореше 8л./100км.(без климатик).Рядко съм вдигал 140км./ч. и то за кратко време.После я подкара кой ли не, прегряха я 2-3 пъти едно лято в жегите и с двигателя беше дотук, въпреки неколкократни посещения във фирмен сервиз за смяна на глави, гарнитури и т.н.Беше започнал да се надува силно входящия в радиатора маркуч и така я продадохме накрая за малко пари.От сервиза казаха, че се бил изкривил блока чак, ама така ли е било...?Малко преди продажбата в движение изля маслото, но не я карах аз и не знам от турбината ли е било, или от друго?Прибрахме я с ласо и тогава я видях за последно
                                Последно редактирано от mbenz; 07-01-14, 11:39. Причина: допълнение
                                много автомати-слаби резултати!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X